Deskundige en oprecht advies

Hildardjan is een vakman die de ruimte geeft om te passen meten en het naar onze wens passend te maken. Wij zijn erg blij met onze ringen.

Dank jullie wel voor de review!

Een leuke ervaring met deskundig advies

Het was een leuke ervaring om onze trouwringen uit te zoeken. We hebben deskundig advies gekregen, ook over de verantwoorde herkomst van het materiaal. Dat was belangrijk voor ons.

Beste Michelle, Goed om te lezen dat het een leuke ervaring was de zoektocht naar jullie ringen, en fijn dat jullie geslaagd zijn om de trouwringen van fair goud te laten maken. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Oorspronkelijk talent

Je ziet, dat je met een oorspronkelijk talent te maken hebt. Wij werden hartelijk ontvangen met koffie en chocola, waarna we de prachtige collectie gepresenteerd kregen. Zo veel te zien! Gelukkig hadden we van tevoren al op de site gekeken, anders hadden we door de bomen het bos niet meer gezien. Kortom: een aanrader! Echt heel blij met de unieke trouwringen.. de zon in het bos.

Beste Angélique en Bas, Geweldig jullie enthousiasme! Bedankt dat ik jullie trouwringen mocht maken, ik heb het met veel plezier gedaan! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Not enough stars to share our appreciation

If you found someone special for life come for your rings to Bijzondere Trouwingen. There is definitely something very unique for a special you and your dear one.

Dear Valentina and Henry, Thank you for the 5 stars, I am very happy and I appreciate your effort to write such nice words! For unique people who have found each other, special wedding rings are needed, and it's great that you succeeded.

Zeer blij met onze prachtige trouwringen!

Prachtige, unieke trouwringen heeft Hildardjan voor ons gemaakt. We hebben prettige contactmomenten gehad in zijn studio in Veenhuizen, fijn dat het ook 's avonds kon. We zijn steeds goed op de hoogte gehouden van de vorderingen en mailtjes werden vlot beantwoord. Het is ideaal dat hij met pasringen werkt, waardoor je goed kunt ervaren of de juiste maat is gekozen alvorens de echte ringen worden gemaakt. Aanrader, er is veel mogelijk! Al met al dus zeer tevreden klanten en we komen graag nog eens terug voor een ander exclusief sieraad.

Super fijne service!

Trouwringen laten maken bij Hidardjan Verweij. We wisten wat we graag wilden en ze konden toch snel gemaakt worden ondanks dat het kortdag was. Dacht mee over de mogelijkheden voor gravering. Lekker vlotte afhandeling. Super fijn!

Prima advies en begeleiding op maat

Prettige ontvangst, er was tijd en ruimte om uit te vogelen wat wij precies zochten. Er werd goed meegedacht op een prettige manier, prima ervaring en zeer tevreden met het eindresultaat

Erg goed geadviseerd en opties gepresenteerd!

Ik wist wat ik wilde en toch wist Hildardjan ons nog keuzes en mogelijkheden voor te leggen zo kreeg de vervangende trouwring een heel persoonlijke moderne vorm! We zijn zeer tevreden!

Prima goede services ,een aanrader

We wilden onze ringen omsmelten en hadden zelf een idee bedacht. Deze bleek goed uitvoerbaar, de prijs viel ons tegen, maar ja, het waren eigenlijk 3 ringen die 1 werd omdat ze aan elkaar vast zaten. Elke dag genieten we van keuze, inmiddels drie maanden geleden

Beste Jaquelina en Freek, Leuk dat jullie elke dag genieten van de ringen. Het vermaken van jullie bestaande ringen tot een nieuw ontwerp, was een mooie uitdaging met een bijzonder resultaat! Het koste idd veel tijd, om dit kostbare ontwerp te maken, dit heb ik met heel veel plezier gedaan. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Goede service, prachtige ringen

Mijn man en ik wilden graag een bijzondere trouwring. De ringen gebaseerd op de natuur spraken ons erg aan. Wij hebben gebeld naar Bijzondere trouwringen en konden de volgende dag al terecht. Tijdens de afspraak hebben we meerdere ringen gepast. Je kan zelf ook nog aanpassingen laten doen als je dat wilt. Het duurde zes weken om de ringen te maken. Afgelopen week mochten we ze halen, en we zijn ontzettend blij! De ringen zijn precies zoals we gehoopt hadden.

Beste Thirza, Heel veel draag plezier met jullie organische trouwringen, en het was goed om te zien bij het ophalen dat jullie met het eindresultaat erg blij waren. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Deskundige, vriendelijke en zeer persoonlijke benadering

Er kon helemaal meegedacht worden met onze wensen. De uitvoering was perfect. Uitleg over materialen ivm duurzaamheid een slaaf vrije productie was erg fijn. Ook over de tekst in de ring werd creatief meegedacht. Zeker een aanrader voor anderen! Ivm beperkte aanwezigheid in Amersfoort en onze beperking tav autogebruik kon flexibel worden omgegaan met bezoek- en ophaalmogelijkheden. Hartelijk bedankt!

Beste Henriette, Hartelijk dank voor de uitgebreide review!! De trouwringen die ik voor jullie heb mogen maken waren idd van gerecycled goud en dus conflictvrij. En fijn om te horen dat alles van a tot z naar wens was. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Mooie ringen naar wens gemaakt

We hebben een prettige ervaring gehad met als uitkomst een set prachtige trouwringen geheel naar onze wens en met goede adviezen gemaakt door HildardJan.

Dag Judith en Will, Goed om te horen dat de trouwringen naar wens zijn gemaakt en dat jullie ze prachtig vinden. Veel geluk samen! Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Mooie collectie en prima advies met meedenkende flexibiliteit om de juiste keuze te kunnen maken

Beste Fryda en Eddie, Dank jullie wel voor de review, daar ben ik blij mee. Veel draag plezier! Met hartelijke groet, Hildardjan

Vakkundige begeleiding, veel keus maar binnen no time dé ringen gevonden!

Ondanks het grote aanbod, binnen no time dé trouwringen gevonden. Onze trouwringen zijn prachtig geworden! We zijn heel blij met het resultaat. Bedankt voor het fijne meedenken en je vakkundigheid.

Beste Brenda & Bret, Bedankt voor de mooie woorden, ik heb jullie trouwringen met plezier gemaakt! Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtige ringen!

Kwaliteit en veel keus! Wij zijn er erg blij mee. Je hebt echt iets unieks, veel complimenten gekregen.

Beste Ingrid, Goed om te horen dat jullie veel complimenten hebben gekregen. En i.d.d. jullie trouwringen zijn echt uniek! Met vriendelijke groet, Hildardjan

Geweldige service

Goede en duidelijke service, wordt gemaakt zo als jij dit wilt. Uurtje rijden vanuit mijn huis, is echt de moeite waard. Top resultaat.

Beste Angelique, Fijn om te horen dat het is geworden zoals je voor ogen had. Met vriendelijke groet, Hildardjan Verweij

Prachtige ringen!

Wij waren vrij laat met het bestellen van de ringen, maar ze konden gelukkig nog op tijd worden gemaakt. Ze zijn precies zo geworden zoals we het graag wilden.

Beste Natasja en Wiebe, Gelukkig is het gelukt om de trouwringen op tijd klaar te hebben, en wat waren ze mooi! Met hartelijke groet, Hildardjan

Vakkundig, professioneel, punctueel en vooral heel erg mooi!

Al een paar jaar geleden appte mijn vriendin op mijn verzoek een paar afbeelding als voorbeeld van het type een ring die ze mooi vond. Een daarvan vond ik zelf ook heel bijzonder. Toen ik mijn vriendin om haar hand wilde vragen kwam ik via een google reversed image search bij BijzondereTrouwringen.nl van Edelsmid Verweij uit. Vanaf het begin heeft Hildardjan me perfect geholpen, meegedacht in mogelijkheden en uiteindelijk een schitterende verlovingsring gemaakt. Omdat mijn (inmiddels) verloofde de ring zo mooi vind, wilde ze hem ook graag als trouwring. Zelf wilde ik graag ook graag een trouwring van hetzelfde basisontwerp. Ook daarvoor heeft Hildardjan weer perfect geholpen om voor mij de beste uitvoering uit te kiezen. Deze hebben we recent op mogen halen, en ook de ring van mijn verloofde is door hem weer in perfecte staat gemaakt. Hildardjan is creatief, zeer vakkundig, duidelijk en transparant over mogelijkheden en prijzen en komt zijn afspraken stipt na. We kunnen niet wachten om de prachtige ringen volgende maand om elkaar vingers te schuiven!

Beste Emile en Daniëlle, Erg bedankt voor de uitgebreide review! Heel veel plezier met mooie ringen die ik voor jullie heb mogen maken. Thanks! Hildardjan

Hele mooie originele trouwringen.

Hele mooie en bijzondere trouwringen gekocht bij Bijzonderetrouwringen.nl. Er wordt goed meegedacht en de ringen zijn echt anders dan anders. Erg blij mee!

Beste Feline, Goed om te lezen dat jullie blij zijn met jullie trouwringen. Veel geluk samen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Pretige sfeer

Wij zijn ontvangen door een aardige en rustige meneer. Die alle tijd voor ons nam zodat wij rustig konden kijken wat wij mooi vonden en hij deelde zijn expertise desgevraagd.

Beste Shanice en Mike, Dank jullie wel voor de review, daar ben ik blij mee. Veel draag plezier! Met hartelijke groet, Hildardjan

Prachtige ringen en een top service!

Zeer toegankelijk. Erg prettige begeleiding in het uitzoeken van een ring. Alle opties en aanpassingen zijn mogelijk. Zeer leuk om dit samen door te spreken met de maker van de ringen. Zeer tevreden! Prachtige ringen, precies zoals we het wilden.

Beste Shelley en Remco, leuk dat jullie het als prettig hebben ervaren! en dat het precies zo is gemaakt als jullie het wilde. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Vakkundig en plezierig geholpen

Erg positief! We hebben super mooie ringen kunnen samenstellen, dankzij het vakkundige advies van Hildardjan. Hij heeft ze prachtig gemaakt, we hebben nu echt unieke ringen.

Beste Hanneke en William, Bedankt voor de positieve review! Goed om te lezen dat de trouwringen super mooi zijn geworden en uniek in zijn soort. Heel veel geluk samen!! Met een enthousiaste groet, Hildardjan Verweij

Goede service, prachtige kwaliteit!

Onze wensen werden gehoord en meegedacht over de mogelijkheden. Levering snel, ruim op tijd. We zijn heel goed geholpen en kunnen niet wachten de ringen te dragen!

Beste Tessa en Alex, De grote dag komt snel dichterbij voor jullie, dan kunnen jullie genieten van de ringen. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Inderdaad, echt bijzonder!

Ons oog viel op de trouwringen met vingerafdruk. Dankzij de goede service en het fijne meedenken hebben wij onze 'bijzondere' ringen ruim op tijd ontvangen en dragen wij deze met veel plezier.

Over BijzondereTrouwringen.nl

Naam: BijzondereTrouwringen.nl Adres: Darthuizerberg 1 Plaats: 3825 BK Amersfoort Telefoon: 0334720027 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!