Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Zoals ook al aangegeven in de mail sturen wij geen ongevraagde mails, enkel resultaten op de door u aangemaakte zoekopdrachten, of wijzigingen in een advertentie die u als favoriet heeft aangemaakt. Ik had gevraagd om meer informatie over de mail die u heeft ontvangen, zodat ik het in ieder geval kan checken voor u. Als u dit alsnog kunt doen dan onderzoek ik het graag voor u. Alvast bedankt!
Goedemorgen, Wij ondervinden inderdaad problemen met de app op dit moment, we hebben een nieuwe interface gemaakt welke we procentueel aan onze gebruikers gaan tonen en via nieuwe servers gaan laten tonen. Wanneer u problemen ondervindt kunt u op het AutoTrack logo klikken en u wordt dan naar de nieuwe interface gestuurd. Wij zijn bezig om het probleem zo snel mogelijk voor iedereen te verhelpen. Mocht u in de tussentijd nog andere vragen hebben, mail dan gerust naar [email protected] dan helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack
Farid, Erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze app. Zou je ons op [email protected] kunnen mailen wat er erg slecht is? Wij willen namelijk graag dat je met een goede app kunt zoeken en willen dus graag van je weten wat er mis gaat. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack
Geachte heer Van de Stroom, beste Jan, Wat vervelend om te horen dat de app problemen geeft. Zou je ons een mail kunnen sturen met welke app (adroid of Apple) je hebt gebruikt en wat er precies gebeurt? Dan kunnen wij je zeker verder helpen. Je mag mailen op [email protected]. We zien je reactie graag tegemoet want we willen uiteraard graag dat je goed gebruik kan maken van de app en van AutoTrack. met vriendelijke groet, Team AutoTrack
Geachte heer, beste Johan, AutoTrack werkt samen met Klantenvertellen.nl en met Autobedrijftevreden. Daar kun je een beoordeling achterlaten. Helaas werken niet alle bedrijven samen met een site waar je beoordelingen kunt achterlaten. Wanneer je op AutoTrack kijkt staan er juist veel bedrijven met beoordelingen en tonen wij de beoordelingen van het laatste jaar zodat je de relevante beoordelingen te zien krijgt. Mocht je klachten hebben over een bedrijf dan mag je altijd een mail sturen naar [email protected]. Wij zullen de klacht over het bedrijf altijd onderzoeken en bij meerdere klachten worden bedrijven van AutoTrack verwijderd. Dus wil je ons laten weten om welk autobedrijf het gaat dan zien we je mail graag verschijnen. En wellicht kun je bij Klantenvertellen een beoordeling over het autobedrijf achterlaten.
Beste John, AutoTrack controleert dagelijks de voertuigen die ex BTW prijs worden geplaatst. Dat gebeurt voor een deel geautomatiseerd en voor een deel handmatig. Het kan dus zijn dat een voertuig ex BTW wordt geadverteerd maar die zal dan vaak binnen een dag op Prijs Op Aanvraag worden gezet. Meld een fout is op dit moment alleen op de grotere schermen (desktop en tablet) zichtbaar (een rode driehoek met uitroepteken). Op een mobiele telefoon zal dit ook snel zichtbaar worden. Uiteraard vinden wij het vervelend dat autobedrijven ex BTW blijven adverteren, zeker omdat het volgens de ACM ook niet mag. Wij doen ons best om die advertenties zo snel mogelijk te verwijderen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.