Zeer prettig

Sara van Eck van Loos en Boukema heeft ons uitstekend geholpen. Duidelijke communicatie en goede verwachtingsmanagement. Ook zeer leerzaam traject.

Zeer tevreden.

Gewoon geïnteresseerd. Zonder gedoe en altijd adequaat.

Deskundig en vlot geholpen

Wij zijn deskundig en vlot geadviseerd.

Professioneel en prettig advies, gericht op resultaat.

Erik Jan is een prettige persoon, hij is handig en ervaren en geeft professioneel advies, hij geeft duidelijk de kaders aan, zodat wij daarbinnen onze afwegingen konden maken. Zijn hulp heeft tot een zeer goed resultaat geleid.

Snelle reacties en nuchtere aanpak!

Ik ben heel tevreden over de samenwerking met Esther. In tijden van veel stress door mijn scheiding keer ik na een lange periode weer terug naar mijn eigen huis. Dank Esther voor je hulp!

Efficient and Brilliant services

Even though I don't leave in Holland at the time of my divorce and I've never met Esther she took on my case after briefing her via an email. I was lost on how to go about representing myself but she reassured me she will represent my interest 100% and I should relax. And she did.! It was a relief as her dedication took away a great burden. She handled my case professionally and made sure I got exactly what I wanted. I can only say thank you Esther!

Fijne samenwerking met Sara van Eck

Lastig huurconflict met veel juridische onzekerheden. Sara heeft altijd haar oog op de bal gehouden door hoofd- en bijzaken gescheiden te houden. Prettige communicatie, ze was altijd bereikbaar om mij als leek duidelijk uit te leggen wat de (on)mogelijkheden waren. Ik zou zeker nogmaals voor Sara kiezen als ik in een juridisch conflict verzeild raak.

Goede en duidelijke communicatie

Esther heeft altijd duidelijke uitleg gegeven waardoor ik goed op de hoogte was van de stand van zaken.

Super snel handelen

Dankzij het snelle juridische handelen van mevrouw Sprenkeling kan ik nu met mijn zoon op vakantie met toestemming.

Mr. Karin Boukema heeft mij (wederom) uitstekend geholpen. Haar gedegen juridische kennis en goede strategie hebben tot het gewenste resultaat geleid. Zeer prettige, open en heldere communicatie.

I am highly satisfied of the amazing job that Karin Boukema did.

Karin Boukema did a really good job standing for my cause.

Uitstekende hulp bij zaak omgangsregeling

Ik ben ontzettend goed geholpen door Mevrouw Sprenkeling. Zij heeft mij heel goed bijgestaan in mijn zaak over een uitgebreide omgangsregeling. De belangen van het kind staan bij haar voorop. Mevrouw Sprenkeling heeft mij vanaf het eerste gesprek alle vertrouwen gegeven in een goede afloop, en dat is zeker zo gelopen. Ik ben haar ontzettend dankbaar en raad haar zeker aan.

Ik voelde me echt gesteund door advocaat Sara van Eck

Ik heb advocaat Sara van Eck als advocaat gehad in de zaak met het verkopen van mijn huis gehad. Sara heeft me daarin goed ondersteund. Ze vriendelijk, geduldig, goed bereikbaar en doortastend.

Professioneel advies en begeleiding in het proces

Mijn ervaring was heel prettig met van Loos&Boukema advocaten. Ik ben goed geadviseerd in de mogelijkheden en ook goed begeleid in het bezwaar proces, met uit eindelijk een positief resultaat.

Zeer professioneel en spoedig gehandeld

Alles was naar wens. Mevrouw Boukema heeft mij snel en goed geholpen. Ze heeft mij door het hele proces geleid en ben zeer tevreden met de uitslag.

Zeer professioneel en spoedig gehandeld

Geweldig geholpen

Mevrouw Sprenkeling heeft mij geweldig geholpen. Twee jaar geleden kwam ik met een berg aan hulpvragen. Met veel geduld, tijd en juridische expertise heeft zij mij geholpen. Mevrouw Sprenkeling reageert snel en duidelijk. Zij weet wat juridisch mogelijk is en helpt daarbij.

Uitstekende werk

Ik wil mijn positive ervaring delen. Esther is zeer professioneel, zij neemt snel actie. Ze weet precies wat voor cliënt belangrijk . Ze onderhandeld op correcte en professionele manier met andere partijen. Ze informeerde op tijd gaan van zaken! Haar inzet in de zaak als doel om te winnen en het lukt haar ook! Ze is ook een warm , begripvol vrouw die echt in je geïnteresseerd! Ik raad haar aan , de resultaten van haar werk uitstekend! Mvg, Zaspinok Irina

Super prettig en goed geholpen

Ik zat in een ingewikkelde situatie met mijn huisbaas maar ben ontzetten goed bijgestaan door Erik Jan Loos. Communicatie was erg prettig en ik was snel gerust gesteld dat ik er niet alleen voor stond. Onwijs bedankt!

Karin is vriendelijk en efficiënt

Vriendelijk efficiënt. Altijd goed advies gekregen. Karin is erg zorgzaam en als ik nog een werk problem geen has ik direct in contact met haar. Geweldig advocaat. Misschien duur maar elke cent waard. Ben heel erg tevreden met ons samenwerking. Dankjewel Karin

Goed gevoel vanaf het begin

Vanaf het eerste gesprek met Mevr Boukema, had ik een goed gevoel om mijn, zaak via haar kantoor, op te nemen tegen mijn ex-werkgever. Direct was en werd duidelijk gemaakt, hoe het er voor stond en wat eventueel te verwachtten in deze.

Top gedaan!

Communicatie is goed. Alles Is heel snel geregeld. Mvr Boukema was goed tr bereiken en hielp mij met al mijn vragen.

Mijn zaken prima behartigt

Stond voor mij klaar. Fijn contact. Goede afhandeling.

Esther Sprenkeling is dé gezinsadvocaat/ mediator die jou én je gezin helpt!

Een krachtige advocaat én gezinsmediator vind je in Esther Sprenkeling. In nare juridische tijden ontdek je pas wie je scherp en constructief helpt. Hoe Esther mij juridisch bijstond tijdens mijn vechtscheiding maar tegelijkertijd ook adviseerde over de gezinssituatie, heeft mij ook als mens geholpen. Zij verloor mijn juridisch belang niet uit het oog maar bleef ook focus houden op wat op lange termijn het beste is, vooral voor de kinderen. Het contact met Esther is bijzonder aangenaam en zij verwoord zaken zeer helder. Ik beveel haar dan ook van harte aan als Gezinsadvocaat.

Sterk ondersteunt in moeilijke situatie met werkgever

Ik zat in een ontzettend lastige positie met mijn ex-werkgever waarin ik geen idee had hoe ik er goed uit had kunnen komen.. Gelukkig kreeg ik van Karin Boukema de nodige ondersteuning met maximaal empathisch vermogen en ijzer scherpe kennis in huis! Zij liet er geen gras over groeien en stond direct voor mij klaar om deze zaak positief af te handelen, heel fijn! Mijn dank is groot!