Topfeest!

02-02-2024 zijn wij getrouwd en wat hadden wij een top feest met Yorick. Alles was professioneel geregeld van opbouw tot afbouw. Wat een goede sfeer hing er! Super bedankt voor alles!

super.

Super fijne samenwerking. Heel het team was zeer enthousiast over de DJ.

Geweldige DJ ingehuurd

Geweldige DJ ingehuurd voor ons evenement, absoluut top! De muziek was perfect afgestemd op de sfeer en zorgde voor een onvergetelijke avond. Een echte professional die precies wist hoe het feest tot leven te brengen.

• Kwaliteit optreden muzikant

We hebben het als fantastisch ervaren. Onze medewerkers zijn niet snel op de dansvloer te vinden, maar nu dus wel! Lars en Martijn zijn een goed duo samen!

• Kwaliteit optreden muzikant

Geweldig feest met een nog geweldigere DJ en muziek!

DJ Yorick heeft een goede party gemaakt van mijn promotiefeest! Hij had mijn muziekvoorkeuren goed meegenomen in zijn optreden en speelde ook de verzoekjes van gasten. Het was erg leuk hoe DJ Yorick de muziekstijl veranderde naarmate de avond vorderde. Bijna alles kwam wel voorbij, van ABBA tot Sean Paul tot happy hardcore. Heel erg bedankt voor de professionaliteit, het geweldige optreden en een memorabel feest!

Perfect verzorgd feest

Helemaal top en niets op aan te merken.

• Kwaliteit optreden muzikant

Super fijne en goede service!

Makkelijk te boeken en er word meegedacht in wat voor soort dj je wil. Daarnaast word er ook een meeting met de dj geregeld.

Knalfeest!

DJ Joost is een held. In de voorbereiding betrouwbaar en vriendelijk, op de dag zelf ontspannen in de opbouw en professioneel. We hadden naar ons eigen idee best specifieke wensen ('kun je ons publiek in de loop van de avond van 80s disco via eurodance naar drum 'n bass en psytrance brengen?') en die zijn zo perfect tot uiting gekomen op het feest dat we er nog steeds van nagloeien. Een toffe set met slimme keuzes die diverse soorten muziek toch als één geheel deed voelen, en door onszelf aangevraagde nummers in hun volle kracht op precies het juiste moment erin knalde, waardoor ze weer als nieuw voelden. Alsof Joost ons kende. Zoiets maak je nooit meer mee. Geweldig!

Het was een topfeest!

DJ Lars en saxofonist Martijn hebben er mede voor gezorgd dat onze bruiloft een topfeest is geweest. Ze waren goed op elkaar ingespeeld en hadden al snel de dansvloer gevuld en dat is tot het einde zo gebleven. Afspraken zijn nagekomen en de communicatie vooraf verliep vlot. Kortom wij zijn zeer tevreden!

Fantastisch feestje met DJ Vincent/Jonathan

Van te voren een leuke belafspraak met Jonathan gehad over wat we wel en niet leuk vinden. Op dat avond zelf merk je dat hij goed heeft geluisterd. We hebben al onze favorieten voorbij horen komen, gemixt met van alles wat er perfect bij past. Zijn energie en interesse in zijn publiek zijn ook uitstekend. Kortom als je een leuk feestje wilt hebben, boek dj Vincent/Jonathan!

• Kwaliteit optreden muzikant

Katya is een fantastische artiest!

Prettig en persoonlijk contact, zowel met het boekingskantoor als met de artiest zelf. Katya was heel benaderbaar en heeft super meegedacht over de invulling van haar set. Het was spectaculair en bijzonder.

• Kwaliteit optreden muzikant

Het was een fijne samenwerking, en als er vragen waren, werd er meteen aan gewerkt. Toppers zijn het... Aanrader (absoluut)

• Kwaliteit optreden muzikant

Robin en Maik weten wel hoe ze een goed feestje moeten bouwen

Wat een super duo zijn Robin en Maik. Ze hebben van onze huwelijksdag echt een top feest gemaakt. Zo gaaf met de saxofoon erbij! Een feest om nooit meer te vergeten.

• Kwaliteit optreden muzikant

Geweldige swingende avond gehad!

DJ Vincent/Jonathan draaide op ons feest. Hij speelde perfect in op het publiek, er werd de hele avond flink gedanst! We hadden vantevoren onze voorkeuren aangegeven en alles paste daar perfect bij.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Enthousiaste, musicale dj en saxofonist!

Onvergetelijke avond mede dankzij dj en saxofonist. Zij waren goed op elkaar ingespeeld, speelden ook goed op de sfeer en gasten in.

• Kwaliteit optreden muzikant

Enthousiaste dj en saxofonist.

Ervaren dj en saxofonist die inspeelden op de wensen van het publiek! Mede dankzij beiden is het een topfeest geworden.

• Kwaliteit optreden muzikant

DJ met saxofonist hebben er samen een TOPfeest van gemaakt!

DJ Jorick en saxofonist Chris hebben op onze bruiloft gespeeld en hebben ervoor gezorgd dat de dansvloer lekker vol was en iedereen uit zijn dak ging! Absoluut een aanrader.

Geweldige avond gehad!!

Wij wilden graag op de bruiloft een mix van 80s&90s en de hits van nu. Ook met eigen input erbij hebben we een topavond gehad. DJ Lars nogmaals bedankt!

Geweldige Dj en Saxofonist

DJ Jonathan en Saxofonist Chris hebben ons bruiloftsfeest tot een groot succes gemaakt. Vanaf het begin tot laatste nummer voelde Jonathan het publiek perfect aan en dat terwijl het een uitdaging was bij een mix van mensen met verschillende nationaliteiten. Daarnaast waren de verzoekjes die van te voren besproken zijn perfect verwerkt in de avond. Echte toppers!

• Kwaliteit optreden muzikant

Het was echt fantastisch!

De DJ en saxofonist, waren echt een toevoeging op ons feest. Vooraf was er ook goed geluisterd naar onze wensen. Heel erg fijn!

Iedereen de dansvloer op

We hebben enorm genoten van het optreden van Tom en Steffan. Ze hebben er met de muziek en saxofoon voor gezorgd dat het een top feest was en hebben iedereen de dansvloer op gekregen.

Fantastische avond

Wat hebben wij een waanzinnig bruiloftfeest gehad. De combinatie DJ Joost en Saxofonist Martijn pakte goed uit. Veel complimenten ontvangen over de Saxofonist. Bedankt!

Een geweldig bruiloftsfeest!

DJ Joost heeft ons en onze gasten een geweldig bruiloftsfeest bezorgd! We hebben enorm genoten en alles was goed geregeld.

Fantastisch!

Erg goede partij om je muziek, geluid en licht mee te regelen! Dj Vincent draaide fantastisch… wist de zaal goed te amuseren en aan te voelen welke muziek op welk moment gedraaid moest worden!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Geen woorden voor zo fantastisch!

Het contact liep zo goed, dat we er al gelijk alle vertrouwen in hadden. We hebben nog nooit een (trouw)feest op dit level meegemaakt, dus we konden nergens vanaf kijken of hulp vragen. Maar DJ Joost had precies de muziek waar wij van houden (op basis van een spotify lijst met maar een paar nummers) en de saxofonist Chris Brown speelde perfect mee! Je wordt super geholpen met de invulling van je feest en waar je rekening mee moet houden. Iedereen heeft genoten het was echt een toevoeging aan een top trouwfeest!