Mooie fotobooth met enthousiasmerende host!

Ondanks dat het in het voortraject niet helemaal ging zoals we hadden verwacht heeft Jasper het goed opgelost. Zijn aanstekende enthousiasme zorgde ervoor dat veel mensen op de foto gingen, en dat voor een zakelijk evenement!

Super toevoeging aan de beurs en top service

Jasper is, ondanks de enorme drukte, goed bereikbaar en geen vraag is te veel. De foto’s zijn van goede kwaliteit. Dat we zelf de branding konden doen van het hokje en de foto’s was voor ons van toegevoegde waarde.

Super photobooth!

Alles was super geregeld, helemaal geïnstalleerd, goede uitleg en de hele avond plezier aan beleefd!

Great experience!

Even though it was a busy time, Jasper arranged everything for us and it turned out really well! The photobooth was great and worked perfectly, the set-up and take-down also went smoothly :)

Zeker een aanrader

We hebben enorm gelachen met foto's maken. Zeker met alle attributen die meegeleverd werden. Een echte aanrader voor leuke herinneringen.

Zeer goed!

Vanaf de aanvraag tot opvolging na evenement leuk contact gehad. Goede kwaliteit foto's en een leuke blijvende herinnering aan het evenement. Bij een volgend evenement wil ik weer met fotobelevenis werken.

Prima!

Prima ervaring. Even wat zoeken qua belichting, maar helemaal opgelost.

Fijne service, nette afhandeling

Snel en duidelijk mailcontact gehad. De photobooth werd de dag van het evenement tijdig geplaatst en ook weer verplaatst toen wij toch een betere plek gevonden hadden.

Prettige samenwerking

Wij hebben prettig samengewerkt in de voorbereiding en ook tijdens het evenement.

Klantvriendelijk, snel en behulpzaam! Een aanrader voor iedereen.

Hier werken vriendelijke mensen die met je mee denken en duidelijke informatie geven. De prijs kwaliteit verhouding is top! Niet de duurste maar wel de beste. Mocht je nog twijfelen over het inhuren van deze photobooth? Ik zeg doen! Wij hebben er geen spijt van gehad en zijn zeer tevreden.

duidelijk afspraken mee te maken, komen afspraken na. maakt feestje af!

via email vriendelijk contact, foto zuil werd op tijd opgezet en afgebroken en is echt een belevenis zoals ze al beloven

In 1 woord GEWELDIG - echt een aanvulling op een feestje

Het was super leuk om het fotohokje op ons feest te hebben. echt een aanrader en aanvulling voor een geslaagde avond.

Groot succes en voor herhaling vatbaar!

Ontzettend goed. Veel en goed contact gehad met Jasper. Ontzettend vriendelijke man. Photobooth was een groot succes. Zeker een aanrader :)

Super service!!

Fantastisch geholpen door Jasper, de fotobooth was een enorm succes op ons bedrijfsfeestje. Kortom, een aanrader!

Uitstekende service, geweldige kwaliteit van de foto’s

Gebruikt gemaakt van dit bedrijf voor een examenfestival (College de Brink in Laren). Leerlingen waren door het dolle heen zo leuk was dit. Geweldige service, denken graag mee en komen met ideeën wat voor nog meer enthousiasme zorgt. Prijs kwaliteit ook goed in verhouding. De strips waar de foto’s op staan is enorm leuk voor leerlingen om te bewaren. Bij iedere gebeurtenis op school zal ik contact opnemen om gebruik te maken van hun producten.

Super leuk! Mooie foto's. Goede service. Goed contact.

Super leuk! Mooie foto's. Goede service. Goed contact.

Vaste prik, en altijd goed!

Het is inmiddels bijna vaste prik geworden op ons personeelsfeest, een fotohoek van Fotobelevenis. Na 2 jaar zonder feest was het vorige week eindelijk weer mogelijk. Dit keer hebben we voor het eerst de fotospiegel ingezet. Die trok natuurlijk meteen de aandacht van de feestgangers en er is weer volop gebruik van gemaakt. De spiegel paste mooi in ons thema Ontmaskerd Bal (denk: Venetiaanse maskers, marmeren beelden en veel goud/glitter) en we kregen er als feestcommissie veel leuke reacties over. Echt een aanrader dus!

Een aanvulling op een feest voor jong en oud. En de lol die je achteraf hebt door de foto's te bekijken. Geweldig

In een woord: fantastisch!

We hebben een photobooth ingezet bij ons lente-personeelsfeest in maart. Het was een groot succes. De hoek met het fotohokje, was de hoek waar constant gelach vandaag kwam. :-) Het contact met Fotobelevenis verliep heel soepel. Er werd goed meegedacht en de begeleiding ter plaatse door Jasper was ook erg goed!

Fijne samenwerking met duidelijke uitleg en persoonlijk contact.

Fijne samenwerking waarin goede communicatie en duidelijke uitleg van het product. Aardige mensen en hele flexibele breng en haal service.

Top aanvulling op je feestje!

Het was super netjes geregeld. Alle communicatie vooraf, maar ook het plaatsen en afbouw. Complimenten!

Erg leuk tijdens je evenement! Veel positieve reacties ontvangen van onze gasten. Goede communicatie voorafgaand. Aanrader!

Helemaal geweldig!

Tijdens de reünie t.g.v. het 100-jarig bestaan van onze muziekvereniging hadden we een fotozuil geregeld. Het was een groot succes, want iedereen wilde met elkaar op de foto. Met de props van fotobelevenis.nl én de eigen props die we zelf hadden geregeld werden de leukste, grappigste en memorabele foto's gemaakt. Een mooie herinnering aan een leuk weerzien met (oud) leden van brassband Kunst naar Kracht.

Ontzettend fijn geregeld van begin tot eind. De opbouw en afbraak ging helemaal soepel, wij als bedrijf hebben hier verder geen werk aan gehad. Jasper heeft het als begeleider leuk gedaan.

Van IJsendijkstraat 144 1442 CS Purmerend