Prima loodgieter, werkt vlot en komt afspraken na.

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Kundig en levert zoals afgesproken

Arian reageert snel en probeert altijd een plekje vrij te maken in zijn agenda voor het repareren/onderhoud plegen van cv ketel/ventilatiesysteem. Kundig en goed geholpen.

Verstand van zaken, professioneel, eerlijk en direct. Kortom uitstekend!

Verstand van zaken, professioneel, eerlijk en direct en werkt netjes. Kortom uitstekend!

Eerlijk, snel & Efficient

Mijn oude ketel gaf storing waarop direct actie werd ondernomen zodat ik niet in de kou zat. Toen ik besloot een nieuwe cv-ketel aan te schaffen werd ik eerlijk voorgelicht en kon ik snel een afspraak maken. De ketel / thermostaat is netjes geïnstalleerd en de monteur ging pas weg toen alles naar behoren werkte. Top service!

Super snelle en prettige service

Arjan heeft ons van een prima ketel voorzien! Eindelijk weer goed warm water, we zijn er heel blij mee.

Snel en goed contact, spoed storing direct opgelost, duidelijk in kosten.

Positief. Storing in CV ketel. Paar uur later opgelost. Heeft nog nagebeld met toelichting.

Betrouwbare vakman

Arian heeft hier een nieuwe cv-ketel geïnstalleerd, maar helaas werkte de thermostaat niet helemaal goed. Hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de leverancier dit zeer snel oploste. Mijn ervaring is dat hij servicegericht is en met betrouwbare leveranciers/producten werkt. Een echte aanrader dus!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service en klantvriendelijk.

snelle kundige service

Dhr Aarts heeft een klantgerichte houding. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om een badmengkraam snel te bestellen en te monteren. De klus is zelfs sneller geklaard dan ik durfde te hopen.

Nieuwe ketel laten hangen. Duidelijke uitleg en afspraken en volgende dag vakkundig gehangen!! Superservice!!!

Super fijn geholpen.

Fijn geholpen. Neemt de tijd om het allemaal uit te leggen. Fijn in de omgang.

Snelle, kundige service! Top!

Zeer goede ervaring, vriendelijke, eerlijke loodgieter die kundig en vlot zijn werk deed!

Fijne service, vriendelijk en snel.

Wij zijn erg vriendelijke geholpen door Arjen! Hij kon bijzonder snel bij ons langskomen om de lekkage op te sporen, na kort overleg een plan van aanpak besproken. Fijne service, vriendelijk en snel. Zeker aan te bevelen!

Snel, betrouwbaar en vriendelijk.

Goed en netjes werk geleverd

Ik heb er een goede ervaring mee goed,snel en netjes werk geleverd alles netjes opgeruimd. Beter kun je niet hebben!

Reparaties zijn goed uitgevoerd, duidelijk wat er gedaan ging worden.

Tevreden

Vlot contact, snelle actie

Ondanks een erg drukke tijd, maakte de loodgieter tijd om bij mij een stortbak te vervangen. Duidelijke afspraken, snelle actie. Helemaal prima.

Vakkundig

Prima vakman, zoals hij hoort te zijn. Afspraak nakomen, keurig op tijd, en goed advies.

vervanging cv ketel

Vandaag is de cv ketel vervangen. Mensen waren netjes op tijd en alles is netjes geplaatst en opgeruimd(heeft zelfs het vloertje gedweild)zoals het afgesproken was. Ben zeer tevreden tot nu toe

onbetrouwbaar adres

Nieuwe c.v. geïnstalleerd en na een dag geratel in de waterpomp. MIjnheer Aarts kwam en stelde vast dat dat geen klus voor hem was. Fabriek erbij geroepen. Geen defecte waterpomp maar los geraakte lassen! Foute diagnose. Na een jaar hing het hoedje bovenop de schoorsteen scheef en dreigde er af te vallen. Zelf het dak op gegaan om vast te stellen dat het nieuwe hoedje met ducktape (!) op het bestaande schoorsteenkanaal was vastgezet. Verzocht om een deugdelijke oplossing. Daar wacht ik nu al jaren op. Onderhoudsabonnement was afgesloten voor jaarlijks onderhoud a € 7,50 per maand. Ik heb 35 maanden betaald, hij is één keer geweest maar laat zich sindsdien niet meer zien. Zou gestopt zijn als loodgieter. Toch zijn er na die melding nog onderhoudscontracten afgesloten en vele installaties geplaatst volgens de site. Ondanks herhaalde verzoeken geen oplossing, geen restitutie van teveel betaald bedrag. Nooit meer iets gehoord. Ik kan deze mijnheer dus aan niemand aanbevelen.

Hele goede service, goede prijs/kwaliteit. Arian is een echte vakman!

Ik was erg blij dat het op 1 dag geregeld was en binnen een paar dagen had ik een nieuwe boiler. Top

Vakkundig en betrouwbaar

Arjen Aarts reageert snel, neemt de tijd voor een uitvoerig advies. De offerte is duidelijk en prijstechnisch is het prima in orde. De installatie geschiedt vakkundig en netjes. Ook voorde instructies over het gebruik van de installatie wordt de tijd genomen.

Prima!

Goede service, goed advies.

Tevreden!

Goed advies, goed werk afgeleverd