Helemaal tevreden

Er word duidelijk gecommuniceerd en geluisterd naar de wensen. De prijzen zijn marktconform. Goed telefonisch bereikbaar. Kundig en vriendelijk personeel.

zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Amnez is een no nonsens organisatie waar de dienstverlening op een zeer hoog niveau staat en scherpe prijzen hanteert. zijn pro-actief, denken mee en lossen problemen op.

Bekwame en betrouwbare partner.

Amnez Telecom is al jaren onze partner in mobiele telefonie, sinds enige jaren verzorgen zij eveneens onze VIOP naar volle tevredenheid. Amnez staat voor service, betrouwbaarheid en expertise op haar vakgebied

Voor ons een belangrijke partner

De ervaringen zijn goed tot zeer goed, waarbij er snel gereageerd wordt op onze vragen.

Prettige en duidelijke samenwerking

De communicatie met Amnez verloopt duidelijk en prettig. Ze zijn snel bereikbaar voor vragen over de telefonie, en beantwoorden deze ook snel. De uitleg over verlengingen en dergelijke, is helder en eerlijk.

Vakmensen met een eerlijk advies voor een eerlijke prijs!

Duidelijke uitleg, goede vertaalslag naar mensen die niet thuis zijn in Telecom etc. Zeker een aanrader!

Afspraken worden nagekomen, transparant zakendoen

Korte lijnen. Afspraken worden nagekomen en openheid in de kosten. Voor ons een goede partner voor telefonie!

Korte lijnen met een vast contactpersoon, snelle reactie en terugkoppeling

Uitstekende service

Ze doen wat ze beloven en communiceren prima

Een man een man een woord een woord dat is Amnez

Wat Amnez zegt doen ze ook. Amnez zegt wat ze doen en doen wat ze zeggen. Als klant werk ik super samen met deze Amnez collega's.

Prima en snelle service. Ook scherpe prijs door goed vergelijk.

Prima en snelle service. Ook scherpe prijs door goed vergelijk.

Prettig bedrijf

Ik vind het werken met Amnez heel prettig; goed en deskundig advies en ze nemen je bij Amnez veel werk uit handen. Heel fijn!

Amnez beheert nu een jaar (2019) telecommunicatie van MEE Samen. Vanaf het 1e contact was het gevoel goed en nu een jaar later zijn we blij dat we de overstap hebben gemaakt. Contacten met alle afdelingen (verkoop, support, etc.) zijn prettig, vriendelijk, behulpzaam en informatief. Er wordt regelmatig ongevraagd meegedacht in goede oplossingen. Medewerkers die contact hebben gehad met support spreken over een fijn en vriendelijk contact. Er zijn natuurlijk altijd verbeterpunten maar blijf vooral zo doorgaan! Top bedrijf en zeker aan te bevelen!

Korte lijnen, meedenkend, vast contactpersoon, snelle support!!

• Ervaring met: Mobiele telefonie|Vaste telefonie

Bij Amnez Telecom krijg je vakkundig en eerlijk advies. Service is optimaal en de geleverde producten zijn uitstekend. Ze zijn proactief en zeer betrouwbaar. Een aanrader!

Prima geregeld, vlotte service en oplossingsgericht luisteren.

Amnez telecom is onze partner voor M2M communicatie. De Multi Netwerk Sim werkt uitstekend. Ze zijn uitstekend bereikbaar en zowel technische als commerciële vragen worden zeer snel beantwoord. Amnez telecom heeft er voor gezorgd dat de kosten aanzienlijk zijn verlaagd en is het bereik van netwerken geen issue meer.

Fijn om zo snel geholpen en vakkundig te worden.

Prettig contact met Jan, goede uitleg offerte, installatie ging wat rommelig

Na 36 jaar klant te zijn geweest bij KPN hebben wij enkele maanden geleden gekozen om over te stappen naar Amnez. Als je het logge apparaat van KPN gewend bent, is de persoonlijke aandacht van de deskundige mensen van Amnez een zeer prettige ervaring. Met de hosted centrale van Amnez zijn wij klaar voor de toekomst.

Wij bevelen Amnez aan als een goede en betrouwbare partner, waar wij als organisatie van op aan kunnen. Mike te Kolsté

Amnez behandelt aanvragen en verzoeken correct en professioneel voor ons bedrijf. Doordat we een vaste contactpersoon hebben, ervaren we een persoonlijke samenwerking en dat werkt prettig.

Amnez Telecom is een flexibele organisatie die proactief met de eindgebruikers meedenkt, daarbij wordt gedegen ondersteuning geleverd bij mogelijke problemen.