Geveldig regeling

Een hele goed service en alles gaat snell....Perfect allemaal

Top service

Binnen 24 uur alles voor elkaar. Helder, vakkundig en zeker aan te bevelen. Verdiend meer sterren dan ik hier kan geven. Goed gere(geld) ;)

• Leendoel N.v.t.

Snelle, duidelijke en doelgerichte behandeling aanvraag zonder randzaken

nvt

• Leendoel Besparen

100% tevreden

Snelle Service. Heel vriendelijke en behulpzaam medewerker.

Top service!

Bij mij is een lening op dit moment niet gelukt maar ik geloof er in dat Dilan alles heeft geprobeerd om het mogelijk te maken. Klantvriendelijkheid, snelle reactie, meedenkend kort gezegd, was zeer tevreden. Ga het op een andere moment wanneer het voor ons mogelijk is zeker via a- krediet regelen. Nogmaals bedankt voor al het moeite!

Extremely Professional and Friendly Service

Jeroen was extremely helpful throughout the entire loan process. He gave us advice on interest rates and loan amounts that were the most beneficial to us. He also was always available for questions and gave great advice all together. He also managed to negotiate our loan very efficiently so we managed to procure it in the fastest time possible. We are very grateful for the help and advice!

• Would you recommend us? Yes
  • Customer service
  • Speed
  • Communication
  • Convenience of the website
  • Loan goal Vehicles

meedenkend en behulpzaam

Zeer oplossingsgericht meegedacht . Zeer prettig en snelle contacten.

• Leendoel Verbouwing

Ontzettend goed geholpen door A-krediet.

De wereld staat stil tijdens de Coronavirus, maar mijn contactpersoon Jeroen Venema staat toch klaar om te helpen & mee te denken. Ik wilde mijn doorlopendkrediet omzetten in een persoonlijke lening, binnen twee dagen had Jeroen al een voorstel klaar & het is geregeld. Jeroen Venema, jij bent de redende engel, ik ben blij dat ik je ken.

Zeer vriendelijke mensen

Zeer prettige mensen, leggen alles naar behoren uit. Ik kan het zeker iedereen aanbevelen.

Vriendelijk en snel!

Het bleek eerst moeilijk te zijn om een lening te krijgen begin van deze week, na vele oplossingen, toch nog het bedrag eruit kunnen halen zoals wij wilde en gevraagd hadden! In deze moeilijk tijd vind ik het ook heel erg snel gedaan en Binnen een paar dagen is het geregeld Vooral Jeroen vind ik ook echt een toffe vent, hij is erg vriendelijk en heeft voor goede oplossingen gezorgd en daar willen wij je erg voor bedanken! Toch nog gelukt! Hartstikke bedankt, dikke pluim! Gr.

• Leendoel Overige

goed en op de juiste wijze geholpen

zeer prettig goede communicatie vriendelijk en goed te bereiken met eventuele vragen. top geholpen door Jeroen

Top snel netjes

We zijn super tevreden Niet in de wacht staan aan de telefoon Netjes en recht door zee Én in 24u was alles geregeld Top jongens

• Snelheid
  • Gemak van de website N.v.t.
  • Leendoel Verbouwing

De mensen die ik aan de telefoon heb gehad weten wat service is!!

Geweldige service, zou het zo weer doen voor andere product aanvragen. Jeroen heeft mij in het proces perfect en vriendelijk begeleid van het begin tot het eind.

vriendelijk en effectief

Duidelijke communicatie en deskundig.

• Snelheid
  • Gemak van de website N.v.t.
  • Leendoel Financiële ruimte

Geen poespas, maar precies zoals ze adverteren. Niets meer en niets minder

Na lang afwegen toch overwogen om geld te lenen voor een verbouwing. Na het lezen van de kernwoorden van A-Krediet dacht ik jaja, zeker weer een partij die dingen beloofd die ze toch niet kunnen waarmaken. Uiteindelijk telefonisch wat informatie ingewonnen en de werknemer (Jeroen) gaf eerlijke antwoorden op de vragen die wij hadden gesteld en al gauw was de aanvraag in behandeling genomen en ja hoor diezelfde avond lag er een voorlopige voorstel klaar. Nu nog alleen de juiste stukken aanleveren en klaar is kees. Een dag later de stukken ingestuurd en de volgende dag stond het geld al op onze rekening. Jeroen bedankt voor het advies, de begeleiding en de snelle afhandeling.

Snelle en vriendelijke afhandeling

Snelle service en prettige benadeing en snelle communicatie

• Leendoel N.v.t.

Zeer snelle en professionele afhandeling

Wederom snel geholpen door de medewerkers van A-krediet. Vakkundig en meedenkend met de klant.

Super service!

Geholpen door Jeroen, iemand die met je mee wil denken en de juiste oplossing zoekt, in eerste instantie lening niet akkoord maar Jeroen heeft zich vastgebeten door een andere lening aan te bieden tegen een wat hogere rente. Hierdoor zijn wij geholpen onze schulden af te lossen en lekker te kunnen leven nu. Nogmaals bedankt A-krediet en vooral Jeroen!

• Leendoel Restschuld

Top klantvriendelijkheid en process was duidelijk.

Ze namen de tijd om met mijn telefonisch te comuniceren en dat is heel raar tegenwoordig. Dat stel ik op prijs.

Klantvriendelijke behandeling

Goede communicatie.

• Leendoel Restschuld

Supersnel geregeld

Duidelijke website, telefonisch goed bereikbaar en zeer snel en behulpzaam.

• Leendoel Voertuigen

Hele snelle service met uitstekend en meedenkend personeel

Wat een geweldig bedrijf met super ervaren en vriendelijke medewerkers. Dilan heeft ons tijdens het hele proces geholpen. Ze heeft alles van A tot Z uitgelegd en soms wel meerdere keren als ze merkte dat mijn partner of ik het niet helemaal konden volgen. Ze dacht constant met ons mee en kwam regelmatig met tips, wat uiteindelijk echt in ons voordeel was. Wij zijn super tevreden over A-krediet en vooral Dilan mega dankbaar. Dank jullie wel voor alle hulp en de fijne samenwerking!

Perfect geholpen

Heel goed geholpen, en mensen zijn aardig en begripvol.

• Leendoel Voertuigen

Efficient, vriendelijk en duidelijke verwachtingen van Dilan.

Dilan was vanaf het eerste moment duidelijk en zeer klantvriendelijk. Ik heb me goed gesteund en geadviseerd gevoeld.

Uitblinkend en onderscheidende service

Ik werd zeer goed geholpen door Dilan. Ze heeft me goed geinformeert en geadviseerd over de gang van zaken en was erg meedenkend om mijn wensen mogelijk te maken. De aanvraag ging ook redelijk snel.

Over A-Krediet

A-Krediet is vele jaren actief als intermediair in financiële diensten. Wij hebben ons in de loop der jaren verder gespecialiseerd op het gebied van onze kernproducten, namelijk consumptief krediet, verzekeringen en hypotheken. Door onze ruime kennis en ervaring die wij in de afgelopen jaren hebben opgebouwd op verschillende deelgebieden van de financiële dienstverlening zijn wij, als geen ander, in staat u een goed en duidelijk financieel advies te geven. Hierbij zijn uw financiële en persoonlijke wensen ten alle tijde ons uitgangspunt.