Inmiddels brengen we onze Noortje al 8 jaar naar Ingen. Ze gaat blij heen en ze komt blij terug. Wij hebben nooit meer een buikpijn gevoel om haar weg te brengen. Ik vind het een heel fijn idee dat als ik vraag, in het hoogseizoen als het echt druk is, hoe het met haar is gegaan, ik precies de dingen hoor die echt Noortje zijn. Dat voelt zo betrokken! Wij en Noortje zijn heel blij met jullie.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond
  • Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? via vrienden, kennissen of familie

Het was voor onze 2 hondjes de allereerste keer dat ze uit logeren gingen. Erg spannend voor ons als baasjes, maar het is allemaal perfect gegaan. Onze hondjes zijn goed opgevangen, er stonden prachtige foto's op FB. Een goede ervaring dus. De volgende keer brengen wij onze hondjes zeker weer bij Dierenpension Ingen!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

De vriendelijkheid, flexibiliteit en goede aandacht vonden wij heel erg fijn. Ook is het leuk dat jullie pro-actief foto's sturen en op Facebook zetten!

GEWELDIG

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Dierenpension Ingen is een tophotel voor onze twee Rhodesian Ridgebacks, eigenaren weten wat ze doen en onze honden komen er moe en voldaan vandaan, echt een geruststelling dat onze honden zich er thuis voelen, echt een aanrader dus!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

prettig contact via de mail en in het pension zelf. liefdevolle omgang met de dieren Tijdens eerste logeerperiode kregen we een app om te vertellen dat het goed ging met onze hond.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Heel goed, kundig en liefdevol opgevangen.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Na wat slechte ervaringen met andere pensions zijn wij gezegend met dit dierenpension. Onze honden Levi en Puck vinden het een feest om hier te logeren en wij als baasjes laten ze met een goed gevoel achter. De slaapvertekken zijn zeer schoon en in de winter lekker warm en in de zomer lekker koel . Ze gaan veel naar buiten waar er lekker met ze gespeeld en geknuffeld wordt. Onze hond Puck heeft diabetes wat best wel de nodige verzorging vergt . Dit doet het personeel met volle inzet en grote professionle inzicht. Ik word regelmatig op de hoogte gehouden hoe het met haar gaat . Puck wilde een dag niet goed eten (wat wel nodig is om de insuline toe te dienen ) het personeel heeft met veel geduld en knuffelen haar met een lepeltje het eten gevoerd . De volgende dag at ze gewoon weer lekker haar brokjes op. Dit pension met zoeveel gedrevenheid van de eigenaren en het personeel hebben wij in onze hart gesloten . Zolang wij honden hebben gaan ze beslist daar hun vakantie vieren . En als onze honden een fijn verblijf hebben , hebben wij het ook !!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pas op met dit pension.Willen alleen honden die met elkaar in één ren kunnen (2,3,4 stuks?=extra inkomsten), hebben slecht personeel (waarschijnlijk schoolmeisjes = goedkoop) die niet goed met dieren om kunnen gaan. Standaard ontvangt iedereen na een paar dagen een berichtje dat alles goed gaat -iedereen stelt dit zeer op prijs- let op!dit is alleen maar commercie, als je aan het eind van je vakantie je hond komt ophalen is alles goed gegaan en ontvang je een zakje hondenkoekjes (ook commercie). Dit is één van de duurste pensions,maar zeker niet de beste! Dus let op! als je de hond gebracht heb, moet je er maar op vertrouwen dat ze goed voor je huisdier zorgen. Onze ervaring met dit dierenpension is slecht. U bent gewaarschuwd!!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Wat in de bovenstaande recensie jammer genoeg niet vermeld wordt, dat deze klant zo boos geworden is nadat wij hem telefonisch hebben verteld dat zijn grote Mechelse herder reu niet meer welkom is bij ons vanwege zijn gedrag naar ons. Tijdens het 1ste verblijf vorig jaar heeft zijn hond meerdere malen naar ons en onze medewerkers gegromd, dat schijnt voor deze reu normaal gedrag te zijn, die daarnaast ook niet sociaal is met andere honden. Wij hebben hier wel over gesproken tijdens het ophalen en dat stelde niets voor volgens de de eigenaar, dit is normaal gedrag voor zijn reu. Nadat wij een 2de reservering aanvraag kregen hebben wij besloten om deze reu niet meer aan te nemen. Dat wij als belangrijkste reden hebben opgegeven het grommen van de hond, dit maakt ons personeel incapabel volgens hem en ons oneerlijk omdat wij dit niet meteen gezegd hebben. Wij kiezen echter altijd voor de veiligheid van onze medewerkers boven het commerciële belang van een reservering. Het is altijd heel vervelend om mensen te moeten teleurstellen en helemaal als het om het gedrag gaat van hun dierbare huisdier. We vinden het dan ook erg spijtig dat de eigenaren dit zo hebben op gepakt en hopen ze dat ze in een ander pension wel een plaats vinden waar hun hond terecht kan. Het Team van Dierenpension Ingen

Jullie zorg voor onze Ridgeback Djuma laat niets te wensen over!!!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Ik heb de laatste jaren sinds ik de meisjes heb verscheidene pensions geprobeerd. Niets beviel me goed genoeg om er naar terug te gaan. Het zoeken hoeft niet meer ik heb de plek gevonden, hier laten we ze met een gerust hart achter.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Zeer goede verzorging van onze honden, openingstijden beperkt

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze witte herder Lars is nogal eens van slag als hij uit "logeren" gaat, maar bij dierenpension Ingen is hij in goede handen en kunnen wij hem met een gerust hart achterlaten. Zeer vriendelijke en professionele medewerkers!

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

De 2 collies van ons hebben hier in augustus/september 2016 2 weken doorgebracht. We werden via de telefoon op de hoogte gehouden hoe het met ze ging. Bij terugkomst hadden de honden eerst geen oog voor ons. Dit is perfect en dat willen we bij onze honden zien.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

onze 2 honden gaan wekelijks naar de creche en soms een week in pension. Ze gaan vrolijk heen en komen vrolijk terug. Bij het ophalen worden bijzonderheden besproken, daardoor weet je dat er heel goed naar je hond is gekeken en dat hij goed is verzorgd. Petje af!

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Dit was de eerste keer dat onze hondjes naar een pension zijn geweest (12 dagen). Zeer goede ervaring en goed bevallen. De hondjes hadden het naar hun zin, zelfs een filmpje gemaakt waarop ze te zien waren! Zelfs een telefoontje was geen moeite. Het personeel is uitmuntend zorgzaam en liefdevol voor de dieren! Wij raden Dierenpension Ingen zeker aan en (Bink & Joy) komen hier zeker terug!👍

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze hond was al ziek, mocht toch komen. Helaas werd de ziekte erger tijdens verblijf. Door het team is zeer adequaat gehandeld en is professionele hulp ingeschakeld, toen dat nodig bleek. Daarbij werden wij zeer goed op de hoogte gehouden over het verloop van de ziekte. Toen onze hond, na een opname in de dierenkliniek, weer in het pension terugkwam, werd een filmpje van haar gestuurd naar ons, zodat wij zelf konden zien dat het weer goed was met haar. Dit hebben wij zeer gewaardeerd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Iets meer aandacht nemen voor de klanten.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Onze negen jarige boomer Henkie ging voor het eerst van zijn leven naar een pension,geen gemakkelijke beslissing. Op google diverse pensions bekeken en ons oog viel al gelijk op dierenpension Ingen.Afspraak gemaakt voor rondleiding wat al meteen een zeer goede indruk gaf.Na een dag van verblijf kregen we een smsje dat het goed ging met Henkie,erg fijn te horen,direct gevolgd door een prachtige foto met een blije Henk. Na twee weken opgehaald en wij hadden de indruk dat Henkie nog had willen blijven.....onze vakantie was extra geslaagd!.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Eindelijk is Joep weer lekker thuis na ruim vier maanden liefdevol en zorgzaam te zijn opgevangen door jullie.Wat is hij op een bekwame manier afgevallen iedereen spreekt er ons op aan, sommige mensen vragen zich af of het een nieuwe jongere hond is. Je zal niet zeggen dat Joep artrose heeft want hij loopt bijna weer normaal, nadat hij 14 kilo is afgevallen.Wij raden dit adres dan ook iedereen aan. Nogmaals bedankt voor de liefdevolle verzorging. Groeten Diana en een dikke knuffel van Joep

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Onze hond Kyra is altijd erg enthousiast op het moment dat we de auto uitstappen. Dit is denk ik de beste manier om te kunnen zien dat een heel goed pension is.

• Met wat voor soort dier bent u bij ons geweest? hond

Mijn indruk van het pension is goed, maar toch zou ik heel graag een rondleiding hebben gehad waar de honden verblijven, waar ze worden uitgelaten en waar het grote veld is. Ik heb nu alleen gezien het verblijfje buiten waar ze werden opgeborgen toen ik ze kwan brengen en halen. En omdat dit de eerste keer was dat ik de honden hier bracht, zou standaard een rondleiding helpen om een betere indruk te krijgen. Ik heb zelf ook achteraf bedacht dat ik daar om had moeten vragen.

• Hoe bent u bij Dierenpension Ingen gekomen? Google

Vanwege een lange reis van 3 maanden ging ik opzoek naar een geschikte plek voor mijn hond Luna. Al gauw kwam ik een goede recensie tegen van een andere hond die lang in pensioen ingen had verbleven, na deze recensie ben ik een bezoek gaan brengen en dit voelde direct erg goed! Luna is 3 maanden lang erg goed en met heel veel liefde verzorgd. Regelmatig kreeg ik leuke berichtjes en foto's van Luna en zag ik dat zij het reuze naar haar zin had! Voor mij is het wel een stukje rijden naar pensioen Ingen, maar dat vind ik zeker de moeite waard! Ik breng Luna hier zonder zorgen nog een keer terug en kan het iedereen aanraden! Ook het katten verblijf zag er erg goed uit. Bedankt iedereen!

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.