Topavond gehad. Leuk contact met DJ Antoni in de voorbereiding, zette een goede sfeer neer met zijn muziek en voelde goed aan wat er bij de avond paste voor muziek.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Super, vooral de techniek!

Bij LA DJ's hebben we een DJ + Techniek set 3 gehuurd. Leuke DJ en prachtige show! Dit kan ik iedereen aanbevelen. Ook hebben wij de fotohoek gehuurd. Daar hebben onze gasten enorm veel lol mee beleefd, en het heeft ons mooie herinneringen aan onze grote dag opgeleverd. Helaas gaan we niet nog eens trouwen, maar anders zou ik het précies weer zo doen! Dank mannen!

Tof!

Het was een feestje met de DJ. Alle verzoekjes en voorstellen zijn gedraaid en de dansvloer bleef vol. Helaas was de saxophonist erg afwezig waardoor het erop leek dat die er niet was.

Super leuk feest!

We hebben voorafgaand aan onze bruiloft een kennismaking gehad met Daan. Dit was een heel prettig gesprek, waarin Daan goed mee dacht. We hebben Daan veel vrijheid gegeven in muziek op de avond zelf, en dit heeft ontzettend goed uitgepakt. We hebben een super goed feest gehad, waarin er veel verschillende muziek voorbij kwam! Zowel wij als alle gasten hebben een top avond gehad! Ontzettend bedankt!

DJ Jonathan & Jake on Sax zijn geweldig

Nadat we DJ Jonathan hadden ontmoet en uitgelegd hoe wij ons huwelijksfeest voor ons zagen wisten we meteen - dit gaat helemaal goed komen. Super enthousiast, veel energie maar ook goed luisteren naar onze wensen. Ons huwelijksfeest was in 1 woord fantastisch - en dat komt door de geweldige performance van Jonathan en Jake on Sax. Super hoe de saxofonist midden op de dansvloer staat en zorgt dat bij iedereen de voetjes van de vloer gaan. Echt een aanrader voor iedereen!

• Kwaliteit optreden muzikant

Full dancefloor all night long

We booked DJ Vincent and Jake on the Sax for our wedding last week. From the beginning til the end, the dance floor was filled and everyone enjoyed a good party! The saxophonist was especially a highlight. Can highly recommend both!

• Kwaliteit optreden muzikant

De DJ zorgde met zijn toffe muziek voor een volle dansvloer. Hij heeft ook geheel naar onze wensen geluisterd. Het was daardoor een geweldige avond! Ook van onze gasten hebben we veel complimenten voor de DJ gekregen.

• Kwaliteit optreden muzikant

Top bruiloft gehad dankzij DJ Mike, zangeres Jeanet en saxofonist Jake waren super combi!

Afgelopen juni 2019 zijn wij getrouwd en heb ik een super feest gehad dankzij een goede DJ Mike, zangeres Jeanet en saxofonist Jake. Vanaf het eerste contact met LA-DJ's waren ze klantvriendelijk en reageren snel bij vragen. Na het kiezen van je pakket, heb ik vooral contact gehad met de DJ. Ondanks de verre afstand (Utrecht - Weert omgeving) toch goed kunnen afstemmen van te voren. Mike is heel flexibel en volgt je wensen op. Zo heeft hij voor een hele goede afwisseling tussen oude en nieuwe muziek gezorgd. Ik heb van te voren (wat niet hoeft) een spotify lijst laten zien zodat hij de indruk kreeg waar wij van hielden. Zodra Mike een liedje draaide dat op dat moment niet goed aansloot, liet hij de muziek natuurlijk overlopen naar een ander nummer. De combinatie zorgt voor een extra toevoeging aan je feest. Zangeres Jeanet zingt mee, maar zorgt ook voor een goede sfeer door mensen te enthousiasmeren / entertainen. Ook de saxofonist zorgt voor een fantastische zomerse sfeer. Ze staan ook alle drie open voor feedback (zoals het aanpassen van het volume). Wij hebben alleen maar super positieve reacties gekregen, waarvan een iemand zei: 'als iemand dit geen goede DJ vond, heeft diegene geen verstand van muziek'. Nog een laatste top, is dat de reiskosten inclusief de prijs zaten. Ook de reiskosten net over de grens in Bocholt (België). Dit is verschillend met andere bedrijven waar ze alleen al bij het woord België 50-100 euro extra vragen, terwijl het een verschil is van 10 km. Kortom bedankt voor deze super avond! M.v.g. Francine en Stefanie

Zeer aan te bevelen!

Het was heel chill schakelen met Thomas! Alles ging vanzelf met de photobooth, op en afbouwen van de DJ booth en installatie op locatie en iedereen stond op gegeven moment helemaal los te gaan op het feest. De saxofonist was super leuk om erbij te hebben. Dat maakt het zeker af! Thomas heeft zelf gedraaid en het was super! Het afbouwen gebeurde ook vanzelf via hun. Heel chill! Verder is de communicatie heel goed gegaan.

Een geweldig feest!!!

DJ Yorick was bij ons op de bruiloft en maakte er een geweldig feest van. Hij was voor het feest bereikbaar voor ons en was tijdens het feest top met draaien. Speelde in op het publiek en stond klaar voor eventuele verzoekjes. Prima!

Perfect.

Wij hebben de dj Jonathan Steinebach gehad hij heeft het heel goed gedaan. Dankje daar voor.

Mooi feestje!

We hebben een super avond gehad met DJ Ralph. Hij denkt fijn mee en hij heeft er echt ONS feest van gemaakt. Het boeken ging makkelijk en het contact verliep soepel.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Lekker genoten, heerlijke avond gehad

Wat een sfeermaker, die Ralph. De hele avond op de dansvloer gestaan. Er was voor iedereen wat wils, van pop tot dance en wat oudere nummers. Zelfs de grootouders stonden met een grote glimlach te swingen.

Helemaal perfect

Dankzij de DJ met Saxofonist werd onze mooiste dag nóg een stukje mooier. Zelfs opa & oma hebben staan swingen. Bedankt!

• Kwaliteit optreden muzikant

Topfeest, mede dankzij DJ Ralph!

Vooraf dacht DJ Ralph fijn met ons mee om de sfeer neer te zetten die we graag wilden voor ons bedrijfsfeest. Op het feest zelf wist hij vervolgens de sfeer perfect aan te voelen! Mede dankzij het goede contact en de perfecte muziekkeuze een topavond gehad. Bedankt!

Fantastisch feest.

Wij vierden onze bruiloft in het Koetshuis in Leiden. DJ Joost en Saxofonist Zeth hebben voor ons een fantastisch feest gegeven. We hebben genoten!

Ralph is een prima DJ

Goede set van nummers waardoor de sfeer heel snel opgang kwam.

Top avond!

Erg gelukkig met de keuze voor LA DJ’s. DJ Vincent en Richard hebben er samen met onze gasten en wijzelf een top avond van weten te maken.

Top feest met DJ Nik van L.A. DJ's

L.A. DJ's heeft voor ons bruiloftfeest DJ Nik geboekt, zowel het contact met Lucas vanuit L.A. DJ's en het contact met Nik was heel goed en snel. En het belangrijkste: we hebben een top feest gehad met DJ Nik. Nik wist de feestgangers goed aan te voelen en wist de juiste nummers te vinden om het feest op gang te brengen en te houden ;-).

Super duo!

DJ en Saxofonist, absolute aanrader.

fantastisch!

DJ Joost, super bedankt voor de muziek op ons bedrijfsfeest! Je hebt zelfs de stijfste IT-ers op de dansvloer gekregen. Super leuk dat we ook nummers mochten aanvragen en niet te vergeten was het ook gezellig om je erbij te hebben! Dank!

Top georganiseerd

Wij hebben LA Dj’s ingehuurd voor onze bruiloft en dit was gewoon weg top geregeld! Even je wensen aangeven en zij gaan ermee aan de haal. Een aanrader dus!

Allesomvatend

Perfecte ervaring gehad met veel WOW momenten, veel dank!

DJ was uitstekend!

De service van LA DJ's is gedurende het hele proces uitstekend geweest. Wij hadden DJ Joost en die heeft uitstekend werk geleverd.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Goede organisatie die DJ leverde die feest perfect aanvoelde!

Wij zijn zeer tevreden over L.A. DJ's. Prettig contact in de voorbereiding, ze hebben de juiste DJ uit hun pool aan ons gekoppeld. Opbouwen van de set volgens afspraak, geweldig feest daarna met een DJ die de stemming perfect aanvoelde. Een aboslute aanrader voor je feest!