Henk gaat nergens anders meer heen!

Na het wegvallen van zijn grote broer Harrie gaat Henk al even in zijn eentje naar ‘zijn hotel’. Het blijft zijn favoriete plek om te zijn, rent altijd (op zijn eigen, oude sjokkebrokkende manier) enthousiast naar binnen en wordt uitermate vertroeteld door alle medewerkers - die dol op hem zijn. De sinds corona ingevoerde annuleringsservice is een uitkomst wanneer je niet altijd zeker weet of je reservering door kan gaan. Daarnaast blijft de flexibiliteit van het pension ongeëvenaard. Alleen maar goed ervaringen!

Ook als terugkerende klant altijd de annuleringsvoorwaarden checken

Wij hebben onze kat meermaals bij het dierenpension gebracht en dat was altijd gewoon prima, nu hebben wij een reservering kort na boeking geannuleerd omdat de buren toch kunnen oppassen en zijn we een best groot bedrag verschuldigd. Tip om altijd de voorwaarden goed te checken, voor ons was dit de laatste keer.

Annuleren blijft een lastig iets. Wij hebben daarom de annulering service bedacht zodat u voor €20,- de mogelijkheid heeft om last minute kosteloos te kunnen annuleren. Omdat het 3,5 jaar geleden is dat u voor het laatst geweest bent begrijpen wij dat dit nieuw is. Wij hebben dit daarom nog extra benadrukt in de bevestiging die wij gestuurd hebben. Nu is het altijd fijn als je buren willen oppassen maar een afzegging in een van de drukste periodes van het jaar, zeker als je vele klanten hebt moeten teleurstellen voor dat plekje en deze last minute niet meer gevuld krijgt is ook voor ons vervelend. Ondanks dat de algemene voorwaarden zeggen dat u 100% had moeten betalen hebben wij uit coulance aangeboden deze pijn te delen. Toch jammer dat u boos bent ondanks de mogelijkheden en de coulance die wij u hebben geboden.

Een vrolijke, blije Donna terug. Die er goed uitzag.

Vriendelijke verzorgers, ziet er schoon en professioneel uit, met aandacht voor de diertjes. En dat is wat wij graag wilden voor onze labradoodle.

Erg goede opvang. Onze honden worden daar erg goed verzorgd en dit doen de mensen met veel liefde en plezier. Ook voor de eigenaren van de honden is er altijd een vriendelijk woord Top pesion!!!!!!

Onze hond had het fantastisch!

Door persoonlijke omstandigheden zat ik met mijn handen in het haar qua opvang voor onze hond Rivka. Na een paar mails heen en weer gestuurd te hebben werd ze, ondanks dat eigenlijk geen plek meer was, zeer liefdevol opgevangen!! Zo dankbaar daarvoor, nog steeds! Rivka heeft het geweldig gehad, de filmpjes die gemaakt zijn en werden geplaatst op Instagram zijn daarvan zeker het bewijs! Kortom, een geweldige plek voor een hond of kat als je op vakantie gaat. Rivka haar plekje is voor volgend jaar al weer gereserveerd!

Liefdevolle opvang voor onze honden

Wat een lieve opvang voor onze honden Kelly en Gjina! Kelly heeft haar eigen eten, maar dat was geen probleem. Regelmatig zagen wij op insta en facebook onze honden voorbij komen. Zo fijn om ze even te zien en ze hadden het prima naar hun zin! Bedankt allemaal voor de goede zorg !

Geweldige plek om je hond verzorgd achter te laten❤️

Onze Guus is al verschillende keren hier geweest. De vriendelijkheid bij de ontvangst en het ophalen zorgt ervoor dat Guus terug blijft komen. Hij gaat er blij heen en komt weer net zo blij thuis. Ik zou dit dierenpension aan iedereen aanbevelen, het is TOP!!! Alberto en Gonny en jullie team heel erg bedankt voor jullie altijd liefdevolle verzorging.

Wat een lieve woorden dank je wel !

Professioneel bedrijf met hart voor honden

Onze Alice is hier afgelopen week voor het eerst geweest. Vantevoren vonden wij het best even spannend. Zojuist hebben wij haar opgehaald: Ze heeft een prachtige week gehad en veel positieve ervaringen opgedaan met de andere honden en met mensen. Petje af voor Gonny, Alberto en hun team!

Dank je wel voor dit mooie compliment . Wij hebben ook genoten van Alice !

Top pension

Onze hond Marley komt hier al sinds ze 5 maanden oud is. Wij zijn enorm tevreden over dit pension, we brengen een blije hond weg en halen een minstens net zo blije hond weer op. De verzorgers hebben veel liefde voor de dieren en ook heel leuk zijn de filmpjes op Instagram zodat je af en toe mee kan kijken met je huisdier. Er wordt goed rekening gehouden met het formaat/ soort hond zodat je hond altijd fijne speelmaatjes heeft tijdens het verblijf. Wij brengen Marley niet zomaar ergens naartoe en vonden het de eerste keer zeker spannend, maar hier laten we haar met een gerust hart achter als we een weekendje weg zijn of op vakantie.

Bedankt voor deze mooie woorden, wij hebben ook weer genoten van Marley!

We vonden het erg spannend om Senna achter te laten . Heel erg fijn dat we een appje kregen dat het goed ging en erg leuk om de filmpjes te zien . We waren gelijk gerustgesteld. We komen zeker terug. Super bedankt.

Dank jullie wel voor deze mooie beoordeling. Wij zien Senna ook graag terug !

Hele fijne opvang!

Wij hebben onze hond Truus nu twee keer bij Dierenpension Ingen ondergebracht. Zeker de eerste keer vond Truus het best spannend, maar gelukkig werd ze enorm goed ontvangen! Ook bij de interactie met andere honden wordt goed gekeken naar wat passend is. Truus heeft het hier erg naar haar zin en je merkt dat de medewerkers van dit pension hart voor de beestjes hebben!

Goed pension

Mijn pup heeft hier verbleven toen ik met vakantie was. Ik zag hier heel erg tegenop omdat ik haar nog niet zo lang had. Maar ik kon met een gerust gevoel op vakantie gaan. Na een dag kreeg ik een sms’je hoe het met er ging. Ik zag op Facebook prachtige foto’s en op Instagram super leuke filmpjes van d’r en ze was super blij. Je kan je dieren hier met een gerust hart achterlaten. Groetjes linsy

Dank jullie wel voor deze mooie review.

Geweldig goed pension

Onze hond stitch heeft het daar altijd geweldig goed naar zijn zin ,dit jaar onze nieuwe aanwinst kat binky ook mee en kan alleen maar zeggen er word super goed en met veel liefde en aandacht voor de dieren gezorgd. Top pension!

Wat een geweldige plek om je hond verzorgd achter te laten

Fraukje was dit jaar voor het eerst naar het pension. Baas en Fraukje vonden het spannend. Het was een geweldige ervaring om te zien en te ervaren hoe Fraukje liefdevol en professioneel werd opgevangen. Naast een aantal app contacten was op instagram te volgen hoe het ging. Als baas ben je dan blij te zien dat ze het enorm naar haar zin had. Ik zou dit Dierenpension aan iedereen aan bevelen. De vriendelijkheid bij de ontvangst en het ophalen zorgen er voor dat Fraukje zeker nog terugkomt voor een vakantie. Jullie zijn een geweldig team bedankt en tot volgend jaar.

Dank jullie wel voor deze lovende woorden. Wij hebben ook volop genoten van Fraukje !

Zeer tevreden!!

Omdat het de eerst keer was dat ons hondje naar n hondenhotel ging was het voor ons en ook voor onze lieverd heel spannend. Maar we hebben hem met n gerust hart achter gelaten. Gucci is goed verzorgd en de filmpjes die wij zagen waren erg leuk vooral als je je lieverd zag lopen.

Fijn hondenhotel

Na een zeer vriendelijke ontvangst hebben wij Melody met een gerust hart achtergelaten voor een overnachting. Aan het eind van de dag kregen wij een kort filmpje waarop te zien was dat zij ondanks dat zij het spannend vond het prima naar haar zin had. Bij het ophalen troffen wij onze hond vrolijk aan, na het afscheid van de verzorgster stapte zij moe maar voldaan in de auto. De hoge ervaringsscore op internet kunnen wij dus zeker bevestigen!

Dank jullie wel voor de aardige woorden, we verheugen ons erop als Melody weer komt logeren.

Wij zijn enorm blij en dankbaar dat Sep zo liefdevol word opgevangen!!

Wij zijn heel blij dat Sep een fijn en veilig plekje bij jullie heeft. Ook om voor hem het socialiseren met andere honden te leren en hierin te gaan groeien. Ook heel leuk en fijn voor ons dat we elke dag zulke leuke filmpjes en foto’s ontvangen en kunnen lezen hoe het met hem gaat. Dat is echt heel fijn!

Wij zijn ook zo fijn dat we elke week weer de vooruitgang zien in Sepp, dat is waar we het voor doen en ons blij maakt !

Super fijne plek voor Sammie!

Sammie gaat iedere keer met heel veel plezier naar jullie toe en we krijgen hem heel blij en vrolijk weer terug. Fijn dat jullie kijken naar karakter en leeftijd bij plaatsing in de groep. Ik zie dat jullie het met liefde doen, en dat we hem gewassen weer terugkrijgen is echt top!

Onze Chihuahua heeft een liefdevol en zorgzaam verblijf gehad.

Het pension ziet er verzorgt, schoon en fris uit. Een beter verblijf hadden wij ons niet kunnen wensen.

M.i. het beste dierenpension in Nederland.

Ik kan iedereen met honden en/of katten Dierenpension Ingen van harte aanbevelen. Het pension ligt in een rustige omgeving. De mooie woonboerderij en het pension zien er fris en verzorgd uit. Het interieur van het pension is gezellig, netjes en schoon. Aan alles is aandacht besteed. De ontvangst is hartelijk. Eigenaren Alberto en Gonnie luisteren aandachtig naar de info die je hen over jouw honden geeft. Er wordt bij de intake op een rustige manier contact gemaakt met de honden. Mijn honden verbleven samen in één pensionruimte aangezien ze slecht zonder elkaar kunnen. De vloeren van de ruimtes zijn verwarmd. In de Zomer worden de ruimtes m.b.v. airco gekoeld, een groot pluspunt vind ik. De eigenaren hebben overduidelijk een groot, warm hart voor alle dieren die zij verzorging en onderdak bieden. Zij worden bij de uitvoering daarvan ondersteund door een leuk team van jonge enthousiaste mensen. 4x Per dag mogen de honden de speelweides op, waar een lid van het team de roedel overziet. De dieren zijn er veilig. Ook krijgen ze aandacht en knuffels. Er worden prachtige foto's en filmpjes van ze gemaakt, die terug te vinden zijn op Facebook en op de website. Toen ik weer thuis was ontving ik een appje dat alles goed ging met mijn hondjes. Ook heb ik twee leuke filmpjes over ze ontvangen waarop duidelijk te zien was dat ze het goed hadden. Ik heb ze laten wassen voordat ik ze ging ophalen. Snip & Snap zagen er goed en voldaan uit. Alberto gaf bij vertrek nog twee zakjes hondenkoekjes mee! Een dag later ontving ik opnieuw een appje met de vraag of alles goed ging met de hondjes. Nazorg! 't Moet echt niet gekker worden ;-)

This is an animal pension that has a serious interest in animal welfare.

Each time that Kofi visits the pension we see positive changes in her. She is a young, sensitive dog who is easily alarmed by other dogs and people she does not know. We can see a clear improvement with her interactions with other dogs following her last visit and we are very happy. Titan always loves to go to the pension. He is an easy dog with simple needs - he needs human and doggy friends and play. I would find it useful to have information about their feeding times and bedtimes as I always forget. We love to see photos of them during their visit on the internet.

Zeer positief.

Onze Teske voor de eerste keer naar het dierenpension gebracht. Wij hadden hier veel moeite mee, ook gezien haar leeftijd van ruim 13 jaar. Maar wat heeft ze het daar goed gehad. We kregen ook regelmatig foto's en filmpjes gestuurd waarin wij zagen dat Teske het erg goed naar haar zin had. In 1 woord geweldig zo als ze daar met de dieren om gaan. Als Teske het mag beleven gaat ze daar vast nog eens logeren.

Alles draait om de hond.

Wij hebben afgelopen zaterdag onze hond Kenzo na bijna twee weken verblijf opgehaald en Kenzo was blij en zag er naar wasbeurt heel goed uit. Zodra hij binnen is, loopt hij met veel enthousiasme met een medewerker mee en dat is voor mij een teken, dat Kenzo het naar zijn zin heeft. De filmpjes zijn ook leuk. Absoluut een aanrader.

Gigi heeft genoten en veel kunnen spelen

De verzorgers van het pension zijn erg professioneel en zeer lief voor de dieren. Hebben veel verstand van de dieren en ook de verzorging. Onze Gigi heeft 2x een speurtocht gedaan en daar kregen we ook filmpjes van. Erg leuk om te zien dat je hond het zo naar haar zin heeft. Ook een erg mooi en zeker schoon pension Onze complimenten!!

Vol Vertrouwen

Geweldig. Giggels is graag bij jullie. Komt geloof ik al bijna 7 jaar bij jullie en er is nog nooit iets vervelends gebeurt. Ze is altijd blij. Ik weet niet waar ik haar met zo Veel Vertrouwen zou achter laten. (En bij mijn zus) nergens anders !!

Over Dierenpension Ingen

Liefdevolle opvang voor uw huisdier. Met professionele verzorging voor uw hond en kat en veel aandacht voor uw persoonlijke wensen. Bij ons gaan de honden in groepjes 4 x per dag naar buiten en de katten logeren gezamenlijk in een gezellige huiskamer met buitenserre.