Climax in de bergsport met zoon en dochter!

Na eerdere deelname's (Elbrus, Aconcagua, e.a) heb ik nu ook de verantwoordelijkheid en zorg voor een reis samen met mijn zoon en dochter (18 en 19 jaar) aan Mountain Network toevertrouwd, nml Mont Blanc Summit. Ook deze keer waren zowel het programma, voorbereiding, informatie als gidsen en onderkomen perfect afgestemd op het (eind-) doel. Ook in dit moeilijke Corona-tijdperk heeft Mountain Network zich van zijn beste kant laten zien om alles in het werk te stellen de reis (Uberhaupt) volgens het vooropgesteld programma te laten verlopen. Super!!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc Summit
  • Groepsgrootte 1-5

Een onvergetelijke expeditie die meteen smaakt naar meer!

De Mont Blanc Expeditie is voor mij een week van onvergetelijke hoogtepunten geweest. De voorbereiding, het programma in Frankrijk en de uiteindelijke de toppoging verdienen een dikke, dikke negen. Als je met zonsopgang op het dak van de Alpen staat en uitkijkt over de (nog donkere) dalen en hoge pieken van het alpenmassief dan blijft dat je voor altijd bij. En daar hebben de gidsen, de accommodatie in Les Bossons, het programma van Mountain Network, de diversiteit en samenhorigheid van het team, en.... zeker ook de weersomstandigheden optimaal aan bijgedragen. Een tocht die je qua inspanning zeker niet moet onderschatten maar die je met de juiste voorbereiding en discipline (in de woorden van de gidsen) meer 'pleasure' dan 'pain' oplevert. Met deze ervaring kijk ik al uit naar de expeditie naar de Elbrus!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc Expeditie

Mont Blanc expeditie geweldige ervaring

Erg leuke kennismaking met alpinisme. Goede begeleiding, heldere handleidingen. Goed voorbereiding gedaan en uiteindelijk een geweldige week gehad.

• Klantcontact N.v.t.
  • Programma N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Begeleiding N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Catering/maaltijden N.v.t.
  • Voldaan aan verwachting N.v.t.
  • Beoordelen als: N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc expeditie
  • Groepsgrootte N.v.t.

Waanzinnig goed!!!

We hebben de Gran Paradiso en de Mont Blanc beklommen. het was een geweldige week.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mont Blanc
  • Groepsgrootte 6-14

Professionele Nederlandse organisatie die mooie bergreizen aanbiedt

Ik heb onlangs de Mt Blanc expeditie gedaan. Wij waren de eerste groep in 2020 die de top hadden bereikt. Vooraf werden we tijdig en uitvoerig geinformeerd over de reis, zodat we de juiste voorbereidingen konden treffen. De expeditie is op een logische manier opgebouwd. Gedurende de week raak je vertrouwd met het materiaal, en met wandelen en klimmen in de bergen op sneeuw en ijs. Geleidelijk aan wen je aan de hoogte. De 2-daagse beklimming van de Gran Paradiso (4061 m) is hierbij een uitstekende training voor de beklimming van de Mt Blanc. De gecertificeerde berggidsen zijn zeer ervaren en gepassioneerde professionals die het gebied door en door kennen.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mt Blanc expeditie

Zeer op mijn gemak!

Heb de basiscursus indoor toprobe gevolgd, de zweer is erg gemoedelijk, de mensen heel vriendelijk en het materiaal ziet er netjes uit. Ik kijk met een prettig gevoel terug op deze ervaring.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Leeuwarden
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Basiscursus indoor toprobe

super leuk

wel best erg wel heel erg super en ook best wel leuk

• Beoordelen als: Bedrijf
  • Mountain Network locatie Bouldercentrum RijnBoulder
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? die
  • Groepsgrootte 90>

Was super leuk

We hebben leren zekeren en er is niemand dood gegaan. Ps wooooohoe

• Beoordelen als: N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimmen 1
  • Groepsgrootte 6-14

Alles goed geregeld en een leuke sfeer

De kinderen vonden het super!

• Mountain Network locatie Klimcentrum Dordrecht
  • Groepsgrootte 6-14

Goede sfeer, prettige manier van instructie geven, aardig en hulpvaardig personeel

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductie les
  • Groepsgrootte 1-5

Superleuke ervaring! Grenzen verlegd!

Zowel voor de jongens (7, 9 en 10jr) als voor mij een geweldig leuke ervaring. Echt een aanrader. Komen vast nog een keer

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip&Climb
  • Groepsgrootte 1-5

De voorklimcursus was super :)

het was elke keer super leerzaam, en erg gezellig.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? voorklimcursus

spannend en zorgvuldig

goede uitleg en mooie introductie tot de klimsport.

• Programma N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? proefles
  • Groepsgrootte 6-14

Kinderfeestje was zeer geslaagd!

Kinderen konden zichzelf redden. Ze leren hoe ze zichzelf vast kunnen klikken en weer los kunnen maken. Ze kunnen dus zelf hun gaan...erg leuk om te doen! Volgende keer zou ik als ouder ook graag mee willen klimmen, dit kon nu helaas niet, omdat de groep te groot was...

• Mountain Network locatie Klimcentrum Leeuwarden
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip 'n climb kinderfeestje
  • Groepsgrootte 6-14

Leuke enthousiaste club mensen in een knusse klimhal met veel uitdagingen

In oktober 2019 een toprope cursus gevolgd, enthousiast geworden enkele maanden intensief geklommen/geboulderd in Arnhem en in januari een techniekcursus gedaan. Het team van MN is erg enthousiast en ter zake kundig (klimmen zelf ook). Weliswaar is de klimhal beperkt qua ruimte en wil het nog wel eens druk zijn, de sfeer blijft altijd ontspannen en positief. Heb een abonnement waarmee ik alle dagen kan klimmen/boulderen/fitness en op de woensdagen is er zelfs yoga.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Amsterdam
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? techiek 1.

Grenzen verleggen

Aardige instructeur en een geweldige ervaring met prima uitleg

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimmen aan de wand
  • Groepsgrootte 1-5

Goed begeleid, super ervaring!

Mijn zoon en twee vriendjes (12 jr) zijn super goed begeleid en hebben een heel leuke middag gehad!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimuitje

Erg leuke ervaring

Voordelig prijsje voor een erg leuke ervaring. Je gaat klimmen met een klein groepje mensen en er is constant begeleiding bij om te zorgen dat alles veilig verloopt. Erg vriendelijk personeel, een mooi ruim modern gebouw en talloze klimroutes. Materieel inc klimschoentjes zijn bij de prijs inbegrepen. Er is ook een leuke ruimte waar je kan boulderen!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kennismakingsles
  • Groepsgrootte 6-14

De kinderen vonden het geweldig

Leuk kinderfeestje hier gehad. Alle kinderen hebben het geweldig gevonden. De ene klom wat hoger dan de ander maar iedereen heeft het leuk gevonden . Mvg Claudia

Ouderwetse gastvrijheid vol avontuur

Voor de 12e verjaardag canonize dochter zijn we uit Capelle speciaal naar Dordrecht gekomen voor een feestje bij Mountain Network Dordrecht. Vergelijkend waren onderzoek op internet leerde dat ondanks dat je iets meer moest betalen dan bijvoorbeeld Rotterdam, de kinderen hier door pro’s werden begeleid. Mark kreeg de taak om de zes stuiterende kippen die we bij ons hadden wegwijs te maken in het klimmen. Hij was onverstoorbaar en liet zich niet gek maken door het gekakel. Waar de één als een aapje naar boven klom was de ander wat banger. Het maakte allemaal niks uit. Na afloop nog onbeperkt patatjes en een snack gekregen en een mooi certificaat! Mark en zijn collega’s hebben er een top middag van gemaakt. Absolute aanrader!

• Mountain Network locatie Klimcentrum Dordrecht
  • Groepsgrootte 6-14

Leuk voor stoere jongens en meisjes

Ontvangst duurde iets lang. 16.15 gereserveerd. En 16.30 aan de beurt. Met kinderen die super druk zijn en er zin in hebben toch wel een klein dingetje. Maar toen we eenmaal begonnen waren was het super leuk. Duidelijk uitleg en de instructeur hielp de kinderen goed. zeker eens iets om terug te komen. Ze hebben hun grenzen verlegd en nieuwe dingen geprobeerd. Afsluiten heerlijk met patat en een snack.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip and climb
  • Groepsgrootte 6-14

Leerzame cursus, beloftes niet nakomen

De toprope cursus was erg leuk en leerzaam. In het begin wel veel wachten tot je mag klimmen, uiteraard voor de veiligheid. Het tempo lag dus wel wat laag als je snel leert. Het tempo garandeert wel dat de groep (13 man) wel goed meekomt. Later in het programma mag je meer zelfstandig klimmen. De prijs is erg hoog. Voor €100 is mij beloofd dat ik toegang kreeg tot de cursus en de boulderhal. Na het behalen gaat een maand proefabonnement in. Deze belofte zijn ze niet nagekomen. Ik had geen toegang tot de boulder hal en dat maakt deze cursus voor mij heel erg duur. Schandalig dat ik zo wordt voorgelicht vlak vóór het afsluiten van de cursus door een medewerker. Vervolgens heeft niemand enig idee hoe de regels echt werken en krijg ik mijn entree naar de boulderhal niet. Contact is zeer slecht. Nav bovenstaande gebeld met het hoofdkantoor, die sturen mij door naar de hal, welke mij vertellen dat ik met het hoofdkantoor contact moet opnemen. Zucht. Ik zou gebeld worden, dat is nu ook al anderhalve week niet gebeurd.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Itc toprope
  • Groepsgrootte 6-14

Het was een leuk en gezellig boulder uitje waar volgens mij iedereen lekker (en genoeg) heeft geboulerd. Ik vond het in het begin niet helemaal hoe de 'clinic' eruit zou gaan zien (of we de hele tijd in groepjes bij elkaar zouden blijven). Dat was misschien handig om in het begin te hebben geweten. Echter is de boulderhal top en hebben de deelnemers het volgens mij rg naar hun zin gehad.

• Beoordelen als: Bedrijf
  • Mountain Network locatie Bouldercentrum RijnBoulder
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? ?
  • Groepsgrootte 45-90

Super leuk kinderfeestje

Ieder kind kon op zijn eigen niveau mee doen. Enthousiaste begeleiders.

• Groepsgrootte 6-14

Stoer alternatief voor een kinderfeestje

Mijn dochter wilde dit graag doen met haar kinderfeestje. Melissa begeleidde de activiteit en legde in alle rust uit wat de bedoeling was en regels waren. De kids vonden het gaaf en nadat een aantal het aardig onder de knie hadden maakte ze het wat moeilijker door een opdruk toe te voegen. Er was duidelijk aandacht voor veiligheid. Erg fijn!

• Mountain Network locatie Klimcentrum Nieuwegein
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinderfeestje incl friet eten

Over Mountain Network

Mountain Network is een bergsportorganisatie met 7 klim- en bouldercentra in Nederland, outdoorlocatie in de Ardennen en is organisator van ski- en bergsportreizen wereldwijd.