Super behandelt

Mijn tandtechnieker was Ava. Super lieverd die geen genoegen neemt met minder. Ze kijkt en denkt mee net zolang tot alles top is. Ik ben nu zo blij

lage kwaliteit

de vestiging en werknemers van nieuwegein zijn supervriendelijk, daar ligt het niet aan, maar de noodprothese was ronduit van lage kwaliteit, wssuit china en niet in nederland geproduceert. doordat het echt niet fatsoenlijk pastte, heb ik op eigen kosten elders een nieuwe moeten kopen, die is gelukkig top. niet aan te bevelen, voor mij nooit meer vink. werd vd week nog gebeld of ik een afspraak wilde maken voor rebasen, maar heb mijn verhaal uit de doeken gedaan. enige reactie was dat ze mijn gegevens bij vink dental meteen gaan wissen. nou bedankt daar heb je wat aan.

• Vestiging: Locatie Waalre

Porseleinen facings

SUPER goede service en top facings laten plaatsen via VInk. wilde iets aan mijn gebit laten doen voor een mooiere lach en bij vink hebben ze mij super goed geholpen en uiteindelijk de keuze voor facings gemaakt. super blij met het resultaat.

• Vestiging: Kliniek Nijmegen

super fijn geweest bij Vink

Niet alleen de werkzaamheden die Vink verricht zijn goed maar ook de service en het begaan zijn met de patient heb ik als zeer prettig ervaren.

service is uitstekend

ben uitstekend geholpen bij vink. praktijk die echt verstand heeft van zaken!! nieuwe kronen laten plaatsen voor een mooie prijs.

goed gebid

Ik ben blij met die kunstgebid van vink dental. super goed geholpen door tandarts.

super mooie facings

Ik ben super tevreden met mijn porselein facings. het resultaat is echt mooi ik kan het iedereen aanraden

• Vestiging: Waalre

Fijn dat ik weer kan lachen

Ik ben blij met mijn nieuwe gebit waardoor ik eindelijk weer kan lachen.

• Vestiging: Kliniek Groningen

Alleen maar lof voor dit bedrijf

Ik kan alleen maar zeggen dat Vink mij ontzettend goed heeft geholpen met mijn frameprothese. het was ook echt nodig maar ik ben super blij dat het achter de rug is en het resultaat ook echt goed is.

• Vestiging: Kliniek Waalre

heel blij met die kunstgebit

ik ben blij met een kunstgebit die geplaatst is bij de vink in Maastricht.

• Vestiging: Kliniek Maastricht

Kunstgebit laten plaatsen en super blij met het resultaat

kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben met het prachtige resultaat!!

• Vestiging: Kliniek Tilburg

goede service

ik ben super tevreden over het behandeltraject bij vink. het team is deskundig en mijn vragen zijn altijd duidelijk beantwoord en ook nog voor een eerlijke prijs.

Porselein facings

Ik ben zo blij met de facings die ik bij Vink heb laten plaatsen. De expertise en het fijne gevoel bij de tandarts hebben mij doen besluiten om hier mijn facings te laten plaatsen en ik kan alleen maar zeggen dat het top is.

Blij met mijn kunstgebit

Ik ben heel erg te spreken over mijn nieuwe kunstgebit

Hele mooie brug

Ik miste een paar elementen in mijn onderkaak en via Vink een brug laten plaatsen voor een goede prijs. ik ben ontzettend blij met het resultaat en kan weer breed uit lachen

• Vestiging: Kliniek Zoetermeer

Het was het wachten waard

Ik heb inmiddels mijn kunstgebit laten plaatsen. Het wachten heeft even geduurd maar het resultaat is zeker de moeite waard geweest!!

• Vestiging: Maastricht

Blij met mijn facings

Ik ben super tevreden over de gang van zaken bij Vink. heb composiet facings laten plaatsen en kan zeggen dat het echt goed is.

Ontzettende fijne mensen bij Vink

Ik heb mijn behandeling bij Vink Zoetermeer als zeer fijn ervaren. 3 kronen op implantaten laten plaatsen en ben hier erg tevreden mee. het lange wachten op een goede praktijk is beloond. ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. Daarnaast vond ik vooral het contact met de praktijk erg prettig, behulpzame mensen bij Vink

• Vestiging: Kliniek Zoetermeer

Facings laten plaatsen in Maastricht en ben er super tevreden mee. kan niet anders zeggen dan dat ik een uitstekend resultaat heb voor een goede prijs. Vink Maastricht bedankt!

• Vestiging: Maastricht

Hoge materiaal en techniekkosten

Ze pronken met scherpe tarieven maar ze waren nog duurder met materiaal en techniekkosten voor een brug r24 , die prijzen zijn vrij en komen 6 keer terug in mijn brug. Ze staan zelfs op tandarts.nl met lage kosten. Trap er niet in mensen. Ik ben in veldhoven geweest bij mondig waar ik naar toe ben verwezen door vink dental.

• Vestiging: Kliniek Waalre

Geachte heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de uitkomst van uw intake. De mogelijkheid is natuurlijk altijd aanwezig dat de prijs van de behandeling afwijkt van de prijs die u bij uw eigen behandelaar moet betalen. Voorafgaande aan het gesprek is met u besproken wat de kosten zijn van de intake en voor dit bedrag heeft u een uitgebreid onderzoek gehad, er zijn foto's gemaakt en er is een begroting voor u opgesteld. Landelijk gezien hanteren wij normale tot scherpe tarieven daarom spijt het ons te horen dat u niet tevreden bent met de uitkomst van de intake en wij hopen dat u bij uw eigen behandelaar wel tot afspraken kunt komen. Met vriendelijke groet D. Vink

Mijn ervaring bij vink dental was super. Er werd meteen gesnapt wat ik bedoelde en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Mijn behandeling is dan ook geheel naar wens verlopen. Een echte aanrader! Ik ga zeker in de toekomst terug. Tandarts peter en zijn assistentes hebben echt hun best gedaan en naar mijn wensen geluisterd. Een groot compliment!

Ik ben vandaag terug gegaan,of mijn inplantaten goed waren ingegroeid,alles dik in orde nu nog ongeveer 2maanden met alle behandelingen, en dan is het zover eindelijk weer een mooi gebit.peter de inplantatoloog is zo kundig en rustig persoon je voelt je onmiddellijk op je gemak.de meisjes wat daar werken super vriendelijk,mijn man is altijd grapjes met hun aan het maken,en iedereen loopt altijd met een glimlach rond. Super gewoon zij begrijpen het hoe het moet, daar kunnen andere praktijken nog iets van leren. Super tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden.

• Nazorg

Hallo Kim en Vink team. Ik heb mijn mond weer vol, met hele mooie tanden. En ik ben jullie zeer dankbaar, ik en mijn volle lach. En lach die overal naar toe schijnt. Lieve Kim, nogmaals hartstikke bedank voor je vakwerk. Je bent een kei. Met vriendelijke lach en een mond vol tanden, Dikke kus Monique Beckers. Tot ziens.

• Nazorg

Super snel geholpen vandaag door Philip en Kees Vink , en dát in het weekend !om 10uur gebeld we konden meteen terecht en om half 3 tevreden naar huis met een nieuwe tandprothese !! Top geregeld ....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie tussen Vink en Dental Luxe is gebrekkig. Het ontbreekt met name bij Vink aan goede, waarheidsgetrouwe informatie over gevolgen van een immediaat prothese. De informatie op internetsite hierover is een leugen. Ik heb nu 7 maanden dag en nacht brandende pijn. En ook drukpunten gehad. Een betere voorlichting - om ellende bij andere mensen te voorkomen - is wel heel noodzakelijk. Als ik had geweten wat ik zoukunnen verwachten, dan had ik niet alle tanden laten trekken en andere keuzes gemaakt.

• Nazorg N.v.t.