Beste cursus ooit

Begeleiders - 10/10 Eten - 12/10 Locatie - 10/10 Virgit, Lisanne en Toine zijn de beste begeleiders die er zijn.

• Beoordelen als: N.v.t.
  • Mountain Network locatie/afdeling Outdoor - Ardennen
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductie voorklimmen outdoor
  • Groepsgrootte 1-5

Een onvergetelijk mooie ervaring, zowel qua uitdaging, route als cultuur.

Voor mij was het de eerste keer dat ik zo'n wandeltocht maakte. Ik koos voor Mountain Network door de duidelijkheid over wat ik kon verwachten en het meereizen van een Nederlandse gids. Ter plekke was alles goed geregeld, de routes werden mooi opgebouwd in lengte en hoogtemeters en het was een prachtige tocht. Dit smaakt zeker naar meer en ik houd het programma in de gaten voor een volgende reis!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Toubkal, Marokko

Super weekend

Klimmen in de Ardennen was geweldig, het enthousiasme van de instructeurs was ook heel aanstekelijk. Birgit, Toine en Lisanne waren geweldig om als instructeur op de groep te hebben. De locatie op de camping was ook super.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Voorklimmen
  • Groepsgrootte 1-5

Super mooie reis met cultuur en natuur gecombineerd! Leuke trekking en bijzonder om in de gites te slapen! Opbouw van gites was ook goed van minste tot meest comfortabele! De trekking was heerlijk mooi en zou dus ook in 5 dagen kunnen, helaas dan wel extra tijd in Marrakech wat gelukkig al goed opgelost was door een extra wandeling in Imlil maar Marrakech is geen aanrader de rest is top!!!

• Mountain Network locatie/afdeling Outdoor - Bergsportreizen
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Toubkal trekking april 2024
  • Groepsgrootte 1-5

Een mooie bijzondere en authentieke ervaring!

Een bijzondere reis waarbij afwisseling, cultuur en uitdagend programma goed in verhouding waren. Er werd maatwerk op de groep geleverd. Goede begeleiding vooraf en tijdens.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Toubkal

Super ervaring voor kinderen

Verjaardagsfeestje voor onze zoon zijn 9e verjaardag. Prettige en capabele instructeurs. Alle kids vonden het geweldig! Onze zoon kampte plots met hoogtevrees, daar werd adequaat en begripvol op gereageerd. Veel dank!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip n climb
  • Groepsgrootte 6-14

Afgelopen vrijdag heeft onze dochter bij Mountain Network in Leeuwarden een Clip 'n Climb feestje gehouden. De instructeur gaf op een leuke vlotte manier en met humor uitleg aan de kinderen. Na het klimmen heeft onze dochter eerst de cadeautjes uitgepakt en werd er met ons als ouders netjes overleg gepleegd over het moment van het brengen van het eten. De schaal met patat en de kannen limonade werden zonder problemen nog een keer bijgevuld. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? feestje Clip 'n Climb
  • Groepsgrootte 6-14

Een geweldige ervaring: klimprogramma, technieken, base-camp, verzorging

Een geweldige ervaring met afwisselend terrein en opbouwend klimprogramma afgestemd op omstandigheden en het groepje! Top! Rustige en duidelijke instructies met oefening voor klim- en touwtechnieken. Reuze gezellig Base-camp met meer dan prima verzorging... :-)...!!! Geen minpunten dus... :-)...

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Via Ferrata - Vervolg
  • Groepsgrootte 1-5

Leuke georganiseerde dag voor onze school

De organisatie had voldoende mensen geregeld die onze 80 kinderen van onze basisschool prima hebben begeleid. Mooi om te zien dat sommige kinderen met angst de klimhal in kwamen en er met grote trots uitliepen!

• Beoordelen als: School
  • Mountain Network locatie/afdeling Klimcentrum Dordrecht
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimmen - Archery Tag - Teambuilding
  • Groepsgrootte 45-90

Duidelijke instructies en alle tijd voor de kinderen om alles uit te proberen! De instructeur was zeer geschikt, hij deed het ontzettend leuk! Allemaal zeer enthousiast en een rop middag gehad!

• Mountain Network locatie/afdeling Klimcentrum Heerenveen
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Les klimmen en boulderen

Warm, gezellig en leerzaam

Voorklim cursus gedaan en gehaald, ik vond het een erg prettig en leerzame cursus. Ik vind Mountain Network Dordrecht een gemoedelijke en gezellige plek om te sporten. Hoe vaker ik ga hoe meer gelijkgestemden ik tegenkom waar je leuke gesprekken mee kan voeren. Veel mensen waaronder de werknemers zijn niet vies van tips en tricks geven aan elkaar of even ergens mee helpen o.i.d.. Erg gezellig en sociaal positieve sfeer.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Voorklimcursus
  • Groepsgrootte 6-14

Ik heb super veel geleerd van Rob en ook een leuke tijd buiten het klimmen met hem gehad. Ik vind Rob een erg goede insteucteur met oog voor het individu.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Privé Multipitch 2
  • Groepsgrootte 1-5

Goede, leuke en leerzame cursus

Goede en degelijke cursus om het indoor voorklimmen onder de knie te krijgen. Fijne mix tussen theorie en praktijk.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Indoor voorklimmen

Erg leuk

Onze zoon heeft een super leuke verjaardag gehad. Bedankt daarvoor.

• Mountain Network locatie/afdeling Klimcentrum Arnhem
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimmen verjaardagsfeestje
  • Groepsgrootte 6-14

Gezellig, vertrouwenswekkend, en cool (letterlijk en figuurlijk)

Ik vond het een erg geslaagd weekend; ondanks bijna doodvriezen in de nacht, heb ik het ontzettend na mijn zin gehad en heb ik de cursus afgerond met veel vertrouwen in mijn kennis. Er was een prettige balans tussen theorie en praktijk. Daarbij was de theorie ook goed op een beeldende manier uitgelegd en was er genoeg ruimte in de praktijk om de kennis zelf terug te halen (ipv dat een instructeur je er doorheen loodst). Per instructeur: Teun was erg kalm en rustig in de uitleg en zette aan om moeilijkere dingen te proberen zonder dat daar lullig over te zijn; erg prettig in de context van toepassen van de kennis onder iets stressvollere situaties. Bart gaf erg heldere uitleg en nam de tijd om een voorbeeld te geven van gevaarlijke situaties. Daarnaast had hij een erg goed gevoel voor humor. Hettie was erg enthousiast en onderh aar zicht voelde het altijd alsof iemand wel meekeek waardoor je nooit het gevoel kreeg dat je miscchien wel te plette zou vallen. En het eten (van Tess?) was ook erg lekker :)

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Single Pitch Cursus
  • Groepsgrootte 6-14

Supermooie trip naar de poolcirkel

De lyngen alpen bieden een ongekend potentieel, maar je moet er wel wat voor doen. Het Noorse weer kan snel veranderen en we hadden slechte vooruitzichten (dooi, regen en laaghangende bewolking, dus geen zicht). Daardoor een keer moeten opdraaien. Ook de bagage afhandeling zat niet mee, waardoor we de tijd niet geheel konden benutten. Maar toch drie dagen met goed zicht en drie mooie beklimmingen en afdalingen kunnen doen. De laatste dag was in poedersneeuw (eerste sporen), dus ons geluk kon niet op. En ook het Noorderlicht gezien! Dus al met al een hele mooie reis!

• Beoordelen als: Particulier
  • Mountain Network locatie/afdeling N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Lyngen alpen tourskireis

Top ervaring!

Gastvrij ontvangen en hele kundige instructeur. Voor zowel kinderen als volwassenen was het erg uitdagend!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductie cursus

Goede begeleiding op maat

Heel leuk om dit met kinderen van 7 en 8 jaar te doen. Je ziet ze groeien. De begeleiding van Natalie was heel goed. Ze neemt de kinderen mee in de uitleg en is heel toegankelijk voor kinderen. Ze stelt ze op hun gemak en maakt het echt een feestje. Aanrader!

• Beoordelen als: N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip climb

Top kinderfeestje gehad

Alle kinderen hebben het naar hun zin gehad dus een geslaagd feestje. Ook door de goede hulp/uitleg van de locatiemedewerker! Aanrader dus

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinderfeestje

Super leuk kinderfeestje!

Mijn zoon en zijn vriendjes hebben genoten van een middag klimmen, muffins en frietjes! Vriendelijke begeleiding en goede uitleg.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinderfeestje klimmen

Lekker ongewoon bezig zijn

Leuk om zo kennis te maken met boulderen. Goede begeleiding. Nog langer plezier gehad door de spierpijn, dit is de gemiddelde toetsenbordridder niet gewend.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Boulderworkshop
  • Groepsgrootte 1-5

Wij hebben een erg leuk feestje gevierd.

Mijn dochter haar kinderfeestje was erg leuk! Kinderen hebben genoten! Begeleiding van Tristan was top, hij deed het leuk. Kleine tip: dek voor een kinderfeestje een gezellige tafel in het cafe/restaurant en niet in de vergaderruimte. Deze ruimte was kil en ongezellig.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinderfeestje

Fantastisch klimweekend gehad

Uitstekende cursus Aid Climbing, waarbij materialen, technieken zeer uitgebreid aanbod kwamen. Daarbij was de begeleiding goed door het een op een contact, mede door de kleine groep van twee personen. Een goede basis voor een vervolg!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Aid Climbing
  • Groepsgrootte 1-5

Accommodatie en hospitality redelijk, eten goed!

Ontvangst rommelig. Vergaderruimte mag wel een opknapbeurt krijgen. Daarnaast zou opruimen van deze ruimte al veel schelen. Het was erg koud in de vergaderruimte. Later kwam dit goed. Lunch was prima! Klimmen onder begeleiding was fantastisch met veel plezier.

• Beoordelen als: Bedrijf
  • Mountain Network locatie/afdeling Klimcentrum Nieuwegein
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Ontvangst, vergaderen, lunch, vergaderen en klimmen.

fantastisch

Het ontbijt was zeker ok maar voor "niet veggie " personen misschien een beetje karig

• Mountain Network locatie/afdeling Outdoor - Ardennen
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Via Ferrata voor beginners

Nieuwe Kade 4 6827 AA Arnhem

+31 88 123 6902

Over Mountain Network

Mountain Network is een bergsportorganisatie met 7 klim- en bouldercentra in Nederland, outdoorlocatie in de Ardennen en is organisator van ski- en bergsportreizen wereldwijd.