Qua accomodatie goed hoewel beschrijving van huisje niet altijd correct is.

Sinds enkele jaren moet je voor elk huisje offerte aanvragen. Is een reden om rechtstreeks of via ander reisbureau te boeken. Zeker gezien het feit dat er slechts 1 foto beschikbaar is. Boeken al meer dan 25 jaar bij Norske tourist center

Veel waardering voor de voorbereiding van mijn reis met de Vesteralen.

U hield rekening met mijn specifieke wensen. Dat we geen Noorderllcht hebben gezien kon u helaas ook niet verhelpen. Opmerking: Het boekje over de reis die ik gedownload heb voldeed prima, maar ik denk dat veel mensen er liever 10 euro's voor over hebben dan het te moeten uitprinten en gebruiksklaar te moeten maken.

fantastisch, zoals we hadden bedacht en verwacht

een reis om niet te vergeten, heerlijk weg dromen en weer plannen maken voor een volgende trip door Noorwegen.

geweldig, vriendelijk, vakkundig

alles tot in de puntjes geregeld.

Oprecht HARTELIJK bedankt voor de PERFECTE organisatie van onze reis!! Van start tot finish TOP !!!!DOEI DOEI AD EN CYNTHA DEMMERS.

Sinds 1972 regelmatig ons boekingskantoor voor veel trips naar Noorwegen. Alles altijd tot in de details geregeld. Zij kennen de details en updates (speciaal ook die van de kleine lettertjes...). Daardoor hebben wij dikwijls (reis-) geld uitgespaard! Kom daar maar eens om bij boekingen rechtstreeks via internet. ( waar kleine lettertjes vaak diep verscholen zijn...)

• Rapportcijfer

Wij wilden van Alesund via de Lofoten naar Tromso om zoveel mogelijk van de prachtige Noorse westkust te zien. Bovendien wilden we met het vliegtuig om de reistijd van en naar Noorwegen te bekorten. Zelf hadden we een concept reisplan gemaakt, waarmee we naar Norske zijn gegaan en zij hebben voor ons alles perfect geregeld: De hotels, de huurauto en de vliegreizen. Kortom we hebben een droomreis gerealiseerd, met veel dank aan de organisatie van Norske.

• Rapportcijfer

De service was super, na de orkaan Barbata tijdens de Kerstdagen 2016 kwam hwt schip niet in Bergen, maar mevrouw Dicky v.d.Linden heeft tijd noch moeite bespaard om ons op pad op te helpen. We kregen meer dan genoeg compensatie om de reis in april opnieuw te maken. De Nordlys was een prettig schip met aardige bemanning, geweldig eten en uitstekend team voor verzorging van informatie en excursies.

• Rapportcijfer

Zeer klantgericht. Vanwege het slecht weer hebben wij de geplande reis in december niet kunnen maken. Dickie v.d. Linden van Norske heeft zich persoonlijk ingespannen om ons volledig schadeloos te laten stellen. Daarom hebben wij in april kunnen genieten van een prachtige reis met de NORDLYS van Bergen naar Kirkenes vv. Grote klasse!

• Rapportcijfer

Het was geweldig geregeld ! Hotels, vliegtickets, boot, huurauto en trein, allemaal top ! Vooral de locaties en kwaliteit van de Thon hotels zijn ons erg goedbevallen en hebben de reis tot een groot succes gemaakt. En natuurlijk dat we het Noorderlicht hebben mogen zien ...

• Rapportcijfer

Na een bezoek aan een van de infoavonden en omschrijving hadden gegeven wat wij graag wilden, werd ons een goed advies gegeven betreffende onze wensen. Na ons akkoord ontvingen wij onze reisbescheiden, inclusief interessante informatie. wat ons vervolgens opviel was dat overal waar wij kwamen men wist van onze komst. Goed georganiseerd en wij zullen zeker opnieuw gebruik maken van de expertise

• Rapportcijfer

Fijne organisatie, persoonlijk en vooral eerlijk advies. Reeds twee maal naar alle tevredenheid een zomervakantie geboekt en waarschijnlijk willen we volgend jaar Noorwegen een keer in de winter bezoeken. Ze hebben een uitgebreid aanbod Noorderlicht reizen. Dan klop ik weer bij Norske aan!

• Rapportcijfer

Afgelopen zomer een autotour gemaakt door Fjord-Norway. Prachtig! Gehele rondreis ondergebracht bij Norske in Heemstede. Fijne organisatie die van A tot Z met je meedenkt en de tijd neemt om je wensen te vertalen naar een concrete reis.

• Rapportcijfer

Al vele jaren verzorgd Norske onze Noorwegen reizen tot in de puntjes.

• Rapportcijfer

Organiseren alles tot in de puntjes.

• Rapportcijfer

Fijne vakantie achter de rug!

• Rapportcijfer

Zeer veel kennis over Noorwegen in huis. Mijn reis op maat was perfect geregeld.

• Rapportcijfer

Wat een expertise en persoonlijke aandacht! Zeer tevreden.

• Rapportcijfer

Vakmanschap en alles was tot in de puntjes verzorgd.

• Rapportcijfer

goed geholpen, goede service en snelle reacties. Mooie bestemmingen, fijne reisbescheiden, routes, folders en tips. Ik ga zeker nog naar Noorwegen en dan ga ik weer bij Norske Turist Service boeken!

• Rapportcijfer

Zeer vakkundig op het gebied van "reizen op maat". Hier kan alles, nou ja er zijn grenzen hahaha :-)

• Rapportcijfer

Een geweldig bedrijf, waar je in een aangename sfeer wordt ontvangen en geholpen. Norske is ook één van de weinige reisbureau's die nog maatwerk levert; niets is te gek; alles kan. Wij hebben een geweldige reis gehad, die volledig was afgestemd op onze wensen!

• Rapportcijfer

Fijne benadering van de onervaren Noorwegen reiziger (ik dus) 😎 Henk Numan ( broer van Kees )

• Rapportcijfer

Zorgvuldige op persoonlijke wensen gerichte informatie , blijk van kennis van zaken , meedenken en prima "nazorg"

• Rapportcijfer

Vorig jaar voor het eerst met Norske op reis geweest, en dat is zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan! We kunnen niet wachten! Goede service en zeer klantvriendelijk.

Herenweg 64 2101 ML Heemstede