Een zeer professionele en waardevolle training die met liefde en bezieling gegeven wordt.

Met heel veel plezier ben ik 5 modules in onze NLP bubbel gestapt. Onder leiding van Jan-Willem en Rennie en met behulp van verschillende NLP componenten (theorie en praktijk)heb ik mijzelf beter leren kennen en begrijpen. Ik kan deze training aanraden aan iedereen die het inzicht in zichzelf en de liefde voor zich zelf wil vergroten.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer
  • Wat vond je van de trainer? Altijd goed voorbereid en met oog voor iedere deelnemer.

Bedankt Liesbeth en fijn om te lezen dat je mooie inzichten hebt meegenomen. We zien je weer in de Master!

Je krijgt de ruimte en tijd om het eigen te maken

Een hele ervaring, en nu zoveel rijker geworden. De coaches brachten alles om zo'n luchtige en rustige manier en er was alle tijd en ruimte voor vragen of als het nog niet zo makkelijk was. Een echte aanrader!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker!
  • Wat vond je van de trainer? Zeer goed!

Fijn om jouw mooie review te lezen Rodin. Dankjewel dat je er bij was en veel plezier met alle winst ;-)

Fantastische reis!

Ik heb een geweldige reis mogen meemaken met een geweldige groep mensen. Ik had nooit verwacht dat ik mezelf zo open zou stellen en zo zou groeien! Ik ben de groep en Jan Willem en Rennie dan ook dankbaar voor hun geduld en mooie lessen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker weten
  • Wat vond je van de trainer? Fantastisch

Levensveranderend

Door NLP kan ik mijn onbewuste aanraken, positiever leven en effectiever communiceren met mijzelf en anderen. Ik heb aan mijzelf nogen werken en heb deze reis beleefd als een ontwikkelingsteis voor mij maar ook voor mijn omgeving. Absoluut een aanrader en ik zou het iedereen gunnen!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut! Meer dan ik ook maar had kunnen hopen
  • Wat vond je van de trainer? Inspirerend en motiverend. Zijn enthousiasme zorgde voor een prima overdracht van de kennis.

Het was een mooie reis

Ik heb veel geleerd, mooie inzichten gekregen en geleerde methodes waarvan ik aanvankelijk dacht: "Is het echt zo simpel om jezelf of anderen te helpen?" Ja dus, het is echt zo simpel!

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja, absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Goed, maar ook de co-trainer was prettig om erbij te hebben.

Verrassend en inzichtelijk

Gedurende de 5 maanden dat ik heb mogen deelnemen aan de NLP practitioner bij Kies Koers heb ik veel bruikbare inzichten gekregen in mijn verleden én mijn toekomst. De trainer(s) van Kies Koers hebben op een laagdrempelige en open manier de stof gepresenteerd waarbij het een fijne afwisseling tussen theorie en praktijk was. Jan Willem is een fijne trainer met een open aanpak en heeft het in zich om met een ieder contact en verbinding te maken waardoor er snel een fijne en hechte omgeving ontstaat. Ik zie uit naar het vervolg in de Master opleiding

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Fijn, open en nieuwsgierig met een scherpe humoristische kijk op zaken

Veel geleerd

Door de stof die werd gegeven. En er mee aan de slag te gaan. Is er ontplooiing ontstaan wat ik niet had verwacht. Waardoor ik nu anders tegen zaken aankijk en of handel.

• Ben je tevreden over het resultaat? Je
  • Wat vond je van de trainer? Man met veel ervaring. Veel van geleerd

Inspirerend

Super inspirerende lessen van Jan Willem gevolgd. Wat een energie! Ik verwonder mij over de kracht van NLP. Een mooie toekomst ligt voor mij open! Na de practitioner ga ik ook de master nog volgen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Inspirerend en energiek. Passievol.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik heb met veel plezier de NLP 6 daagse training gevolgd en vond vooral de kennis van de trainer en de interactieve inhoud van de training heel goed.

• Wat vond je van de trainer? Uitstekend

Fijne organisatie

Een fijne organisatie waar iedereen de ruimte krijgt om zichzelf te zijn.

• Wat vond je van de trainer? Prettige trainers

Fijne ontspannen sfeer en met voldoende diepgang

Ik heb veel geleerd in de 2daagse training Persoonlijk Leiderschap. Waardevolle informatie die in een fijne sfeer overgebracht werd. Er was veiligheid en ruimte voor emoties.

• Wat vond je van de trainer? Fijne mensen

Leerzaam

Ik heb veel geleerd over mezelf en mijn gedrag. Ik heb geleerd om duidelijke doelen voor mij zelf te stellen en een plan te maken om deze ook daadwerkelijk te realiseren. Daarbij heb ik geleerd om beperkende overtuigingen daarbij los te laten.

• Waar heb je aan deelgenomen? Persoonlijk Leiderschap
  • Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? prima

Inspirerend, verhelderend

• Wat vond je van de trainer? Prettig

De cursus geeft inzichten

Ik voel me na twee cursus dagen opvallend rustig van binnen, windstil, gecentreerd.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Jan-Willem: in fryske tovenaar. Ymkje: nuchter gepassioneerd.

Een enorm leerzame periode!

Uitstekend, ik ben blij dat ik voor KiesKoers heb gekozen! Prettig ervaren!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Master Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Heel erg!
  • Wat vond je van de trainer? Top trainers

Een eyeopener!

Verhelderende inzichten gekregen in de vele vormen van communicatie die er zijn. Heb de NLP Business training als ontzettend leerzaam ervaren. Tevens een shout-out naar onze trainer JW, die ons meenam op deze interessante reis en niet alleen mij maar ook de mede cursisten inzage in zichzelf heeft gegeven door het volgen van deze cursus. En zou dit graag een vervolg willen geven.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker!
  • Wat vond je van de trainer? Een boeiende verteller, heb dit als zeer prettig ervaren. Heeft mij goed op weg geholpen!

Het heeft mij veel nieuwe inzichten gegeven!

Ik ging erheen om beter te communiceren om op het mijn werk efficiëntere gesprekken te voeren. Ik heb bij deze cursus veel handvatten en tools geleerd om dit te kunnen doen. Ik raad het iedereen echt aan, maakt de wereld een stukje mooier!

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ja het is ook gelijk toepasbaar in de praktijk
  • Wat vond je van de trainer? Legt een fijn uit, er was een hele goede dynamiek in onze groep

Kennismaken met en het direct kunnen toepassen van de basisbeginselen van NLP

Voor iedereen die wil kennismaken met de basisbeginselen van NLP. Voordeel is de praktische en directe toepasbaarheid na het volgen van de training. Besproken en aangeleerde technieken zijn in zowel persoonlijke als zakelijke context goed te gebruiken. Het tempo lag in mijn optiek soms wat aan de lage kant maar dat is persoonlijk. Fijne locatie en prettige trainer (Jan Willem). Over het algeheel genomen een waardevolle en leerzame cursus.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Zeer geschikt, prettig in omgang en deskundig. Zorgde voor een persoonlijke en prettige sfeer.

Heldere en zeer interessante materie

Het is veel interessante informatie en zeer zeker oefenstof, om het goed tot je te krijgen. Maar deze eerste stap, het bewustzijn wat er allemaal speelt tijdens de communicatie is een belangrijke eerste stap om verder te kunnen. Zeer mooie dagen gehad met fijne inhoudelijke gesprekken. De gereedschapskist is gevuld, nu tijd om hem te gaan gebruiken!

• Wat vond je van de trainer? Super

Alles ging om verbinding zoeken en vinden.

Het is de coaches gelukt dmv NLP en hun vakmanschap er een zeer leerzame, fijne cursus van te maken. Er was geen druk. Een speciale dag voor verbinding met iedereen in de groep was geweldig!

• Wat vond je van de trainer? Fijn

Mijn zelfvertrouwen straalt weer

De masterclass Persoonlijk Leiderschap heeft mij energie geven. In alle rust wordt de masterclass door Ymkje en Jan Willem op een professionele wijze gegeven. Vanuit een theoretisch kader werd ik steeds meer meegenomen naar de focus in het stellen van mijn doelen en het herkennen mijn waardes. Welke overtuigingen ik daarbij heb en welke beperkend daarin zijn. Door de goede professionele begeleiding heb ik het verleden opgeschoond en de ballast daarvan weggooid. Dit vergde moed, lef, emotie om dit onderbewust te ervaren. Daarvoor kwam er in de plaats een gevoel van ruimte en vrijheid in me. Dit heeft mij een enorme boost gegeven. Ik sta met veel vertrouwen, rust en ontspanning in het leven zoals ik dat wil. Dank hiervoor!!

• Ben je tevreden over het resultaat? Verbluffend
  • Wat vond je van de trainer? Top trainers die rust en vertrouwen geven

Een aanrader!

Kundige trainers die op een prettige manier het proces begeleiden waarin je leert wat jouw waarden zijn, welke doelen je wilt bereiken en hoe je obstakels en overtuigingen op de weg daar naartoe loslaat.

• Wat vond je van de trainer? Kundig en professioneel

Een erg interessante en zeer leerzame Masterclass

Op een prettige manier nemen de trainers je mee in een prachtig proces. Respectvol, betrokken, doorgaand tot de kern, humorvol, inzicht gevend, zo heb ik het ervaren

• Wat vond je van de trainer? Erg prettig. Persoonlijk, betrokken, respectvol

Zeer verreikende cursus voor een flinke boost in je ontwikkeling.

De ervaring die ik heb beleefd en die lessen die we hebben geleerd tijdens deze geweldige cursus gun ik iedereen. Bij KiesKoers word je hoe dan ook in goede banen geleid en het laat je tot het inzicht komen dat er voor elk individu een prachtige weg naar Rome te vinden is. Een perfecte opleiding voor een coach (in wording) of in mijn geval iemand die opzoek is naar een andere richting in het leven!

• Wat vond je van de trainer? Fantastisch

Een prachtige reis waarin mijn rugtas boordevol is gevuld met inspiratie en mooie ervaringen!

KiesKoers is een prachtig bedrijf met kundige en mooie medewerkers die hun vak verstaan. Ze weten dmv kennis en groepsopdrachten te zorgen voor een sfeer van verbinding en vertrouwen en waar volop geleerd wordt. Zeker een dikke aanrader!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker!
  • Wat vond je van de trainer? Geweldig!

Prins Bernhardstraat 1 9251GJ Burgum

0511-820211