Professioneel, correcte afspraken en verzending. Zeer betrouwbaar en prima kwaliteit!!

• Nazorg en garantie

Ik had een heel oude foto familie foto,de enige eigenlijk waarvan ik graag mijn voorouders samen op een porseleinen foto had voor op de grafsteen. De foto is zeer mooi geworden,heel duidelijk en scherp en de achtergrond ( andere mensen) goed weggewerkt. Dit was moeilijk lijkt me aangezien de toestand van de oude foto. Zeer dankbaar voor hetgeen mogelijk gemaakt is .

• Nazorg en garantie

Geweldig, zeer tevreden !.

• Nazorg en garantie

Heel correct en beleef man die me geholpen heeft met alles van ontwerp tot plaatsen ik ben er heel blij mee

• Nazorg en garantie

Afdruk van foto is lichter op porselein dan origineel. Dus goede foto aanleveren is belangrijk. Er werd direct een nieuwe gemaakt.

• Nazorg en garantie

Vandaag pakketje ontvangen. Alle verwachtingen zijn ingelost. Ziet mij er een stuk degelijker uit dan het gene hier op de markt aangeboden wordt,en dit tegen een scherpere prijs. Nogmaals bedankt. Een super tevreden klant. Gr Koen Rosseel

• Nazorg en garantie N.v.t.

Bij aanvraag op de site direkt antwoord via mail met uitleg en prijs.Veel keuze mogelijkheden.Ben heel tevreden over mijn foto.Christel

• Nazorg en garantie N.v.t.

Een goed bedrijf in Suriname, ze komen hun afspraken na, wat natuurlijk heel belangrijk is ! Ze werken volgens het principe van afspraak is afspraak. Wat ik zelf zeer op prijs stel.Het bedrijf is onvoldoende bekend onder de Surinaamse gemeenschap, wat jammer is.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Geen grafsteen voor mijn moeder (gecremeerd). Als aandenken hebben ik en mn zusters een kleine foto laten maken door John. Hun kleinste ovaal is 3 bij 4 cm. Wij hebben er 3 laten maken. We hebben de 3 gekegen voor de prijs van 2. Hebben er een zilveren hanger omheen laten maken met een klepje. Tussen de achterkant van de hanger en de achterkant van foto is een beetje as van onze moeder. Zo dragen wij haar altijd bij ons.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en voor uw creatief gebruik van een porseleinen foto. Wij maken bijv ook geboortetegeltjes (maar dan via een andere website: mangokeramiek.com)

Nu al weer een jaar geleden een foto laten maken van mijn moeder. Na 1 jaar in de tropenzon en tropenregen ziet de foto er nog steeds als nieuw uit. Hij glimt nog mooi. Ik ben niet iemand die gauw een 10 geeft, maar de prijs is heel ok. Een zelfde foto laten halen uit nederland zou mij veel meer kosten.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hartlijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn bij dit systeem van porseleinen fotos maken uitgekomen vanwege de exellente 'prestatie' ook/zeker in de tropen.

Het is een erg mooi aandenken. De foto is kwalitatief erg goed en onze ervaring met deze firma is prima.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Na het overlijden van mijn vrouw op te jonge leeftijd wou ik al snel toch een foto op de grafsteen. Ik ben lang aan het zoeken geweest en kwam toen bij deze site uit, ik had wel wat twijfels omdat het van uit Suriname kwam een land waar je niet als eerste aan zou denken. Maar na het ontvangen van de foto was ik blij dat ik het gedaan heb en nu ander half jaar later ben ik nog elke keer als ik bij het graf kom blij dat ik het gedaan heb. Echt een aanrader voor iedereen.

• Nazorg en garantie

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Mensen bestellen inderdaad bijna gedachteloos goederen uit China, maar een land als Suriname heeft ook wat te bieden. Dank dat u zich over uw twijfels heeft kunnen heenzetten.

mooi zoals het hoort

• Nazorg en garantie N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. En ik kan zeggen dat Belgie mijn beste markt is. Verkoop meer porseleinen fotos aan Belgie dan in Suriname zelf!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Lang moeten wachten op offerte, zelfs een bijkomende herinnering moeten sturen. Nog geen bestelling geplaatst : voor mijn nabestaanden, bij mijn afsterven.

• Nazorg en garantie

1 periode per jaar van 2 weken mail ik de klanten dat ze wat langer moeten wachten op reactie op hun mail. Deze periode heet: vakantie. Iemand die niets heeft besteld, kan geen inzicht hebben in kwaliteit en kennis&vakmanschap. Het zou eerlijk zijn geweest bij deze items voor het "N.V.T." antwoord te kiezen.

een bedrijf dat zijn afspraken nakomt

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.

Geweldig, we hebben een plaquette met foto van ons lieve konijntje besteld, en deze op zijn grafje hier in onze tuin in Indonesië geplaatst. Het is zo heel mooi, ik kijk er iedere dag met genoegen naar.

• Nazorg en garantie

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. De foto van uw konijn was inderdaad heel mooi. Jammer genoeg kunnen we hem hier niet laten zien.