Gevarieerd en boeiend

Tip (vanuit mijn optiek): -lesmateriaal uitwerken als zijnde 'lesboek' zoals een lay-out van (lesboeken) Wolters Noordhof.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Voldoende. (Wijze van lesmateriaal zie ik nog kansen liggen)
  • Wat vond je van de trainer? Fijn en betrokken.

Prachtige ervaring

Een hele mooi Cursus met een zeer bekwame Coach. Waar in je echt tools krijgt om te communiceren met elk individu maar ook tools krijgt om naar je zelf te kijken als mens. Ik kan niet anders zeggen dat ik de cursus als heel fijn heb ervaren, ook doormidden dat we in een kleine groep waren en dat dat training ook zeer actief was.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Zeer goed.

De NLP cursus heeft mij ontzettend geïnspireerd.

Door de rustige manier van de theorie overbrengen, de tijd die er genomen wordt om alle stof te verwerken en praktisch uit te kunnen voeren, ervaar ik dat ik de stof echt goed tot me neem. Ik heb heel veel theorie geleerd die ik niet eerder heb gehad en hierdoor weer veel nieuwe tools die ik in de praktijk snel en makkelijk kan gebruiken. Ik ben heel blij dat ik deze cursus (hier) heb gevolgd.

• Wat vond je van de trainer? Leerzaam

Betoverend

Ik vind het nog niet zo makkelijk om te beschrijven hoe mijn ervaring was. Woorden schieten daarin al vrij snel te kort, omdat het maar woorden zijn. Het heeft me meer bij mezelf gebracht. Het heeft het helderder gemaakt wat ik wil in het leven, wat me in de weg kan staan soms om dat te bereiken, maar ook hoe ik daar iets aan kan doen (bij mezelf en bij anderen). Het heeft mij meer mij gemaakt, maar klinkt dat niet als een cliché? Toch is het waar.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Master Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Hell, yeah!
  • Wat vond je van de trainer? Erg goed, beide.

Fantastische opleiding

Leerzaam Uitstekende docenten

• Wat vond je van de trainer? Geweldig

Je mag zijn wie je bent, je wordt gezien!

Ik heb mezelf weer leren kennen voor de persoon die ik ben en mag zijn. Hierdoor ervaar ik vrijheid om te doen wat ik wil en daardoor kan ik er zijn voor de mensen om mij heen.

• Ben je tevreden over het resultaat? Heel tevreden
  • Wat vond je van de trainer? Persoonlijk, kwetsbaar, open en eerlijk

Uniek!

Kundige trainers en een mooi leerprogramma. Bij Kies Koers weten ze een prachtig leerklimaat neer te zetten waarin iedereen aan zijn eigen leervragen kan werken, in de gezamenlijkheid van de groep. Dikke aanrader!

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? Zeer kundig en bevlogen.

Inspirerende en toepasbare training van NLP in een ontspannen toegankelijke sfeer.

Wat een positieve ervaring is deze NLP training voor mij geweest. Bij een andere opleiding die ik eerder deed, hoorde ik dat NLP ook zeker bij mij zou passen. Ik ben ontzettend blij dat ik op dit spoor werd gebracht. Wat een cadeau aan jezelf is deze training en wat maakte het veel los bij vrijwel ieder in onze groep. Begeleiders Jan Willem en Rennie weten in de groep snel een sfeer van vertrouwen te creëren. Op een rustige, invoelende manier, maar ook met de nodige humor leggen zij de basisprincipes en technieken van NLP uit en weten zij de juiste snaar bij de cursisten te raken. Het is een training met veel praktische oefeningen ook. Ik ga de komende tijd met deze nieuwe technieken aan de slag in mijn functie als coach in het onderwijs en kijk met veel plezier terug op de waardevolle cursusdagen met een fijne groep mensen.

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Zeer tevreden.
  • Wat vond je van de trainer? Top!

Indrukwekkend

In februari ben ik begonnen met de NLP Practitioner opleiding en heb deze inmiddels afgerond. Waar ik dacht vooral mijn kennis over NLP te vergroten, kreeg ik er een hele 'mindshift' bij. Het is niet alleen een opleiding tot coach, maar ook een opleiding waar jij zelf gecoacht wordt. Je onbewuste processen worden aan het licht gebracht en je krijgt praktische tools om deze in jouw voordeel te gebruiken. Het was een ontzettend leerzame en vooral fijne reis. De trainers weten van een groep totaal onbekenden, binnen drie dagen een hechte groep te maken door in te zetten op een positieve groepsvorming. De trainers hebben niet alleen veel inhoudelijke kennis, ze nemen ook de tijd om iedere cursist te horen, hebben voor elke situatie een passende anekdote en is er voldoende ruimte voor humor. Mocht je nog twijfelen om de opleiding te doen dan is dit het teken om er toch voor te gaan!

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker
  • Wat vond je van de trainer? Goud!

Een absolute aanrader

De NLP Practitioner is een absolute aanrader. De kennis en de inzichten die ik heb mogen krijgen tijdens deze cursus zijn voor mij onbetaalbaar.

• Ben je tevreden over het resultaat? Absoluut
  • Wat vond je van de trainer? De Trainers (Rennie en Jan Willem) zijn erg goed in hun vak!

Waardevolle ervaring voor de rest van mijn leven.

Ik heb duidelijk inzicht gekregen in hoe mijn bewuste mijn leven beinvloed. En dat dat aan te passen is door het onderbewuste aan te spreken. Hele nuttig om de balans in jezelf te zoeken. En om begrip te krijgen over het gedrag van een ander.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeker 100%
  • Wat vond je van de trainer? Straalde heel veel vertrouwen en oprechtheid uit.

Veel geleerd

Ben nu bewuster van mijn denk patroon

• Wat vond je van de trainer? Top

Focus!

Mooie, intensieve 2 dagen waarin je je echt bewust wordt dat jij zelf voor in de bus moet stappen, waarin je de focus op waar je naar toe wilt vast houdt, je verantwoordelijkheid pakt en actie onderneemt. Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de persoon, goede uitleg gegeven en je wordt actief betrokken en Ymkje en Jan Willem zijn enorm op elkaar ingespeeld, vullen elkaar naadloos aan en vormen samen een gouden trainerskoppel.

• Ben je tevreden over het resultaat? Ja
  • Wat vond je van de trainer? Goud!

Verhelderend

heb weer nieuwe inzichten gekregen hoe ik naar mijzelf kan kijken, ben de twijfel in mijzelf kwijt, en kijk zelfverzekerd naar de toekomst

• Ben je tevreden over het resultaat? zeker
  • Wat vond je van de trainer? helemaal top

Lifechanging

Je leert op een hele andere manier naar communiceren te kijken door open te staan.

• Wat vond je van de trainer? Topmensen

Waardevol!

Fijne leerzame dagen!

• Wat vond je van de trainer? Goed

Ik heb mijn koers gewijzigd mede door Kies Koers NLP

In een in alle opzichten warme omgeving zonder enige druk werken aan jezelf.

• Ben je tevreden over het resultaat? zeker
  • Wat vond je van de trainer? topmensen

Zeer waardevol voor het werk en prive

Blanco erin gegaan en na deze zes daagse training veel kennis mee naar huis genomen. Veel praktijk oefeningen en genoeg tijd voor feedback.

• Wat vond je van de trainer? Erg goed

Inspirend mogen leren

Fijn om met een groep mensen je persoonlijke ontwikkeling in kaart te mogen brengen en een bijdrage leveren aan een ander zijn ontwikkeling. Bijzonder om dit te ervaren!

• Wat vond je van de trainer? Een inspirerende trainer

Inzichtgevende trainingen ter bevordering van persoonlijke groei en ontwikkeling

Elke keer had ik weer zin om heen te gaan. Het maakt je bewuster van onbewuste patronen en het mooiste is je krijgt de handvaten en tools hoe je dit kunt veranderen als je dit wilt. Daarnaast leer je ook hoe je het kunt toepassen bij anderen op een integere manier. Veel van geleerd en jammer dat het voorbij is.

• Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? Super, veel kennis van NLP, gedreven en integer

Vele handvaten omtrent mezelf gekregen

Ik heb de nlp cursus gevolgd en heb prachtig inzicht gekregen. Iedereen wil gehoord en gezien worden. En zo is het....

• Waar heb je aan deelgenomen? 6-daagse Business NLP Training
  • Ben je tevreden over het resultaat? Zeker.... mooie inzichten gekregen
  • Wat vond je van de trainer? Gedreven en geïnteresseerd. Goed luisterend en ruimte gevend voor verhalen vana de cursisten

Beste Nynke, bedankt voor je prachtige review en ik heb genoten van je aanwezigheid, positiviteit en leergierigheid! Veel plezier met het geleerde en ongetwijfeld nog eens tot ziens!

Prima cursus

Prima cursus, duidelijke posters.

• Wat vond je van de trainer? Prima

Beste Bart, hartelijk dank voor je compliment! Super dat je er bij was en je duurzame missie met ons gedeeld hebt, wat een prachtige uitdaging! We lezen het graag in het nieuws!

NLP is een verrijking wat betreft het bewustzijn van de kracht van taal en van eigen patronen.

Ik ben heel blij dat ik mezelf dit cadeau heb gegund. Hoe dit cadeau er voor mij uitziet? Als allemaal luikjes die opengaan en waar interessante inzichten achter liggen. Dankzij vertrouwde en deskundige begeleiding van de trainers én het groepsproces ben ik me onder andere bewust (er) geworden van bepaalde patronen in mijzelf én van het perspectief van de ander. Ik ga uit van mijn eigen kracht!

• Waar heb je aan deelgenomen? NLP Practitioner Opleiding
  • Ben je tevreden over het resultaat? Yes!
  • Wat vond je van de trainer? Deskundig, humor en heel waardevol aangevuld door de onmisbare co-trainer/coach.

Beste Marianne, wat heb je het prachtig metaforisch omschreven wat het voor jouw gedaan heeft. Veel uitpak plezier, ook na de opleiding, het zou zomaar kunnen dat er nog meer te ont-dekken is ;-). Dankjewel wat jij in de groep hebt toegevoegd, waardevol!

Een complete training NLP

Een complete training NLP. Praktisch en pragmatisch met energie, bevlogen trainers en verdieping op je persoonlijke ontwikkeling. Ik gun iedereen zo'n persoonlijk traject.

• Ben je tevreden over het resultaat? ja
  • Wat vond je van de trainer? betrokken, deskundig en een fijne dosis humor

Dankjewel voor jouw mooie woorden, en fijn dat je het jezelf gegund hebt!

Een zeer professionele en waardevolle training die met liefde en bezieling gegeven wordt.

Met heel veel plezier ben ik 5 modules in onze NLP bubbel gestapt. Onder leiding van Jan-Willem en Rennie en met behulp van verschillende NLP componenten (theorie en praktijk)heb ik mijzelf beter leren kennen en begrijpen. Ik kan deze training aanraden aan iedereen die het inzicht in zichzelf en de liefde voor zich zelf wil vergroten.

• Ben je tevreden over het resultaat? Zeer
  • Wat vond je van de trainer? Altijd goed voorbereid en met oog voor iedere deelnemer.

Bedankt Liesbeth en fijn om te lezen dat je mooie inzichten hebt meegenomen. We zien je weer in de Master!