Prima werk geleverd.

Vooraf goed meegedacht om tot een goede offerte te komen. Vriendelijke en bekwame monteurs bij het plaatsen van de kozijnen. Goede service na afloop van het plaatsen. Een paar kleine dingetjes worden zonder probleem opgelost. Jammer dat er geen servicecontract meer mogelijk is voor het hang- en sluitwerk en de rubbers.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Fijne en professionele organisatie.

Na een vrijblijvende aanvraag een adviseur op bezoek met duidelijke uitleg van de mogelijkheden. Het maken van de offerte ging snel. Na akkoord duurde het plaatsen ook niet echt lang. Het plaatsen door de vakmannen ging snel en goed. Veel koffie maar ook veel werk verzet in 2 dagen! Al met al top!

Prima werk.

Aardige monteurs leverden net werk.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Snel werk. Goede afwerking ziet prachtig uit!

Prima kwaliteit.

Super tevreden!

Wij zijn super tevreden met onze nieuwe kozijnen op de bovenverdieping en openslaande deuren beneden! Alles is perfect verlopen vanaf het eerste gesprek met de adviseur tot en met de eindoplevering. Ook de monteurs hebben topwerk geleverd, met veel oog voor de afwerking. Zelden een klusteam zo netjes zien werken en ook na afloop alles weer keurig opgeruimd. Fijn bedrijf met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede service!

Goede uitleg over het product, de montage gebeurt netjes en de kozijnen zijn mooi en van goede kwaliteit.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Op 1 kleinigheidje na (niet op tijd komen van de kraan(4 uur later) ben ik zeer tevreden over het hele project Ze hebben alles keurig geplaatst en afgewerkt complimenten. Lichte schade aan 1 raam maar dat word zsm opgelost. Zeer tevreden klant.

goed en netjes

goed en netjes

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Eurokozijn levert mooi werk af.

Wij waren blij met de nieuwe kozijnen. Geplaatst door vaklui. Komen graag terug.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

prima kozijnen, degelijk, betrouwbaar in de afspraken

Na wat prijs vergelijkingen kwam ik bij eurokozijn uit als beste optie. Alles prima verlopen, alle afspraken nagekomen, zorgvuldig. Eindresultaat ook mooi.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Waren goed, maar terugbellen ho maar

1-11 contact gehad, door misverstand toch allemaal opgelost. Door de kou is deur ietwat ontzet, maar na 1 telefoontje opgelost.

• Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
  • Hoe heeft u de montage ervaren? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Opgelost Eurokozijn

Gisteren gebeld door Eurokozijn, i.v.m. misverstand ging de mail en telefoonafspraak van vorige week vrijdag langs elkaar heen. B. heeft alles keurig uitgelegd en dan is het ook klaar. Door de goede service en na-controle in het verleden was dit ook zeer vreemd maar nu is het voor mij uitgesproken en klaar. Zoals gezegd is de kwaliteit en service normaliter gewoon top!!

• Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren? N.v.t.
  • Hoe heeft u de montage ervaren? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Goede voorbereiding en goede afhandeling

Monteurs werken erg netjes en zijn zeer bekwaam.Snelle montage en erg vriendelijk. Zeer tevreden met het produkt.

Vriendelijk en vakkundig

Eurokozijn heeft onze achtergevel vernieuwd, met een prachtig nieuw kozijn. Door de drukte op de markt heeft de levering even op zich laten duren. Maar de plaatsing was snel en professioneel gedaan. De afwerking is prima. En erg fijn dat men na het plaatsen nog een controle afspraak maakt om alles na te lopen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Kwaliteit en service prima in orde!

Kozijnen, gevelbekleding en voordeur laten vernieuwen door Eurokozijn en man, man, man, wat hebben zij goed werk geleverd. Prachtige kozijnen, deur en bekleding door zeer snelle, net werkende en vakbekwame monteurs opgeleverd. Chapeau!

Heel tevreden.

Werkzaamheden zijn door de monteurs goed uitgevoerd. De kozijnen zorgen voor een mooie uitstraling. Communicatie verliep prima en afspraken werden nagekomen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Tussen verdieping de ramen vervangen. Keurig netjes gewerkt in om het huis. We zijn zeer tevreden . Mooie aanwinst en uitstraling voor het huis.

Perfecte ervaring.

Mijn ervaring is die van een zeer goed georganiseerd en betrouwbaar bedrijf. Deskundig zowel in hun advies als in hun uitvoering. Komen afspraken na en informatie over montage is tot in puntjes verzorgt. Ook de montage en afwerking is zonder enige kritiek onzerzijds verlopen. Eurokozijn verdiend bij ons een dikke tien en een directe aanbeveling.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goede communicatie, en dat wat afgesproken is nagekomen.

Positief

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Prima geholpen en gedaan. En keurig afgewerkt en achtergelaten.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Kunststofkozijnen en gevelbekleding laten plaatsen. Vanaf de aanvraag/offerte tot na de montage is alles goed verlopen. Zeer klantvriendelijk, plaatsing perfect verlopen door vakkundige mensen. Ook de nazorg en eindcontrole perfect verlopen. Ben zeer tevreden hoe alles is gegaan.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goed bezig die mannen van Eurokozijn

Wederom 3 raamkozijnen laten vervangen door Eurokozijn alles verliep vlekkeloos zeker een aanrader. Top team v an 2 nette mannen die hun vak verstaan.

Eersteklas

Na komst van de verkoper en offerte kwam inmeter langs. Plaatsing kozijnen zelfs nog iets eerder dan gepland was. Keurig werk afgeleverd en geheel conform afspraak.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

zeer klantvriendelijk en goede kwaliteit

Prettig gesprek met de adviseur. Kozijnen zijn keurig volgens afspraak geplaatst

Vlekkeloos proces, mooie kozijnen

Bij het zoeken naar een aanbieder van kozijnen kwamen via - zeer tevreden- buren uit bij Eurokozijn. Hun product beviel ons het best van de verschillende bedrijven die we benaderden, dus we gingen met hen in zee. De adviseurs dachten goed mee en gaven ons ideeën waar we zelf niet opgekomen waren en die heel goed uitgepakt hebben. De montage verliep eveneens perfect. We zagen een beetje op tegen de rommel en chaos, maar dat bleek nergens voor nodig. De monteurs waren vriendelijk, werkten snel en lieten alles netjes achter. Eindresultaat: mooie kozijnen en veel meer comfort.

Trawlerkade 18 1976CB Ijmuiden