Geweldig leerzaam in een fijne , vertrouwde sfeer

Fijne cursus waar je veel aan hebt. NLP op zijn best!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker
  • Wat vond je van de trainer? Geweldig

Verhelderend, eenvoudig, effectief!

Het heeft mij een erg doeltreffend compas opgeleverd wat ik telkens opnieuw kan toepassen.

• Waar heb je aan deelgenomen? Persoonlijk Leiderschap
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ja, zeer tevreden.
  • Wat vond je van de trainer? De trainers waren deskundig, betrokken en erg enthousiast. Fijn om deze dagen met te hebben mogen beleven.

Weldaad voor de geest

Al 43 jaar liep ik met zaken rond die in mijn onderbewustzijn een vaste plek hadden ingenomen. ik leefde en werkte, niet wetende van deze valse dogmatische vooronderstellingen. Kies Koers (Jw) heeft mij geholpen om een aantal belemmeringen op te ruimen. Verder zijn we bezig geweest met loopbaanvragen, wie ben ik, wat wil ik en wat kan ik. (Dit was ook mijn persoonlijke aanleiding voor het traject.) Resultaat van dit alles is dat ik erg gegroeid ben in voelen en luisteren naar mezelf. Daarbij heb ik een aantal zaken uit mijn levens-backpack gehaald. Ik voel nu dat ik lichter reis. Een aantal zaken zijn niet meer. Daarvoor in de plaats heb ik wat eten voor onderweg meegenomen (want ik ben hongerig en vol van energie). Ook heb ik een mooie beker meegekregen met een man er op die op mijn opa lijkt. Ik blijf reizen en ik geniet ervan. Bedankt Kies Koers, in het bijzonder Jw. Bedankt voor de persoonlijke betrokkenheid, je creativiteit en flexibiliteit en vooral voor de passie voor je werk. Dat inspireert.

• Waar heb je aan deelgenomen? Individueel coachen
  • Ben je tevreden over het resultaat? Uitermate
  • Wat vond je van de trainer? Excellent

Bewuster geworden, regie weer terug en heeft mijn wereldbeeld vergroot

Ik heb NLP ervaren als bewustwording van onbewuste processen ten behoeve van het optimaliseren van de communicatie tussen mijzelf en mijn omgeving. Alle technieken zijn goed onderbouwd en wonderbaarlijk simpel. Je krijgt tijdens deze cursus gereedschap in handen waarmee jij bij jezelf, alsmede je omgeving, inzicht kan creëren. Eigenlijk gun ik iedereen een NLP opleiding, omdat het je wereld (de wereld zoals jij het ziet) vergroot!

• Wat vond je van de trainer? Prettig

Afwisselende en leerzame cursus

Enthousiaste cursusleider en goede mix van theorie en praktijkopdrachten. Ruimte voor inbreng van eigen casussen. Veel nieuwe inzichten opgedaan die zowel zakelijk als privé gebruikt kunnen worden. Aanrader.

• Wat vond je van de trainer? Enthousiast en deskundig

top! Dank je wel Nienke. We wensen je heel veel succes en vooral plezier met alle nieuwe opgedane kennis.

efficiente, inspirerende en praktische 6-daagse Business NLP Training

ik ben open het nieuwe NLP avontuur aangegaan en op de laatste dag kon ik concluderen dat mijn rugzak aangevuld is met tools die de communicatie momenten in mijn werk gemakkelijker gaan maken. mijn doel is bereikt.

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? zeer zeker
  • Wat vond je van de trainer? professioneel, veelzijdig, expert

Wat een prachtige reis was het! Met mooie nieuwe inzichten die je hebt opgedaan! Ik wens je heel veel plezier bij je verdere avonturen.

Leerzame, compacte 6-daagse met veel inzichten.

Met een plezierige wisseling van theorie en praktijk krijg je snel inzichten die je aan het denken zetten. Doordat het 3x een tweedaagse betreft zit er genoeg verwerkings- en oefentijd tussen om de geleerde stof tot je te nemen. Mijn hoofd heeft niet mee ‘uit’ gestaan en alle zintuigen deden mee! Leuk en leerzaam, vooral niet saai (met een gezonde afwisseling tussen luisteren en oefenen binnen alle veiligheid). In mijn situatie is de groep ook verrassend, vooral de manier van coachen en begeleiden is als prettig ervaren en voor mij goed geweest. Humor, warmte en resultaat én onderuitgaan door je ontwikkeling bloot te leggen gaan goed samen. Kortom: doen!

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ik kan het nog steeds niet maar dat ligt buiten de scope van KiesKoers.
  • Wat vond je van de trainer? Fijn, warm, kordaat en plezierig.

Super bedankt Justine! Het was een feest om je erbij te hebben. Heel veel plezier bij het nagenieten van deze mooie bijeenkomsten met deze mooie groep.

Een fantastisch ervaring

Bijzondere ervaring. Vooral omdat je tijdens de opleiding uitgebreid oefent. Maar nog meer dat mede studenten zich openstellen. Waardoor het veel diepgang krijgt/heeft.

• Ben je tevreden over het resultaat? Heel erg tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Heel prettig

Zeer veel inzicht gekregen in hoe communicatie ons welzijn/welbevinden beïnvloedt.

Wat een mooie opleiding en wat zijn de coaches/trainers kundig en betrokken! De practitioner opleiding heeft mij handvatten gegeven voor zowel mijn persoonlijke als werkgerelateerde ontwikkeling. Een volgende stap in mijn leven om zo telkens dichter bij 'mijn mooiste leven' te komen. Een aanrader en zeker ook voor jonge mensen; hoe mooi is het als je deze kennis en kunde al op jonge leeftijd in je bagage krijgt.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? kundig en betrokken

mooie ervaring en een stap gemaakt in mijn persoonlijke ontwikkeling

Ik heb de NLP Practitioner met veel plezier gevolgd. Elk onderdeel werd eerst voorgedaan, theoretisch uitgelegd en vervolgens interactief opgepakt. Dit zorgde er voor dat het duidelijk was en goed in het geheugen bleef hangen. Ik heb er veel van geleerd, zowel voor mijn persoonlijke ontwikkeling als het coachingsaspect binnen mijn werkveld.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? ja, vooral in mijn persoonlijke ontwikkeling grote stappen gezet
  • Wat vond je van de trainer? goed. 2 trainers met eigen aanpak, daarmee altijd 1tje die je aanspreekt

Algemeen periodiek onderhoud aan jezelf

Ik heb de 2 dagen als zeer positief ervaren, fijn om jezelf zo af en toe een spiegel voor te houden. Ik vond het erg leerzaam en ben voornemens vaker aan 'mijzelf te werken'

• Waar heb je aan deelgenomen? Persoonlijk Leiderschap
  • Ben je tevreden over het resultaat? postief
  • Wat vond je van de trainer? kundig, rustig en met de juiste vragen/ opmerkingen

Verhelderend

Enorm veel geleerd in een relatief korte tijd. Ik ben super tevreden en zou het iedereen aanraden!

• Wat vond je van de trainer? Erg goed

Twee dagen bij kieskoers is herkenbaarheid, inzichten krijgen en onrusten elimineren!

Twee prettige dagen, waarbij je erachter komt dat veel mensen tegen dezelfde dingen aanlopen. Ymkje en jan willem zijn goed op elkaar ingespeeld en vullen elkaar goed aan. De rust en beheersing van hun informatie overdracht is prettig. De dag na de 2-daagse training voelde ik de verandering: vooral meer rust in mijn hoofd!

• Ben je tevreden over het resultaat? Jazeker
  • Wat vond je van de trainer? Allebei heel prettig

Nieuwe inzichten op een toegankelijke manier gepresenteerd

Wat een ontzettende leuke en betrokken coaches, de manier waarop de training verliep was ook erg toegankelijk. Jan Willem en Ymke doen het samen erg leuk en de balans tussen humor en theorie maakt het leuk en begrijpbaar. Nieuwe inzichten, diversiteit van de groep en een theoretisch kader met handvaten die ik mijn hele leven als ervaring kan meenemen en oproepen wanneer nodig.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Beide coaches zijn professionals

Ik twee dagen veel gezien en geleerd!

Persoonlijk inzicht gekregen met behulp van twee te gekke, nuchtere trainers, in een door hun gecreëerde veilige omgeving.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker, mooie start
  • Wat vond je van de trainer? De trainers zijn empathische professionals.

Interactief op zoek naar je onbewuste waarden

Zo mooi dat ik in deze masterclass iets van mezelf ontdek wat ik niet wist. Dat is van toegevoegde waarde! Dat mijn onbewuste kern waarden qua werk heel ergens anders liggen was wel een eyeopener voor mij. Dat is toch mooi een win! Leuke gemixte groep, goed geregeld uitje en maaltijden, top Margriet! Jan willen en Ymke leuke training, wel veel zenden maar ook weer veel interactieve delen! Enige minpuntje was voor mij het wat zweverige de tweede dag, maar goed zag dat dat veel mensen echt wat deed en dat is ook waardevol!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Open helder en gedreven met een beetje humor

Na deze cursus van Kieskoers voel ik mij verlicht van t verleden en helderder over mijn toekomst

Sinds mijn aanmelding voor de cursus was het contact en de service al super fijn. Er werd door Margriet van Kieskoers goed meegedacht over hoe ik op locatie kon komen en ik werd zelfs voor het laatste gedeelte opgehaald. Bij binnenkomst werden we warm onthaald door coaches Ymkje en Jan Willem. Zij wisten op leuke wijze het ijs te breken en de mensen in de groep te leren kennen. Op die manier wisten ze al snel een vertrouwelijke omgeving te creëren. Tijdens de gehele cursus werd er op een leuke, duidelijke en interactieve manier uitgelegd met veel voorbeelden en praktische opdrachten. Ymkje en Jan Willem wisten op speelse en vrolijke wijze op elkaar en de groep in te spelen. Inhoudelijk heb ik veel praktische technieken geleerd om mijn doelen te behalen en belemmeringen los te laten. Verder kijk ik met veel plezier terug op deze 2 daagse Masterclass incl overnachting en raad eenieder die meester wilt zijn over zijn of haar leven aan om deze cursus te volgen. Het dinner en overnachting vond ik erg fijn omdat je op die manier met andere mensen in de groep informatie en gevoelens makkelijker uit kon wisselen.

• Waar heb je aan deelgenomen? Persoonlijk Leiderschap Masterclass
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ik ben zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Super fijn en duidelijk

Inzicht gekregen!

Super leuke training gehad, veel geleerd over mezelf. Hierin praktische zaken mee gekregen om verder te gaan. Twijfel niet en neem zelf de eerste stap!

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Top, nam ook de persoonlijke aandacht!

Goede effectieve cursus

Leuke cursus met veel interactie. Gericht op persoonlijke kernwaarden, doelen en wegnemen van belemmeringen. We hadden een gemixte groep wat het extra leuk maakte. Tevens het door Margriet geregelde verrassing was top. Ideaal om na een intensieve dag op een relaxte manier af te sluiten. Een aanrader wat mij betreft.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Super, veel interactie.

Een verrijking van mijn leven!

Wat begon als een reis met een zakelijk doel, werd een persoonlijke ontplooiing. Dankzij ervaren trainers, een prettige veilige groepsdynamiek en lesstof die goed te begrijpen is én toepasbaar in de praktijk heb ik mijzelf verrijkt! Op naar de Master opleiding :-) Twijfel je nog? Gewoon doen! Het kan je alleen maar wat opleveren!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Zeer prettig en ervaren

een sprankelende versie van mezelf

zo fijn om jezelf beter te leren kennen in een groep die open staat voor persoonlijke ontwikkeling en inspiratie opdoen door naar elkaar te luisteren.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? sprankelende ,positieve trainer

Een prachtige opleiding met kundige docenten!

Het was elke keer weer zo fijn om samen met een groep te leren en te delen. Intensieve maar prachtige dagen waarin je veel tools krijgt en die ook meteen gaat oefenen. Al met al leer je veel over jezelf, ga je de diepte in maar is er ook veel ruimte voor humor en gezelligheid. Ik gun iedereen deze prachtige reis!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Zeker!
  • Wat vond je van de trainer? Kundig en toegankelijk

Een zeer aangename verrassing!

Als ik heel eerlijk ben, was ik zeker in het begin wat sceptisch. Wat kan ik ermee en past dit bij mij? Gedurende de modules zijn er ook zeker momenten geweest waarbij ik dacht: wat doe ik hier eigenlijk! Maar uiteindelijk moesten we een eindpresentatie maken en moest ik dus gaan terugkijken op wat het mij heeft gebracht. Dat maakt meteen ook waarom ik de NLP opleiding van KiesKoers aanraad. Ik zat al een hele tijd vast. Vast op mijn werk, vast in mijn patronen en vast in mijn verdriet. Nu nadat ik de practioner heb afgerond is het natuurlijk niet zo dat alles opgelost is, maar ik heb wel zelf weer de controle. Ik bepaal weer hoe ik me voel, maar ook hoe ik reageer. Ik ben langzaamaan weer "MIJ" aan het worden. Op de terug weg in de auto na de afsluiting bedacht ik het volgende: Ik was blij met wie ik was, maar ik ga gelukkig worden zoals ik ben! Dat is wat NLP mij heeft gebracht en daar ben ik heel dankbaar voor.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? jazeker
  • Wat vond je van de trainer? enthousiast, motiverend en prettig in omgang

Prachtige, professionele opleiding

Ik vond het een prachtige opleiding waar je de rest van je leven de vruchten van kunt plukken, een mooi cadeau voor jezelf. Dit alles gegeven door een fijne warme docent. Ik ben zo enthousiast dat ik me heb opgegeven voor de vervolgopleiding.

• Ben je tevreden over het resultaat? Jazeker
  • Wat vond je van de trainer? Een warm persoon die het goed kon overbrengen, evt met de nodige humor

Bewustwording met verhelderende inzichten

Bevlogen en dynamische bijeenkomsten. Je krijgt op een heldere manier tools aangereikt om nieuwe inzichten te ontdekken en je meer bewust te worden van onbewuste patronen

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Net als autorijden leer je na het behalen van de papieren het echte toepassen in de praktijk. Dat heeft tijd, ruimte en toepassingsmogelijkheden nodig.
  • Wat vond je van de trainer? Bevlogen

Prins Bernhardstraat 1