zeer flexibel voor de klant en zeer liefdevol voor de hond

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond
  • Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? via vrienden, kennissen of familie

prettige sfeer, kleinschalige opvang, zoeken goed naar passende maatjes voor je huisdier

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Een zeer vriendelijk ontvangst voor de baas en in mijn geval 3 honden. Altijd goede communicatie. De honden komen altijd netjes terug.en zijn blij als ze mogen gaan .

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Prima pension, vriendelijk, duidelijk, doet huiselijk aan en is zeer schoon. Ook toen een van onze honden wat had - alles prima opgelost, beter kan niet. Honden waren ook niet gestresst o.i.d. bij ophalen maar lekker fit en fris. Dus wij brengen onze knuffels graag weer in de toekomst!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Uitstekend pension. Hielden ook rekening met een hond, die een dieetvoeding en medicijnen nodig had. We gingen met een gerust hart met vakantie. De 2 honden waren vrolijk toen we hen kwamen ophalen en zagen er fris uit. Ze waren niets tekort gekomen.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Gonny en haar man zijn zeer prettige mensen, weten waar ze mee bezig zijn en zijn gek op mijn honden. Mijn honden worden goed verzorgd, krijgen de aandacht di ze nodig hebben en vinden het leuk er te zijn. De vaste medewerkers zijn fantastisch, bereid indien er iets niet helmen gaat zoals wenselijk, hier aandacht aan te geven en het te verbeteren. Stagiaires zijn hier in goede handen. Een enkele keer ben ik niet zo tevreden over de vacht verzorging (klit of modder) maar dat overkomt mij zelf ook wel eens en het belangrijkste vind ik dat ze altijd welkom zijn, zelfs op soms wat andere tijden dan gebruikelijk. Ik hoop nog vaak mijn honden hier te kunnen en mogen brengen.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Voorbijlopen/- rijden

Fantastische opvang voor onze viervoeter. Een echte aanrader!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Zeer gastvrij pension / crèche. Alles is mogelijk als je een keer onverwachts je hond wilt brengen.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Ik breng Basco met een gerust hart naar dit pension want hij wordt er goed en liefdevol verzorgd. Ook als er medicijnen gegeven moeten worden is dat geen probleem. Basco gaat er altijd vrolijk naar binnen en komt er moegespeeld en blij weer vandaan.

De Akker 5

4031JX Ingen

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.