De service was super en de fotokast was ideaal

Wij hebben enorm genoten van de fotokast die we hebben gehuurd! Zeker een aanrader en voor een kleine prijs kan er zelf nog een persoonlijke fotostrip ontworpen worden. Ik kom hier zeker vaker terug.

Leuke foto's, vriendelijke mederwerkers!

Denken goed mee, zelfs als alles een beetje last-minute moet, zijn ze nog heel flexibel. Al een aantal jaar trouwe klant van Fotobelevenis.

Snel, enthousiast, professioneel

Binnen een dag konden we een fotobooth afspreken voor de volgende dag. Het ging snel en efficient en de man die het kwam brengen was heel erg aardig en professioneel. Enige pluspunt is dat de site een beetje onduidelijk is, met de verschillende opties en bijbehorende kosten.

Top fotograaf!

Wat een enthousiaste man is Jasper! Hij heeft al mijn collega's op een zeer leuke manier op de weten te krijgen. Een foto mee voor thuis en een online foto voor je Linkedin profiel. Absoluut een aanrader voor een bijeenkomst.

Onwijs genoten van de service van Fotobelevenis

Voor een personeelseest, had ik Fotobelevenis benaderd voor het huren van een Photo Booth. Het contact met Jasper en Annique verliep heel soepel, waardoor het een hele fijne samenwerking was. Ze dachten heel goed mee in hoe we de Photo Booth het beste konden inzetten tijdens ons personeelsfeest. Al met al, zeker een aanrader!!!

Goede service, leuke foto's, snelle communicatie

Alles was erg goed geregeld, duidelijke en snelle communicatie vanaf het eerste contact tot eind. Enthousiaste en klantvriendelijke service op locatie. Goede kwaliteit van foto's.

Functioneert goed en geeft een mooie klantbeleving!

De fotokast werd optimaal gebruikt tijdens een groot evenement waar we bedrijfsmatig vertegenwoordigd waren. Er werd goed op gereageerd en men ging in grote getale op de foto.

Voor ons personeelsfeest wilde wij iets unieks erbij hebben en dat is ruimschoots gelukt met de fotobelevenis! Het contact met het gehele team verliep erg soepel en prettig. Wij zullen zeker nog een keer gebruik maken de service.

Grandioos, echt een aanrader. Veel lol & een succesvol feest verzekerd!

Echt een aanrader voor je feest, dit fotohokje; een garantie voor succes want alle gasten vinden het hartstikke leuk. En je houdt er meteen mooie herinneringen aan over. Alles was super geregeld en het is ook echt fijn dat er de hele tijd iemand bij is die de gasten begeleidt. Dank jullie wel voor de perfecte service!

Top ervaring !

De photo Booth was een hele leuke ervaring. De collega's hebben er allemaal gebruik van gemaakt.

De hele avond plezier!

Voor ons bedrijfsevenement hadden we de photobooth gehuurd. Dit was een groot succes. Iedereen maakte er (meerdere) keren gebruik van en je kreeg direct de foto's mee. Met een hele verzameling gingen we naar huis. Onwijs leuk als herinneringen van een top avond! Je kon ook goed variëren met poses en accessoires.

Onmisbaar voor je bruiloft!

De fotobus was een ontzettend leuke toevoeging op ons bruiloftsfestival! Alle gasten, jong en oud, vonden het erg leuk en ook als decorstuk zag hij er fantastisch uit. Ook de service is top! Zeker een aanrader!

Goede service!

Ludieke fotobooth; leuke uitstraling, goeie extra gadgets te vinden en echt een eye catcher op je event!

Ontzettend goede communicatie, last minute was geen probleem. Vriendelijk personeel en alles word super geregeld. De gasten vonden de flitskist fantastisch, het is 100% een aanrader!

Mooie momenten vastgelegd!

Heel makkelijk en duidelijk contact, snel geregeld. Op de dag zelf netjes op tijd gebracht en opgezet. Duidelijke uitleg en heel makkelijk te bedienen. Opgehaald zonder dat we erbij hoefden te zijn. Deze photo booth zorgde voor heerlijke lach momenten gedurende de dag. Wij kregen 2 dagen later al de digitale foto's toegezonden. Zeker de moeite waard om op een feestje te hebben!

Fotobelevenis zorgt voor reuring en gezelligheid

Fotobelevenis denkt met je mee. Zijn altijd goed bereikbaar. De Volkswagenbus van Fotobelevenis is een attractie, van toegevoegde waarde voor feesten, partijen, diplomeringen ed. Zorgt voor een lach op de gezichten van genodigden...

De samenwerking met dit vrolijke bedrijf is professioneel en gezellig. De diploma uitreikingen op het calandlyceum zijn vlekkeloos verlopen met een enthousiaste knappe ( volgens vele leerlingen ) medewerker. Ik zeg doen! want de mooiste en leukste momenten leg je vast op een kiekje.

Leerlingen hebben geweldige foto's kunnen nemen!

Leerlingen blij, docenten blij ;)

Niets op aan te merken!

Perfecte service

Grappige Online kerstborrel aanvulling

Tijdens onze online kerstborrel hebben we de resultaten van de foto's met z'n allen bekeken. Sommige werden hier zo enthousiast van dat er ter plekke nog foto's gingen maken! Zeker een leuke grappige aanvulling zeker in deze Covid tijden!

Zeer fijn team en mooie setup, heel fijne ervaring

Een grote aanrader als u op zoek bent naar een origineel aandenken. Van aanvraag tot uitvoering, heel tof team en een hele fijne samenwerking. Bedankt!

Erg leuke toevoeging aan het feest.

Alles was goed geregeld. De enthousiaste medewerker zorgde dat iedereen leuk op de foto staat en regelde dat het gastenboek met foto werd ingevuld. Goede kwaliteit afdrukken en alleen maar positieve reacties van de gasten. In een woord top!!

De flitskist was de topper van ons event!

We hebben fotobelevenis bedrijfsmatig ingezet voor de afsluiting van een project met jongeren. Alles is naar wens verlopen. De communicatie verliep prettig, afspraken waren zo gemaakt. Er was heel duidelijke uitleg over alles. De foto's zijn stuk voor stuk heel mooi geworden, met ons logo erop, zodat iedereen een mooie herinnering heeft. Eigenlijk was de flitskist de topper op ons evenement. We gaan zeker nog een keer gebruik maken van Fotobelevenis.

oUitstekend!

Van het begin tot het eind prima geregeld.Jasper heeft het helemaal top gedaan!!!

Thanks Roy voor deze super review! Het was een ongekend leuk event, wij hebben ook erg genoten:)

geweldig!

Het was dit jaar een anders dan anders diplomering door Corona. Fotobelevenis gaf het net iets extra's. De studenten vonden het geweldig en omdat het begeleid werd door Jasper hadden wij (de docenten) er geen omkijken naar. Echt een aanrader!

Hi Marion, dank voor je mooie review! Het was geweldig om te zien hoe iedereen genoot ondanks alle maatregelen.

Van IJsendijkstraat 144 HJ

1442 CS Purmerend