We hebben genoten van de vakantie

De reis was goed geregeld. De kamers waren goed. Er was alleen weinig te doen voor de kinderen in het hotel en het avondeten was erg matig. Het was jammer dat we niet konden sneeuwschoen wandelen. Het was top dat de lift zo dichtbij het hotel was.

• Groepsgrootte Prima

Het was super leuk!

De reisleiding/skileraren waren erg vrolijk en behulpzaam.

• Groepsgrootte 2

Weer een prima gezinsreis naar de sneeuw met Snowbreaks

Voor alweer de zevende keer waren we mee met Snowbreaks; en het was weer een geslaagde reis. De lessen voor de tieners waren prima, ze hebben echt wat geoefend. Ook de aangeboden avondvermaken waren leuk (kleine tip: toch eerder starten dan 21 uur, was wat laat.)

• Groepsgrootte 4

Goede skireis voor passende prijs

Leuke groep, goed geregeld allemaal. Avond programma kon nog iets beter, jammer van rodelen dat dat niet kon. Organisatie kon iets meer integreren in de groep. Bleven erg bij elkaar staan. Was vorig jaar anders. Maar wel erg aardig allemaal.

• Groepsgrootte 50

Wat een prachtige reis hebben wij gemaakt in Zweden. De camping eigenaren zijn Lieke en Johan met hun team zijn gezellig vriendelijk behulpzaam alles kan en denken met je mee. Ze zitten op een prachtige locatie. Het dagprogramma is top. Je bent wel de hele week druk en lekker buiten. Dus uitrusten zit er niet in.

• Groepsgrootte Goed

Gezellige gezinsreis

Gezellig georganiseerde reis. Voor mij de 4e keer, voor mijn zoon de eerste keer. Skilessen zonder beginners rolbandje, maar op vlak stuk. Mocht niet van Oostenrijkse skischool, dat was jammer. Ondanks dat heeft mijn zoon bijna privéles gehad, dat was fijn. Entertainment in de avond was goed. Eten was goed. Skigebied niet geschikt voor beginners, veel rode pistes. Jammer voor mij als snowboarder, dat er twee o.a. sleepliften in het gebied waren, die grote gebieden met elkaar verbonden en ik daar niet in kon en met de auto naar ander gebied moest rijden. Verder prima reis met gezelschap met veel kinderen tussen 7-12 jaar.

• Groepsgrootte 2

Geweldig!!

Voldoende gelegenheid om op jezelf te zijn of jezelf aan te sluiten bij groepsactiviteiten. Zeer leuke activiteiten zowel voor de kinderen als ouders als pubers. Doordat mijn man iets minder lang wil snowboarden op de dag was voor mij voldoende gelegenheid om mezelf ergens in de middag aan te sluiten om met een aantal andere fanatiekelingen nog wat afdalingen te maken. De kinderen hadden makkelijk contact met elkaar!

• Groepsgrootte 5

Mooi divers programma in Zweden.

Het was een geweldige week waarin we aan verschillende wintersport activiteiten hebben kunnen snuffelen. Heel divers programma van activiteiten die je tijdens een “reguliere” wintersport niet snel doet.

• Organisatie
  • Ski / Snowboardlessen N.v.t.
  • Groepsgrootte 4

Gezellige , ontspannen wintersport !

Lekker hotel , leuke skilessen in een leuk skigebied . Met zo’n grote groep maak je altijd weer veel leuke nieuwe contacten / kennissen . Een prima , prijs / kwaliteit verhouding ! Niets moet alles mag. De betrokken reisleiders maken er elke keer wat leuks van .

• Groepsgrootte 3

We hebben een hele leuke en gezellige week gehad met snowbreaks

Mijn dochter van 8 en ik waren een week met Snobreaks in het sporthotel Dachstein West. Het was een gezellige week met een leuke groep gezinnen, zowel op de piste als in het hotel! Het skigebied is niet groot maar prima voor 5 dagen verhaal! De fakkeltocht en sneeuwbingo vielen in de smaak!

• Groepsgrootte 35

heerlijke vakantie gehad met snowbreaks

Wij gaan al jaren met zeer positieve ervaring mee met snowbreaks. De leraren zijn vriendelijk en deskundig, de sfeer is goed. We zaten dit jaar in Annaberg: hotel echt uitstekend. Skigebied vonden wij wat minder. Heel weinig blauwe pistes. en een anker lift welke een belangrijke schakel was naar de rest van het gebied. Deze is voor snowboarders en beginnende skiërs behoorlijk ingewikkeld. Ski amade is veel mooier en uitgebreider. Nog een kleine tip, als je al vijf jaar meegaat is een ander avondprogramma misschien ook eens een idee. Er zijn zoveel vaste gasten, dat het niet echt een verassing meer is. deze review wil ik niet op een website terug zien. Hij is voor jullie persoonlijk. groetjes, Marian

• Groepsgrootte N.v.t.

Erg gezellig, en voor herhaling vatbaar

Wij zijn in februari met Snowbreaks naar Annaberg geweest met onze drie kinderen van 10 en 8. De reis is ons erg goed bevallen. De kinderen hebben fijn les gekregen, en in het hotel werden gezellige dingen georganiseerd voor zowel de ouders als voor de kinderen. De groep medewerkers was erg vriendelijk, toegankelijk, en zorgde voor een goede sfeer. Tijdens ons verblijf ging er aan het eind van de helaas wel een buikgriepje rond waar veel mensen last van hadden, dit is misschien iets wat nog opgepikt moet worden met de hoteleigenaar. Het eten was steeds prima, voor de kinderen soms misschien iets te exotisch. De saladebar viel wel steeds in de smaak bij iedereen en natuurlijk het ontbijtbuffet. Het lunchpakketje was prima, maar hierin had iets meer variatie kunnen zitten, het was eigenlijk elke dag exact hetzelfde. Het skigebied is ons ook best goed bevallen. Er waren weinig blauwe pistes, maar de rode pistes waren niet superrood, en na een paar dagen les voor de kinderen ook goed te doen. De grootte van het gebied was voldoende. In onze week was het wel wat warm dus soms wat zachte pap op de pistes, maar that's life.

Prima begeleiding

Sinds lange tijd weer op pad met Snowbreaks in een gecombineerde reis. Mooi dat er zoveel initiatief wordt genomen en dat je daar zelf niet in hoeft te participeren.

• Groepsgrootte 56

Super leuke vakantie gehad met Snowbreaks bij Gasthof Hamberg!

Onze skivakantie met Carnaval bij Gasthof Hamberg is super goed bevallen. Alles was perfect geregeld en het verblijf was ook zeer comfortabel. Fijne ruime kamers, prima eten en een gezellige stube om nog een borrel te drinken. De kids waren ook enthousiast over de skilessen! Al met al een geweldige en zeer relaxte vakantie gehad in het Zillertal! Dank voor de goede organisatie!

• Groepsgrootte 19

Hele gezellige ervaring

Wij hebben als gezin genoten van deze week in de sneeuw met elkaar en alle activiteiten :)

• Groepsgrootte 4

Top geregelde skivakantie! Perfecte lokatie, mooi skigebied en top ski-leraren van Snowbreaks

We zijn met ons gezin van 5 voor de eerste keer op skivakantie gegaan. Onze kinderen konden goed aansluiten bij verschillende niveaus van skilessen. Lokatie Gasthof Hamberg is erg fijn en in korte tijd ben je bij diverse skigebieden. Ontbijt en diner is perfect verzorgd, goede afwisseling en goede kwaliteit. Het Snowbreaks team heeft er voor ons een prachtige vakantie van gemaakt. Volgend jaar zeker weer!

Ideale combinatie voor gezinnen

Als enthousiaste skiër zocht ik een mogelijkheid om onze dochter de liefde voor de sport door te geven. Het vinden van een accommodatie, leeftijdsgenoten en Nederlander leraren is complex. Dit was de ideale combinatie. Goede leraren met kleine groepjes. Leeftijdsgenoten zodat onze dochter zich ook vermaakte en tijd genoeg om zelf op serieus niveau te skiën. Werkelijk top.

• Groepsgrootte Overzichtelijk genoeg

Top week!

Wij zijn met ons gezin (en andere bevriende gezinnen) een weekje gaan skiën in het Zillertal. En dat voelde écht als vakantie omdat alles perfect geregeld was door Snowbreaks. Skipas lag klaar, huur van ski’s en de lessen waren geregeld. Verder een fijn hotel met elke dag een uitgebreid ontbijt en een lekkere avondmaaltijd naar keuze. Naast het skiën waren er leuke activiteiten voor zowel ouders als kinderen. En dat allemaal heel relaxed: leuk als je meedoet, maar voel je vooral niet verplicht. Wij hebben genoten! Super bedankt allemaal.

• Groepsgrootte ??

Het was een TOP week!

Alles was erg goed georganiseerd en verzorgd. Wij waren met de tienerreis mee. Onze jongens waren het jongste, maar konden met het meeste van het programma gewoon meedoen. Het was erg gezellig, wij hebben genoten van een fijne week!

Goed geregeld, leuke mensen

Wij waren met een grote groep van meerdere gezinnen en veel variaties in skivaardigheden. Dat kon met deze reis prima gecombineerd worden. Ook vaak nog een avondprogramma voor wie wilde. Voor ieder wat wils en alles prima geregeld. De accomodatie was eenvoudig maar goed genoeg. Het ontbijt en het diner waren heel goed met veel meer keus dan we hadden verwacht. Al met al een groot succes. Dank jullie wel!

• Groepsgrootte 19

Goed georganiseerde gezinsreis in ongedwongen sfeer

Reeds meerdere jaren gaan wij met snowbreaks mee op wintersport! Waar het de afgelopen jaren nog wel eens zo was dat de ski lessen voor de kids kwalitatief iets minder waren was het dit jaar top! Ze hebben veel geleerd maar boven al heel veel plezier gehad! Verder hebben ze het bij snowbreaks goed voor elkaar; behulpzaam, vriendelijk, kundig! Goed geregeld!!!!!!!

Heerlijk ontspannen

Een fijne ontspannen sfeer gecreëerd door enthousiaste professionals.

• Veiligheid N.v.t.

onbezorgd op wintersport

Genoten van de gezelligheid, het comfort, de sneeuw, de zon en de hele familiaire sfeer die er heerst wanneer je met Snowbreaks op vakantie gaat. Alles word je uit handen genomen, bij het avondprogramma is 't motto, niet moet alles mag en in de lessen voor de kids en de clinics voor de volwassenen wordt iedereen op zijn niveau uitgedaagd. Super!

Prima samenwerking.

Prima samenwerking met snowbreaks personeel Eerste chauffeur wist niet hoe video apparatuur werkte. Tweede chauffeur Marice prima. Derde chauffeur niet gestopt voor ontbijt. Eten in de accomodatie was van matige kwaliteit. Snowbaord instructeurs 3e dag moeten hun verantwoordelijkheid beter nemen. Besproken met S.B. personeel.

• Groepsgrootte 45

Het was weer ouderwets fantastisch

Ik hou van de oude Hostel met naoorlogse inboedel. Voor de leerlingen even wennen en een cultuurschok. Het eten is helaas uit de naoorlogse tijd ;) Materiaal, lessen en vervoer allemaal prima geregeld! Jammer dat de laatste dag nog een andere snowboardleraar (Duits) moest worden ingevlogen. Hoogtepunt is toch wel weer het rodelen, 14km!!

• Groepsgrootte 65