Goedendag, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Allereerst is het belangrijk om te weten of u gebruik maakt van onze app , of komt u dit probleem via een PC tegen.Graag vernemen wij ook wat u gebruikt en eventueel welk systeem en/of browser u gebruikt. Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Edwin Customer Care AutoTrack
Beste meneer de Haan, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Allereerst is het belangrijk om te weten of u gebruik maakt van onze app op uw Ipad, of surft u altijd naar www.autotrack.nl op uw Ipad? Graag vernemen wij ook welke Ipad u gebruikt. Kunt u ons ook laten weten met welke browser (en versie) u surft op uw laptop? Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Annelies Customer Care AutoTrack
Beste Glenn, ik weet niet of ik het goed begrijp wat u schrijft maar wellicht heeft u het over de occasion actie die wij hadden van 15 mei t/m 15 juli. Als u meegedaan heeft hebben wij u een e-mail verstuurd op 07-08-2015 met de uitslag en alle winnaars hebben wij persoonlijk benaderd. Mocht het om iets anders gaan dan horen wij dit graag, u kunt dan een mail sturen naar [email protected] of bellen tijdens kantooruren op 020-2042720
Beste Robin, Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met AutoTrack niet goed is. Kun je ons laten weten met welke browers en welke versie van die browser je werkt want daarin zit waarschijnlijk het probleem. Je kunt je reactie mailen naar [email protected], dan helpen we je verder. Alvast bedankt voor je reactie!
Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Graag zou ik u willen vragen om het kenteken van de auto aan ons door te geven via [email protected], zodat wij kunnen kijken wat hier mis gegaan is. Als een advertentie verwijderd word dan zou deze binnen 5 minuten van AutoTrack af moeten zijn. Wat ik zo lees over 10 dagen zou alleen voor uw account moeten zijn, daar zit meer verwerkingstijd in om het geheel uit onze database te verwijderen. Graag horen wij van u om welk kenteken het gaat.
Geachte heer Holweg, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag horen wij met welke browers en welke versie u zoekt. Windows Edge is namelijk niet compatible met onze site door de manier waarop Edge omgaat met cookies. Uw zoekopdracht wordt dan niet onthouden waardoor u alles weer opnieuw moet invoeren. Wanneer u ons op [email protected] doorgeeft met welke browers en welke versie u werkt dan kunnen wij u verder helpen.
Beste Andre, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met het zoeken naar een auto op onze site. AutoTrack doet er juist alles aan om het aanbod up-to-date te houden door verkochte auto's van autobedrijven zelf te verwijderen en onze particuliere adverteerders wekelijks te mailen met het verzoek hun verkochte auto offline te halen. Waarschijnlijk zijn het dan ook particulieren die de auto nog niet van de site hebben verwijderd. Wellicht heeft u nog een voorbeeld voor ons? Daarnaast kunt u altijd via "Meld een fout" button ons laten weten dat een auto al verkocht is. Wij kunnen die auto dan handmatig verwijderen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.