Beste meneer, mevrouw Wolf, Jammer om te horen dat u geen gebruik zal maken van onze website. AutoTrack gebruik cookies zodat u gebruik kunt maken van alle functionaliteiten op onze website. Uiteraard respecteren wij u beslissing en wij wensen u veel succes toe in uw zoektocht naar een nieuwe auto. AutoTrack Customer Care
Beste Nico, Jammer om te horen dat uw ervaring met onze website niet voldoet aan uw verwachtingen. Wij willen graag onderzoeken waarom de site niet goed functioneert op de mac. Wil u ons via [email protected] laten weten wat er precies fout gaat? Met vriendelijke groet, Annelies - AutoTrack Customer Care Center
Geachte heer Olivier, Vervelend om te horen dat uw ervaring met AutoTrack niet positief is. Wij hebben een samenwerking met 2 beoordelingssites, Klantenvertellen en Autobedrijf.tevreden.nl Als een autobedrijf bij 1 van de twee aangesloten is laten wij de beoordelingen zien. De Bovag-garantie wordt alleen aangeduid als het autobedrijf aangeeft of dit erbij zit en het om een Bovag bedrijf gaat. Mocht de Bovag-garantie er toch niet bij zitten terwijl dit in de advertentie stond kunt u het beste contact opnemen met de Bovag. Wij willen graag weten om welk autobedrijf dit gaat zodat we kunnen controleren of deze daadwerkelijk nog een Bovag autobedrijf is. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen per telefoon op 020-2042747 of via de mail naar [email protected]
Beste Dennie, Ik denk dat het komt door de Windows versie die je gebruikt samen met Chrome. Zou je ons op [email protected] kunnen laten weten met welke browser en versie je zoekt? Dan kunnen wij je waarschijnlijk verder helpen zodat het zoeken op AutoTrack weer perfect gaat! Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center
Beste Bianca, Het zoeken via Windows 10 in combinatie met bepaalde versie van Chrome werkt lastig door de manier waarop Windows 10 omgaat met cookies. Zou je ons op [email protected] kunnen laten weten welke Windows versie je gebruikt in combinatie met welke browser? Dan kunnen wij kijken wat er gedaan moet worden om het zoeken weer perfect te laten werken. Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center AutoTrack
Beste Charles, Wat vervelend om te horen dat het laden van de pagina erg lang duurt. Heb je daar vaker last van of gebeurde dat alleen gisteren? Weet je nog ongeveer hoe laat je online was? Dan kunnen wij kijken of er een bepaalde rede voor de traagheid was. Zocht je op een desktop op via een mobiel device? Zou je ons dat kunnen laten weten op [email protected]? Met vriendelijke groeten, Monique Bloem Manager Customer Care Center
Goedendag, Wat vervelend om te lezen dat uw ervaring met AutoTrack niet goed is. Om te onderzoeken wat er precies aan de hand is, hebben wij wat extra informatie van u nodig. Zou u iets meer kunnen aangeven wat er niet goed gaat met opnieuw zoeken. Daarnaast is het belangrijk voor ons om te weten of u gebruik maakt van onze app , of komt u dit probleem via een PC tegen. Graag vernemen wij ook wat u gebruikt en eventueel welk systeem en/of browser u gebruikt. Zo kunnen wij verder onderzoeken wat er aan de hand is. U mag uw reactie mailen naar [email protected], dan helpen we u graag verder. Alvast bedankt voor uw reactie! Edwin Customer Care AutoTrack
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.