Vlekkeloos proces, mooie kozijnen

Bij het zoeken naar een aanbieder van kozijnen kwamen via - zeer tevreden- buren uit bij Eurokozijn. Hun product beviel ons het best van de verschillende bedrijven die we benaderden, dus we gingen met hen in zee. De adviseurs dachten goed mee en gaven ons ideeën waar we zelf niet opgekomen waren en die heel goed uitgepakt hebben. De montage verliep eveneens perfect. We zagen een beetje op tegen de rommel en chaos, maar dat bleek nergens voor nodig. De monteurs waren vriendelijk, werkten snel en lieten alles netjes achter. Eindresultaat: mooie kozijnen en veel meer comfort.

Ze doen wat ze beloven!

In maart 2021 en september 2021 twee opdrachten laten uitvoeren door Eurokozijn. (Totaal 11 kozijnen, 1 voordeur en wat gevelbekleding) Accountmanager vriendelijk, denkt mee met beste oplossing. Fijn dat de montagedata ruim van te voren worden gecommuniceerd, bleek ook haalbaar. (m.u.v. 1 ruit, dat bij glasleverancier was gebroken) Monteurs ook zeer vriendelijk. Gaan rustig hun gang en informeren eind van elke montagedag duidelijk wat de status is. Kozijnen zijn netjes gemonteerd, na afloop wordt gemaakte troep eromheen netjes opgeruimd. We merkten afgelopen zomer al dat de hitte buiten bleef door de betere isolatie, ook al schijnt de zon er de hele dag vol op. Ook het omgevingsgeluid is een stuk minder met de nieuwe kozijnen. Enkel badkamerraam klemt nu een beetje, daar komen ze nog even voor terug om dit beter af te stellen.

Zeer te vreden

Wij zijn ben zeer te vreden met wat er geleverd is. Er is goed werk geleverd en ook volgens afspraak. De monteurs werkten goed.

Uitstekend!

Het is nu de tweede keer dat ik met Eurokozijn in zee ga. Eerst de voordeur van mijn woning en nu alle kozijnen op de verdiepingen. Het werk is uitstekend uitgevoerd, ruim binnen de afgesproken termijn!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Eurokozijn attent, secuur en uitstekende kwaliteit.

Als ik weer een kozijn zou moeten vervangen, neem ik zonder twijfel Eurokozijn.

Helemaal top

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe garage deuren, een raamkozijn en een nieuwe voordeur. Met de adviseur goede afspraken gemaakt en contact gehad over detail invullingen, zoals praktische zaken, zoals waar doe ik de brievenbus en de grootte van de deur hendel. Ik ben erg blij met het resultaat, vakkundig snel geplaatst en de afwerking is erg netjes.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Mooi product, eenvoudig te bestellen, keurig gemonteerd, prima service

Nu al meerdere producten bij Eurokozijn besteld en geleverd gekregen. Zij bedienen de klant uitstekend, eerst met een voorbespreking met een adviseur, waar gelijk de mogelijkheden worden uitgelegd, de maten worden genomen en het product besteld kan worden. In dit geval zijn onze ramen, ondanks krapte op de markt, best snel geleverd. De montage wordt door vakkundige monteurs uitgevoerd die netjes werken en ook na afloop de boel schoon opleveren. Ook de nazorg, door na enkele weken een ‘evaluatie’ te houden over het geheel, is ons zeer goed bevallen. Al met al, zeer tevreden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Werkzaamheden zijn correct uitgevoerd. De werkmannen werken netjes en opgeruimd. De nazorg is goed, afstelwerk na oplevering van 2 uitzetramen werd binnen 3 weken opgelost.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

netjes gewerkt en netjes afgewerkt

De kozijnen zijn vakkundig geplaatst door heren die netjes werken en jou huis en spullen respecteren. Ook het contact met de adviseur was prima en correct.

Super!!!

Zeer tevreden, goede service vooraf, zeer goede en vriendelijke monteurs en ook de service achteraf na 2 weken keurig. Zoals het een professioneel bedrijf hoort te zijn, perfect geregeld! Jesley uit Alkmaar met zijn maat hebben echt vakwerk gemaakt.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Kwaliteit kozijnen en professionele montages.

Vanaf het eerste gesprek met onze adviseur voelde dit meteen goed voor ons. Wij hebben alle houten kozijnen vervangen en ook nog eens een nieuwe voordeur en een prachtige schijfpui via Eurokozijnen aangeschaft. Alles is professioneel en nauwkeurig ingemeten en ook heel goed mee gedacht met ons. Tijdens de montage is er vakkundig en netjes gewerkt, zelfs een schuifpui die over ons woning heen moest was geen probleem voor ze! Uitstekend werk geleverd. Wij zullen Eurokozijnen zeker aanraden bij iedereen die kunststof kozijnen wilt aanschaffen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

De toppers van Eurokozijn!

* ervaren als zeer prettige samenwerking * Men heeft goed de tijd genomen voor onze eisen en wensen * Zeer fijn dat Eurokozijnen met adviezen kwam voor onze nieuwe voordeur * Communicatie verliep vlot en helder * Bij vragen waren ze altijd bereikbaar Kortom wij zijn nu eigenaar van een prachtige nieuwe voordeur.

Montage/kwaliteit goed, voortraject minder

Bij het zoeken naar een kozijnenleverancier kwamen we ook in contact met eurokozijn, omdat we haast hadden ivm een grote verbouwing hadden we nogal haast, de adviseur gaf aan dat er een inhaalslag gedaan zou worden en de plaatsing in juni/juli zou plaatsvinden. Na onze opdracht en contact met de planning kwamen we er achter dat het toch eind augustus zou worden. Dit was voor ons wel een negatief punt. (Ook dat we 3 weken na inmeting vernamen dat er nog niet besteld was) Met de verbouwing hebben we zelf toch meer werk moeten doen die eigenlijk bij de opdracht van eurokozijn horen. bv het verwijderen van de binnenmuur ivm leggen vloer/stucen en plaatsen keuken. Hier hadden we mogelijk ook wel een lichte compensatie voor verwacht. De kwaliteit en montage is zeer goed , maar het communicatietraject aan de voorkant had beter gekund zodat een ieder beter wist waar ze aan toe waren.

Goede samenwerking

Het gesprek met onze adviseur (Carlo) was zeer aangenaam en op een open basis. Uiteindelijk hebben wij gekozen voor Eurokozijn vanwege het goede meedenken en oplossingen bieden. Vakkundige monteurs die alles in goed overleg doen. Harde werkers zijn het.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Opstart fase meer dan tevreden; de nazorg zeer ontevreden

Over het algemeen ben ik tevreden met Eurokozijn, dat is ook de rede waarom ik hen wel zou aanbevelen. Echter; kan de nazorg in mijn ogen vele male beter, op dit moment geven zij je een gevoel dat wanneer bij hen het geld binnen is je minder 'belangrijk' bent. Wanneer de werkzaamheden uitgevoerd waren, waren er een aantal punten wat niet netjes afgewerkt is. Ik had daarom laatste deel van de factuur achtergehouden, de adviseur kwam nog langs om de punten te bespreken. Hij gaf aan dat dit z.s.m. opgelost gaat worden of ik wel het laatste deel wil betalen zodat de order afgehandeld kon worden. Ik had er vertrouwen in en heb netjes aan mijn verplichtingen voldaan en alles betaald. STOM! niet moeten doen want wanneer je nu vraagt wanneer ze komen kunnen ze geen datum geven. 1 datum doorgekregen welke mij niet uitkwam en vervolgens is de mededeling "dan weten we niet wanneer we komen, dit hoort u nog van ons". Inmiddels zit ik bijna een maand met 2 gebroken glazen in het kozijn en afwerkingen die niet volgens afspraak zijn uitgevoerd. Wanneer je je frustratie uit bij de adviseur krijg je alleen te horen "komt goed" ik ga ervan uit dat het goed komt alleen is de vraag op welk termijn. De nazorg kan beter/sneller zij hebben niet alles naar behoren uitgevoerd en jij als klant bent daar de dupe van. Ik geloof dat het in deze tijd iets te goed gaat waardoor deze houding gegeven kan worden. Mijn tip: Maak van te voren duidelijke afspraken, ook wanneer de eventuele nazorg plaats gaat vinden wanneer de werkzaamheden niet naar behoren zijn en betaal NOOIT alles vooruit, hou een deel achter zo komen ze in ieder geval wel sneller bij je langs aangezien er dan nog wat bij jou te halen valt.

Ontzettend tevreden

Wat een fijn bedrijf zeg! Keiharde werkers, hele mooie afwerking, denken mee, leggen uit wat ze doen...voor mij als leek met wat minder goed verlopen verbouwingen achter de rug een OPENBARING! Groot compliment voor dit bedrijf waar de klant voorop staat.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goed produkt en zorgvuldig gemonteerd

Gunstige ervaring bij een vorig kozijn deden mij opnieuw kiezen voor Eurokozijn. De prijs was even slikken maar de ervaring met de kwaliteit gaven de doorslag. Ook deze keer een positieve ervaring.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Maken schade en lossen het niet op

Mijn advies is om op te passen met dit bedrijf, nadat ze schade hebben gemaakt lopen ze heel hard weg en willen niets oplossen. Wat een fout om in zee te gaan met dit bedrag en veel geld uit te geven.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Professionele montage en goede begeleiding voor en na

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Slecht!!!!!! NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!!

Schade aan de gevel, schade aan de nieuwe kozijnen!!!! Onbeschoft! GEEN AFTERSERVICE!! Geen mogelijkheid tot het neerleggen van een klacht…..kortom, NIET MET DIT ‘BEDRIJF’ UN ZEE GAAN!!!!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Uw review is enorm verrassend aangezien dit haaks staat op alle bezoeken die we op uw verzoek aan u hebben gebracht. We hebben alles in het werk gesteld om te proberen om aan uw verwachtingen te voldoen. Het betreurt ons te lezen dat u hier alsnog een andere ervaring in heeft.

Geweldig bedrijf met dito producten

Inmiddels al drie 'klussen' door Eurokozijn laten uitvoeren. Steeds weer verrast door een interessante prijsstelling, prima informatievoorziening, maar vooral door de mooie producten. En dat steeds weer gemonteerd door zeer kundige en vriendelijke monteurs, die niet alleen snel maar ook nog eens heel netjes werken.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Op afgesproken tijdstip keurig geplaatst

Kozijnen zijn op afgesproken tijd stip geleverd en netjes geplaats.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Prima werk en volgens afspraak

Ondanks het feit dat bij de installatie een van de twee ruiten een scheur werd de installatie keurig afgehandeld. Na een paar maanden bleek de vervangende ruit van de verkeerde soort te zijn. Na weer enige tijd werd de ruit uiteindelijk vervangen en keurig netjes afgerond.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Dik, Bedankt voor de beoordeling. Ondanks dat het wat langer heeft geduurd dan dat we beide zouden willen, toch een heel mooi cijfer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Fantastisch werk geleverd.

Zeer nette mensen die het werk uitvoerden, lieten geen rommel achter,

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Techniek oke, financiele afwikkeling niet best

Er waren na de klus nog 2 restpunten, waardoor ik de laatste 10% van de betaling heb uitgesteld. Het duurde lang voordat deze restpunten werden opgepakt. Ondertussen werd ik aangemaand. Ik heb afgesproken niet 10% in te houden maar een kleiner bedrag. Ik heb toen dus betaald. Na de klus wilde ik de rest betalen, maar heb per ongeluk 100 euro te weinig betaald. Dat was mijn fout. Maar ipv dat ik daarover werd benaderd kreeg ik een brief van een incasso buro en moest ik bovenop die 100 euro nog in de 40 euro betalen aan incasso kosten. Dit heb ik inmiddels betaald. Jammer dat er niet even gecommuniceerd wordt en direct aan een incasso buro wordt overgedragen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Bedankt om de tijd te nemen om ons te beoordelen. Wat u beschrijft over de incassokosten is uiteraard niet de bedoeling. Wij versturen de facturen, maar het traject daarna wordt niet door ons zelf verzorgd en is grotendeels geautomatiseerd. Wij hebben uw betaling om deze reden dus helaas niet gezien. Een foutje maken met een betaling kan ons natuurlijk allemaal overkomen. De berekende incassokosten zullen wij vandaag terugstorten op uw rekening.

Trawlerkade 18

1976CB Ijmuiden