super fijne mensen met zeer goede apparatuur

Hebben gehandeld naar kunnen en kennen PERFECT ..................... Zeer blij hoe alles verlopen is bedankt hiervoor

Superleuk onderdeel van een feest

Alle gasten hebben plezier met een flitskist, heel veel lol gehad!

Last minute een fotokist gehuurd voor ons event. Snelle reacties, super service en scherpe prijzen. Zeker een aanbeveling!

Goede fotobooth en prima service

Afgelopen week een fotobooth gehuurd en ben heel tevreden met zowel de booth, de gemaakte foto’s en de service. Ik kon pas last minute een custom design aanleveren voor de fotostrips, maar dat was geen probleem en kon snel worden verwerkt. Contact via de mail en whatsapp verliep goed. Technisch is de booth ook dik in orde. Ik heb de booth opgehaald en na een korte instructie zelf kunnen installeren. Ik zou Fotobelevenis aanraden en ik ga in de toekomst zelf ook vaker van hun diensten gebruik maken.

Sfeermaker

Een topper op de kerstmarkt

Het werd erg gewaardeerd om een foto van de bijeenkomst als herinnering mee te nemen. En zeker op deze manier.

Wat een prachtige toevoeging voor jouw feest!

Voor het 100 jarig jubileum van onze vereniging hebben wij een fotobooth besteld. Deze werd op tijd geleverd en opgezet, door de uitgebreide uitleg hadden wij er geen omkijken naar. De meegeleverde achtergrond en het door ons aangeleverde logo maakte het hele plaatje compleet! Iedereen heeft er gebruik van gemaakt en was super enthousiast. Zo heb je een prachtig souvenir!

Waardevolle toevoeging aan ons gezellige sinterklaasfeest

We maken al meerdere jaren dankbaar gebruik van de diensten van Fotobelevenis. Naast dat het contact tijdens de voorbereiding altijd heel professioneel en goed is, worden we ook op de dag zelf volledig ontzorgd. Onze collega's gaan ieder jaar met veel plezier met de hele familie op de foto tijdens ons sinterklaasfeest. Al die blije koppies zien is al een feest op zich. Piet Jasper is voor ons inmiddels een vast gezicht die alles met veel enthousiasme in goede banen leidt. Tot volgend jaar!

Top service!

Op en afbouw verloopt heel smooth en alles werkt na behoren. Dus de volgende keer huren we het weer via jullie!

Zoals gewoonlijk perfect geregeld!

Goed verzorgd, prettige communicatie, betrokkenheid en meedenken zijn de kernwoorden bij Fotobelevenis. Een aanrader voor elk event.

Helemaal top!

Fotobelevenis is een superleuke aanvulling op ons jaarlijkse nazomerfeest. Ons personeel laat zich maar wat graag fotograferen met familieleden en/of collega's, al dan niet voorzien van een hoed, snor of bril! Hilariteit alom! De begeleiding vanuit Fotobelevenis is prima, men krijgt de foto direct mee.

Alles liep perfect

Van het installeren van de fotozuil tot het ophalen en alles daar tussen verliep uitstekend. Op het event vonden velen dit een leuke aanvulling!! Bedankt.

Zó leuk om je eigen gepersonaliseerde foto's gelijk afgedrukt te krijgen!

Vanaf het begin prettige en duidelijke communicatie met het team van Fotobelevenis. We konden kiezen uit heel veel verschillende achtergronden en lettertypes. De service was meer dan prima, duidelijke uitleg. Samen met de grappige gadgets hebben onze studenten en docenten heel wat leuke foto's gemaakt.

Afspraak is afspraak!

1 week van te voren geboekt; gelukkig nog een fotobooth beschikbaar. Kreeg zelfs een update naar de allernieuwste. Prachtige uitstraling en nodigt uit om voor te gaan staan. Alle gasten hebben zich er enorm mee vermaakt. Voegt echt iets toe aan een feest. Keurig op tijd gebracht en weer opgehaald. De digitale foto’s ontving ik direct de volgende dag. Kortom; super tevreden!

Super leuk!

Netjes op- en afgebroken op de afgesproken tijd. En een leuk aandenken.

Uiterst goede service en communicatie. Flitskist gehuurd en veel plezier mee gehad op het feest. Aanrader!

FANTASTISCH

De communicatie ging soepel, er werd meegedacht, alles werd op tijd geleverd, en tijdens ons feest is veel gebruikt gemaakt van het fotohokje...met alle hoedjes en feestelijkheden die meegeleverd waren.

Heel behulpzaam, vriendelijk en meedenkend!

Goede hulp gehad in het voortraject, snelle op- en afbouw en toen er kort storing was omdat er iemand bij ons per ongeluk een stekker uitgetrokken had, werd er direct opgenomen bij het 'nood'nummer voor hulp. Zo draaide de photobooth binnen een paar minuten weer!

Super leuk!

Bij de diplomauitreiking gebruikt, de geslaagden en hun familie waren super enthousiast. Volgend jaar weer

Top geregeld!

Alles is goed geregeld, ook met de voorbereidingen en de opbouw van de fotozuil.

TOP

Fijne communicatie, behulpzaam, correct, tijdig, ...

Goede betrokken service en de fotozuil was een groot succes!

De fotozuil was een groot succes bij de gasten van ons evenement. Behalve dat de fotozuil nieuwsgierig maakt en er mooi uitziet, is het leuk dat alle gasten meteen een leuk aandenken mee naar huis kunnen nemen. Fijne en vriendelijke service van fotobelevenis.nl, qua planning voorafgaand en de uitleg tijdens het opbouwen. Overigens werkt de fotozuil heel makkelijk, dus het was gelukkig niet nodig om er constant iemand bij te hebben staan. Aanrader!

Ze denken mee, reageren snel en hebben een mooi concept.

Leuke ervaring en perfecte service

Voor een dorpsfeest maakten we gebruik van de polaroid printer. Dat werkte als een trein en zorgde voor veel mooie foto's. Er was een mooi format voor ons gemaakt, de printer werd gebracht en gehaald en het contact was prettig. Bedankt voor de goede service!

Super service

Wat een geweldige service! De photobooth werd keurig gebracht, klaargezet en opgehaald. De reacties van de gasten waren buitengewoon positief en iedereen had veel plezier bij het bekijken van de foto's. We vinden de photobooth absoluut een onmisbare en positieve toevoeging aan elk evenement, feest of bijeenkomst.