Onze hond bij verschillende adressen ondergebracht, maar dit is echt super. Verschillende keren de hond opgehaald bij andere adressen, altijd was er iets tot zelf uitgemergeld toe, maar hier helemaal super. Ook de opmerkzaamheid van de medewerkers hier was fenomenaal, hebben alles opgemerkt wat ze eigenlijk altijd al had (bobbeltje in de staart, oor iets uitgesneden, etc.) Kreeg hiervan steeds berichtje en dat geeft mij aan dat ze echt overal op letten. Ik denk dat er geen beter adres is, m.n. ook toen we haar weer ophaalden. Ze was echt vrolijk en uiteraard blij ons te zien, maar niet zoals anders een beetje bang/eenkennig of wat ook. Ook toen we thuis kwamen was het voor haar of ze nooit weg was geweest. Kortom, geweldig adres!

Super.

Onze hond Kenzo heeft het enorm naar zijn zin. Hij weet al dat hij gaat en kan bijna niet wachten om in de auto te springen, wat echt niet zo'n favoriete vervoermiddel is ivm wagenziekte. Zodra hij bij de receptie is gaat hij heel snel mee zonder ook maar even om te kijken en dat is voor ons een teken, dat hij het fijn vindt en dat geeft ons een goed en rustig gevoel.

Geweldig leuk pension met toegewijd personeel

Cooper vindt het dierenpension helemaal geweldig en bij binnenkomst wil hij alleen nog maar naar zijn vriendjes om te spelen! Er wordt met ze gespeeld in de vele weides en af en toe krijg je leuk filmpje toegestuurd.

top

Nienoo vermaakt zich uitstekend zo te zien op de fotos die we krijgen en de filmpjes...is een uitje voor hem en fijn dat hij ergens is als we n x met het vliegtuig gaan...dan kannie niet mee...hij heeft hwt heerlijk...master Nienoo....

Fantastische Dierenopvang!!

Mijn honden komen hier zo graag! En dit geeft heel veel rust omdat je weet dat ze daar goed zitten. Zeer lieve/bekwame mensen die weten hoe ze met dieren moeten omgaan. Daar komt bij dat het er erg schoon/warm en netjes is en in de zomer heerlijk koel. De honden mogen een paar keer per dag heerlijk buiten spelen met de andere honden. Dit is feest voor allemaal! Soms spontaan ineens een filmpje via de app zodat je je viervoeter even kunt zien spelen met de andere honden, super leuk! Ik ben meer dan tevreden!

Fantastische dagopvang!

Onze honden hebben elke week een grandiose dag in het pension. De medewerkers zijn erg vriendelijk en mee denkend. Echt een super opvang!

Super ervaring met langdurige opvang

7 jaar geleden zochten wij een goed pension voor (onze hond) Schurk, omdat wij 3 maanden op reis gingen. Wij kwamen terecht bij jullie. Niet direct naast de deur (Harmelen-Ingen), maar éénmalig was geen punt vonden wij. Het bleek een goed besluit, want deze 3 maanden is Schurk "kind aan huis" bij jullie geworden en is daarna nog vele vele malen bij jullie geweest. Jullie fantastische opvang voor deze 3 maanden was voor ons dusdanig bepalend, dat wij de afstand voor alle andere keren voor lief hebben genomen. Elke keer wanneer wij met Schurk bij jullie kwamen was iedereen altijd oprecht blij om hem weer te zien en Schurk liep altijd rond alsof het zijn tweede huis was. Dán weet je dat je hond in goede en liefdevolle handen is. Wij werden overigens altijd op de hoogte gehouden d.m.v. een appje of filmpje als wij voor wat langere tijd weg waren. Helaas in onze Schurk er sinds kort niet meer, maar wij zouden een volgende hond zonder aarzelen weer naar pension Ingen brengen. Fred en Dini

Kwaliteit, flexibiliteit en veel positieve aandacht voor mijn boefjes!

Mijn honden Lilac en Dali gaan wekelijks met veel plezier naar de creche van dierenpension Ingen. Een mooi en modern pension, waar ze veel positieve aandacht krijgen van de vriendelijke en betrokken medewerkers en gestimuleerd worden in hun ontwikkeling. Ze spelen er graag en blij op de weides met hun hondenmaatjes. Met een eigen sleutel kan ik de honden brengen en halen op het moment dat mij dat uitkomt. Die flexibiliteit vind ik erg fijn. Het geeft mij een goed gevoel om te weten dat Lilac en Dali het prima naar hun zin hebben in de creche, een liefdevolle dagopvang voor mijn boefjes!

Hartelijke mensen met een gouden hart voor je viervoeter

Onze honden Abby en Cooper komen 5 dagen in de week in de creche en met vakanties met plezier bij Dierenpension Ingen. Zodra wij het terrein op komen rijden worden ze al enthousiast. Er wordt hier fijn rekening gehouden met Abby haar leeftijd en Cooper zijn karakter, wij merken echt dat ze beide meer uit hun schulp gekropen zijn in de omgang met andere honden. Het is een fijn dierenpension waar honden ook echt hond kunnen zijn en in alle luxe zijn voor zien. Wij brengen onze honden met veel vertrouwen en liefde naar Dierenpension Ingen.

Super goed

Al jaren gaan onze honden naar dierenpension ingen Allemaal gingen ze er graag naar toe De verzorging is heel goed

Niet zoals andere hondenpensions

Wij rijden 40 minuten om onze honden naar dit pension te brengen, terwijl er heel wat pensions dichterbij zijn. Omdat het hier niet is zoals in andere pensions, waar de honden de hele dag in hokjes tegen elkaar zitten te blaffen. Hier wordt er met ze gespeeld, ze worden uitgedaagd, er wordt echt gekeken naar wat een hond nodig heeft om ontspannen en tevreden te zijn. 15 jaar geleden brachten we onze vorige honden al hier - bij de vorige eigenaren - en nu we weer twee honden hebben brengen we ze weer.

Hartelijk dank voor deze mooie woorden ! Dat jullie zo tevreden zijn maakt ons heel blij. Het motiveert ons nog meer om ervoor zorgen dat onze gasten het zo fijn mogelijk bij ons hebben. Het team van Dierenpension Ingen

Ik heb gevonden waar ik op hoopte !!

Na altijd het idee gehad te hebben dat een pensioen zielig is, omdat ze dan in een hokje zitten. Ben ik al na de allereerste rondleiding verlost van deze negatieve gedachten. Mijn hondjes komen er vanaf pup. Ze vinden het geweldig. Dit pension zorgt er echt voor dat wij onze zorgen los kunnen laten. En kunnen genieten van onze vakanties. Mijn kindjes zijn Nl in goede handen, en krijgen de zorg en de aandacht die ze nodig hebben. Zelfs zo goed dat het ipv van het brengen, bijna zielig is om ze op te halen. Met 1 woord .. geweldig!! Ik hoop dat ze nog heel lang bestaan. Ga zo door!! Een verdiende score !!

Wij vinden het altijd erg fijn als mensen na de 1ste keer logeren een ander beeld hebben gekregen over het laten logeren bij een dierenpension, wij worden heel erg blij van zulke reactie als die van jullie, dank jullie wel. Het team van Dierenpension Ingen

Een topplek voor onze twee honden!

Onze twee doggen Henk en Harrie verblijven regelmatig in Ingen, ze rennen altijd dolenthousiast naar binnen. Ze worden met veel kennis en liefde behandeld, en door het vele geduld van de fantastische medewerkers spelen ze sinds dit weekend volop met andere (ook grote) honden! Door Dierenpension Ingen zijn Henk en Harrie nog gelukkiger en speelser geworden. Wij raden het iedere hondenbezitter aan en we rijden er graag wat voor om! PS En ze maken nog mooie foto's ook!

Dank jullie wel voor de mooie beoordeling, voor ons is het altijd superleuk om voor Henk en Harrie te mogen zorgen. Dat ze nu ook in een groep met andere honden hebben gelopen is voor ons ook echt een voldoening. Het team van Dierenpension Ingen

Onze hond Snuf gaat al jaren tijdens onze vakanties met groot plezier naar dierenpension Ingen. De route ernaar toe wordt al herkend en de eigenaren ook. Een professioneel pension met zorgzaam en enthousiast personeel. Er wordt aandacht besteed aan dier en baasje en bij terugkomst heb je nog steeds een blije hond. Een top pension met kennis van zaken!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Zeer fijn pension ,we brengen onze hond hier nu al een paar jaar en we zijn hier ooit terecht gekomen voor onze hoog bejaarde hond die ook extra zorg nodig had deze zorg kreeg ze daar volop en nu met onze huidige hond is de zorg ook top en laat hem met een gerust hart achter.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Uit alles merk je de betrokkenheid en liefde voor dieren . Zodoende laat je je hond met een gerust hart achter . Je kunt ook tussentijds vragen hoe t gaat en er wordt een foto gemaakt . Dat is geruststellend als je op vakantie bent ! En ze gaan geregeld naar buiten . Ben heel blij dat ik dit adres heb gevonden !

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Betrouwbaar, schoon en liefdevol voor de dieren. Wij rijden er een eind voor om!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond
  • Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? via vrienden, kennissen of familie

Ik ben heel erg tevreden en ik denk mijn huisdieren ook. Wat voor mij fijn zou zijn is wanneer er soms wat flexibeler omgegaan kan worden met de breng en ophaaltijden. Hoewel ik snap dat als je daar eenmaal mee begint het niet te doen is. Groet, Mirko

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Nog nooit zo’n goed pension gehad. We gaan altijd met een gerust hart op vakantie!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Wij hebben een havanezer, Odin. Hij is een angstige, onzekere hond. Maar door de liefdevolle en geduldige opvang door de eigenaren en medewerkers gaat hij nu graag naar dierenpension Ingen. Je kunt merken dat hij ze vertrouwt en blij is ze te zien. We brengen Odin met een gerust hart naar dit pension. Een echte aanrader!!!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Dank jullie wel voor deze reactie ! Voor ons is het elke keer weer een prachtig moment als we zien hoe Odin zich nu houdt in de groep en met ons omgaat. Wat een veranderingen heeft hij hierin gemaakt, zo bijzonder ook voor ons weer elke keer. Het team van Dierenpension Ingen

Ik kan het iedereen aanbevelen. Met een gerust hart laat ik mijn hondje hier achter.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Super leuk en diervriendelijk pension Heerlijk om tijdens onze vakanties zeker te weten dat onze bas ook vakantie heeft met allemaal vriendjes en vriendinnetjes

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Heel prettig onze hond Sam gaat er graag heen

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.