Ontzettende fijne mensen bij Vink

Ik heb mijn behandeling bij Vink Zoetermeer als zeer fijn ervaren. 3 kronen op implantaten laten plaatsen en ben hier erg tevreden mee. het lange wachten op een goede praktijk is beloond. ik ben ontzettend blij met het eindresultaat. Daarnaast vond ik vooral het contact met de praktijk erg prettig, behulpzame mensen bij Vink

• Vestiging: Kliniek Zoetermeer

Facings laten plaatsen in Maastricht en ben er super tevreden mee. kan niet anders zeggen dan dat ik een uitstekend resultaat heb voor een goede prijs. Vink Maastricht bedankt!

• Vestiging: Maastricht

Hoge materiaal en techniekkosten

Ze pronken met scherpe tarieven maar ze waren nog duurder met materiaal en techniekkosten voor een brug r24 , die prijzen zijn vrij en komen 6 keer terug in mijn brug. Ze staan zelfs op tandarts.nl met lage kosten. Trap er niet in mensen. Ik ben in veldhoven geweest bij mondig waar ik naar toe ben verwezen door vink dental.

• Vestiging: Kliniek Waalre

Geachte heer, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de uitkomst van uw intake. De mogelijkheid is natuurlijk altijd aanwezig dat de prijs van de behandeling afwijkt van de prijs die u bij uw eigen behandelaar moet betalen. Voorafgaande aan het gesprek is met u besproken wat de kosten zijn van de intake en voor dit bedrag heeft u een uitgebreid onderzoek gehad, er zijn foto's gemaakt en er is een begroting voor u opgesteld. Landelijk gezien hanteren wij normale tot scherpe tarieven daarom spijt het ons te horen dat u niet tevreden bent met de uitkomst van de intake en wij hopen dat u bij uw eigen behandelaar wel tot afspraken kunt komen. Met vriendelijke groet D. Vink

Mijn ervaring bij vink dental was super. Er werd meteen gesnapt wat ik bedoelde en er werd echt geluisterd naar mijn wensen. Mijn behandeling is dan ook geheel naar wens verlopen. Een echte aanrader! Ik ga zeker in de toekomst terug. Tandarts peter en zijn assistentes hebben echt hun best gedaan en naar mijn wensen geluisterd. Een groot compliment!

Ik ben vandaag terug gegaan,of mijn inplantaten goed waren ingegroeid,alles dik in orde nu nog ongeveer 2maanden met alle behandelingen, en dan is het zover eindelijk weer een mooi gebit.peter de inplantatoloog is zo kundig en rustig persoon je voelt je onmiddellijk op je gemak.de meisjes wat daar werken super vriendelijk,mijn man is altijd grapjes met hun aan het maken,en iedereen loopt altijd met een glimlach rond. Super gewoon zij begrijpen het hoe het moet, daar kunnen andere praktijken nog iets van leren. Super tevreden en dat mag ook wel eens gezegd worden.

• Nazorg

Hallo Kim en Vink team. Ik heb mijn mond weer vol, met hele mooie tanden. En ik ben jullie zeer dankbaar, ik en mijn volle lach. En lach die overal naar toe schijnt. Lieve Kim, nogmaals hartstikke bedank voor je vakwerk. Je bent een kei. Met vriendelijke lach en een mond vol tanden, Dikke kus Monique Beckers. Tot ziens.

• Nazorg

Super snel geholpen vandaag door Philip en Kees Vink , en dát in het weekend !om 10uur gebeld we konden meteen terecht en om half 3 tevreden naar huis met een nieuwe tandprothese !! Top geregeld ....

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie tussen Vink en Dental Luxe is gebrekkig. Het ontbreekt met name bij Vink aan goede, waarheidsgetrouwe informatie over gevolgen van een immediaat prothese. De informatie op internetsite hierover is een leugen. Ik heb nu 7 maanden dag en nacht brandende pijn. En ook drukpunten gehad. Een betere voorlichting - om ellende bij andere mensen te voorkomen - is wel heel noodzakelijk. Als ik had geweten wat ik zoukunnen verwachten, dan had ik niet alle tanden laten trekken en andere keuzes gemaakt.

• Nazorg N.v.t.

Super behandeld, nog 1 afspraak! Je voelt je begrepen en wordt zeer prettig geholpen!!

• Nazorg

Ik voelde mij helemaal op mijn gemak bij Tandarts P. Tilmans. De dag na mijn behandeling voor implantaten werd ik opgebeld door Peter hoe het met me was. Welke tandarts doet dat?

• Nazorg

Super service. Zo blij dat ik hier terecht ben gekomen!

• Nazorg

Bij de hockey kreeg ik een bal in mijn gezicht waardoor ik 2 tanden ben verloren.. Toen deze vervolgens niet meer teruggezet konden worden moest ik wel iets doen. Via mijn tante ben ik bij tandarts Vink uitgekomen die alles voor mij heeft geregeld. Het was een vervelende periode maar alles zit weer goed en heb er zelfs een professionele gezcihtsbeschermer bij gekregen!

• Nazorg

Al voor een wat langere tijd hoorde ik erg goede dingen over Vink Dental. Na lang tobben heb ik de knoop doorgehakt en ben ik op intake geweest voor een nieuwe brug. De stap uiteindelijk toch genomen om door te gaan met de behandeling. Het resultaat mag er wezen! Hij zit als gegoten en ik voel er niks van, mijn vrouw ziet er ook niks van! Erg tevreden.

• Nazorg

Een maand geleden begonnen met de onzichtbare beugel van vink dental! Pas 4 weken draag ik hem en ik zie nu al echt resultaat!! Volgende week weer mijn nieuwe setje in en nog maar even en dan ben ik alweer klaar. Ik ben er echt heel erg blij mee!

• Nazorg N.v.t.

de behandeling bij vink is goed gegaan en ik ben weer echt heel blij met mijn gebit. de facing was even afzien toen ik in de stoel zat maar uiteindelijk kan ik er weer mee lachen! filip heeft me alles goed uitgelegd en ik was nergens bang voor.

Goed!

• Nazorg

Mijn prothese zit weer zoals het hoort. Waar mijn oude tandarts 4x over moest doen, is het de tandarts van vink dental in 1x gelukt! Eindelijk kan ik weer eten zonder dat mijn prothese in de weg zit. Ik ben zeer tevreden en raad het iedereen aan, mijn moeder volgende maand al in de stoel bij vink!!

• Nazorg

Peter is een fijne tandarts en hij verstaat zijn vak. Peter is een man die naar je luistert en je weet te kalmeren. Voor mijn nazorg blijf ik Peter graag zien, net zoals de rest van de fijne personeelsleden van Vink Dental in Maastricht!

• Nazorg

De facebookadvertenties liegen niet! Ik ben super geholpen door de experts van vink dental. Kan er niet omheen, bij vink dental word je goed geholpen!

• Nazorg

Net intakegesprek gehad voor nieuwe implantaten. Tot nu toe veelbelovend..

• Meelevendheid
  • Snelheid behandeling N.v.t.
  • Kwaliteit behandeling N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Na een zeer nare ervaring bij mijn vorige tandtechnieker, kwam ik daar voor de eerste maal door Facebook bij Vink terecht. Ik kan en wil niet anders zeggen "GEWELDIG" ! Alles ging in overleg kon zelfs omdat ik een drukplekje had onmiddellijk terecht. Helemaal tevreden dus over de service en klantvriendelijk dikke pluim

• Nazorg

Mijn ervaring met Kees is dat je vriendelijk en deskundig wordt geholpen, snel terecht kunt en het eindresultaat is fantastisch! Prima informatie over de financiële afwikkeling en de nazorg is ook prima! Alleen maar pluspunten voor Kees... aanrader!!

• Nazorg

Kon niet beter! Fijn hoe vink werkt. service top kronen top nazorg top bedankt!

• Vestiging: Kliniek Tilburg
  • Nazorg

In korte tijd zeer goed geholpen. Mijn nieuwe kronen zitten super en zijn goed van kleur.

• Nazorg

Vakkundig en netjes In korte tijd een zeer mooie boven en onder prothese gekregen Het is een stukje rijden maar zeker de moeite waard

Vestiging: