fantastisch

kinderfeestje van mijn dochter. perfecte tijdschema van te voren gehad. goeie en vriendelijke service en goed eten dus helemaal top

• Beoordelen als: N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? kinderfeestje
  • Groepsgrootte 6-14

Mooie mogelijkheid om onze leerlingen kennis te maken met de klimsport

We hebben met drie lessen deelgenomen. Fijn dat de laatste les bij de laatste lessenserie boulderen was, zodat ze het verschil met Toprope klimmen konden ervaren. Mooi om te zien dat de leerlingen het zekeren binnen 1 les onder controle hebben.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Arnhem
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? 2 lessen klimmen en 1 les boulderen
  • Groepsgrootte 15-44

Professioneel en goed georganiseerd!

We hebben het kinderfeest van mijn zoon gevoerd bij Mountain Network. Het welkom was warm en we werden geweldig begeleid door instructeur Dennis. Het was een top ervaring en de kinderen hebben genoten van de middag. Echt een aanrader met een zeer professionele begeleiding.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinderfeest

leuke activiteit

leuk om zo kennis met klimmen te maken

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? kennis maken met klimmen
  • Groepsgrootte 1-5

Prachtige ervaring van poedersneeuw in een totaal andere cultuur

Een mooi en goed georganiseerde rondreis, waarbij je 8 verschillende ski gebieden in Japan verkend op zoek naar de poeder. Daarbij moet je vooral denken aan veel tree runs. Door de afwisseling van de kleine gebieden is elke dag weer een nieuwe beleving. Naast het skiën/boarden kan ook elke dag weer een andere Japanse delicatesse geprobeerd worden...met als een van de favorieten de sushi train. Tip: boek zelf ook nog een paar dagen Tokio zodat je de ware Japan experience kan ervaren!

• Mountain Network locatie Ski en bergsportreizen
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? FREERIDE ROADTRIP LICHTGEVORDERDEN HOKKAIDO
  • Groepsgrootte 1-5

De kinderen hebben genoten!

Dit was de 2e keer dat we bij Mountain Network een kinderfeestje hebben geboekt. Ook dit keer was het een groot succes. Instructeur bracht overtuigend en duidelijk de urgentie van veiligheid over. Kinderen luisterden daardoor goed en deden alles volgens de instructie. En hadden het bovendien enorm naar hun zin. Fijne sfeer.

Beetje rommelig

Ontvangst en afsluiting was in opslag hok (volgens website sportcafe, maar volgens mij opslaghok), catering op het eind niet als verwacht. Bak friet op tafel wat niet voldoende was waarop leek dat er geen rekening was gehouden met bij geboekte en betaalde personen. De opmerking "Er is geen actieve rol van ouders / extra volwassenen noodzakelijk, maar dit mag natuurlijk wel. Onze instructeurs blijven voortdurend bij de kids om alles veilig te laten verlopen." Er was 1 instructeur (hij deed erg goed zijn best) op 10 kinderen vond ik dat weinig en ik vertrouwde het niet om ze alleen te laten. Alleen al om te helpen met knopen zodat ze continue bezig waren ipv wachten op controle.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? kinderfeestje
  • Groepsgrootte 6-14

Prima georganiseerd en prettige sfeer

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Mountain club basisschool

Superleuk voor kids!

Het was een hele leuke middag voor mijn zoon om daar zijn feestje te houden. Er was genoeg te eten en te drinken. Echter heb ik twee opmerkingen; Ons is niet vooraf mede gedeeld dat er naast de kids van ons feestje nog meer kinderen aan sluiten om ook te gaan klimmen. Hierdoor krijg je niet alleen het gevoel dat het alleen voor ons bedoeld is, maar moet de instructeur ook andere kinderen in de gaten houden tijdens het klimmen. Als dit vooraf bekend was, was dit geen verrassing. Bij de aanmelding en de rondleiding die we spontaan deden een paar weken voor het feestje, was niets verteld over de kledij van de kinderen. Pas in de laatst herinnering stond het advies om sportkleding aan te doen. Wat ons betreft mag dit duidelijker aangeven worden. En tot slot zou de klimwand de jarige ook een kadootje geven, maar die hebben wij gemist. Is niet erg, onze zoon is genoeg verwend, maar vermeld dit dan niet. Let wel, bovenstaande doet niet af aan de plezierige middag die de kinderen absoluut hebben ervaren! Hopende u hiermee voldoende feedback te hebben gegeven. Mvg, Marloes Kamperman.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip ‘n climb
  • Groepsgrootte 6-14

Laagdrempelig om te kijken naar deze sport

Mooie en nette omgeving, en iedereen kon kennismaken met deze sport. Ook het materiaal zag er professioneel uit.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Dordrecht
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kinder proefles in januari

Super leuk kinderfeestje!

Goede instructeur die leuk met de kinderen omging. Het klimmen werd stap voor stap opgebouwd. Leuke middag gehad!

• Mountain Network locatie Bouldercentrum RijnBoulder

Leuk!

Ulce deed het heel leuk met de kinderen!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Clip climb
  • Groepsgrootte 6-14

Alles is goed verzorgd, met vriendelijk en dienstverlenend personeel

Boulderen met een groepje van vijf zevenjarigen was soms een uitdaging voor de instructeur, omdat ze alle kanten op schoten maar het was zeker een aanrader. Genoeg afwisseling, fijne ontvangst, kannen vol limonade en een gezellige afsluiting met chips en certificaten. De organisatie dacht goed mee en als ouders kregen we een drankje aangeboden. Het grand café is een fijne plek.

Super ervaring

Superleuk ontvangen, goede en enthousiaste begeleiding!

• Groepsgrootte 6-14

Heel leuk en super begeleiding.

Gezellige les. Duidelijke uitleg en zin gekregen om de cursus klimmen te doen.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introductie les
  • Groepsgrootte 1-5

Wij waren wederom zeer tevreden met de lessen die wij van de instructeurs kregen!

Heldere en korte communicatie vooraf over de diverse klassen die naar de klimhal zouden komen. Er wordt meegedacht in combinaties van klassen. Positieve, duidelijke uitleg door de instructeurs. Leerlingen kregen in een veilige situatie heldere instructies waardoor er veel tijd over blijft om te klimmen. Instructeurs speelden in op de vragen om te variëren in moeilijkheid.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? éénmalige klimles
  • Groepsgrootte 90>

Erg tevreden over de snelheid en prof. waarmee er gewerkt werd

Nadat wij vorig jaar voor de 1e keer bij jullie kwamen klimmen, waren wij nog niet helemaal overstag. Dit jaar hebben jullie de 2e kans met 2 handen aangegrepen om ons te overtuigen om hier een jaarlijks terugkerende samenwerking aan te gaan. Instructeurs waren duidelijk "brugklasproof" iets wat echt noodzakelijk is bij onze groepen. Leerlingen waren ook mega enthousiast en wij als docenten automatisch ook.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Nieuwegein
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Beginnersles?
  • Groepsgrootte 45-90

Goede cursus maar slechte afronding ervaring

Leuke cursus met handige weetjes, alleen als je dan klaar bent en gaat douchen begint de vernedering. Douchewanden vies, algen, douchewater loopt niet weg, putjes dus verstopt (met viezigheid). Grond glibberig. Douchewater niet echt warm.

• Mountain Network locatie Bouldercentrum RijnBoulder
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Boulder introductie

Een ontspannen klimles

Voor onze groep leerlingen uit het voortgezet speciaal onderwijs waren voldoende instructeurs beschikbaar. De instructeurs waren duidelijk en flexibel tijdens de instructie.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimgymles 1,5 uur
  • Groepsgrootte 45-90

Super kinderfeestje, top begeleiding.

Alle kinderen hebben genoten. Iedereen deed mee. Toen het klimmen een beetje klaar was, pakte de leraar het goed over door spelletjes te doen.

• Mountain Network locatie Klimcentrum Arnhem
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimmen kinderfeestje met patat

Geweldig en vrij

Ik vond het super tof om eerst uitleg te krijgen en daarna gewoon lekker je eigen ding kunnen doen. Je zat niet vast aan 'regeltjes' en een vaste set dingen wat je vaak in zo'n introductie moet doen. Je kon gewoon je gang gaan (automatisch blijf je toch in de buurt van je 'groepje' en leider). Zou wel fijn zijn om wellicht wat van dat witte klimpoeder te kunnen gebruiken. Na een uur kon ik vrijwel niks omdat mijn handen helemaal kapot waren en ook hier en daar zweterig.

• Klantcontact N.v.t.
  • Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? introductieles

Ontzettend leuk!

Mijn zoon heeft met zijn vrienden een fantastisch verjaardagsfeestje gehad. We werden vriendelijk ontvangen door Joep en kregen een mooie privé ruimte voor het uitpakken van de kadootjes en konden daar na afloop ook eten en drinken. De instructie was op het juiste niveau, de regels helder. Alle kinderen kwamen met enthousiaste verhalen thuis hoorden we van de ouders. Mijn zoon kreeg ook nog een verrassingstas mee. Een heel geslaagde middag!

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Klimfeestje

Erg leuk

Omdat het qua tijd voor ons niet te doen is, is het geen optie voor ons. De rest is prima.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? klimmen beginners
  • Groepsgrootte 1-5

Wat een super vriendelijke, rustige jongen die mijn zoon begeleidde bij zijn eerste keer klimmen! Hij mocht meteen klimmen en kreeg instructies tijdens het klimmen. Hij legde alles perfect uit en gaf mijn zoon vertrouwen.

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Kennismakingsles
  • Groepsgrootte 1-5

Loved being introduced to this sport

Really enjoyed the patience and how welcome the crew were

• Welk programma heb je bij Mountain Network geboekt? Introduction to climbing

Mountain Network locatie

Over Mountain Network

Mountain Network is een bergsportorganisatie met 7 klim- en bouldercentra in Nederland, outdoorlocatie in de Ardennen en is organisator van ski- en bergsportreizen wereldwijd.