Prachtige omgeving

Een prachtige kano tocht gemaakt. We hadden per ongeluk 2 kano's gereserveerd maar dit kon zonder probleem gewijzigd worden in 1 voor 2 personen. Prima verzorgd verder. Er was aangegeven dat er een locatie was waar je kon koffie drinken en naar het toilet deze waa helaas gesloten. Maar er waren onderweg genoeg plekjes om aan te meren. Door de bochten in de dommel voelde het heel prive fijn!

• Soort activiteit: Kano tocht
  • Groepsgrootte: 2 personen
  • Tips & verbeteringen Plek voor catering was gesloten jammer

Gezellig

Enorme gezellige middag gehad. Wel een uitdaging wanneer je het nog nooit gedaan hebt

• Communicatie N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Groepsgrootte: 7

Hoi Martin, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie een gezellige middag hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Heerlijk tot rust gekomen

Het voelde echt een beetje als op vakantie zijn, ook al woon ik in de buurt. Vriendelijk personeel, korte uitleg en dan mag je lekker gaan. Aanrader :).

• Soort activiteit: Kajakken
  • Groepsgrootte: 2

Hoi Silvia, Fijn om te lezen dat jullie een vakantie gevoel ervan kregen! :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuk en prima geregeld

Alles prima, mooie tocht!

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Marieke, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat je de toch mooi hebben gevonden. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Wij ( opa, zoon en kleinzoons ) hebben genoten van de kanotochten Boekel- Vennermolen.

Wij ( de kanoërs ) werden zoals gebruikelijk met een bus naar de startplaats aan de Dommel vervoerd. Deze keer hadden we PECH dat we met de WITTE bus werden vervoerd. ALS HARINGEN IN EEN TON! Veel te kleine zitruimte voor volwassenen; deze bus zal in een grijs verleden misschien gediend hebben voor schoolzwemmers.? In deze afgedankte rammelbak ga ik nooit meer zitten. Geen veiligheidsgordels. Ander punt: Na de kanotochten hebben we op jullie terras nog enkele consumpties gebruikt; o.a. een schaaltje bitterballen. De opgediende bitterballen waren lauw en in de kern nog bevroren. We hebben ze teruggegeven om opnieuw op te warmen. De kanoroute was perfect; de kanogoten over de 2 stuwen zijn oké

• Soort activiteit: Kanoen
  • Tips & verbeteringen Betere bus, betere bitterballenbakker

Hallo Antoon, Wat vervelend om te horen dat jullie de rit zo ervaren hebben. Fijn dat de kanotocht in ieder geval wel zo goed bevallen is! We nemen de tips mee, dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Leuk familie uitstapje

Kanovaren op de Dommel was erg leuk. Zowel voor jong als oud. Afstand Neerpelt tot Valkenswaard is goed te doen. Stopplaatsen zijn mooi, vooral deze aan de Malpie. Enige goede lichamelijke conditie is wel vereist! Bukken onder brugjes/ overhangende bomen en takken… Enkel aan het begin aan de Belgische kant veel bomen, overhangende takken, niet eenvoudig als je net in de boot zit en het sturen nog onder de knie moet krijgen. Ik kan me voorstellen dat dit weleens gevaarlijke situaties kan geven, vast zitten of omslaan, verwondingen, als je verkeerd onder een boom komt te zitten. Misschien toch wat bijsnoeien?…

• Tips & verbeteringen Takken snoeien

Beste, Wat fijn om te horen het kanovaren zo goed bevallen is! De tips betreft het avontuurlijke begin van de tocht nemen we zeker mee. Het is niet de bedoeling dat onze klanten zich daardoor onveilig voelen, dankjewel! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Prachtig middagje met het gezin

Heel leuke middag gehad met ons gezinnetje. Ondanks de drukte verliep alles heel vlotjes, heel goed georganiseerd. Ook goed verzorgd materiaal en de Dommel was proper en goed bevaarbaar. Kortom, absoluut een aanrader!

• Groepsgrootte: 2 volwassenen en 2 kinderen

Hoi Koen, Wat fijn om te horen dat jullie er een leuke dag van hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Rofra.

Leuke ervaring.

Met zijn vieren een paar uurtjes Valkenswaard en omgeving verkend op een E-chopper. Het was een leuke ervaring. We hebben veel lol gehad en genoten.

• Soort activiteit: E-chopper
  • Groepsgrootte: 4

Hoi Jolanne, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van de E-chopper tocht. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Mooie tocht door prachtig gebied

Met 10 vrienden een middagje gekanood. Halverwege een stop gemaakt en lekker gepicknickt. Dit gaan we vaker doen!

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Danielle, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Het was een hele leuke belevenis op een geweldige mooie plek

We hebben heerlijk met z’n tweeën in een kano over de Dommel gepeddeld. Een prachtig gebied om dit te doen. Zeker een aanrader voor jong en oud.

• Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi René, Fijn om te horen dat jullie een leuk dag hebben gehad met het kanovaren! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Leuke kanotocht gemaakt!

Online geboekt, ging vlot en gemakkelijk. Bij aankomst in Valkenswaard een lekkere kop koffie gekocht. Erg vriendelijk personeel. We waren maar met een heel klein groepje. Gezellig in een vw transporter naar Neerpelt gebracht. Duidelijke instructies en regels te horen gekregen 15km kanoën in een Canadese kano met mijn dochter en onderweg wezen eten.Er zijn diverse plaatsen waar je op de kant kan om iets te eten en drinken. Wij hebben heerlijk in de Kano gegeten en gedronken langs een boomstam die half over het water lag. Leuk en zeer gezellig hoor. We hadden ook wel ideaal weer voor zo'n activiteit. Bij aankomst op het einde van de vaart moesten we zelf de Kano op de kant trekken. Ook wel weer grappig. Daarna ongeveer 400 meter lopen naar het Rofra gebouw. Waar je als afsluiting nog iets kan eten en drinken. Kortom goed voor elkaar voor een dagje actief plezier. Ik zag dat je er ook e-scooters kan huren. Wel leuk maar mij iets.te passief.

• Tips & verbeteringen Het lijkt mij allemaal erg goed geregeld

Hoi Jacob, Dankjewel voor je review. Kei leuk om te horen dat jullie zo een leuke dag hebben gehad samen. en dat jullie overal lekker hebben kunnen eten en drinken. met vriendelijke groet, Team Rofra

Enigszins teleurstellend

Locatie en opvang prima. Technische staat van de tandemfietsen laat ernstig te wensen over. Halverwege Rofra gebeld om 1 fiets te ruilen wegens plotseling uitvallende spaken, waardoor verder fietsen onmogelijk was geworden. Dat gebeurde snel, maar ook deze fiets was technisch niet in orde met een doortrappende versnellingsnaaf. Daarnaast had de serviceman geen gereedschap bij zich om stuur vast te zetten. Bij terugkeer medling gemaakt, maar een excuses heb ik niet gehoord. Voor deze kwaliteit fietsen ligt de verhuurprijs te hoog.

• Activiteit N.v.t.
  • Veiligheid N.v.t.
  • Soort activiteit: tandemfietsen
  • Tips & verbeteringen fatsoenlijke fietsen aanschaffen

Hoi Ron, Dankjewel voor he review. Wat vervelend om te horen dat niet alles goed gegaan is. Het is zeker niet de bedoeling dat jullie een kapotte tandem meekrijgen. Hiervoor is een excuus zeker op zijn plaats. We gaan dit intern opnemen wat dit is absoluut niet de bedoeling! Toch hopen we dat jullie verder wel een leuke dag hebben gehad. met vriendelijke groet, Team Rofra

Erg leuk

Een hele gezellige middag gehad met ons vieren. Een kanttekening is wel dat de route niet altijd gelijk loopt met wat er aangegeven wordt! Ook vooral in het eerste stuk van de route aan een vrij drukke doorgaande weg gereden, dat is wel jammer… het is juist zo leuk om in een rustigere omgeving ontspannen te kunnen rijden.

• Soort activiteit: E-shopper tour a 3 uur
  • Groepsgrootte: 4 personen
  • Tips & verbeteringen Zie boven

Hoi M. Kemps, Jammer dat het begin wat druk was voor jullie. Maar fijn dat jullie uiteindelijk toch een leuke dag hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Top organisatie, hele fijne dag gehad

Vlotte boeking, telefonisch contact perfect en heel vriendelijk. We hadden een hele leuke dag. De omgeving is prachtig, kano's perfect in orde, organisatie en uitleg top. Doe zo verder zou ik zeggen, wij komen zeker terug.

• Soort activiteit: Kayakken
  • Groepsgrootte: 10

Hoi Christel, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad. En tot snel! met vriendelijke groet, Team Rofra!

Onwijs leuke dag gehad!

Ondanks de slechte opstart, wilde eigenlijk de lange doen, maar kids moeilijk aan te zwengelen in de ochtend. 5 minuten te laat, bus reed net weg... erg jammer! Maar helaas. Gelukkig konden we meteen om boeken naar de korte. 45 minuten lekker van het weer genoten (althans dat ging het nog worden) Instappen en klaar.. veel gelachen, gezongen en lol gemaakt! Paar stops gemaakt en uiteindelijk ging de zon schijnen, wat een feest! Bedankt weet voor ons jaarlijks familie uitje!

• Groepsgrootte: 11
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Jolisa, Wat jammer dat jullie de bus net hadden gemist. maar kei fijn om te horen dat jullie er toch nog een leuke dag van hebben gemaakt. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Altijd fijn om met Rofra de dommel af te kanoën

Ik kano regelmatig met Rofra de Dommel in Valkenswaard af. Altijd goed geregeld en vriendelijke mensen. De Dommel zelf is prettig kanoën.

• Groepsgrootte: 2

Hoi Ramona, Dankjewel voor je review. leuk om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad! Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Genoten van een heerlijk kano-uitje

Vriendelijk ontvangst, goede uitleg en hulp bij het vertrekken. Prachtige natuur om in te vertoeven. Een geslaagd gezinsuitje!

• Soort activiteit: Gezinsactiviteit
  • Groepsgrootte: 4

Hoi Dorien, Fijn dat jullie genoten hebben met jullie gezin. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Kei leuk alleen het in en uitstappen is nie fijn

Vorig jaar Canadesche kano en dit jaar een kajak. Kajak is nie fijn in en uitstappen als je wat steviger bent en last v je knieën hebt. Als je onderweg wilt aanmeren en je moet eruit is dat heel lastig. Zou fijn zijn als er een trucje voor is, dat dat word vermeld. Bij het eindpunt werkt een niet zo'n vriendelijke jongen, vorig jaar was die al niet zo aardig en erg kortaf toen ik vertelde dat ik er lastig uit kwam en dit jaar was die echt bot. Medekanoers hebben me uiteindelijk geholpen om uberhaubt uit de kajak te komen. Het zou fijn zijn wanneer er een goede uitstap plek zou zijn aan het eind punt. Ben er nu uiteindelijk droog uit gekomen mr mijn neef bijvoorbeeld niet, die ging kopje onder.

• Soort activiteit: Kajak
  • Groepsgrootte: 4
  • Tips & verbeteringen Bij eindpunt graag mensen die helpen zonder oordelen. En fijnere uitstapplek voor mensen die lastig uit de kajak kunnen

Hallo Bianca, Wat ontzettend vervelend dat het zo gelopen is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan dit ook zeker met de collega's bespreken. Dank je wel voor je terugkoppeling. Groet Team Rofra.

Heb een hele gezellige actieve middag gehad op het water met mijn kleinzoon.

Heerlijk kunnen kayaken in een mooie omgeving met af en toe wat spanning bij de stroomversnellingen.

• Soort activiteit: Kayak varen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hey Harry, Fijn om te lezen dat je een leuke middag gehad hebt met je kleinzoon! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Super ervaring

Voor herhaling vatbaar

• Soort activiteit: Kajuit
  • Groepsgrootte: 3 personen
  • Tips & verbeteringen Sommige plekken was wel erg ondiep

Hoi Albert-Jan, Fijn om te lezen dat jullie een superervaring gehad hebben met het kanovaren. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Een mooie en gezellige ervaring

Het is een mooie kano

• Groepsgrootte: 8
  • Tips & verbeteringen Bij de kano tocht is vooral het Belgische deel erg dicht begroeid.. sommige delen zijn bijna niet begaanbaar.. de brandnetels en bramen groeien tot ver over de rivier..

Hoi Tom, Fijn dat jullie een leuke ervaring gehad hebben met de kanotocht! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Leuk tochtje met onze kinderen!

Rustig riviertje wat leuk is om met kinderen op te varen. 2 uurtjes is dan ook lang genoeg.

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Jorrit, Bedankt voor je review. Fijn te horen dat jullie een leuke tocht hebben gehad met de kinderen. Groetjes, Team Rofra

Leuke trip in een schitterende omgeving

Mijn dochters hadden het idee dat ze alleen door de Amazone voeren en hebben enorm genoten. Ik was als moeder alleen met 2 kinderen en heb als enige tip dat aan het einde een van de twee medewerkers best even hulp had kunnen aanbieden bij het uit het water halen van de kano en die bij de aanhanger leggen.

• Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Hulp bieden bij het uit het water halen van de kano

Hoi Loes, Bedankt voor je review. Leuk dat je dochters zich in de amazone waanden en dus hebben genoten. Groetjes Team Rofra

Ontzettend leuke kanotocht

Super leuke kanotocht. Ontvangst erg gemoedelijk en zowel de kinderen als wij hebben enorm genoten. Als enige kanttekening misschien:je hebt totaal geen idee hoe lang het nog duurt of hoever je bent. Wellicht is daar wat mee te doen. En misschien kunnen jullie wat aan de brandnetels op de route doen. De 2 afdalinkjes vonden we het leuks en we konden erg lachen als er één van ons weer in de bosjes terecht kwam.We hebben in ieder geval er enorm van genoten!

• Groepsgrootte: 4

Hoi Janneke, Fijn dat jullie hebben genoten. Hopelijk tot de volgende keer! Team Rofra

Gezellige dag

Fijne dag gehad. Met e-chopper gaan touren. Mooie route, duidelijke uitleg, leuk gezelschap dus gaan met die banaan. Ik had een kapotte accu, werd meteen opgelost. Top!

• Soort activiteit: E chopper
  • Groepsgrootte: 6
  • Tips & verbeteringen Wellicht mensen meer stimuleren drankje te doen zo pak je meer omzet bij de horeca. Dit mistte ik.

Hoi Inge, Bedankt voor je review. De tip ga ik doorgeven aan de horeca. Team Rofra

Molenstraat 203 5554 TS Valkenswaard

040-2042593

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.