duidelijke site, Makkelijk zoeken,

Zeer Goed en duidfelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

mijn zoekopdracht verdwijnt de hele tijd. zeer vervelend!!

Beste Wendy, Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met het zoeken op AutoTrack. Zoals ik het zo lees is het een probleem met cookies deze zijn in uw browser te verwijderen via instellingen, dan zou u hier geen probleem meer moeten hebben. Het kan ook zijn dat u met Windows 10 icm met de nieuwe browser Edge werkt. De nieuwe Windows browser Edge gaat op een totaal andere manier met cookies om dan alle andere browsers, daarom werkt dit niet goed in combinatie met onze site. Wij willen dit uiteraard aanpassen, maar dit is niet iets wat wij heel snel kunnen oplossen. Wij moeten als het ware onze hele site herinrichten op de nieuwe manier van werken van Edge. Hier zijn we mee aan de slag gegaan, maar ik adviseer u om gebruik te maken van de laatste versie van Google Chrome of Mozilla Firefox. Deze browsers ondervinden geen problemen met onze site. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel succes toe met uw verdere zoektocht!

Kijk graag op Autotrack naar interessante aanbiedingen, maak vergelijkingen en vind alle benodigde info over auto's die ik wel en soms ook niet nodig heb.

2 sterren: slechter dan verwacht

merk en model gekozen, een aangeklikt,ga terug naar lijst ,kan ik weer opnieuw beginnen

Geachte mevrouw, meneer Rozenberg, Vervelend om te horen dat u problemen ondervindt met het zoeken op AutoTrack. Wij willen dit graag voor u onderzoeken en willen daarom graag weten met welke browser en besturingssysteem u op uw computer werkt. Dit helpt ons bij het onderzoeken van het probleem. U mag deze informatie naar ons mailen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Annelies Schelfaut AutoTrack Customer Care Center

mooie indelen van zoeken auto,s

Echt mijn favoriete site , je kunt alles makkelijk vinden en het grootste pluspunt vergeleken met andere sites is , dat de foto's normaal groot zijn .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Site werkt niet altijd 100%, soms werkt bv. modelkiezer niet.

snel simpel compleet

ik vind autotrack overzichtelijk en duidelijk en alle gegevens weergeven om auto's met elkaar te kunnen vergelijken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

een paar dingen vind ik niet handig zoals de bug dat je met de nieuwste windows na twee selectie's of aanpassingen overnieuw moet beginnen , de reactie oh u gebruikt edge is voor mij geen reden om third party brouwsers als Firefox te gebruiken . wat ik ook niet handig vindt is dat in ieder geval op mijn IPhone 5 en 6 (de 4 maar niet getest) is dat ie geen zoekresultaten opslaat hij geeft dan een fout dat er wat is misgegaan (gebeurd zowel op betrouwbare en snelle (30mb) WIFI als met mobiel internet (3g-4g) ook zou ik graag zien dat er bv bij import auto een extra menu komt waarin : land van herkomst , keuring instantie , laatst bekende km stand op te zoeken zijn . zo filter je sneller louche dealers er uit overall werkt de site voldoende snel en fijn mijn bank vereist oa dat ik mijn beveiliging op peil houdt en mee ga met de nieuwste software ,

duidelijke en overzichtelijke site

Ik heb op eenvoudige wijze een goede zoekopdracht kunnen doen naar een eigen auto. Eerst even goed rondgekeken met het beschikbare budget, aantal km's en type auto. Uiteindelijk de beste opties aangeschreven, incl. inruil van mijn eigen auto. Kreeg snel reactie van de verkopers en kon ook snel overgaan tot de aanschaf van een "nieuwe" auto.

2 sterren: slechter dan verwacht

als je naar een volgende pagina wilt gooit hij de zoekopdracht er helemaal uit, als je van b.v. 30 auto's per pagina naar 50 auto's per pagina wilt om dit probleem te omzeilen gooit hij ook direct je zoekopdracht er uit en begin je dus weer op 0 ( NUL). Daar wordt je snel spuugzat van en ga dan direct naar een andere aanbieder (website). Kan natuurlijk aan windows 10 liggen want voorheen had ik dit probleem niet. Vandaag, na een maand, weer eens geprobeerd maar het systeem werkt niet zoals het hoort ( tenminste niet bij mij) ik kan dus niet gewoon bladeren door de pagina's

Geachte bezoeker, dank u wel voor u reactie, u geeft aan sinds kort met Windows 10 te werken. Mocht u daarbij de standaard browser, Edge, gebruiken dan kan dit probleem zich voordoen. De nieuwe Windows browser Edge gaat op een totaal andere manier met cookies om dan alle andere browsers, daarom werkt dit niet goed in combinatie met onze site. Wij willen dit uiteraard aanpassen, maar dit is niet iets wat wij heel snel kunnen oplossen. Wij moeten als het ware onze hele site herinrichten op de nieuwe manier van werken van Edge. Hier zijn we mee aan de slag gegaan, maar ik adviseer u om gebruik te maken van de laatste versie van Google Chrome of Mozilla Firefox. Deze browsers ondervinden geen problemen met onze site. Mocht u niet met Edge werken dan horen wij dit natuurlijk graag welke browser u gebruikt zodat we dit kunnen uitzoeken. Met vriendelijke groet, AutoTrack

als leuk auto zoek welke merk of type dan kan goed zoeken bij autotrack

Geweldige site, compleet en snel te bedienen.

Fantasties

prettige site zoekt makkelijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Waardeloos, we krijgen uitsluitend opkopers. Bij aanschaf nauwelijks particulieren alleen handelaren.

Beste bezoeker, Wij hebben van u bovenstaande reactie mogen ontvangen en wij vinden het jammer om te horen dat u geen fijne ervaring heeft met AutoTrack. Uiteraard willen wij graag met u bekijken hoe we dit kunnen wijzigen naar een positieve ervaring op onze site. Uit uw reactie kan ik afleiden dat u een auto op onze site adverteert maar u de reacties niet kwalitatief vindt? Ik kon helaas op basis van uw e-mailadres geen actieve advertentie terugvinden. Wellicht kunt u ons even laten weten welke auto u bij ons adverteert? U mag ons die informatie doorsturen per mail ( [email protected]) of u kunt telefonisch contact met ons opnemen via 020-204 27 20. Met vriendelijke groet, AutoTrack

Op zich een goede overzichtelijke site, alleen moest ik steeds opnieuw inloggen om bij mijn favorieten te kunnen.

Jammer dat er leaseprijzen vermeld staan op Autotrack.nl. Tevens kwam ik een los motorblok tegen?? Niet helemaal de bedoeling denk ik.....

duidelijk en goed zichtbaar

mt. Lincolnweg 40