Team Eurokozijn doet wat het beloofd!

Eurokozijn heeft ons hele huis voorzien van nieuwe kozijnen, deuren, glas en gevelbekleding. Van het eerste telefoontje voor het maken van een adviesafspraak tot de oplevering van het uitgevoerde werk zijn wij enorm tevreden. De communicatie met zowel het personeel op kantoor, de adviseur, de inmeter, de voorman en de uitvoerders was zeer prettig en duidelijk. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd en met het resultaat zijn wij erg blij. Wij raden Eurokozijn daarom ook zeker aan!

uitstekend

zeer goede ervaring

Mooie kunststof kozijnen

De kozijnen zijn prachtig. Montage ging ook volgens afspraak. Helaas waren er tijdens het plaatsten een paar kleine beschadigingen ontstaan. Dit hadden we direct gemeld en zou hersteld worden. De kozijnen waren geplaatst begin januari 2023. De herstelwerkzaamheden zijn pas verricht op 23 juni 2023. Al die tijd kon onze radiator aan de keukenzijde niet teruggeplaatst worden, omdat daarachter een paneel vervangen moest worden. Op 23 juni bleek ook nog eens dat het bewuste paneel de verkeerde afmetingen bleek te hebben, dus uiteindelijk was alles pas hersteld op 27 juli 2023. Het eindresultaat is naar tevredenheid. De monteurs waren heel vakkundig en behulpzaam, maar de tijd tussen plaatsen en herstelwerkzaamheden had wat ons betreft wel sneller gemogen.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Ik was erg positief verrast door snelle levertijd en zeer vakkundige montage!

Het project begon met serieus inmeten en opmeten, gevolgd door een tweede opmeting na offerte: Eurokozijn werkt daarbij netjes, maakt een zeer professionele indruk en reageert snel op vragen : tevens werd er goed advies mbt indeling raam en deursystemen gegeven. Ik vond de prijs zeker ok, niet de goedkoopste maar kreeg wel beste indruk qua materiaal, advies en ervaring voor een flat op hoogte (kraanwerken): de maak en leverperiode was verrassend snel (denk ook door eigen fabriek op locatie) 4-5 weken maar, en de inbouw met een team van 5 man in twee dagen uitermate netjes en snel. Ook de binnenafwerking keurig weer op orde, hier maakte ik me enigszins zorgen hoe dit eruit zou zien na breekwerk: niets dan lof, jongens alles keurig afgewerkt en gekit! Kortom prima materiaal, stevig en keurig werk. Ik kan dit alleen maar aanbevelen!

Snel en professioneel

Het contact, de communicatie, verloopt soepel en is duidelijk vanaf het eerste offerte gesprek tot de evaluatie na de oplevering. Zaken en het proces worden rustig, duidelijk, tot in detail besproken en zo nodig uitgelegd. Alles van inmeten, levering tot montage zijn uitermate vakkundig. De levering en montage zijn zeer snel, efficiënt en bovendien schoon.

Helemaal niks te klagen!

Hele proces is zeer goed verlopen. Vakkundig ingemeten en geïnstalleerd. Personeel vriendelijk en ontzettend netje gewerkt.

Hele goede ervaring.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Wij hebben bij eurokozijn onze voor en achterdeuren laten vervangen. Bij aanvang van montage rond 8 uur alles goed doorgesproken met 2 monteurs. Deze waren zeer vriendelijk en gingen na een kop koffie aan het werk. Ik kon hierbij ook lekker aan mijn eigen werk tijdens de werkzaamheden. Al het werk was aan het einde van de dag klaar. Toen nog even een eindcontrole gedaan en handtekening gezet. Ook de presales met Fabian was super! Snel een offerte en duidelijke afspraken. Dit is hoe service hoort te zijn!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hoi Kjell, Bedankt voor deze mooie review! Ik ben blij dat je het geheel als positief ervaren hebt. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en misschien tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

Snelle, goede en nette werkwijze

De voorbespreking met de adviseur was goed en hij gaf ons prima informatie. De offerte werd snel naar ons opgestuurd. Het inmeten erna verliep vlot en zonder problemen. De montage ging goed. Ze werkten netjes en ruimden alles ook op. Ze hadden verhuisdekens bij zich om mijn keuken af te dekken.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hoi Yvonne, Bedankt voor de mooie review. Zo te lezen is elke fase van het project positief ervaren, helemaal goed! Nogmaals bedankt voor de opdracht en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

De 2 kozijnen zijn vakkundig en snel geplaatst door de monteurs. Alles is keurig afgewerkt. De monteurs hebben meegedacht over de afwerking en daarin geadviseerd. Wij zijn super tevreden en blij met resultaat!

uitstekende vaklui,

Vanaf het offerte traject tot uitvoering allemaal perfect en duidelijk verlopen. Ik heb de samenwerking als zeer prettig ervaren en zal Eurokozijn zeker aanbevelen. Prettige en vakbekwaam monteurs.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Waren zeer vriendelijk en hebben goed werk verricht en hebben alles ook weer netjes en schoon opgeleverd

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

uitstekende vakmensen werken zeer secuur en netjes

heb drie kozijnen laten plaatsen binnen 1 dag en toen ze weg waren was er geen stukje afval achter gebleven waren hele fijne werklui in de omgang met hun klanten Kevin en zijn maatje jullie waren toppers

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Hele goede service en prima aflevering

Hele goede uitleg door de adviseur die ook telefonisch steeds te bereiken was. De definitieve meting verliep ook prima en de plaatsing van de kozijnen werd zeer professioneel en snel gedaan. In 1 dag 6 raamkozijnen en 2 deuren geplaatst. De heren hebben heel netjes gewerkt en lieten alles bezemschoon achter.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer prettig en betrouwbaar bedrijf en een erg mooi resultaat!

Allereerst wordt je tijdens het proces erg goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Zowel adviseur, inmeter als de installatiemonteurs waren allen prettige mensen. Ook over het eindresultaat zijn wij zeer te spreken! ECHT een bedrijf dat we aan iedereen zouden aanbevelen! Als we dit eerder hadden geweten hadden we al onze kozijnen door Eurokozijn laten plaatsen!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Goede service en begeleiding vanaf eerste contact

Het eerste gesprek was heel positief. Na het geven van de opdracht zijn we constant op de hoogte gehouden. De montage is goed verlopen. Een ruit bevatte een beschadiging vanuit de fabriek en hiervoor is een afspraak gemaakt om de ruit te vervangen. Erg goede nazorg dus ook. Ik kan dit bedrijf echt aanraden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Product ziet er goed uit en is conform verwachting. Montage is prima verlopen met slechts een enkele opmerking. Tekenwerk van te leveren product(en) mag wat gedetailleerder.

Prima kozijnen

Prachtige kozijnen voor een goede prijs. Kwamen met 6 man 4 kozijnen vervangen in 1 dag. Alles netjes afgewerkt.

goede service, netjes gewerkt

Het hele proces van offerte tot installeren wordt op een keurige en heldere wijze uitgevoerd. Monteurs zijn vakbekwaam en werken netjes. Oude kozijnen netjes afgevoerd. Tijd tussen offerte en plaatsing bedroeg een krappe 4 maanden.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Zeer goed gedaan en snel

Onze achterdeur is ontvangen en dit hebben ze heel goed gedaan. Deur ziet er top uit en zeer netjes afgewerkt.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Snel en professionele ploeg aan het werk

De nieuwe kozijnen zien er prachtig uit . Het montage team was snel en professioneel, ook de stemming van de teamleden was opperbest en heel vriendelijk. Het binnendringend geluid van buiten kis direct al veel minder, wat het effect is op verwarmingskosten gaan we zien tzt wel.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

In alle opzichten prima werk.

Heldere communicatie tijdens het hele proces. Het team dat het kozijn plaatste was deskundig, er werd heel netjes en schoon gewerkt en je kon merken dat het een goed op elkaar ingesteld team was. Het triple glas kozijn zelf is van goede kwaliteit. Ben er blij mee.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

afspraken worden nagekomen en prima resultaat.

Onlangs ons 4e kozijn laten plaatsen door Eurokozijn. ondanks dat het laatste kozijn inmiddels ook al weer 4 a 5 jaar geleden geplaatst was weer voor eurokozijn gekozen. Eurokozijn biedt een scherpe prijs en is transparant. afgesproken datum van oplevering is prima nagekomen en de monteurs hebben weer keurig werk geleverd. Ook is de communicatie over wensen tav afwerking prima. De reeds geplaatste kozijn zien er nog steeds strak uit, de kwaliteit blijft goed.

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Duidelijke uitleg, begeleiding en fraaie afwerking. Vriendelijk vakkundig personeel

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Jan, Bedankt voor het schrijven van een mooie review! Nogmaals bedankt voor het vertrouwen en veel plezier met het nieuwe kozijn. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn

In een zin: dik in orde!

Het gesprek met de adviseur was kort en duidelijk, geen overbodige verkooppraatjes. De montage was snel, accuraat en volbracht door een gezellige crew. Alles keurig netjes achtergelaten. Kwaliteit als verwacht (met de opmerking dat ik de lange termijn nog niet kan overzien). Al met al een dikke voldoende, dus 5 sterren!

• Hoe ervaart u de kwaliteit van het product?

Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaringen! Goed om te lezen dat elke fase goed is bevallen. Geniet van de nieuwe kozijnen en wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Fabian Albers & Team Eurokozijn