Topdagje op de Bommel

Goede ontvangst. Flexibel, wij waren 15' te laat op locatie. Na een telefoontje konden wij alsnog deelnemen aan volgende kajak sessie. Het kajakken zelf is goed geregeld Vervoer met de bus naar de startplaats. Eens ter plaatse krijg je duidelijke instructies Het roeien op het rustige riviertje de Bommel is top. Na aankomst kan je nog gebruik maken van de horeca. In het boothuys. .m.a.w een geweldig dagje uit.

• Soort activiteit: Kajak
  • Groepsgrootte: 3
  • Tips & verbeteringen Geen

Hi Stefaan, Dankjewel voor je review! Fijn om te lezen dat jullie een leuke kano tocht gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Een toptoer door het Kempense landschap!

Fijn ontvangst, goed uitleg van de E-chopper en het gebruik van de toer op je telefoon. Hele mooie toer door het Kempense landschap! Genoten en Rofra is een aanrader!

• Soort activiteit: E-choppertoer van 2 uur
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Henny, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat jullie hebben genoten van jullie dag! Met vriendelijke groet, Team Rofra

Matige ervaring met e scooters

We hebben vaker op e-scooters gereden. De vering was alleen wel echt minimaal aanwezig. Bij beide. Iedere bobbel, hoe klein ook, voelde je waardoor het voor een aantal uur rijden niet comfortabel rijden was. Daarnaast ging 1 escooter 34kmph en de andere max 27 kmph. Dat is minder prettig als je gewoon full speed wilt rijden, zeker als je samen rijdt. Verder was het prima.

• Soort activiteit: E scooter
  • Groepsgrootte: 2

Beste Wad, Bedankt voor de review. We gaan dit zeker intern bespreken en de verbeterpunten oppakken. Hopelijk tot een volgende keer. Team Rofra

Kano varen was heerlijk, service ontbrak

Bij het welkom een aardige jongen die hielp ons goed. Koffie was niet mogelijk geen personeel voor de horeca. En de eigenaar zelf hielp ons daar niet bij. Bij terug komst niemamd te vinden en zijn we maar gewoon weg gegaan. Jammer de service was echt onder de maat. Ook werd er gezegd koffie punt onderweg, die was ook dicht. Kennelijk zijn ze niet op de hoogte van elkaars openingstijden en/of service. Wel heerlijk gehad op het water.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.

Beste P, Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad op het water. Vervelend dat het restaurant onderweg gesloten was en dat jullie het op deze manier ervaren hebben bij 't Boothuys. We nemen het met ons mee. Team Rofra

Super leuk uitje!

Leuk om te doen. Afstand is ook goed te doen met kind Dit gaan we vaker doen!

• Groepsgrootte: 2 pers

Hoi Nadia, Dankjewel voor je review. Leuk om te horen dat het kanovaren jullie goed is bevalen. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Goede service en begeleiding by een breed aanbod aan keuze activiteiten.

De service die ze verlenen bij Free choice survival is goed, ze leggen alles uit en er is veel aandacht voor de begeleiding. Vriendelijk personeel. De activiteiten waren ook allemaal leuk om te doen. Zeker een geschikte activiteit voor grotere groepen.

• Soort activiteit: Free choice survival
  • Groepsgrootte: 19
  • Tips & verbeteringen Het zou het makkelijker maken als de keuze onderdelen gelijk op de site doorgegeven kunnen worden met behulp van een sectie menu.

Hoi Gilles, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. We gaan je tip zeker meenemen! Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Vriendelijk, duidelijk uitleg, vertrek was optijd

Prettige ervaring met Rofra. Duidelijk uitleg over het kano varen. En een ontzettende goede keuken, de caprese salade was erg vers.

• Soort activiteit: Kano varen
  • Groepsgrootte: 2
  • Tips & verbeteringen Ga zo door, bereid de catering uit.

Hoi Joyce, Fijn om te horen dat jullie een leuke kanotocht hebben gehad. Ook zal ik doorgeven aan onze horeca dat de keuken goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Mooie dag gehad, met wat kritische kanttekeningen

We hebben de e-chopper tocht gedaan. Hadden prachtig weer. Wat wij als slechte hebben ervaren was dat we tot 4 x toe er aan werden herinnerd dat we nog aan moesten betalen, terwijl we dat al 6 weken daarvoor hadden gedaan. Slechte zaak, dat de administratie zo slecht op orde is( (of het nou een reden heeft of niet!) Verder kan de borg niet per pin worden voldaan, dus zet deze aub op de aanbetalings nota!! En bij ons vielen twee e-choppers uit met lege accu, deze zijn ze komen vervangen. dat waren wat minpunten. Verder mooie dag gehad.

• Soort activiteit: e-chopper
  • Groepsgrootte: 21
  • Tips & verbeteringen zie hier boven

Hoi Patricia, Fijn dat jullie een mooie dag samen hebben gehad. De verbeterpunten/tips nemen wij (zoals bij je aangegeven) zeker met ons mee. Groetjes Team Rofra

Erg geslaagde groepsactiviteit tijdens schoolkamp

We hadden uiteraard geluk met het weer. De kanotocht was een groot succes. Kinderen hebben genoten!

• Soort activiteit: Kanotocht voor scholen
  • Groepsgrootte: 28 leerlingen 8 begeleiders
  • Tips & verbeteringen Zowel vorig jaar als dit jaar, was de factuur voor het resterende bedrag niet verstuurd. Onze administratief medewerkster zou het fijn vinden deze als herinnering te ontvangen, zodat ze het geld tijdig overmaakt.

Mooie gezamenlijke tocht op een prachtige Dommel

Met het team een mooie kanotocht gemaakt op de prachtige Dommel. Hoewel een van de kano's omsloeg was het een mooie belevenis, mede dankzij het mooie weer. Een aanrader De BBQ nadien was matig, deels omdat de BBQ te vaak uitviel. Dat kan (veel) beter

• Soort activiteit: Kanoën op de Dommel
  • Tips & verbeteringen BBQ was matig

Beste Liesbeth, Wat fijn dat de kanotocht zo goed bevallen is! En wat vervelend om te horen dat jullie zo'n pech hebben gehad met het barbecueën, dit nemen wij mee. Met vriendelijke groet, Team Rofra

Super leuke dag gehad, top service vanuit Rofra

Hele leuke dag gehad met prachtig weer. Mooie route! Tip: zorg dat je deet bij hebt voor het ongedierte.

• Groepsgrootte: 18

Hoi Robin, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Mooi groepsuitje voor jong en oud !

Mooi dag groepsuitje voor gezinnen met kinderen . 15 km varen over de Dommel ; goed voor plezier en vertier.

• Soort activiteit: kanovaren
  • Tips & verbeteringen in belgie slechte begaanbare vaarroute

Hoi, Dankjewel voor de review. Dat jullie een leuke dag hebben gehad op de dommel. Met vriendelijke groet, Team Rofra

We hebben het heel goed gehad met ons personeelsfeest. Solex rijden en E shopper rijden was super leuk. Ook het kanovaren over de Dommel is goed bevallen. De BBQ was heel goed verzorgd en smaakte verrukkelijk. Dit is voor iedereen een aanrader.

• Soort activiteit: Personeelsfeest
  • Groepsgrootte: 30
  • Tips & verbeteringen Solexen beter nakijken. Haperden af en toe

Beste Wim, Wat ontzettend fijn om te horen dat de dag zó goed bevallen is! Hopelijk zien we jullie nog eens terug. Vriendelijke groetjes, Team Rofra

Geweldige ervaring op de mooie Dommel te varen.

Leuke ervaring om op de Dommel te varen,zeker een aanrader om nogeens te doen.Mooie afvaart in de natuur.We hebben er allemaal van genoten en veel gelachen met onze stomme stoten.Goeie communicatie en vriendelijke mensen van Rofra.Bedankt.

• Catering (indien van toepassing)
  • Soort activiteit: N.v.t.
  • Groepsgrootte: N.v.t.
  • Tips & verbeteringen Geen.

Hoi Eddy, Dankjewel voor je review. Fijn om te horen dat jullie genoten hebben van jullie dag. Met vriendelijke groet, Team Rofra!

Tegenvallend

Ik heb via mail het volgend al laten weten: Afgelopen woensdag hebben onze leerlingen zich ondanks het regenachtige weer goed vermaakt met de kano activiteit. Ik wil echter nog graag terugkomen op enkele zaken. Zoals altijd, en vooral deze keer, kwamen de leerlingen nat terug van de kano tocht. Ze konden zich echter niet omkleden in de kleedlokalen, deze waren afgesloten. Dus moesten ze zich in een inmiddels niet meer zo nette WC ruimte omkleden. Waarom was dit? Verder bleven enkele collega's en hulpouders achter bij het Boothuis om leerlingen na de tocht weer op te vangen en een lunch voor te bereiden. Zij konden echter nergens even droog zitten en werden op alle droge plekken weggestuurd. Uiteindelijk kon het onder een parasol, begreep ik. Dit is natuurlijk niet prettig, ook naar onze hulpouders toe. Daarbij wilde zij een simpele lunch voorbereiden, maar ook hier was geen plek voor en dit hebben ze uiteindelijk helemaal bij de eigen school gedaan en vervolgens mee terug genomen. Dit ging om een droge tafel om wat broodjes te snijden en te smeren. Wellicht had ik dit iets specifieker aan moeten vragen, maar hiervoor hoefde we echt niet veel ruimte in te nemen. Ik begrijp dat door de drukte in combinatie met regen het ook niet makkelijk is, maar dit ervaarde we niet echt als gastvrij. --------- Op deze mail heb ik als antwoord gekregen dat er 1 kleedkamer open was. Dit was niet duidelijk en ik snap ook heel goed dat als je je helemaal moet omkleden, omdat je nat bent dat het zeker niet wenselijk is dit gemengd te doen.

• Soort activiteit: Kano
  • Groepsgrootte: 110
  • Tips & verbeteringen Graag een goede omkleedmogelijkheid. en indien nodig een droge plek voor de achterblijvende docenten en hulpouders

Beste Justi, Dank je wel voor je feedback, wij hebben het in de mail inderdaad ook al in goede orde ontvangen. Wij blijven wel bij onze communicatie dat goede communicatie van 2 kanten komt. Wij hebben alle groepen die hier rondliepen op deze ontzettende drukke maar vooral natte dag hetzelfde behandeld. Onze horeca gelegenheid is niet groot genoeg om bijna 800 gasten onderdak te geven. Het zou natuurlijk oneerlijk zijn naar de mensen toe die niet meer in onze horecagelegenheid zouden passen (er passen maar goed 100 personen in). Hopelijk hebben wij volgend jaar meer van onze mooie grote buiten locatie overdekt, zodat we meer mensen onderdak kunnen verschaffen bij slecht weer. Met sportieve groet, Team Rofra.

gezellig

Beste Rofra, Zoals altijd hebben we een gezellige dag gehad bij jullie. Enthousiaste mannen bij de paintball en goede uitleg daar. Wellicht kunnen jullie wel in overleg met jullie concurrent van de kanoverhuur (was het puur kanoverhuur). Bij het opstappen werden de boten tegelijk met die van ons ruw het water in gedaan. Dit verliep chaotisch waardoor er al direct boten omvielen. Daarnaast wellicht handig om in jullie praatje mee te nemen dat er absoluut geen afval het water in gegooid mag worden en je met respect met de natuur omgaat. We hebben veel afval van leerlingen van collega scholen uit het water gehaald.

• Catering (indien van toepassing) N.v.t.
  • Soort activiteit: kano en paintball
  • Groepsgrootte: 70 personen

Hallo Jessica, Dank je wel voor je leuk en fijne reactie! Goed dat onze mannen zo lekker enthousiast waren! Dat vind ik mooie feedback. Daar gaan we zeker naar kijken. Groetjes Team Rofra

Leuk voor teamuitje

Leuk voor teamuitje

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Tips & verbeteringen Cafe onderweg bleek dicht te zijn

Hi Francois, Fijn om te lezen dat jullie een leuk teamuitje hebben gehad. Vervelend dat het restaurant gesloten was. Hier hebben wij helaas geen inspraak op. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Onze scoutinggroep met kinderen van 7-11 jaar heeft een fantastisch kano avontuur beleefd.

In eerste instantie waren we een beetje huiverig om met zulke jonge kinderen 8 km te gaan kanoën, maar het was geweldig. Goed te doen en ook veilig i.v.m. matige stroming en ondiep water. In iedere kano een volwassene erbij en gaan. De kinderen waren superenthousiast en hebben genoten en wijzelf als scoutingleiders ook. Wij raden Rofra zeker aan.

• Soort activiteit: kanovaren
  • Groepsgrootte: 41
  • Tips & verbeteringen de dame aan het loket wist niet goed hoe de route liep. Wij wilden ergens een lunchpauze en zij verwees ons naar het eerste café. Dat zou een uur kanoën zijn, maar dat bleek maar 10 minuten kanoën te zijn.

Hoi Scouting Brandevoort, Fijn om te lezen dat jullie een fantastisch kano avontuur hebben beleefd! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Goed georganiseerde dag!

We hebben een hele leuke en afwisselende dag gehad tijdens de introweek van het nieuwe schooljaar. We hebben verschillende spellen gedaan op het Rofra-terrein in Valkenswaard en was erg goed georganiseerd. Ook de frietkar was een grote hit. Dank voor de goede zorgen!

• Soort activiteit: Sterrenslag
  • Groepsgrootte: 120

Hi Marieke, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben met de leerlingen om het nieuwe jaar te starten! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Super leuk voor groot en klein, top

goed verzorgd activiteiten, duidelijke uitleg en goede begeleiding. Het was top

• Soort activiteit: Klimmen, kratjes stapelen, groten ontdekken
  • Groepsgrootte: 20 personen
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hi Nelly, Fijn om te horen dat jullie een leuk uitje gehad hebben op ons outdoorterrein! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top geregeld en geweldige dag gehad

Communicatie vooraf was fijn. Honden mochten mee wat de dag nog leuker maakte. Goede uitleg, leuke tocht. Zeker voor herhaling vatbaar

• Groepsgrootte: 7 pers en 2 honden
  • Tips & verbeteringen N.v.t.

Hoi Moon, Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top service, jammer dat het weer niet geregeld kan worden ;)

Super service, denken goed met je mee en waar ze kunnen maken ze er een top uitje van!

• Soort activiteit: Kanovaren
  • Groepsgrootte: 10 personen

Hi Nicole, Fijn om te lezen dat jullie een top uitje gehad hebben. Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

zeer leuke kanotocht

superleuke kanotocht op een zeer bochtige rivier met 2 "glijbanen". wel veel muggen tijdens het laatste deel van de tocht, maar je weet dat je dit kan verwachten. nadien tosti's gegeten in het boothuys, en dit waren de beste die ik ooit al gegeten had!

• Soort activiteit: kanotocht
  • Groepsgrootte: 4

Hoi Matthias, Wat ontzettend leuk om deze review te lezen! Fijn om te horen dat jullie een leuke kano tocht gehad hebben! :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Top kano avontuur

Eenvoudig te reserveren, mooie kanotocht, vriendelijk personeel en als afsluiting nog een leuke locatie om de tocht lekker af te sluiten met een borrelboot !

• Soort activiteit: Kanotocht
  • Groepsgrootte: 4

Hoi M Frijters, Fijn om te lezen dat jullie een top avontuur gehad hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes Team Rofra

Prachtige omgeving

Een prachtige kano tocht gemaakt. We hadden per ongeluk 2 kano's gereserveerd maar dit kon zonder probleem gewijzigd worden in 1 voor 2 personen. Prima verzorgd verder. Er was aangegeven dat er een locatie was waar je kon koffie drinken en naar het toilet deze waa helaas gesloten. Maar er waren onderweg genoeg plekjes om aan te meren. Door de bochten in de dommel voelde het heel prive fijn!

• Soort activiteit: Kano tocht
  • Groepsgrootte: 2 personen
  • Tips & verbeteringen Plek voor catering was gesloten jammer

Over Rofra Sportieve Arrangementen

Rofra is ruim 35 jaar geleden begonnen met kanoverhuur op de Dommel in Valkenswaard. Ondertussen is Rofra uitgegroeid tot een veelzijdig bedrijf met twee mooie locaties: evenenementen- en horecalocatie 't Boothuys en het outdoorterrein. Rofra organiseert jaarlijks duizenden evenementen en activiteiten voor jong en oud. Voor bedrijven, scholen, kinderfeestjes, vrijgezellenfeesten, familiedagen en dagjes uit kun je bij ons terecht.