Heel blij met het eindresultaat!

Wij hebben een zeer prettige ervaring met Hildardjan. Hildardjan nam alle tijd voor ons en dacht goed mee. De ringen voor ons geregistreerd partnerschap zijn helemaal naar onze smaak en maat gemaakt. We kunnen niet wachten om ze te gaan dragen!

Fantastisch vak werk

Johan en ik wouden graag een bijzondere trouwring wat niet half NL al draagt. Naar op Google gezocht te hebben kwamen we uit bij Hilderdjan wat een vakman is dat met veel plezier in zijn werk, dat is zeker te zien in zijn sieraden!!! 4-5-2021 mochten we onze ringen eindelijk ophalen wat waren me benieuwd en wat zijn ze prachtig geworden door Corona kon ik Hildardjan geen knuffel geven maar had het graag gedaan wij raden deze fantastische man dan ook zeker aan voor als je iets bijzonders zoekt !!! 05-08-2021 wordt onze dag we tellen af om dan eindelijk de ringen te kunnen dragen Hildardjan ga zo door met dit mooie vakmanschap wij zijn trots !!! Veel liefs Eline & Johan

Prachtige Tondo ringen en ketting

Goed geholpen met aandacht en advies voor onze wensen. Prachtige set 18krt ringen en bijpassende collier met hangertje in Tondo vormgeving.

Bedankt voor je leuke reactie. Met vriendelijke groet, Hildardjan

Unieke ringen met persoonlijke service

Op zoek naar ringen die goed bij onze wensen pasten kwamen we uit bij Hildardjan. Tijdens een persoonlijk gesprek kregen we goede tips en informatie over de verschillende mogelijke typen, maten en materiaal. Daarmee hebben we uiteindelijk precies de ringen waar we naar op zoek waren gevonden, uniek in hun soort!

uitstekende dienstverlening

De servicegerichte klantcontacten gaven meteen een groot vertrouwen in het eindproduct dat helemaal overeenkomt met onze verwachtingen en wensen.

Bedankt voor het vertrouwen dat ik jullie trouwringen mocht maken en de alles naar verwachting en wens is verlopen. Veel draag plezier op het mooie Schiermonnikoog! Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

prachtige ringen

we hebben prachtige ringen gekocht zijn er erg blij mee. Zijn bijzonder en voegen echt iets toe aan onze verloving. Wij gingen blij naar huis! En nog steeds bewonderen we ze. Goede snelle service van Hildardjan. Kortom wil je een vakman....

Betrokken, duidelijk vakmanschap

Zojuist onze prachtige trouwringen afgehaald bij Hildardjan. Zeer tevreden over de kwaliteit van de ringen en de keurige manier waarop we zijn geholpen.

Prachtige ringen en vriendelijke service.

Hildardjan heeft ons goed geholpen met het uitzoeken van onze ringen. Hij luisterde goed naar onze wensen en dacht mee over wat daar het beste bij zou passen.

Top service voor een uniek sieraad!

We zijn op een prettige en persoonlijke manier geadviseerd. Hildardjan heeft voor ons 2 unieke ringen ontworpen en gemaakt. We zijn erg blij met het resultaat en krijgen er veel lovende reacties op!

Beste Marieke, Fijn om te lezen dat jullie lovende reacties krijgen op de unieke trouwringen die ik heb mogen maken. Veel geluk samen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Super mooie trouwringen geworden.

Goed ontvangen en neemt alle tijd om een mooi sieraad samen uit te zoeken. Bij ons was het een super mooie trouwringen. Wij hadden al ideeën hoe de ringen moesten worden. Deze zijn door Hildardjan vakkundig gemaakt. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Dank jullie wel voor het compliment, en goed om te horen dat jullie blij zijn met het resultaat. Met Hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Inderdaad bijzondere trouwringen

We hadden een goede ervaring met Hildardjan. Hij neemt ook ruim de tijd voor het uitzoeken/ overleggen.

Spontane kundige man die in mum van tijd bijzondere ring voor ons had

Na veel zoek werk bij bijzondere trouwringen uitgekomen. Afspraak gemaakt en hier hebben we geen spijt van! Binnen 5 min wist Hildardjan wat we wilde dus heel gericht ringen laten zien. Alles kan. Nu hebben we ze opgehaald en zijn prachtig geworden. Hij heeft alle tijd, heel spontaan. Wij raden het zeker aan. Johan en monique

Dank jullie wel Monique en Johan, Goed om te horen dat ik gericht trouwringen kon laten zien die in de smaak vielen, door het voorwerk wat jullie zelf hadden gedaan, ging dat vrij soepel. Geniet van jullie prachtige ringen! Met hartelijke groet, Hildardjan

Origineel en uitgebreid assortiment

We hebben kunnen kiezen uit een heel divers en uitgebreid assortiment. Hildard Jan had engelengeduld dus dat was ook heel prettig. En hij denkt goed met je mee. We zijn echt dik tevreden over onze keuzes! En na een bezoekje kun je lekker wandelen in het bos (locatie Veenhuizen).

Vanwege corona niet echt dichtbij en alles wat op afstand moeten doen. Het geleverde werk is perfect gewoon.

Uiteraard houden we ook bij het uitzoeken van trouwringen voldoende afstand, en zat een transparant scherm tussen ons in en na elk bezoek worden ringen, pinaparaat e.d. gedesinfecteerd. Zo was het toch een veilig en bijzonder leuk moment! Met hartelijke groet, Hildardjan

Perfecte service, zeer tevreden met eindresultaat.

We werden hartelijk ontvangen en er was ruim voldoende tijd om een aantal ringen te bekijken. Toen we ongeveer wisten wat we wilden konden we verder nog e.e.a. precies aanpassen om tot een perfect resultaat in één keer te komen. Fantastische ervaring, echt niks op aan te merken, we zijn beiden zeer tevreden met het eindresultaat!

Leuk dat het een Fantastische ervaring was in Amersfoort en dat er ruim de tijd was om jullie wensen te bespreken en uit te werken (daar plan ik altijd 2 uur de tijd voor in) vrijwel altijd komen we dan in één afspraak tot een perfect resultaat! Hildardjan Verweij

Super service en mooie ringen!

We zijn goed en vriendelijk geholpen. Er was alle tijd om alle vragen te stellen en er werden onwijs veel mogelijkheden laten zien. Ook heel fijn dat we snel terecht konden en dat de ringen snel klaar waren (we kregen zelfs een mail dat we de ringen nog eerder konden ophalen!). We zijn iedere dag blij met onze bij bijzonderetrouwringen.nl gekochte ringen. Persoonlijke service en mooie producten!

Beste Marinda en Thijs, Er fijn om te lezen dat jullie enthousiast zijn over het advies/aankoop proces, en dat ze eerder klaar waren dan beloofd. Geniet van jullie mooie trouwringen en veel geluk samen. Met hartelijke groet, Hildardjan Verweij

Maatwerk op een prettige manier met een prachtig resultaat.

Hildardjan heeft ons prettig geholpen met het komen tot 2 prachtige trouwringen. Na de schets heeft hij goed contact gehouden over het ontwerp en verloop. Ook heeft hij ivm de trouwdag de ringen sneller afgemaakt. Het resultaat is prachtig en naar verwachting. Hildardjan was transparant in keuzes, werkwijze, kosten en gevolgen. Dat was erg prettig.

Geweldig!

De ringen zijn precies zo geworden als wij in gedachten hadden. Super mooie ringen. Bedankt!❤️

Bijzondere trouwringen.nl maakt zijn naam helemaal waar!

Mijn man en ik hebben prachtig ontworpen ringen gekocht bij Hildard-JanVerweij. Een ontzettend mooi resultaat van een samenwerking met hem, waarin zijn vakmanschap als edelsmid goed terug te zien is in zelfs de allerkleinste details van de ringen.

Schitterende trouwringen die helemaal naar je zin zijn

Hildardjan van BijzondereTrouwringen.nl luisterde heel goed naar onze wensen en wist ons perfect te adviseren in het samenstellen van de trouwringen. Onze voorkeur lag bij een combi van witgoud en roodgoud en samen kwamen we tot twee mooie ringen. Hij was ook totaal niet opdringerig en nam voor ons op meerdere momenten alle tijd. We trouwden door corona in een onzekere tijd en twijfelden daarom of we wel alvast onze namen en data in de ringen moesten laten graveren. Hij gaf aan dat we dit gewoon konden doen en mocht de bruiloft worden verzet, hij dit kosteloos voor ons eruit kon halen en aanpassen. Ook al was het niet nodig: goede service dus! Tot op de dag van vandaag (ruim anderhalve maand na de bruiloft) zijn we nog steeds ontzettend blij met onze ringen.

Beste Robbert en Renée, Bedankt voor de complimenten! ik heb jullie bicolor trouwringen met veel plezier mogen maken. Gelukkig hebben jullie en andere trouwdatum kunnen vinden in de corona tijd, zodat afgelopen zomer de bruiloft toch nog door kon gaan! Met Hartelijke groet Hildardjan Verweij

Duidelijk advies

Duidelijk advies en alle tijd wordt genomen om een keuze te kunnen maken. Belangrijkste is dat de ringen erg mooi zijn en dat we er erg blij mee zijn.

Fijn om te lezen dat de ringen erg mooi zijn geworden en jullie er blij mee zijn. Veel geluk samen! Met Vriendelijke groet, Hildardjan

Goede service en duidelijke uitleg!

Goede service en duidelijke uitleg. Denkt mee in het ontwerpen en uiteindelijk mooie ringen

Hildardjan maakt zijn (website)naam waar!

Hij maakt bijzondere trouwringen en luistert goed naar onze wensen. Zelfs de diamanten mag je als klant zelf uitzoeken. Wij kozen voor zirkonium trouwringen. Met voor mij een witte en voor mijn (aanstaande) man een zwarte diamant. Toen we ze zagen vonden wij dat daar oorstekers met zwarte diamanten bij hoorden. Wij vinden ze bijzonder mooi geworden! Voor ons was het heel praktisch dat Hildardjan een salon heeft in Amersfoort. Daar konden wij rustig en discreet onze keuze bespreken.

Prettig, persoonlijk en vakkundig

Hildarjan heeft ons buitengewoon prettig geholpen bij het maken van een keuze voor onze trouwringen. Het basis-ontwerp heeft hij voor ons op fraaie wijze naar onze wensen aangepast, en het resultaat is prachtig. En daarbij warende ringen ook nog heel snel klaar.

Uitzonderlijk

Wij hebben een uiterst prettige en professionele ervaring mogen hebben in het uitzoeken van onze trouwringen. Er is een zeer ruime keus van designs en door de kundigheid van Hilardjan over zijn producten, maar ook die van zijn collega-edelsmeden, weet je precies wat je kunt verwachten en wat eventueel nog meer mogelijk is. Dit zie je in deze tijden niet zo snel meer. Heel bijzonder vonden we het om te horen welke mogelijkheden allemaal bestonden, ook in de materiaalkeuze. Nooit gedacht dat er zoveel kon. Uiteindelijk hierdoor de beste keus voor onszelf kunnen maken. We waren meer dan verrast met het eindresultaat: een droom die werkelijkheid wordt en welke zal gaan schitteren op onze trouwdag en alle dagen die wij daarna samen hebben.

Over BijzondereTrouwringen.nl

Adres: Kerklaan 2 Plaats: 9341 AV Veenhuizen Telefoon: 0592 – 388506 Unieke trouwringen vindt u bij BijzondereTrouwringen.nl. Edelsmid Hildardjan Verweij ontwerpt en maakt prachtige trouwringen. Daarnaast heeft hij een aantal speciale collecties in huis van collega-edelsmeden. Hildardjan werkt veel met goud, maar ook met mooie metalen als titanium en zirkonium en met duurzame stenen als diamant. Samen met hem gaan jullie aan tafel om al jullie wensen te bespreken en een paar trouwringen uit te kiezen die perfect bij jullie passen. Kom de uitgebreide collectie bijzondere ringen eens bekijken en jullie wensen bespreken: welkom in onze trouwringenstudio in Amersfoort of Veenhuizen!