Beste Wendy, Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met het zoeken op AutoTrack. Zoals ik het zo lees is het een probleem met cookies deze zijn in uw browser te verwijderen via instellingen, dan zou u hier geen probleem meer moeten hebben. Het kan ook zijn dat u met Windows 10 icm met de nieuwe browser Edge werkt. De nieuwe Windows browser Edge gaat op een totaal andere manier met cookies om dan alle andere browsers, daarom werkt dit niet goed in combinatie met onze site. Wij willen dit uiteraard aanpassen, maar dit is niet iets wat wij heel snel kunnen oplossen. Wij moeten als het ware onze hele site herinrichten op de nieuwe manier van werken van Edge. Hier zijn we mee aan de slag gegaan, maar ik adviseer u om gebruik te maken van de laatste versie van Google Chrome of Mozilla Firefox. Deze browsers ondervinden geen problemen met onze site. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel succes toe met uw verdere zoektocht!
Geachte mevrouw, meneer Rozenberg, Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met het zoeken op AutoTrack. Wij willen dit graag voor u onderzoeken en willen daarom graag weten met welke browser en besturingssysteem u op uw computer werkt. Dit helpt ons bij het onderzoeken van het probleem. U mag deze informatie naar ons mailen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Annelies Schelfaut AutoTrack Customer Care Center
Geachte bezoeker, dank u wel voor u reactie, u geeft aan sinds kort met Windows 10 te werken. Mocht u daarbij de standaard browser, Edge, gebruiken dan kan dit probleem zich voordoen. De nieuwe Windows browser Edge gaat op een totaal andere manier met cookies om dan alle andere browsers, daarom werkt dit niet goed in combinatie met onze site. Wij willen dit uiteraard aanpassen, maar dit is niet iets wat wij heel snel kunnen oplossen. Wij moeten als het ware onze hele site herinrichten op de nieuwe manier van werken van Edge. Hier zijn we mee aan de slag gegaan, maar ik adviseer u om gebruik te maken van de laatste versie van Google Chrome of Mozilla Firefox. Deze browsers ondervinden geen problemen met onze site. Mocht u niet met Edge werken dan horen wij dit natuurlijk graag welke browser u gebruikt zodat we dit kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, AutoTrack
Beste bezoeker, Wij hebben van u bovenstaande reactie mogen ontvangen en wij vinden het jammer om te horen dat u geen fijne ervaring heeft met AutoTrack. Uiteraard willen wij graag met u bekijken hoe we dit kunnen wijzigen naar een positieve ervaring op onze site. Uit uw reactie kan ik afleiden dat u een auto op onze site adverteert maar u de reacties niet kwalitatief vindt? Ik kon helaas op basis van uw e-mailadres geen actieve advertentie terugvinden. Wellicht kunt u ons even laten weten welke auto u bij ons adverteert? U mag ons die informatie doorsturen per mail ( [email protected]) of u kunt telefonisch contact met ons opnemen via 020-204 27 20. Met vriendelijke groet, AutoTrack
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.