Top product

Ik heb eerder al een aantal andere merken geprobeerd maar ik moet zeggen dat Slimjoy er bovenuit steekt. Voor mij alleen maar Slimjoy!

Geleidelijk maar gezond afgevallen

Bij mij is het niet zo snel gegaan als andere Slimjoy gebruiker. Mijn eerste maand ben ik 5,5 kilo afgevallen de maand daarop 4 kilo. Maar wat me opvalt is dat het vet van mijn buik aanzienlijk minder is geworden. Ik voel me ook fitter en energieker. Ik heb nog 5 kilo te gaan om mijn streefgewicht te bereiken en dan hoop ik het rustig af te bouwen.

werkt goed maar erg duur

Ben twee maanden bezig met de slimjhoy shakes. De kilo's gaan er razendsnel van af. Echter vind ik een prijs van 100 euro erg duur voor een maandpakket.

ik ben hartstikke blij met de resultaten

Ik ben in een maand tijd 9 kilo afgevallen. Dit was me nooit eerder gelukt. De laatste week ging wat minder snel maaar dat is ook wel logisch. Ondanks het feit dat ik de laatste weken alleen maar thuis ben is het zo snel gegaan. Een 10!

15 kilo kwijt

Ik ga mijn derde week in en ik ben nu al 15 kilo afgevallen.

mooi afgevallen

Ik ben niet alleen heel snel afgevallen maar ook op een mooie manier. Dit maak ik echt voor het eerst mee. Mijn buik is net zo strak als 10 jaar terug :D Geweldig product!

smaakt goed werkt goed

Ik vind de shakes erg lekker. Dat is een belangrijk pluspunt voor mij aangezien veel shakes niet te doen zijn op de lange termijn. Daarnaast werkt het gewoon goed.

Eerste week

Mijn eerste week zit er op en het resultaat is verbluffend: 3 kilo's eraf. Ik heb geen last van hongergevoel en alles is heel duidelijk. De aardbei en banaan shake zijn super lekker, het lijkt wel een milkshake!

zeer tevreden

geen enkel afslankproduct is een wonderproduct maar slimjoy werkt echt heel snel. je leert bovendien een gezonde voedingspatroon aan, waardoor je je ook gewoon lekker in je vel voelt. ik ben in 3 maanden tijd 18 kilo afgevallen en voel me super goed.

Slank en fit

Goed product gecombineerd met een goed uit te voeren dieet!

Snel resultaat

Mijn eerste week is achter de rug. Mijn ervaringen tot nu toe: - De shakes smaken lekker en vullen redelijk goed. Het poeder lost goed op zonder klontjes wat ik ook een groot pluspunt vindt. - Ik heb nog wel eens honger, vooral later in de avond. Ik merk dat ik moet wennen aan de nieuwe ritme. Vooral het afblijven van snacks is soms erg lastig. - Ik ben in deze week maar liefst 3,4 kilo afgevallen! Het was een week met ups en downs maar het resultaat geeft de nodige motivatie om vol goede moed door te gaan.

Beste aflankproduct, goede service

De shakes smaken verrassend lekker. De begeleiding via de email geeft net een beetje extra motivatie om door te zetten. Ik ben ontzetten tevreden. Resultaat is 13 kilo in 2 maanden!

Werkt goed

Doet wat het belooft! Ik ben al 6 weken bezig en in totaal al 9 kilo afgevallen.

Lekker, verantwoord en werkt erg snel

Ben al 4 maanden bezig met slimjoy. Het gaat niet zo snel als sommigen hier schrijven maar ikzelf ben er super tevreden mee. In totaal ben ik 18 kilo afgevallen. Nu is het tijd om af te bouwen.

Smaakt uitstekend en werkt best snel

Mede dankzij de lekkere smaak van de shakes en het gemak van het dieet is het makkelijk vol te houden. Ik moet het eindresultaat nog afvallen maar ik ben op de juiste weg. In drie weken ben ik 5,5 kilo afgevallen en in totaal moet ik er nog 10 kwijt. Vind €100 wel een beetje duur.

Ze leveren precies wat ze beloven.

1 maand gebruikt en 8 kg kwijt, en ik heb ook nog na 2 weken één dag verschrikkelijk gezondigd met bier en junkfood.

Niet aan de telefoon te krijgen, reageren niet op mail

Echt slecht! Voor mij nooit meer! Klantenservice 5 keer gebeld, voice ingesproken . Wordt gewoon niet terug gebeld! 2 keer e-mail gestuurd, geen reactie. Echt WAARDELOOS!

Er wordt door klantenservice niet gereageerd

6 juni kwam er een bestelling met de post. Een deel van de bestelling zat er niet bij. Ik heb gelijk gereageerd door een e-mail te schrijven en te bellen. Bij bellen moest ik een boodschap inspreken om teruggebeld te worden. De hele week daarna heb ik geen reactie gekregen. Afgelopen vrijdag weer gemaild en vandaag maandag weer gebeld. Wederom een bandje dat ik mijn telefoonnummer kan inspreken en dat ik zal worden teruggebeld...…… ben benieuwd of ik nog een reactie krijg. Zouden ze failliet zijn? Ook een keer eerder was de bestelling niet compleet. Ook toen heb ik moeten bellen en mailen; uiteindelijk kreeg ik weken later het ontbrekende deel nagezonden. Producten zijn goed maar service klopt gewoon niet. Vandaar nu 2 sterren

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik ben net begonnen dus over het resultaat kan ik nog niet oordelen, dit zal echter net als andere eiwit shake dieëten wel in orde zijn. Er zijn een aantal aspecten die ik echter wel kan beoordelen. Prijs: Belachelijk duur! Dit is niet mijn eerste eiwit dieet, en gelukkig kon ik deze shakes via een aanbieding kopen, maar ik was verrast toen het pakket binnenkwam en zag hoe klein de potten waren in vergelijking met eerdere shakes. De normale prijs is met gemak 5x zo duur als mijn eerder gevolgde shake dieëten. Kwaliteit: Zeer matig, ik heb vanillie en aardbei besteld. De vanille is niet echt lekker en smaakt kunstmatig en niet echt naar vanille, de aardbei smaakt best OK, maar de smaak is niet erg sterk op de aanbevolen mengverhouding. Verder laten de shakes een wat poederig gevoel achter in de mond, zelfs als je ze mengt met meer vloeistof dan aanbevolen en minuten staat te schudden. Dit heb ik eerder meegemaakt met sommige merken, maar er zijn er ook bij waar je dit niet bij hebt. Gemak: Met de aanbevolen dosering van 200ml per shake en max 3 shakes per dag ga je honger lijden en moet je flink aanvullen met andere maaltijden en snacks.

• Gemak dieet
  • Ondersteuning door coach N.v.t.
  • Behaald resultaat N.v.t.
  • Service & levering N.v.t.
  • Hoe ben je bij ons gekomen? anders
  • Ken je nog andere mensen die gebaat zouden zijn met Slimjoy? nee
  • Zoja, mogen wij jou hierover bellen? nee

Slimjoy werkt hartstikke goed als je snel wilt afvallen. Voor mijzelf is het 2 tot 3 weken goed vol te houden om 6-8 kg af te vallen. Daarna vind ik het te zwaar worden, maar ik blijf wel op gewicht. Helaas vind ik, na 2 jaar weer het programma te volgen na een zwangerschap, de online coaching enorm slecht. Het duurt enorm lang voordat je reactie krijgt, als je al reactie krijgt. Ik heb niks aan de online coach. Maar verder een makkelijk te volgen programma.

• Zoja, mogen wij jou hierover bellen? nee

een aanrader..6,5 kilo in 4 weken afgevalllen.

• Zoja, mogen wij jou hierover bellen? ja

Beetje te vroeg om een ervaring te schrijven maar mijn eerste week is super goed gegaan. Ik ben maar liefst 3 kilo afgevallen.

• Service & levering
  • Hoe ben je bij ons gekomen? via vrienden, kennissen, familie of relaties

12 kilo kwijt!!!

• Hoe ben je bij ons gekomen? advertentie krant
  • Zoja, mogen wij jou hierover bellen? ja

De eerste week vond ik alleen lastig. Daarnagaat het makkelijk en wordt het een gewoonte. Het is me gelukt om in totaal 20 kilo kwijt te raken en ben er ontzettend tevreden mee.

• Zoja, mogen wij jou hierover bellen? ja

Goed product waarvan je verzekerd bent dat het werkt. Ik ben 7,5 kilo afgevallen in 4 weken.

• Hoe ben je bij ons gekomen? advertentie krant

Over Slimjoy

Jouw slimste keuze voor een perfect figuur! ○ Door onafhankelijke consumenten gekozen tot beste afslankproduct ○ Met 46 kcal per shake de afslankshake met het laagste caloriegehalte ○ Enige complete afslankshake met 27 natuurlijke werkzame stoffen ○ Geproduceerd in Nederland met alleen de beste kwaliteit ingrediënten