Prima relaxt georganiseerde skivakantie

Niks moet, alles mag, flexibele begeleiding waardoor de kids zich prima vermaken en dus de ouders ook zonder af te doen aan kwaliteit! Zeker de moeite waard om mee te gaan!

• Groepsgrootte 4

Fijne vakantie gehad bij Gasthof Hamberg

Suggestie: groepen die elkaar al kennen en geen contact met anderen wensen zouden zich als "bedrijf" in kunnen schrijven zodat de familiereis voor kleinere gezinnen blijft die met elkaar willen skiën/kletsen/spelletjes doen. Suggestie: ik had wel een 2e clinic (of beginnerslessen) willen doen. Suggestie: voorstelrondje of kennismakingsspel oid

Een fantastische ervaring met Bart en Kirsten

Wij hebben de gezinsreis met onze dochters van 9 en 7 naar Zweden (värmlandsgårten) gemaakt. De huisjes waren bij aankomst al open en we konden er meteen in. Het huisje was schoon en ruim. Dezelfde avond ontmoeten we de begeleiders Kirsten en Bart en de andere families. We hebben alle dagen genoten van de activiteiten. Langlaufen, skien, sneeuwschoenwandelen en voor ons toch wel het hoogtepunt de huskyskedetocht. Kirsten en Bart hebben een grote bijdrage geleverd aan het succes van onze reis. Wat hadden ze een engelengeduld met onze jongste dochter die het skiën en langlaufen nog wat eng vond. Ze namen haar om beurten tussen hun eigen ski's weer mee het hellinkje af. Daarnaast verzorgden ze alles tot in de puntjes en dachten ze met ons mee voor de vrijdagactiviteit die we alle 4 leuk zouden vinden. Kortom een echte aanrader voor iedereen! Familie Van Lierop

• Groepsgrootte 17

Top vakantie waarbij je met je kinderen samen herinneringen maakt voor het leven

Goed verzorgd met veel aandacht voor de kinderen. Accommodatie ligt wat ver van de piste af maar is wel een zeer een prettige en verzorgde plek.

• Beoordeeld als: Particulier
  • Groepsgrootte Behoorlijk groot met een hele grote groep iud rocks en rivers medewerkers. Dit was voor de overige gezinnen minder fijn om contact te maken. Het leek meer een groepsreis ipv een gezinsreis en dat vonden wij en meerdere andere gezinnen jammer en heel anders dan de andere jaren. De kinderen vonden daarom dit jaar minder gezellig omdat ze zich soms buiten gesloten voelde.

Top week gehad !

Alles mag , maar niets moet . Goed georganiseerd met een goede prijs kwaliteit verhouding . De hele gezellige groep heeft ook zeker bijgedragen uiteraard!

Onwijs genoten!

Wij hebben heel erg genoten van de reis naar Zweden. Alles was top geregeld. Zeker een aanrader!

• Groepsgrootte 2

Goed geregeld, leuke mensen, heerlijke week!

Onze verwachting is uitgekomen. Het was een topweek. Gezellige groep. Ski begeleiding was top. Dank jullie wel: Martijn, Bram en Isabel.

• Groepsgrootte 25

Leuk voor de kinderen

• Groepsgrootte 5

Geweldig team. Goede skileraren!

Geweldig team. Goede skileraren!

• Groepsgrootte 25

Super leuk!

We zijn voor de 3e keer meegegaan met de gezinsreis. Ook nu was het weer geweldig.

• Groepsgrootte N.v.t.

Ondanks de onpraktische locatie weer een fantastische reis!

Het was zoals elk jaar weer fantastisch. Enthousiaste skileraren en -leraressen van Snowbreaks waren mee. Het was dit jaar echt fijn dat er maar één skileraar vanuit Oostenrijk ingeschakeld hoefde te worden. Dit was ook nog een hele leuke Nederlandse leraar. Leerlingen vonden het super! Het nadeel dit jaar was de locatie. Een gasthuis op de piste klinkt leuk, maar was totaal niet praktisch met een grote groep. Hierdoor zaten we veel meer gebonden aan het gasthuis en dus ook aan binnen blijven. Ook was deze locatie voor jullie als Snowbreaks nieuw. Dit was op het begin even te merken, maar per dag ging de communicatie en de organisatie beter.

• Groepsgrootte 75

Een zeer leuke vakantie

Accommodatie was erg prettig en ruim. De lessen voor de kinderen werden op een leuke manier gegeven. Na de lessen kon er in en rondom het huis gespeeld worden.

• Groepsgrootte 4

Heerlijke vakantie voor ons en de kinderen

Tip om deze vakantie op deze lokatie aan te bieden zonder avondeten (of andere menu’s die het beter bij de kinderen doen) . Het ontbijt was wel goed en zou ik er in houden.

• Groepsgrootte 5

Fijne week!

Fijne week!

• Groepsgrootte 22

Erg leuke en ontspannen week!

Was een leuke goed verzorgde week ondanks dat er geen sneeuw lag.

• Groepsgrootte 3

Super leuke week met goede en betrokken begeleiding

Normaal boeken wij nooit georganiseerde reizen. Was de eerste keer en met 2 kleine kinderen is dit uitstekend bevallen! Met name het gemak van ‘inhouse’ skilessen, het vertrouwd raken met de skileraren met de kids, organisatie van activiteiten en gezelligheid van andere gezinnen die je kunt opzoeken, zonder dat het als verplichting voelt, zijn aspecten die ons enorm aanspraken. Enige verbeterpunt: kwaliteit en logistiek van avondeten. Vrijwel geen verse ingrediënten, doorgekookte groenten, weinig variatie en miste sjeu en smaak. Meer klaarmaken dan koken. Glutenvrije opties waren heel karig, terwijl we dat wel hadden doorgegeven. Salades weinig voor de grootte van de groep. Verder was het personeel van Snowbreaks top en zeer goed met zowel kids als volwassenen! Wellicht tot volgend jaar!

• Groepsgrootte 2 volwassenen en 2 kinderen

Een heerlijk verzorgde week

Ondanks dat er dit jaar geen sneeuw lag in het omringende gebied toch een heerlijke week gehad. Het eten was goed verzorgd en er was overleg over een alternatief programma. De begeleiding was kundig en gezellig. De te rijden afstanden waren nu wel wat langer (door de weersomstandigheden), maar hierdoor konden wel de meeste activiteiten toch doorgaan. Gelukkig konden we vrijdag wel in Safsen (het dichtstbijzijnde skigebied) terecht voor een dag skiën.

• Groepsgrootte Gezin van 4 personen

Uitstekend concept

We hebben heerlijk geskied. De kinderen waren helemaal blij met al hun nieuwe vriendjes en de super leuke leiding. En voor de ouders is het ook gezellig en lekker makkelijk dat het eten klaar staat.

• Groepsgrootte 39

Wederom een top reis met Snowbreaks!

Weer een fijne reis gehad met Snowbreaks, alles was weer tot in de puntjes geregeld. Fijne en goede instructeurs die met je meedenken en problemen aanpakken. De leerlingen hebben genoten!

• Groepsgrootte 80

Tot in de puntjes georganiseerd en een super enthousiast team!

Voor de 2e keer met Snowbreaks voor een ski-trip met het bedrijf weggeweest en voor de 2e keer weer enthousiast terug gekomen. Erg knap om dit zo goed te organiseren voor 200 mensen. Team is gezellig en doen er alles aan om iedereen het naar de zin te maken. We hebben allemaal enorm genoten, mede dankzij Snowbreaks!

• Beoordeeld als: Bedrijf
  • Groepsgrootte 200

Goed programma en een prettige samenwerking

Het programma en onderdelen zoals afgesproken met de docenten. Enthousiaste instructeurs, goede kampleiding (Timo). Ook randzaken zoals rodelen, skipassen, huurmateriaal goed geregeld. Bij aankomst zou een gezamenlijke ontvangst incl. voorstelronde en opzet vd week nog met groep studenten besproken kunnen worden, dat is nu niet gebeurd. Een duidelijk startmoment van de week. Dat zou een volgende keer vooraf goed doorgesproken kunnen worden. Ik miste het overleg en afstemmen bv telefonisch voorafgaand aan de week wel. Ik ben gewend om als groep een week in zijn volledigheid door te spreken.

• Groepsgrootte 50

Super leuke wintersportreis met activiteiten op maat

Zowel ik als docent als de studenten hebben een super leuke week gehad in Oostenrijk. Het programma is vooraf in overleg met Snowbreaks vormgegeven naar onze wens en dat is heel goed gegaan. Activiteiten zoals rodelen en een materiaal/waxclinic zijn aan het programma toegevoegd, en met veel succes. Het enige wat ik in de week gemist heb is een gezamenlijke opstart en voorstelrondje van de Snowbreaks instructeurs zodat alle studenten weten wie er allemaal zijn. Verder is de week heel goed begeleidt en kijken de studenten terug naar een hele leuke maar ook leerzame week.

• Groepsgrootte 47 deelnemers

Geweldige ervaring met Snowbreaks in Zell am See

We hebben een zeer ontspannen week gehad met Snowbreaks in Zell am See. De instructeurs waren zeer kundig en klantvriendelijk en met goed overleg hebben we er voor de leerlingen een mooie week van kunnen maken.

• Groepsgrootte 46 leerlingen

Fantastisch!

Super wintersportreis gehad met 59 leerlingen en 7 docenten. Alleen maar plezier, gezelligheid en fun gehad met elkaar. Op naar volgend jaar!

• Groepsgrootte 67

Goede ervaringen met snowbreaks!

De mensen van snowbreaks zijn goed thuis in Oostenrijk en kennen het vooraf afgesproken programma goed. Ze kunnen de leerlingen goed enthousiasmeren en zijn zeer kundig. Daarbij communiceren ze ook zeer gemakkelijk met de leerlingen en ook met ons docenten. Ze weten goed wat hun verantwoordelijkheden zijn. Fijne mensen waar je ook ook goed mee kunt lachen.

• Organisatie
  • Ski / Snowboardlessen N.v.t.
  • Groepsgrootte 67

Gorps Baantje 5 5051 PX Goirle