Goed! Een perfect balansmoment om de focus naar intern te verleggen.

Door Ymkjes ervaring en manier van verhalend vertellen en meenemen van cursisten niet alleen een gevoel gekregen dat ik even helemaal uitgezoomd was om mijn leven eens te beschouwen, maar ook de handreikingen om ermee aan de slag te gaan. De masterclass heeft mij intern meer rust gegeven.

• Waar heb je aan deelgenomen? Persoonlijk Leiderschap Masterclass
  • Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Goed. Veel ervaring, goed inzetbaar. Goed oog voor het individu en persoonlijke behoeften.

Super bedankt Almer! Het was fijn dat je erbij was. We wensen je veel rust toe en alle goeds voor de toekomst.

Meerwaarde voor zowel business als voor privé

Fijne indeling met 3 x 2 dagen, zodat je in de tussentijd met het geleerde aan de slag kan. De dagen zijn zijn voorbij gevlogen. Mooie balans tussen theorie en praktijk. Zeer de moeite waard.

• Wat vond je van de trainer? Nuchter en kundig

Dank je wel Sandra, het was fijn om jou erbij te hebben. De dagen zijn zeker voorbij gevlogen! Wie weet zien we je nog in de verdiepingscursus. In ieder geval alle goeds gewenst voor jouw toekomst.

Als je goed kijkt zie jij jezelf.

Zicht krijgen op hoe jij met andere mensen omgaat en beweegt. Heel interessant hoe je met net iets andere woorden, beter leert communiceren.

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? Het resultaat is nu dat ik eerst tot tien tel voor ik iets ga zeggen. En dat pakt heel goed uit. Dus bij de kleine dingen al heel tevreden over het resultaat.
  • Wat vond je van de trainer? Duidelijk en een leuke spontane vrouw.

Dank je wel Jantinus! Fijn dat je er bij was. We hebben mooie dagen gehad en ik wens je alle goeds toe. Veel plezier met het toepassen van het geleerde.

Een life changer!

Deze 6 daagse geeft onzettend veel inzichten, een absolute meerwaarde. Niet alleen van toepassing in de ' Business' maar ook zeker in je prive leven.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Ymkje heeft veel kennis wat ze met veel passie overdraagt aan de groep

Dank je voor je positieve feedback Sanne! Echt super leuk dat je er bij was en alle goeds gewenst voor jouw toekomst.

Bewustwording zorgt voor verandering

6 dagen NLP, welke perfect verdeeld zijn over 3x 2 dagen. In die periode kun je het geleerde toepassen in de praktijk, welke besproken wordt bij de volgende cursusdagen. Bewustwording van wat NLP inhoudt, zorgt dat je gaat veranderen in taalgebruik waardoor anderen je beter zullen begrijpen maar waardoor je ook anderen beter zult begrijpen. Metaforen, oogpatronen, zintuiglijke scherpzinnigheid, woordbegrippen en zo nog heel veel dingen meer. Ymkje zorgt voor een verandering welke je gaat inzetten en welke ook door zal gaan. Wij zullen zeker een vervolg willen volgen!

• Ben je tevreden over het resultaat? Jazeker
  • Wat vond je van de trainer? Goed! Complimenten voor Ymkje!

Dank je wel Ellen voor jouw positieve reactie. Alle goeds voor jullie en wie weet zien we elkaar in de verdiepingscursus.

Super interresant

In 6 dagen heel veel geleerd alles goed uitgelegt. Wij gaan het zeker toepassen binnen ons bedrijf.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Goede uitleg alles was duidelijk

Heel veel plezier met het toepassen in jullie bedrijf, Johan! Het was fijn om jullie weer te zien en wie weet tot ziens in de verdiepingscursus.

Het was een pittige reis

Het waren leerzame dagen, een reis waar ik veel heb geleerd. De groeps opdrachten waren leuk maar zeker ook pittig. Jan Willem geeft op een hele fijne manier de NLP practioner training. Er was ruimte voor humor en een traan. Ik heb me veilig, gehoord en vertrouwd gevoeld in de groep. Catering was goed verzorgd, voldoende parkeergelegenheid. KiesKoers is echt een aanrader. Ik sta in mijn kracht. Jolanda Palsma-Crawfurd

• Wat vond je van de trainer? Geweldig

Verrijking

Wat een bijzonder ervaring om aan een training te beginnen als aanvulling op je cv en om tools te leren beter te communiceren, en dan naar huis te gaan met zoveel meer inzicht in jezelf. Wat een mooie reis heb ik gemaakt onder de begeleiding van een gedreven instructeur en een niet minder bedreven assistent! Bedankt Jan Willem en Iris voor deze waardevolle ervaring voor t leven!!

• Wat vond je van de trainer? Professioneel en gepassioneerd

Gevarieerd en boeiend

Tip (vanuit mijn optiek): -lesmateriaal uitwerken als zijnde 'lesboek' zoals een lay-out van (lesboeken) Wolters Noordhof.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Voldoende. (Wijze van lesmateriaal zie ik nog kansen liggen)
  • Wat vond je van de trainer? Fijn en betrokken.

Prachtige ervaring

Een hele mooi Cursus met een zeer bekwame Coach. Waar in je echt tools krijgt om te communiceren met elk individu maar ook tools krijgt om naar je zelf te kijken als mens. Ik kan niet anders zeggen dat ik de cursus als heel fijn heb ervaren, ook doormidden dat we in een kleine groep waren en dat dat training ook zeer actief was.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Zeer goed.

De NLP cursus heeft mij ontzettend geïnspireerd.

Door de rustige manier van de theorie overbrengen, de tijd die er genomen wordt om alle stof te verwerken en praktisch uit te kunnen voeren, ervaar ik dat ik de stof echt goed tot me neem. Ik heb heel veel theorie geleerd die ik niet eerder heb gehad en hierdoor weer veel nieuwe tools die ik in de praktijk snel en makkelijk kan gebruiken. Ik ben heel blij dat ik deze cursus (hier) heb gevolgd.

• Wat vond je van de trainer? Leerzaam

Betoverend

Ik vind het nog niet zo makkelijk om te beschrijven hoe mijn ervaring was. Woorden schieten daarin al vrij snel te kort, omdat het maar woorden zijn. Het heeft me meer bij mezelf gebracht. Het heeft het helderder gemaakt wat ik wil in het leven, wat me in de weg kan staan soms om dat te bereiken, maar ook hoe ik daar iets aan kan doen (bij mezelf en bij anderen). Het heeft mij meer mij gemaakt, maar klinkt dat niet als een cliché? Toch is het waar.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Master Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Hell, yeah!
  • Wat vond je van de trainer? Erg goed, beide.

Fantastische opleiding

Leerzaam Uitstekende docenten

• Wat vond je van de trainer? Geweldig

Je mag zijn wie je bent, je wordt gezien!

Ik heb mezelf weer leren kennen voor de persoon die ik ben en mag zijn. Hierdoor ervaar ik vrijheid om te doen wat ik wil en daardoor kan ik er zijn voor de mensen om mij heen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Heel tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Persoonlijk, kwetsbaar, open en eerlijk

Uniek!

Kundige trainers en een mooi leerprogramma. Bij Kies Koers weten ze een prachtig leerklimaat neer te zetten waarin iedereen aan zijn eigen leervragen kan werken, in de gezamenlijkheid van de groep. Dikke aanrader!

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Zeer kundig en bevlogen.

Inspirerende en toepasbare training van NLP in een ontspannen toegankelijke sfeer.

Wat een positieve ervaring is deze NLP training voor mij geweest. Bij een andere opleiding die ik eerder deed, hoorde ik dat NLP ook zeker bij mij zou passen. Ik ben ontzettend blij dat ik op dit spoor werd gebracht. Wat een cadeau aan jezelf is deze training en wat maakte het veel los bij vrijwel ieder in onze groep. Begeleiders Jan Willem en Rennie weten in de groep snel een sfeer van vertrouwen te creëren. Op een rustige, invoelende manier, maar ook met de nodige humor leggen zij de basisprincipes en technieken van NLP uit en weten zij de juiste snaar bij de cursisten te raken. Het is een training met veel praktische oefeningen ook. Ik ga de komende tijd met deze nieuwe technieken aan de slag in mijn functie als coach in het onderwijs en kijk met veel plezier terug op de waardevolle cursusdagen met een fijne groep mensen.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden.
  • Wat vond je van de trainer? Top!

Indrukwekkend

In februari ben ik begonnen met de NLP Practitioner opleiding en heb deze inmiddels afgerond. Waar ik dacht vooral mijn kennis over NLP te vergroten, kreeg ik er een hele 'mindshift' bij. Het is niet alleen een opleiding tot coach, maar ook een opleiding waar jij zelf gecoacht wordt. Je onbewuste processen worden aan het licht gebracht en je krijgt praktische tools om deze in jouw voordeel te gebruiken. Het was een ontzettend leerzame en vooral fijne reis. De trainers weten van een groep totaal onbekenden, binnen drie dagen een hechte groep te maken door in te zetten op een positieve groepsvorming. De trainers hebben niet alleen veel inhoudelijke kennis, ze nemen ook de tijd om iedere cursist te horen, hebben voor elke situatie een passende anekdote en is er voldoende ruimte voor humor. Mocht je nog twijfelen om de opleiding te doen dan is dit het teken om er toch voor te gaan!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker
  • Wat vond je van de trainer? Goud!

Een absolute aanrader

De NLP Practitioner is een absolute aanrader. De kennis en de inzichten die ik heb mogen krijgen tijdens deze cursus zijn voor mij onbetaalbaar.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? De Trainers (Rennie en Jan Willem) zijn erg goed in hun vak!

Waardevolle ervaring voor de rest van mijn leven.

Ik heb duidelijk inzicht gekregen in hoe mijn bewuste mijn leven beinvloed. En dat dat aan te passen is door het onderbewuste aan te spreken. Hele nuttig om de balans in jezelf te zoeken. En om begrip te krijgen over het gedrag van een ander.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker 100%
  • Wat vond je van de trainer? Straalde heel veel vertrouwen en oprechtheid uit.

Veel geleerd

Ben nu bewuster van mijn denk patroon

• Wat vond je van de trainer? Top

Focus!

Mooie, intensieve 2 dagen waarin je je echt bewust wordt dat jij zelf voor in de bus moet stappen, waarin je de focus op waar je naar toe wilt vast houdt, je verantwoordelijkheid pakt en actie onderneemt. Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de persoon, goede uitleg gegeven en je wordt actief betrokken en Ymkje en Jan Willem zijn enorm op elkaar ingespeeld, vullen elkaar naadloos aan en vormen samen een gouden trainerskoppel.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Goud!

Verhelderend

heb weer nieuwe inzichten gekregen hoe ik naar mijzelf kan kijken, ben de twijfel in mijzelf kwijt, en kijk zelfverzekerd naar de toekomst

• Ben je tevreden over het resultaat? zeker
  • Wat vond je van de trainer? helemaal top

Lifechanging

Je leert op een hele andere manier naar communiceren te kijken door open te staan.

• Wat vond je van de trainer? Topmensen

Waardevol!

Fijne leerzame dagen!

• Wat vond je van de trainer? Goed

Ik heb mijn koers gewijzigd mede door Kies Koers NLP

In een in alle opzichten warme omgeving zonder enige druk werken aan jezelf.

• Ben je tevreden over het resultaat? zeker
  • Wat vond je van de trainer? topmensen

Prins Bernhardstraat 1

9251GJ Burgum