Het heeft mij enorm geholpen om het conflict met mijn werkgever over te dragen aan dit advocaten kantoor. Hannah Sluis heeft uitstekend gehandeld in dit conflict, snel en adequaat. Met een bevredigend eindresultaat.

Uitstekende juridische hulp, door advocaat Karin Boukema.

Op basis van een eerste goede ervaring met Loos & Boukema advocaten, ben ik inzake arbeidsrecht opnieuw te rade gegaan bij hen. Heldere afspraken over tarieven (zijn naar wens verlopen), naast realistische informatie over de verwachting van het te behalen resultaat. Mijn juridische hulpvraag is op een efficiente en volhardende wijze door Karin Boukema behartigd, steeds in goed overleg. Hierbij heb ik een zeer vlotte accurate communicatie ervaren, met een persoonlijke benadering en goed behaald eindresultaat. Zeer aan te bevelen!

meedenkend, proactief en ook nog met humor

Onze ervaring met Hannah is zeer positief. Zij reageert snel op vragen (juridische zaken hebben eigenlijk altijd haast), is analytisch goed en op z'n tijd kun je nog lachen ook. Haar voorstellen zijn altijd redelijk en ze laat goed zien welke keuzes je kunt maken in de procedures. We hebben al diverse casussen met Hannah tot ieders tevredenheid kunnen oplossen.

Amazing lawyer, very professional and effective!

Fully recommend Hannah Sluis as a lawyer. Was having trouble with my ex-boss and Hannah made it seem so simple and fast. She was very direct, always super honest and gave very good advise. Thank you so much! Great experience

• Would you recommend us? Yes

Koen van de Berg: grondig, strategisch en doortastend!

Wij hebben heel veel gehad aan de professionele steun van Koen van de Berg. Hij heeft een uitgebreide juridische én bouwkundige kennis, die hij heeft ingezet bij het behartigen van onze belangen. Het moge duidelijk zijn dat wij Koen heel dankbaar zijn. Als je dus op zoek bent naar een advocaat gespecialiseerd in bouwrecht, dan moet je bij Koen van de Berg zijn. Tot slot, Koen is ook een heel vriendelijk en toegankelijk mens.

Prima.

Zeer prettige en proffesionele ervaring. Doortastende dame die van aanpakken weet. Erg vriendelijk, duidelijk in communicatie en (on)mogelijkheden. Betrokken en toegankelijk. Zeer aan te raden als gezinsadvocate.

Ik ben via het juridisch loket verwezen naar Karin Boukema, na dat ik contact had opgenomen werd ik snel en vriendelijk geholpen. Karin is concreet en komt goed op voor je belangen!

Belang van het kind gaat voor alles.

Esther is een bijzondere en goede advocate; ik beveel haar van harte aan. In de naleving van de omgangsregeling met mijn ex heeft zij op effectieve en efficiënte wijze resultaat behaald. Esther is scherp in het doorzien van mensen en situaties. Ze weet zaken goed te scheiden en door alles heen het belang van het kind de absolute prioriteit te maken. Dit is waarom ik initieel ook heel bewust voor haar gekozen heb.

Super goed geholpen!

Ik ben super fijn geholpen door mr. Boukema. Ze antwoordde heel snel en ik kon altijd mailen voor vragen die ze daarna helder en duidelijk uitlegde. Ze is een top advocaat die ik zeker kan aanraden!

Betrokken, aardig en fantastisch resultaat

Esther heeft ons geholpen bij een voornaamswijziging. Het contact was persoonlijk en laagdrempelig en dankzij haar professionele inspanning is alles wat we wilden gelukt. Ik zou haar zeer aanbevelen

Goed, deskundig en snel geholpen.

Karin is professioneel, doortastend en communiceert snel. Door de situatie, je wensen en de mogelijkheden goed op elkaar af te stemmen, worden onnodige kosten vermeden en de gewenste resultaat geboekt. Karin is een plezierige, top advocaat die ik ten zeerste kan aanraden!

Uitstekend geholpen door mevrouw Sprenkeling

Heel erg goed geholpen door mevrouw Sprenkeling, een echte aanrader.

Zeer accurate en persoonlijke benadering.

Mw. Boukema heeft een persoonlijke benadering waardoor de samenwerking zeer prettig verliep. Mw. Boukema gaf mij vertrouwen en heeft mij ontzorgd. Het proces is met goed gevolg afgesloten.

Fijne communicatie en expertise.

Fijne afhandeling van mijn vaste contract. Duidelijke communicatie en input.

Zeer fijn advocatenkantoor

Mr. Sprenkeling is een zeer betrokken familieadvocate met een groot inlevingsvermogen. Hard op de inhoud, met de juiste argumenten, en een grote overtuigingskracht door op het juiste moment haar verhaal te ondersteunen middels emotie. Na jaren zie ik eindelijk mijn kinderen weer met regelmaat. Mijn kinderen en ik zijn haar heel erg dankbaar.

Deskundig en to the point! Veel dank!

Sara van Eck is zeer professioneel en toegewijd

Met hart en ziel heeft Sara alles maar dan ook alles uit de kast getrokken om mijn complexe en uitgebreide dossier inzake het verdelen van de gezamenlijke woning plus de VOF ontvlechting van mijn ex-vrouw en mij, om dit tot een daverend succes te brengen. Ze is goed bereikbaar, en ze heeft mij steeds het gevoel gegeven dat je niet maar een nummer bent, maar geeft je het gevoel dat jouw zaak haar zaak is. Ondanks mijn stressvolle situatie wist Sara me steeds weer rustig te krijgen. Ik ben zeer tevreden en dol-gelukkig dat ik bij Sara terecht kwam.

Super goed geholpen. Sterke begeleding!

Sara van Eck heeft ons super fijn geholpen. Eerst duidleijke uitleg van de opties en daarna zeer prettige en professionele begeleiding. Zeer heldere communicatie. Dat vonden wij heel prettig. In een juridisch proces kan het wel eens een wirwar van informatie worden. Sara heeft alle stappen in het proces gaander weg toegelicht en zo de stress laag gehouden bij ons. We zijn erg dankbaar voor het resultaat. Dat uitslag was beter dan gedacht nog!

De professionele advies heeft mij gerust gesteld

Karin heeft mij op een vriendelijke, geruststellende en grondig manier geholpen. Dat betekende dat het hele proces veel minder stressvol was en daar ben ik heel dankbaar voor.

Zeer goede ervaring met Advocaat Mevrouw Esther Sprenkeling

Mevrouw Esther Sprenkeling kent haar vak zeer goed en ze handelt een zaak op zeer professionele manier. Ze is vriendelijk en staat altijd te woord naar haar client. Gebruikt alle moderne medthoden om gericht en tijdig antwoord te geven op vragen van haar client. Ik ben zeer tevreden en dol-gelukkiig dat ik bij Mevrouw Esther Sprenkeling terecht ben gekomen. Ik raad haar voor juridische en gerechtszaken.

Een Meester in elke zin van het woord!

Meester Karin Boukema is een efficiënte advocate die echt samenwerkt met haar cliënt, al vanaf het eerste gesprek met haar heb je het gevoel dat je een oprecht mens tegenover je hebt die goed luistert naar je verhaal. Meester Boukema is duidelijk en zéér responsief als je zelf nog met vragen zit. Een goede advocate en mooi mens!

The help I received was priceless

I am Portuguese, am due to this epidemic situation, I decided to return to Portugal to be with my family. My employer saw this as a good time to terminate my contract, thinking that since I was far, he could basically get away with anything he wanted. Thanks to Loos & Boukema, I still got some type of compensation. A especial thanks to Karin

• Would you recommend us? Yes

Goed werk

Erik Jan Loos is een aardige, bekwame advocaat. Luistert goed en heeft ook oog voor de persoonlijkheid van de klant.

Helemaal top.

Fijn geholpen , snelle reactie’s

Blij met Esther

Esther pakt het wat mij betreft precies op de goede manier aan: ze heeft heel snel door waar het om gaat, bracht direct in het eerste gesprek het belang van het kind ter sprake, ze reageert heel snel op vragen en is altijd lekker duidelijk en kort in haar reacties. Online reviews schrijven valt onder mijn 'minst-favoriete bezigheden' maar ik gun iedereen een Esther