Vorig jaar voor het eerst met Norske op reis geweest, en dat is zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan! We kunnen niet wachten! Goede service en zeer klantvriendelijk.

• Rapportcijfer

Geweldig bedrijf en perfect georganiseerde reizen met zeer vakkundig, klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

• Rapportcijfer

Top vakantie gehad dankzij Norske Tourist Service!! Super vriendelijke en behulpzame medewerkers die je uitstekend voor bereiden op een top vakantie! Zeker voor herhaling vatbaar! Hartelijk dank Norkske!

• Rapportcijfer

Sinds 1973 ben ik hier een zeer tevreden klant die tot nu toe altijd bijzonder vriendelijk te woord is gestaan en er is nooit enige moeite teveel! Dit hoop ik nog vele jaren te mogen prolongeren!

• Rapportcijfer

Uiterst vriendelijke en vakkundige medewerksters. Gespecialiseerd in reizen op maat en generaal agent van Hurtigruten. De reizen worden met grote kennis samengesteld, en bij de reispapieren ontvang je een schat aan informatie zodat je goed voorbereid op vakantie gaat. Kortom wil je deze zomer naar het land van de middernachtzon dan heb ik 1 advies: boek je reis bij Norske Turist Service!

• Rapportcijfer

Geweldig bedrijf, vakkundig advies en perfect georganiseerde reizen. Onze route per auto langs de culinaire hotels naar de Noordkaap en terug per Hurtigruten was tot in de puntjes verzorgd!

• Rapportcijfer

Zij zijn zeer gespecialiseerd met het samenstellen van reizen op maat ... Er is veel mogelijk! Vriendelijke en uitgebreide informatie ...

• Rapportcijfer

Fijne sfeer, lekkere cappuccino, maar vooral degelijk advies voor een reis naar Noorwegen!

• Rapportcijfer

Ter zake kundig, klantvriendelijk, behulpzaam, informatief, kwalitatief goed verzorgde reizen en bestemmingen... een echte aanrader!! We maken graag een volgende keer weer gebruik van de kennis en ervaring van Norske!

• Rapportcijfer

Onze reis was perfect gepland en tot in de puntjes verzorgd!

• Rapportcijfer

Zeer klantgericht en deskundig. Alle volop tijd beschikbaar tijdens mijn bezoeken aan Norske in Heemstede. Eigenlijk dus een rapportcijfer 10, maar er zal altijd nog wel iets te verbeteren zijn, vandaar een 9.

• Rapportcijfer

Wij namen deel aan een fantastische Hurtigruten Cruise "Op jacht naar het Noorderlicht" die wij boekten bij Norske. Wij hebben de service, de behulpzaamheid en vriendelijkheid van de dames bij Norske als buitengewoon prettig ervaren. (En deze reis in onze vriendenkring zeer aanbevolen!)

• Rapportcijfer

Prima service, klantvriendelijk Er worden reizen op maat voor de klant gemaakt

• Rapportcijfer

Welke ervaring bedoelen jullie?

• Rapportcijfer

Adequaat, behulpzaam, frisse ideeën, zeer veel parate kennis over Noorwegen. Denken mee met mijn wensen

in 2007 een onvergeetelijke reis naar Noorwegen gemaakt

Mooi land

• Rapportcijfer

Wat een mooi land! Prettige samenwerking.

• Rapportcijfer

Fantastische reis, uitgebreide reispapieren.

• Rapportcijfer

Wil jullie als rapportcijfer een 9 geven maar de link werkt niet. Hoe tevreden wij zijn kunt u lezen in onze reeds verstuurde mail. Met reisgroeten, De zeer tevreden zijnde NOorwegengangers

• Rapportcijfer

We zijn via Norske met Hurtigruten op pad geweest en echt, het was fantastisch, heel bijzonder en de tocht voldeed vrijwel volledig aan onze verwachtingen! Geen moment hebben we spijt gehad van ons besluit.. Bedankt, Norske.

Herenweg 64

2101 ML Heemstede