1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij Autotrack krijg je gratis een Carfax rapport. De gegevens echter kloppen niet met het auto verleden. Zo werden er APK gegevens van een voormalige auto mij ( G klasse ) toegevoegd aan een te koop staande andere auto! E klasse. Carfax weigerde deze aan te passen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

als jullie mij verplichten akkoord te gaan met cooky's", dan wil ik niet op jullie site kijken, en ik vind het erg onbeschoft

Beste meneer, mevrouw Wolf, Jammer om te horen dat u geen gebruik zal maken van onze website. AutoTrack gebruik cookies zodat u gebruik kunt maken van alle functionaliteiten op onze website. Uiteraard respecteren wij u beslissing en wij wensen u veel succes toe in uw zoektocht naar een nieuwe auto. AutoTrack Customer Care

2 sterren: slechter dan verwacht

Site is wel redelijk goed, alleen waarom kan ik niet meteen in een oogopslag zien waar de auto staat? Verder wil ik me wel zeggen dat ik me dood erger aan de enorme domme reclame campagne van autotrack, ja hoor de tank is leeg dus we hebben een reden om een nieuwe auto te kopen. Samen zijn deze 2 punten toch voldoende om de app van me telefoon te gooien en op een andere site te zoeken

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Niet complete website. Doet het niet goed op de mac en heeft een onduidelijke, ondeugdelijke layout met foto's. Geef mij maar een van de andere sites.

Beste Nico, Jammer om te horen dat uw ervaring met onze website niet voldoet aan uw verwachtingen. Wij willen graag onderzoeken waarom de site niet goed functioneert op de mac. Wil u ons via [email protected] laten weten wat er precies fout gaat? Met vriendelijke groet, Annelies - AutoTrack Customer Care Center

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Autotrack website zuigt op ipad zowel in safari als in chrome. Site duidelijk niet voor ipad ontwikkeld. Content is goed.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wat ik erg mis in de app is dat ik in het eerste overzicht niet direct ook de verkooplocatie kan zien. Verder genoeg filter mogelijkheden en handige mail melding mogelijkheid.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Er onduidelijk hoe ik een auto bedrijf kan reviewen.. slechte ervaring met het bedrijf waar ik een auto heb gekocht mede omdat autotrack aangaf dat deze BOVAG garantie gaf en dat niet bleek te zijn. Wil nu graag een review achterlaten maar kan het nergens vinden. Er onduidelijk!

Geachte heer Olivier, Vervelend om te horen dat uw ervaring met AutoTrack niet positief is. Wij hebben een samenwerking met 2 beoordelingssites, Klantenvertellen en Autobedrijf.tevreden.nl Als een autobedrijf bij 1 van de twee aangesloten is laten wij de beoordelingen zien. De Bovag-garantie wordt alleen aangeduid als het autobedrijf aangeeft of dit erbij zit en het om een Bovag bedrijf gaat. Mocht de Bovag-garantie er toch niet bij zitten terwijl dit in de advertentie stond kunt u het beste contact opnemen met de Bovag. Wij willen graag weten om welk autobedrijf dit gaat zodat we kunnen controleren of deze daadwerkelijk nog een Bovag autobedrijf is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per telefoon op 020-2042747 of via de mail naar [email protected]

Heldere site en Carfax rapport is een goede toevoeging. Verbetering zou zijn als je notities zou kunnen maken bij je favorieten en ik vind het ook wel interessant om te kunnen zien hoe lang een advertentie al op de site staat.

Ik had autotrack gemaild omdat ik vermoeden had van dubieuze handelingen bij de verkoop van een auto. Deze auto stond eigenlijk bij Autoscout24. Ik ben voortreffelijk behandeld door Autotrack, ook al ging het niet om hun advertentie. Zij hebben me zelfs 4 mails gestuurd als reactie op mijn mails, telkens met een naam van de afzender. Totaal anders dan de concurrente. Autoscout24 stuurde een standaard mail zonder afzender en ook zonder verdere belangstelling. Dit terwijl ik een paar duizenden euros kwijt had kunnen raken!!!! Daarom voortaan zal ik alles via Autotrack doen, waar ze de klant serieus nemen!

logische opbouw pagina, gedetailleerde filters, veel achterliggende gegevens over aanbieder en autohistorie.

Goeie heldere tekst en een goeie beschrijving van het voertuig.

Fijne website met uitgebreide specificaties!

goede overzicht

overzichtelijke handige site

goede zoek opdrachten

overzichtelijke site, makkelijk filters in te stellen

zoekopdracht vervalt steeds.

Beste Dennie, Ik denk dat het komt door de Windows versie die je gebruikt samen met Chrome. Zou je ons op [email protected] kunnen laten weten met welke browser en versie je zoekt? Dan kunnen wij je waarschijnlijk verder helpen zodat het zoeken op AutoTrack weer perfect gaat! Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Lastig moet steeds zoek opdracht opnieuw invullen , zal wel aan mij liggen maar is lastig

Beste Bianca, Het zoeken via Windows 10 in combinatie met bepaalde versie van Chrome werkt lastig door de manier waarop Windows 10 omgaat met cookies. Zou je ons op [email protected] kunnen laten weten welke Windows versie je gebruikt in combinatie met welke browser? Dan kunnen wij kijken wat er gedaan moet worden om het zoeken weer perfect te laten werken. Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center AutoTrack

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Laden van de pagina en het weergeven duurt te lang

Beste Charles, Wat vervelend om te horen dat het laden van de pagina erg lang duurt. Heb je daar vaker last van of gebeurde dat alleen gisteren? Weet je nog ongeveer hoe laat je online was? Dan kunnen wij kijken of er een bepaalde rede voor de traagheid was. Zocht je op een desktop op via een mobiel device? Zou je ons dat kunnen laten weten op [email protected]? Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center

2 sterren: slechter dan verwacht

opnieuw zoeken is een crime

Goedendag, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Zou u iets meer kunnen aangeven wat er niet goed gaat met opnieuw zoeken. Daarnaast is het belangrijk voor ons om te weten of u gebruik maakt van onze app , of komt u dit probleem via een PC tegen. Graag vernemen wij ook wat u gebruikt en eventueel welk systeem en/of browser u gebruikt. Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Edwin Customer Care AutoTrack

goede ervaring