Spam mails - niet AVG!

Ik krijg spam mails, ondanks meerdere malen aangeven dat ik geen mails wil ontvangen. Hierbij overtreden ze duidelijk de AVG wetgeving.

Geen duidelijke uitleg wat je precies aangaat.

Ik doe inkoop en verkoop ook via marktplaats. Dit is wel het grootste platform, maar heeft ook heel veel nadelen die veel tijd kosten. Ik werd gebeld door Autotrack en dit is natuurlijk alleen maar met auto verkoop bezig en ik dacht dat past beter bij mijn onderneming. Ik zou het een maand mogen proberen, maar voor ik het wist zit ik hier een langere periode aan vast. 3 maanden opzegtermijn maar ik word doorverwezen naar een mail met de algemene voorwaarden die ik heb gekregen maar, daar heb ik toch niks aan als ik daarvoor met hun aan de telefoon heb gezeten, en dit niet vermeld wordt. Ik vind dit niet helemaal netjes en professioneel.

Site snapt postcode niet

Na vele pogingen om in de buurt van Assen te zoeken (valide postcode, 10 KM), denkt Autotrack dat ik in Valkenburg of Cappelle aan den Ijssel wil zoeken. Nou is mijn geografie niet de beste, maar ik weet wel dat Valkenburg niet naast Assen ligt.. Verder veel aanbod... In plaatsen 200+ km vanaf mijn woonplaats dan. Informatie duidelijk en genoeg. Geen idee over de garages die er gebruik van maken, want ik ga echt niet zo'n takken eind reizen.

Autotrack vaak offline voor 'onderhoud'

Het valt mij op dat de laatste tijd de site regelmatig offline is. Dat is bijzonder irritant als je net een mailtje hebt gekregen naar aanleiding van een door jou uitgezette zoekopdracht, vervolgens op de link drukt, en direct voor die gesloten deur terecht komt ../

Prijzen zijn ex.btw maar worden als incl. weergegeven

Veel auto's laten op het overzicht een prijs incl.btw zien, maar (verstopt) in de omschrijving staat dan dat het excl. Is. Dit maakt vergelijken zeer lastig en zorgt voor de nodige frustratie.

App werkt sinds een paar dagen niet meer.

Sinds een dag of 2 à 3 doet de app het niet meer. Geen idee waardoor. Jammer, werkte goed.

Onzin mails

Krijg mails waar ik niet om gevraagd heb. Is dit privacy???

Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Zoals ook al aangegeven in de mail sturen wij geen ongevraagde mails, enkel resultaten op de door u aangemaakte zoekopdrachten, of wijzigingen in een advertentie die u als favoriet heeft aangemaakt. Ik had gevraagd om meer informatie over de mail die u heeft ontvangen, zodat ik het in ieder geval kan checken voor u. Als u dit alsnog kunt doen dan onderzoek ik het graag voor u. Alvast bedankt!

Kan geen foto's plaatsen

Na alles te hebben ingevuld kan er geen foto worden toegevoegd. Ondanks de titel 'hier foto's plaatsen'

Greg

Super slecht, alle auto’s dat verschijnt in de zoekopdracht staan als verkocht vermeld en met prijs op aanvraag. Helaas een mislukte app.

App is waardeloos op moment

App werkt totaal niet op moment

aantal sterren corresponderen niet met de echte ervaringen- je wordt genaaid!

lukt mij niet om een review te plaatsen over een bewust mistige dealer die via autotrack adverteert

Filteren werkt gewoon niet

Bizar hoe slecht deze app werkt. In het filtermenu kom je niet terug naar de resultaten. In het filtermenu kun je niet ver genoeg naar beneden om motorinhoud te selecteren. Wat zullen hier incapabele mensen aan gewerkt hebben zeg.

Prijs excl. BTW worden als INCL. BTW vermeld.

Zeer verwarrend om auto's te vergelijken. Bij jongere auto's staat massaal de Exclusieve BTW prijs vermeld. Buiten dat dit wettelijk niet is toegestaan, maakt het vergelijken vrijwel onmogelijk. Erger nog is dat in het overzicht bij de auto 'Incl. BTW' 'JA' staat, maar in de kleine lettertjes dat het Excl. BTW is. Het betreft hier niet een incident, maar het gaat structureel mis. #misleidend

App werkt slecht.

Verspringen resultaten, zoekfunctie uitgebreid werkt niet goed. Irritant steeds alles opnieuw te moeten invullen. Ik gooi de app eraf en zoek alternatief.

Bagger

De site ververst niet, filter aanpassen werkt niet en als je een auto wilt bekijken is die niet meer beschikbaar. Ik vermijd deze site omdat ik mij alleen maar erger aan hoe deze niet werkt.

Bagger site

Kan geen een pagina van een advertentie openen dan geeft ie error aan dat die pagina van die advertentie niet meer bestaat erg irritant!!!!!!

Voortaan Erg slecht en irritant

Vroeger, jaren terug werkte de app geweldig. Dat is verleden tijd. Er hebben duidelijk onkundige mensen aan de app gewerkt. Het feit dat je een geselecteerde lijst doorloopt, een auto aanklikt, weer door wilt gaan waar je gebleven was maar weer helemaal bovenaan de lijst moet beginnen is zwaar irritant. Ook het scherm dat nu oppopt om akkoord te geven op cookies verdwijnt niet uit beeld. Ook niet als je akkoord hebt gegeven. Als je gezocht hebt op een bepaald model en dan pijltje terug kiest omdaarna een ander model van dat merk te kiezen krijg je een blanco lijst. De app moet dan geheel worden afgesloten om opnieuw te kunnen gaan zoeken. Echt waardeloos en dat terwijl de app vroeger goed werkte. Onbegrijpelijk dat er wijzigingen worden doorgevoerd die niet werken. Er moet snel iets gebeuren aan het gebruiksgemak anders is autotrack in no time op sterven na dood.

Terug naar de gefilterde lijst werkt niet meer

Voorheen prima app maar momenteel bijna niet meer bruikbaar door irritante issue met de gefilterde resultaat lijst waar je niet meer naar terug komt. Je dient telkens opnieuw je filter of zoekopdracht bij elkaar te klikken wat te veel tijd kost. Voorstel om deze functie snel te herstellen anders zullen veel mensen de pp niet meer willen gebruiken.

Werkt niet (meer)

Als je in de app een auto bekijkt kun je niet meer terug naar de lijst, en moet je helemaal opnieuw beginnen! Dus: niet langer bruikbaar....

Goedemorgen, Wij ondervinden inderdaad problemen met de app op dit moment, we hebben een nieuwe interface gemaakt welke we procentueel aan onze gebruikers gaan tonen en via nieuwe servers gaan laten tonen. Wanneer u problemen ondervindt kunt u op het AutoTrack logo klikken en u wordt dan naar de nieuwe interface gestuurd. Wij zijn bezig om het probleem zo snel mogelijk voor iedereen te verhelpen. Mocht u in de tussentijd nog andere vragen hebben, mail dan gerust naar [email protected] dan helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack

Slechte nieuwe update

Vorige app functie was duidelijker, huidige app is erg slecht.

Farid, Erg vervelend om te horen dat je een slechte ervaring hebt met onze app. Zou je ons op [email protected] kunnen mailen wat er erg slecht is? Wij willen namelijk graag dat je met een goede app kunt zoeken en willen dus graag van je weten wat er mis gaat. Met vriendelijke groet, Team AutoTrack

App loopt iedere keer vast

Graag oplossing nu 2 keer opnieuw geinstalleerd. Looptvast en kan er ook niet meer uit

Geachte heer Van de Stroom, beste Jan, Wat vervelend om te horen dat de app problemen geeft. Zou je ons een mail kunnen sturen met welke app (adroid of Apple) je hebt gebruikt en wat er precies gebeurt? Dan kunnen wij je zeker verder helpen. Je mag mailen op [email protected]. We zien je reactie graag tegemoet want we willen uiteraard graag dat je goed gebruik kan maken van de app en van AutoTrack. met vriendelijke groet, Team AutoTrack

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik wil uw advies graag opvolgen en een review schrijven op klanttevreden, echter de verkoper in kwestie staat niet in de lijst van de te beoordelen autoverkopers. Het schrijven van een review is dermate omslachtig dat ik denk dat dit is gedaan om mensen te ontmoedigen een review te schrijven. De bedrijven die het wel toestaan om zich te laten beoordelen adverteren ook op andere websites. Mijn klacht aan u is dat ik na het bezoek aan uw website kennelijk toch niet zorgeloos en zelfverzekerd een auto kan kopen. Ook wil ik opmerken dat meer dan 50% van uw positieve reviews zonder feedback zijn. Dit is gewoon niet erg betrouwbaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

heb auto gekocht via autotrack, geen succes, eigenaar beweerde de auto te hebben gecontroleerd en nagekeken, maar dit bleek niet zo. Dit stond wel duidelijk vermeld in de advertentie. Ik wil graag een review schrijven maar hier doet men op autotrack kennelijk niet aan, waardoor ik het vermoeden heb dat op autotrack alleen maar dubieuze handelaren adverteren. Let maar op, de meeste adverteren niet op sites waar men wel een review kan schrijven

Geachte heer, beste Johan, AutoTrack werkt samen met Klantenvertellen.nl en met Autobedrijftevreden. Daar kun je een beoordeling achterlaten. Helaas werken niet alle bedrijven samen met een site waar je beoordelingen kunt achterlaten. Wanneer je op AutoTrack kijkt staan er juist veel bedrijven met beoordelingen en tonen wij de beoordelingen van het laatste jaar zodat je de relevante beoordelingen te zien krijgt. Mocht je klachten hebben over een bedrijf dan mag je altijd een mail sturen naar [email protected]. Wij zullen de klacht over het bedrijf altijd onderzoeken en bij meerdere klachten worden bedrijven van AutoTrack verwijderd. Dus wil je ons laten weten om welk autobedrijf het gaat dan zien we je mail graag verschijnen. En wellicht kun je bij Klantenvertellen een beoordeling over het autobedrijf achterlaten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik kom regelmatig advertenties tegen waar een ex-BTW prijs vermeld staat. Volgens de Nederlandse wetgeving is dit niet toegestaan, zelfs niet wanneer er vermeld wordt dat het een ex-BTW prijs betreft. Blijkbaar controleert autotrack zijn advertenties toch niet zo erg goed. Bezoekers worden op deze manier gewoon bedrogen. Volgens de veelgestelde vragen staat er onder elke advertentie een rood icoontje om een fout te melden, ook dat is nergens te vinden.

Beste John, AutoTrack controleert dagelijks de voertuigen die ex BTW prijs worden geplaatst. Dat gebeurt voor een deel geautomatiseerd en voor een deel handmatig. Het kan dus zijn dat een voertuig ex BTW wordt geadverteerd maar die zal dan vaak binnen een dag op Prijs Op Aanvraag worden gezet. Meld een fout is op dit moment alleen op de grotere schermen (desktop en tablet) zichtbaar (een rode driehoek met uitroepteken). Op een mobiele telefoon zal dit ook snel zichtbaar worden. Uiteraard vinden wij het vervelend dat autobedrijven ex BTW blijven adverteren, zeker omdat het volgens de ACM ook niet mag. Wij doen ons best om die advertenties zo snel mogelijk te verwijderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op zich prima informatie maar werkt niet op een smart Phone. Kan niet selecteren, selectievakje gaat automatisch weer uit. App heeft hetzelfde probleem. Gemiste kans! Zoek een goede bouwer want dit kost u klanten.

mt. Lincolnweg 40 1033SN Amsterdam

020-2042714