Prima prijs kwaliteit verhouding

We hebben een hele gezellige reis gehad. Onze dochter heeft genoten en weer fijne en leerzame skilessen gehad.

• Beoordeeld als: Particulier
  • Groepsgrootte We vonden de groep wel erg groot, daardoor minder contact met andere

Superteam! Hotelplanning kan beter

Voor de 2e keer mee op deze wintersportreis. Leuk team, relaxed, zeer bedreven in het lesgeven en de activiteiten zijn goed georganiseerd. Het hele concept van de familiereis is top! Ja, ik zou nog wel een keer meegaan. Minpunt is het hotel en de kamerindeling. In tegenstelling tot de 1e keer kregen we nu slechts één 2-persoons kamer waar we geacht werden met 4 personen te slapen (2 volwassenen en 2 tieners). Gelukkig hebben ze iets omgeruild voor ons en was onze vakantie gered, maar daardoor had wel een andere familie pech. Ik vind dat je dit niet zo had mogen verkopen. Daarnaast was ineens één van onze kamers afgesloten, toen wij met z'n vieren op de andere kamer waren. Na veel zoekwerk naar de sleutel toch maar hulp gevraagd aan het hotelpersoneel die na veel wachten, puffen en zuchten de kamer had opengemaakt. Toen bleek de sleutel ín de kamer te liggen. Pas de volgende dag kregen we de uitleg dat het hotelpersoneel de deur had afgesloten.

• Groepsgrootte N.v.t.

Leuke reis met goede begeleiding maar niet zo'n geweldige groep

De begeleiding en locatie waren weer top. Het was wel jammer dat een gedeelte van de groep elkaar al kende en zich van de rest afzonderde.

Top / gezellig

Was weer top en super gezellig ! Alleen volgend jaar een ruimere douche ;)

• Groepsgrootte 4

Heerlijk onbezorgde wintersport vakantie vol gezelligheid en vertier

We hebben wederom een heerlijke wintersport beleefd met snowbreaks. De kids vinden de lessen geweldig en de gezelligheid elke avond in hotel is ook veel waard. Toppers!!!

Onvergetelijk avontuur

Goed georganiseerde reis met zoveel afwisselende activiteiten. De afwisseling maakt dat je alles kunt proberen en beleeft. Iedere ochtend tips hoe te kleden voor de activiteit. Iedere dag wordt je ontzorgd, ontbijtbuffet en in avond 3-gangen maaltijd. Ieder gezin in eigen huisje en daar was ook alles voor elkaar.

• Groepsgrootte 20

Super fijne wintersportvakantie!

Voor ons was het de 3e keer dat we met Snowbreaks mee gingen. Het is zo super fijn dat alles voor je geregeld wordt. Het enige dat je hoeft te doen is er naartoe rijden en zelf je skismateriaal regelen. De kinderen hebben genoten, de skileraren gaan ook super leuk met ze om. Ze krijgen goed les en de kinderen bouwen echt een band met ze op. Diploma uitreiking met voor ieder kind een persoonlijk praatje. Andere activiteiten waren ook weer super leuk en goed geregeld.

• Groepsgrootte N.v.t.

Superfijn

Alles is goed verlopen. Topteam en lekker ontzorgd:) Het is fijn om nergens aan te hoeven denken. Dat het team van skileraren ook in de avond focus legt op de groep waardoor je snel contact hebt of de kinderen makkelijk contact kunnen leggen. Geeft een mooi gevoel van samen op vakantie of je nu met een grotere groep of klein gezin bent.

• Groepsgrootte 7

Geweldige organisatie voor ons een top vakantie!

We hebben als gezin een hele fijne vakantie gehad. van a tot z alles prima geregeld en we zijn er bijna zeker van dat we weer voor volgend jaar willen boeken!

• Groepsgrootte 5

Leuke vakantie, goed georganiseerd en vertier voor jong en oud

De vakantie was goed geregeld door snowbreaks. programma vooraf duidelijk, skipassen geregeld, leuke instructeurs en niet te vergeten de kinderen hebben het erg naar hun zin gehad. Net als wij :)

• Groepsgrootte 5

Fijne wintersportvakantie met een prima verzorgd programma

Wederom een hele fijne week gehad met Snowbreaks. Dit was onze tweede keer en het is ons opnieuw erg goed bevallen. De kinderen hebben flexibel mee kunnen doen in de ski lessen. Avond programma was erg gezellig.

• Groepsgrootte 5

Een fantastische eerste wintersportervaring met Snowbreaks

Snowbreaks heeft onze eerste wintersportvakantie omgetoverd tot een droomuitje. Vanaf de warme ontvangst tot aan het zorgeloze vertrek was elke dag gevuld met plezier en avontuur. Onze dochters, nieuw in de wintersport, werden liefdevol begeleid door Eline, die hen met veel enthousiasme de basis van het skiën bijbracht. Op Valentijnsdag genoten we als ouders van wat tijd samen op de pistes, terwijl onze meiden een dag vol ski-plezier beleefden met Eline. De eerste avond werd meteen speciaal met een fakkeltocht voor de ouders, terwijl de kinderen zich vermaakten met bingo, een perfecte start van onze vakantie. Later in de week, toen rodelen geen optie was door een gebrek aan sneeuw, zijn we gaan zwemmen bij het nabij gelegen zwembad / thermaal bad. De gezelligheid zette zich voort met twee gelegenheden voor ons om aan te sluiten bij de après-ski, wat zorgde voor leuke ontmoetingen en ontspannen momenten. Het aanbod van Snowbreaks, van de skipas en uitrusting tot de comfortabele accommodatie en flexibele maaltijdopties, voldeed aan al onze wensen. De activiteiten waren niet alleen leuk en gevarieerd, maar boden ook voor ieder wat wils, wat onze ervaring verrijkte. Deze vakantie was niet alleen een introductie tot de wintersport voor onze kinderen, maar ook een week vol onvergetelijke herinneringen voor ons hele gezin. Met speciale dank aan Snowbreaks en de topper Eline kijken we nu al uit naar ons volgende ski-avontuur!

• Groepsgrootte 4

Goede ervaringen met snowbreaks.

Fijn en goed samengewerkt.

• Groepsgrootte 33

Het was een fantastisch weekend!!

We hebben echt een fantastisch weekend gehad! Erg blij met Timo en Sabine. Alles was tot in de puntjes geregeld! Top programma voor iedereen. Nogmaals dankjewel!

• Beoordeeld als: Bedrijf
  • Groepsgrootte 47

Schitterende vakantie gehad

Wij als gezin hebben een schitterende vakantie in Fügen gehad. Goede combinatie van skiën, après-ski en avondactiviteiten. Met name de positieve energie van de ski-leraren gedurende de vakantie zorgde ervoor dat het een topvakantie was.

• Groepsgrootte 5

Super leuk wintersport concept voor gezinnen met kids

Het is erg leuk dat de kids elkaar in het hotel en in de ski klasjes tegen komen. Hetzelfde voor de reisleiding die ook de ski les geven. Eten en drinken op de relatief eenvoudige hotel lokatie is prima. De pistes zijn wel even rijden en de wifi op de kamers is niet erg sterk maar dat doet er uiteindelijk minder toe omdat het erg leuk is met de andere gezinnen en met het Snowbreaks team.

Heerlijke week gehad

Samen met mijn zoon van 13 voor het eerst meegeweest met Snowbreaks. We hebben een onvergetelijke week gehad. Alles tot in de puntjes geregeld door een betrokken en zeer sociaal team. Mijn zoon heeft deze week goed leren skiën. Daarnaast allerlei leuke activiteiten. Echt goed! Zeker weer.

• Groepsgrootte 2

Erg leuke week gehad

Leuke mensen leren kennen Erg enthousiaste leiding van snowbreaks Leuk programma en goede lessen Mbt het hotel: zeer basic ,en het avondeten viel erg tegen en ook jammer dat ze niets met oud/nieuw deden

• Groepsgrootte Circa 60

We hebben zo’n top week gehad

Wat een ongelooflijk gave groep! We hebben zo’n top week gehad! Bedankt voor de goede organisatie. Liefs Katja en de kids

• Groepsgrootte 25

Geweldige ervaring met ons team

We wilden iets anders: dus met ons team in juni in de bergen in Oostenrijk. Het team uit de comfortzone halen met activiteiten onder leiding van ervaren gidsen en instructeurs. Snow Breaks heeft onze doelen waargemaakt. Met als gevolg: zeer positieve reacties van het team. Bart, Joep en team: dank!

• Beoordeeld als: Bedrijf
  • Groepsgrootte 26

Zeer geslaagde wintersportreis

Begin februari met Snowbreaks.nl naar Neukirchen in Oostenrijk geweest. Deze organisatie zorgt ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is. Ze nemen werkelijk alles uit handen. Daarnaast hadden we prachtig weer, maar ook verse sneeuw die net voor aankomst gevallen was. Van onze leerlingen heb ik ook alleen maar positieve berichten ontvangen en veel van hen zouden weer willen gaan. Kortom een zeer geslaagde wintersportreis.

• Groepsgrootte 85

Hele fijne reis gehad met Snowbreaks.

Hele fijne reis met de instructeurs van Snowbreaks gehad. Zeer betrokken skileraren.

• Groepsgrootte 65

Weer een topervaring met Snowbreaks!

In samenwerking met de crew van Snowbreaks een topreis voor onze leerlingen gehad in Zell am See

• Groepsgrootte 90

Ontzettend genoten

We hebben echt ontzettend genoten van onze vakantie naar Zweden. Absoluut een aanrader!