Top bedrijf, perfecte nameting en eind controle. De plaatsers leuke mannen om in huis te hebben. Ruimen alles op! Werken door en de plaatsing loopt als een trein.....

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Marga, Bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat alles zo naar wens verlopen is. Nogmaals bedankt voor de mooie opdracht en wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Alles perfect geregeld gedaan.

Duidelijke afspraken , wordt van tevoren op de hoogte gehouden van wanneer wat ingepland is. Er wordt erg snel en precies gewerkt. 3 ramen plus een voordeur geplaatst om 7 uur begonnen klaar om 13 45 uur. Verder alles keurig netjes achtergelaten kan niet beter.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer netjes en goed geholpen

Vooraf goede communicatie. Tijdens het monteren nette jongens die keurig werkte . De afwerking was top. Zeer tevreden

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Communicatie waar andere bedrijven nog wat van kunnen leren!

Van begin tot het eind ben ik goed geholpen en ook de nazorg is heel goed. Top!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer goede service en mooie kozijnen

Van begin tot eind werd er meegedacht. Kleuren en opstelling. Heldere communicatie.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Verkoop en plaatsing gaat goed, slechte nazorg

In september 2020 hebben wij een nieuwe achterpui laten plaatsen, met schuifdeuren. Advies, verkoop en de plaatsing zijn verder prima verlopen. Echter de nazorg nadien zijn echt bar slecht. Sinds mijn eerste meldingen eind 2020 is er vaak geen reactie gegeven op mijn klachtmelding. Ik heb nu een aantal technische mensen over de vloer gehad, die niet het probleem hebben opgelost en zelfs de fabriek is langs geweest en zij moesten nadenken over een oplossing. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en is vandaag een monteur geweest die een magneet heeft geïnstalleerd die ervoor zorgt dat mijn schuifdeur open blijft staan en niet spontaan zachtjes dichtschuift. Vooral de service desk die de portal met tickets oppakt en beantwoordt is erg traag en vergeten de klant. Het product is verder prachtig en de monteurs die komen erg vriendelijk en ronden hun werkzaamheden goed af. Erg fijn.

Fijne aftersales.

Wat fijn dat onze klacht zo serieus en snel in behandeling kon worden genomen. Twee van Uw monteurs die weten waar ze mee bezig zijn en ook zijn ze niet te beroerd om antwoord te geven op wat vragen die mijn vrouw en ik hadden uit interesse voor datgene ze gingen doen. Eén van onze drie ramen had een fluittoon bij harde storm en dat was lastig te traceren maar zo grondig als dit is aangepakt hebben wij er alle vertrouwen in dat e.e.a. nu is opgelost. Letterlijk geen propje achtergelaten en alles keurig opgeruimd en meegenomen; erg fijn om op deze manier gebruik te maken van Uw service, hulde !! Met vriendelijke groet, Frank & Anita, Hoofddorp.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Heel fijn bedrijf met goed advies. Wij twijfelden over het vervangen van de kozijnen of opnieuw laten schilderen, aangezien onze oude kozijnen nog in redelijke staat waren, maar niet zo goed isoleerden. De adviseur van Eurokozijn kwam met de perfecte oplossing. Een soort Clickover systeem dat je over je oude kozijn heen plaatst. Was binnen twee uur gepiept, scheelde behoorlijk wat kosten en kozijnen zien eruit als volledig nieuw. Bovendien allemaal erg vriendelijke mensen.

Top bedrijf.

Bij mij heb ik door Eurokozijn de voorgevel in totaal 3 kozijnen en gevelbekleding laten vervangen. Ik heb zelden zulke fijne uitvoerders meegemaakt. En wat werken die jongens hard, secuur en erg netjes. Ze gaan achterelkaar door en kon ze hooguit 2 x wat te drinken slijten. Na 2 dagen waren ze klaar. Ontzettend mooi geworden. Zeer veel complimenten van omwonende gekregen. Niet alleen over de kozijnen maar ook over de montageploeg. Toen ze vertrokken was bijna niet te zien dat ze waren geweest!! Alles was netjes aangeveegd en oude troep meegenomen. Echt aan te raden wanneer je andere kozijnen overdenkt!

Ervaring

Service tot heden sinds het plaatsen van de kozijnen vind ik waardeloos.Geen info gehad dat men bijna 300 € per jaar extra kwijt bent aan onderhoudskosten en indien er problemen zijn geweest duurde het heel lang voordat men geholpen werd .Maar het innen van facturen is eurokozijn punctueel ,ondanks dat ik in mijn geval van te voren heb aangegeven dat ik afwezig ben en ,een factuur toch naar de incasso bureau is verstuurd ,alhoewel ik achteraf de kosten niet hoefde te betalen.Al met al eurokozijn zou ik niet aanraden.Belangrijke punten die besproken werden bij de offerte is het financiële.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Ik zou EuroKozijn niet aanbevelen.

Teleurgesteld in mijn ervaring. Adviseur op bezoek, offerte aanvraag, akkoord op offerte etc ging goed. Toen kwam de dag van plaatsing. Op de dag dat de deur geplaatst zou worden kwam de installateur erachter dat de deur met kozijn die ze bij zich hadden helemaal niet paste. Dit terwijl het kozijn er al uit was gesloopt! De monteurs gingen snel opzoek naar een nooddeur. In de tussentijd werd ik gebeld door de adviseur die vertelde dat hij met spoed de juiste order heeft laten plaatsen en dat hij uiterlijk de volgende ochtend terug zou bellen met meer informatie. Mijn vraag rondom compensatie voor het ongemak zou hij dan ook terugkoppelen. Na een paar uur met een open gat in mijn huis te hebben gezeten met kou en regen kwamen de monteurs terug met een deur in een andere kleur, andere maat, en andere draairichting dan wat wij hadden besteld. Het waren niet de juiste maten waardoor aan de binnen en buitenkant de afwerking niet naar wens was. Ook bleef er een nare geur achter… Toen ik de volgende dag niet in de ochtend ben gebeld besloot ik maar zelf te bellen rond 15:30 maar kreeg ons adviseur niet te pakken. Kort daarna werd ik terug gebeld en werd mij verteld dat omdat zij nog van plan waren de deur juist aan te leveren dat er geen vorm van compensatie zou worden gegeven. Dit ondanks dat dit mij onnodig tijd heeft gekost om thuis te blijven, en dat wij nu zitten met open delen van ons houten kozijn aan de buiten kant en met planken hout aan de binnenkant van de woning omdat de deuren en kozijnen niet helemaal passen. Wij weten ook nog steeds niet wanneer de JUISTE deur en kozijn gemaakt worden en geplaatst kunnen worden.

Waardeloze service

De geplaatste kozijnen voldoen aan de verwachtingen. De service van Eurokozijn is waardeloos. Er is bij plaatsing flinke schade veroorzaakt aan tegelwerk en stucwerk. De mannen die de kozijnen plaatsten hebben mij daarover niet geïnformeerd terwijl ik thuis was. Ze hebben alles met kit lelijk dichtgesmeerd. Eurokozijn vindt het blijkbaar normaal dat zulk werk wordt afgeleverd want er volgden geen excuses. Dat er geen oplossing wordt geboden voor de ontstane schade wordt verklaard uit de leveringsvoorwaarden. Je hebt ervoor getekend dat er schade kan ontstaan. IN de leveringsvoorwaarden is echter geen sprake van de omvang van de schade die acceptabel is. Geen aanrader dus, dit bedrijf.

• Hoe heeft u de montage ervaren?
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Nadat ik een mail om informatie gestuurd, werd ik opgebeld voor een afspraak bij ons thuis. Daar werden onze wensen geïnventariseerd en de betrokken kozijnen opgemeten. Daarna een goede offerte gekregen die ik kon vergelijken met andere offertes die ik had uitgevraagd. Aan Eurokozijn de opdracht verleend. De montage is top uitgevoerd, alle rommel werd opgeruimd en ook de nazorg was netjes. Er kwam iemand van Eurokozijn langs om de gemonteerde kozijnen te bekijken en te vragen of alles naar wens is verlopen en of er nog zaken waren die niet goed waren gegaan.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Deskundig en netjes gewerkt!

Een goed team dat net werk heeft afgeleverd. Zoals ook op de eerste dag alles werd gezogen en opgeruimd. De 2e hoefde ik alleen nog even de vloer te dweilen en alles kon weer op zijn plaats. De renovatie ziet er fantastisch uit. De mannen hebben hard gewerkt en echt hun best gedaan! Ik ben zeer tevreden en durf dit bedrijf zeker aan te raden!

Ontzettend slechte communicatie

Onlangs hebben wij kozijnen laten plaatsen door Eurokozijn. Helaas zijn wij erg teleurgesteld in het bedrijf. Wegens ontzettend slechte communicatie. Wij huren eurokozijn in als bedrijf wegens jullie expertise op het vlak van het zetten van kozijnen. Wij gaan er dan ook van jullie jaren lange ervaring uit. Hierbij word er door jullie aangegeven een kraan nodig te zijn om de kozijnen te plaatsen.  Echter kon deze kraan helemaal niet gebruikt worden vanwege de betonnen overkapping van de gevels boven de ramen. Wij verwachten van jullie als bedrijf dat dit tijdens de 2 bezoeken die er plaats hebben gevonden gezien moest zijn. Dit is jullie werk. Wij als klant gaan er dan ook van uit dat jullie dit goed inschatten en gaan dan uiteraard akkoord met de prijs wanneer jullie aangeven dat dit nodig is.  Tijdens het plaatsen word er aangegeven door jullie collega’s die de ramen zetten dat deze kraan niet gebruikt kan worden wegens de betonnen overkapping die in de weg zit. Feitelijk gezien moeten wij een bedrag betalen voor een kraan van €437 die niet gebruikt kon worden door een inschattingsfout van jullie. Meerdere malen hebben wij geprobeerd contact met jullie te zoeken voor een gepaste oplossing. 1 maal hebben wij te horen gekregen dat wij de kosten gewoon moeten betalen. Hierop hebben wij meerdere malen een mail gestuurd. Tevergeefs er word niet gereageerd op onze mails maar er worden wel aanmaningen met eventuele incasso kosten per mail en post naar ons gestuurd. Daarnaast kwam de monteur er tijdens het zetten achter dat de hoe niet past. Hiervoor moet nog een nieuwe hoe geleverd worden. Voor ons betekend dit dat de plaatsing nog niet geheel compleet is maar ontvangen wel tot 2 keer toe een aanmaning via de mail en de post. Wij hopen dat jullie alsnog contact met ons opnemen voor een gepaste oplossing.

Zeer positief

Ben netjes geholpen met opties en mogelijkheden. Professionele montage.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Nazorg en (poging tot) contact; waardeloos

Tot en met montage van de kozijnen gaat alles prima. Hierna echter verschillende contactverzoeken verzonden en extra informatie opgevraagd (per mail en telefoon), maar krijg al weken geen reactie. Afgelopen jaar voor bijna € 35.000 aan kozijnen laten vervangen, dan zou je wel wat nazorg en service verwachten. Helaas laten ze je keihard stikken, waardoor ook de subsidie aanvraag voor isolatie in gevaar komt.

• Hoe heeft u het gesprek met uw adviseur ervaren?
  • Hoe heeft u de montage ervaren? N.v.t.
  • Hoe ervaart u de kwaliteit van het product? N.v.t.

Vanaf het eerste contact voelde het al goed aan. Alles werd prima uitgelegd. Het inmeten was gauw gebeurt. Daarna werd de afspraak gemaakt om de kozijnen te plaatsen. Dat werd ook zorgvuldig en ontzettend netjes gedaan. Ik hoefde bij wijze van spreken nog niet eens te stofzuigen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Service van bedrijfleiding is slecht

Mooie kozijnen en goede monteurs. Echter is ons geval een deur geplaatst die te klein is volgens bouwbesluit. Dit is niet gezegd door de verkoper. Op tekening staat wel een maat. Maar ik ken het bouwbesluit niet en zie pas dat een deur klein is op moment dat deze wordt geplaatst. Door grijze grove scharnieren aan de buitenkant van de deur lijkt de deur nog kleiner. Verzoek om als compensatie witte te plaatsen, wordt gehonoreerd tegen betaling. Tevens openslaande tuinderijen geplaatst. Deze kan je aan buitenkant niet dichttrekken. Geen handvaten en waait dus weer open. Kan misschien wat aan gedaan worden, maar tegen betaling. Kortom slechte service

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zowel het voortraject als opmeten ed als de uitvoering en plaatsing is uitstekend verlopen

Vakmanschap

Van opname tot eind oplevering, vakmanschap staat voor op. Uitstekend resultaat. Eindelijk een aannemer die levert wat het beloofd.

Vertrouwen

Snel contact, alles volgens afspraak, goed materiaal en geweldige hardwerkende, vriendelijke medewerkers!

Top!!

Zeer goede kwaliteit, ook leuke monteurs in een ontspannen sfeer. Alles werd overlegd, schoongemaakt en uitgelegd waar nodig.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Supertevreden over het eindresultaat!!

Afgelopen week alle kozijnen/deuren laten vervangen. Dit alles in 3 dagen gelukt. Supertevreden over het eindresultaat. Echt vakwerk. Gekozen voor het gehele huis in antraciet te doen... We konden er wel een voorstelling van maken, maar dit is echt boven verwachting. Vanaf het eerste gesprek tot het plaatsen en eindafspraak was in 1 woord TOP! Bedankt mannen!

Super vriendelijke professioneel

Hielden zich aan de afspraak. Vragen werden duidelijk beantwoord Kundige mensen