Duidelijke advertenties

Prima, zeer gebruikersvriendelijke site

mooie site

grote keuze en duidelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

Als de site meewerkt is het prima, maar opslaan van zoekopdrachten en doorfilteren vanuit een zoekopdracht laat te wensen over.

Goedendag, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Allereerst is het belangrijk om te weten of u gebruik maakt van onze app , of komt u dit probleem via een PC tegen.Graag vernemen wij ook wat u gebruikt en eventueel welk systeem en/of browser u gebruikt. Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Edwin Customer Care AutoTrack

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slecht, onthoudt zoekopdracht niet. zowel iPad als laptop

Beste meneer de Haan, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Allereerst is het belangrijk om te weten of u gebruik maakt van onze app op uw Ipad, of surft u altijd naar www.autotrack.nl op uw Ipad? Graag vernemen wij ook welke Ipad u gebruikt. Kunt u ons ook laten weten met welke browser (en versie) u surft op uw laptop? Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Annelies Customer Care AutoTrack

laden en terugkeren naar de pagina gaat traag. dit is in het verleden beter geweest.

Heldere en duidelijke omschrijving van het voertuig, de extra aandachtspunten en een compleet fotobeeld

perfect te filteren

overzichtelijk duidelijk

nou dat er altijd be trouwbare in formatie wordt verstrekt vande genege die de auto,s, te koop aanbieden

Goede autosite

ben er pas op deze site

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

prima site en zeer informatief

duidelijk en overzichtelijk

2 sterren: slechter dan verwacht

men zeiden als je een auto koop via de autotrack dan zou den je het bedragen uit keren maar het was alleen fabels zoals altijd

Beste Glenn, ik weet niet of ik het goed begrijp wat u schrijft maar wellicht heeft u het over de occasion actie die wij hadden van 15 mei t/m 15 juli. Als u meegedaan heeft hebben wij u een e-mail verstuurd op 07-08-2015 met de uitslag en alle winnaars hebben wij persoonlijk benaderd. Mocht het om iets anders gaan dan horen wij dit graag, u kunt dan een mail sturen naar [email protected] of bellen tijdens kantooruren op 020-2042720

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Resultaten na een zoekopdracht verdwijnen na eerste pagina

Beste Robin, Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met AutoTrack niet goed is. Kun je ons laten weten met welke browers en welke versie van die browser je werkt want daarin zit waarschijnlijk het probleem. Je kunt je reactie mailen naar [email protected], dan helpen we je verder. Alvast bedankt voor je reactie!

goed en overzichtelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het verwijderen van de advertentie duurt te lang, c.q. wordt niet uitgevoerd. Na afmelding komt de mededeling dat de verwijdering nog wel een paar dagen kan duren alvorens ze is verwijderd. Mijn advertentie is zeker nog wel 10 dagen blijven staan en ik krijg opnieuw de vraag of ik mijn advertentie wil verwijderen als de auto reeds verkocht is. Belangstellenden bellen voor niets.

Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Graag zou ik u willen vragen om het kenteken van de auto aan ons door te geven via [email protected], zodat wij kunnen kijken wat hier mis gegaan is. Als een advertentie verwijderd word dan zou deze binnen 5 minuten van AutoTrack af moeten zijn. Wat ik zo lees over 10 dagen zou alleen voor uw account moeten zijn, daar zit meer verwerkingstijd in om het geheel uit onze database te verwijderen. Graag horen wij van u om welk kenteken het gaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

zoekopdracht gaat niet altijd goed en moet je weer geheel nieuw uitzoeken, ook wil ik van 1 merk meerdere modelllen uitzoeken maar dat is ook niet mogelijk

Geachte heer Holweg, Hartelijk dank voor uw reactie. Graag horen wij met welke browers en welke versie u zoekt. Windows Edge is namelijk niet compatible met onze site door de manier waarop Edge omgaat met cookies. Uw zoekopdracht wordt dan niet onthouden waardoor u alles weer opnieuw moet invoeren. Wanneer u ons op [email protected] doorgeeft met welke browers en welke versie u werkt dan kunnen wij u verder helpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goed, ik mis alleen een landkaart met daarop bijvoorbeeld mijn favorieten. zodat ik betere een inschatting kan maken hoe ik mijn route kan maken voor het bezoeken van de garages.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

goede site,overzichtelijk alleen de advertenties zijn vaak verouderd.ben al een tijdje opzoek naar een auto,gereageerd op advertenties,en vaak is de auto allang verkocht. advertenties zijn vaak niet actueel meer..helaas...

Beste Andre, Wat vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met het zoeken naar een auto op onze site. AutoTrack doet er juist alles aan om het aanbod up-to-date te houden door verkochte auto's van autobedrijven zelf te verwijderen en onze particuliere adverteerders wekelijks te mailen met het verzoek hun verkochte auto offline te halen. Waarschijnlijk zijn het dan ook particulieren die de auto nog niet van de site hebben verwijderd. Wellicht heeft u nog een voorbeeld voor ons? Daarnaast kunt u altijd via "Meld een fout" button ons laten weten dat een auto al verkocht is. Wij kunnen die auto dan handmatig verwijderen.

mt. Lincolnweg 40 1033SN Amsterdam

020-2042714