3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Back to basic
  • Groepsgrootte: 40

Beste Linda, Hartelijk dank voor de beoordeling via klantenvertellen.nl. We stellen jullie reactie zeer op prijs. Naar aanleiding van het bergsportkamp hebben we het eerder telefonisch geëvalueerd en zijn we tot de conclusie gekomen dat de locatie basic is. Voor de volgende keer zullen we op zoek gaan naar een 'luxere' locatie met betere faciliteiten. Bedankt voor het contact en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Merel van Seeters

Topweek gehad. Goede communicatie en samenwerking tussen reisleiding en docenten. Reisleiding was vakkundig en enthousiast.
  • Groepsgrootte: 40 leerlingen

Niets meer dan lof! Dankzij het relaxte, ervaren en ontzettend gezellige team van Snowbreaks hebben alle 200 collega’s ontzettend genoten van een weekend in de sneeuw.
  • Beoordelen als: Bedrijf
  • Groepsgrootte: 200

Alles was perfect geregeld! Organisatie Snowbreaks was top, project/reisleider Joep is zeer goed en geduldig. Het hotel was netjes en de mensen vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk was er niks aan te merken op de hele reis en organisatie. Snowbreaks is wat ons betreft zeker een aanrader.
  • Beoordelen als: Bedrijf
  • Groepsgrootte: 26

Alweer een fantastische wintersportreis gehad met Snowbreaks!
  • Groepsgrootte: 89

De accommodatie was heel fijn met onze doelgroep! De beginnende snowboardlessen werden dit jaar heel relaxed en goed gegeven, waardoor de leerlingen veel konden en mochten doen. Bedankt voor een topreis!
  • Groepsgrootte: 50

Super gaaf kamp gehad met Snowbreaks in Zell am See/Kaprun. Ze zijn flexibel en regelen het gehele kamp tot in de puntjes. Wederom bedankt!
  • Groepsgrootte: 46

Geweldige week gehad vol winteravontuur in Varmlandsgarden. Zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door Lienke en Johan. Mooie en complete (pas opgeknapte) stuga's en heerlijk gegeten! Gave en goed georganiseerde activiteiten, goed begeleid door oa Bart en Johan. Kinderen vonden het jammer dat er geen Wifi was, voor ons geen probleem.
  • Groepsgrootte: 4

Joep was samen met zijn collega's helemaal top. eigenaar van gasthaus gaf zelf ook al aan dat zijn passie niet bij koken licht en dat zijn huis verbouwd wordt zodat hij niet meer hoeft te koken.
  • Groepsgrootte: 16

Allereerst graag niet mijn naam/emailadres publiceren op internet. Mijn ervaring was uitermate positief. de reis voldeed aan mijn verwachtingen en de aandacht voor het eten overtrof deze zelfs. er werd super rekening gehouden met het glutenvrije dieet van mijn zoontje en dat maakte het voor ons een stuk aangenamer. dikke duim.
  • Groepsgrootte: 6

Het was een heerlijke vakantie met veel gezelligheid en een gezellige organisatie!
  • Groepsgrootte: 15

De wintervakantie in Zweden was geslaagd! We zijn ontvangen door een warm gezin die zich de hele week 100% inzetten voor ons en ze deden dat met veel plezier. Het was een huiselijk gevoel. De activiteiten waren ook erg geslaagd! Een aanrader!
  • Veiligheid N.v.t.
  • Beoordelen als: Particulier
  • Groepsgrootte: 3 (totaal 6 gezinnen)

We hebben een top week gehad met snowbreaks! Een goede en professionele organisatie met een leuk activiteitenprogramma buiten het skiën om. Skilessen waren ook goed verzorgd. Kinderen hadden het naar hun zin en hebben bovendien veel geleerd dit jaar.
  • Groepsgrootte: 4

Wij hebben een heel goede ervaring met snowbreaks gehad. Goede begeleiding voor tijdens en na de lessen alles prima geregeld. Kwa kamer zaten wij in een iets te kleine ruimte voor 2 volwassenen met kind. Verder zou ik zo weer boeken bij snowbreaks. Bedankt voor de goede zorgen. Gerry Ruiter
  • Groepsgrootte: 21

++ Prima vakantie, fijn skigebied, leuke en vakkundige leiding, relaxte sfeer, leuk reisgezelschap, zondag aankomen is een prima optie -/- Eten kan verbeterd worden, 1 kamer voor 4 personen (waarvan 2 pubers van 14 en 16) was niet ideaal, 2 kamers voor een gezin met 2 pubers is toch wel een minimale vereiste. zaterdag vertrekken is niet tof, Eindoordeel: Prima ervaring, kan zeker een vervolg op komen, bedankt voor de leuke vakantie
  • Groepsgrootte: 4

Het was een gezellige week met het enthousiaste team van Snowbreaks!
  • Groepsgrootte: 11

Snowbreaks heeft ervoor gezorgd dat we een zorgeloze schoolreis hebben beleefd. Zowel de organisatie, als ook de communicatie en het team als sfeermaker waren wederom geweldig. Knap dat het jullie ieder jaar weer lukt. Bedankt!
  • Groepsgrootte: 66 leerlingen + 6 docenten

Hoi, We gaan al voor het 4e jaar mee en zijn super tevreden met de organisatie. Onze kamer was dit jaar echt te klein voor 7 personen. Aangezien we met 2 volwassenen, 3 tieners van 18, 16 en 13 en 2 kleineren van 9 en 5 reizen. Fijn als we daar volgend jaar iets anders over af kunnen spreken als we weer meegaan. Ik bel daar nog wel even over maar voor de rest echt super. Groetjes Karin
  • Groepsgrootte: 7

Het was super!!!! volgend jaar weer
  • Groepsgrootte: 4

Het was onze ervaring met Snowbreaks Puberreis. zeer positief gevoel aan overgehouden. Leuke mensen en instructeurs in een prima accormodatie. De kwaliteit van het eten en het moment van avond eten daarmee kun je enorme winst behalen. Maar dat zijn zaken die je makkelijk kunt inregelen. We hebben als gezin een topweek gehad. Nogmaals bedankt voor het hele snotbreaks team zowel ter plaatse als achter de schermen. We horen graag wanneer de verkoop start voor 2019!
  • Groepsgrootte: 40

Het was een heerlijke vakantie. Bij snow breaks hoef je al volwassene niets zelf te organiseren. Lekker ontspannen!!!
  • Groepsgrootte: 4

het was weer prima geregeld dit jaar
  • Groepsgrootte: 25

Goede organisatie, helder wat er wanneer ging gebeuren. Snowbreaks droeg zeker bij aan het plezier van de leerlingen.
  • Groepsgrootte: 50

prima wintersportvakantie. Goed in balans kosten/baten
  • Groepsgrootte: 45

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De reis / het concept bevalt nu voor de tweede keer erg goed. Ik heb echter wel wat feedback welke ik ook nog even persoonlijk zal toelichten. De instructeurs waren allemaal ontzettend aardig en lief maar we misten wel wat 'initiatief' en meer actieve houding richting de groep met name op het gebied van communicatie / duidelijkheid verstrekken over zaken. De instructeurs hebben zelf geen kinderen en naar mijn idee is het dan lastig inschatten wat er wordt verwacht van een familiereis. Ik denk dat er voor de groep meer uitgehaald kan worden als bepaalde zaken wat actiever worden gepromoot en duidelijk worden aangekondigd. Denk hierbij aan: mogelijkheid gebruik prachtige sauna, starttijden skiles, behoefte aan welk gebied (mooie Fageralm niet geweest), briefings, avondprogramma's, slalom, etc. Ik wil aangeven dat de instructeurs ontzettend leuk en goed waren met de kids maar misschien te weinig geïnstrueerd zijn over de 'overall' verwachtingen bij een familiereis.
  • Beoordelen als: Particulier
  • Groepsgrootte: 50 maar wij met 11?