Stelt foute diagnose. Lost probleem niet op en brengt ''reparatie'' wel volledig in rekening.

Klacht: Wc lekt (water blijft in pot stromen). Komt wel snel ter plekke kijken. Stelt foute diagnose: vlotter wordt ingekocht bij groothandel en volgende dag vervangen (blijkt achteraf niet stuk. Neemt ''kapot'' onderdeel en de nieuwe doos wel mee (waarom?). Er zit wel wat kalk op de vlotter maar schoonmaken - ook nog eens duurzamer - daar doet hij niet aan. Na werkzaamheden lekt wc nog steeds (dat had hij moeten zien!). Blijkt (nadat we het reservoir zelf maar open hebben gemaakt) dat kalk op de bodemplaat de oorzaak van het euvel is. Schoongemaakt (met schoonmaakazijn) en probleem opgelost. In reservoir zat ook veel kalk wat we nu zelf hebben schoongemaakt want dat is wachten op meer problemen. Geven feedback op foute reparatie en onvoldoende test of reparatie op heeft gelost waarvoor hij kwam. Ook geven we aan dat hij kalk gewoon laat zitten (en ook niet de kans geeft om het evt zelf schoon te maken). Vragen hem iets aan de rekening te doen. Hij geeft niet thuis en brengt volledig bedrag in rekening inclusief voorrijkosten terwijl bedrijf op paar minuten afstand ligt (daar had hij zeker mee kunnen spelen). Eenmalige actie! :-(

Bij aankomst in het reservoir gekeken en het water stond tot boven aan de binnenpijp, dit ook aan mevrouw laten zijn. Hieruit de conclusie getrokken dat de vlotter defect was Deze eruit gehaald en wat bleek, deze zat onder de drek of andere rotzooi wat mede veroorzaakt wordt door toevoeging doormiddel van die mooie blauwe tabletten De volgende dag een nieuwe gehaald bij de groothandel en deze vervangen ik heb wel een keer of 10 doorgetrokken en gekeken of het waterniveau stopte op de plaats waar het moest stoppen , en dat was ook het geval. De volgende dag krijg ik een boze app (nog niet eens een telefoontje) dat ze het zelf opgelost hadden aangezien er toch nog wat water doorliep en dat ze dus alles weer uit elkaar gehaald hadden en de reservoir zuivergemaakt hadden er onderin ook nog drap zat Dit is blijkbaar met het wisselen van de vlotter misschien nog wat losgekomen ik krijg nu een verwijt dat ik een verkeerde conclusie getrokken heb terwijl mevrouw zelf gezien heeft dat het water tot boven aan de binnenpijp zat vervolgens moest ik wat aan de prijs doen want zoals ze schreef het bedrijf zit om de hoek enz enz. waarop ik nee heb geantwoord 1) ik heb niet de kans gekregen om het nogmaals te beoordelen of het zo was. 2) de groothandel zit aan de andere kant van de stad wat diesel en tijd kost (heb helaas nog geen bus die op water rijdt) 3) sta altijd open voor oplossingen maar niet op deze manier zoals mevrouw reageert op de app en in bovenstaand verhaal Meer heb ik er niet over te zeggen en de mensen die me kennen weten gelukkig beter succes Tessa

Snelle en goede service!

Onze oude ketel begon te lekken, dus heb ik telefonisch contact opgenomen met Aarts Loodgietersbedrijf. Diezelfde middag is hij nog even komen kijken. Uiteindelijk moest de ketel (16 jaar oud, budget-ketel) vervangen worden, dit heeft Arian binnen een week voor ons geregeld. Voor een goede prijs heeft hij onze oude ketel weggehaald, de nieuwe ketel opgehangen, de nieuwe thermostaat geïnstalleerd en de oude ketel afgevoerd. Dit alles was zo gebeurd. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, snelle service en Arian is heel vriendelijk!

Een zeer sociale jongen , die heel snel na de afspraak de airco plaatste

In goed overleg luistert hij heel goed wat de klant zijn wensen zijn en voert deze uit , zeer prettig in de omgang ; voor een evt. volgende opdracht zouden wij hem zeker bellen.

Snelle, goede service van een echte vakman!

Super ervaring met Aarts loodgietersbedrijf. Na het aanvragen van een offerte werd snel contact met me opgenomen en werd ik snel en vakkundig geholpen. Zeker aan te bevelen!

Top service en komt zijn afspraken na!

Top service en komt zijn afspraken na!

Topbedrijf

Zeer tevreden met de snelle en zeer goede service.

Prima advies en snelle service

Kundig advies en prettige afhandeling

Geweldig en snel

Zeer tevreden snel vriendelijk en harde werker. Zeer blij dat hij bij mij is geweest. Goede uitleg ook super tevreden voor mij een 10+

Snelle en goede service

Woensdag laat in de middag gebeld en donderdag morgen meteen een nieuwe ketel gehangen. Goed advies en werd netjes behandeld. Na de werkzaamheden werden alle oude materialen netjes meegenomen en opgeruimd.

snel eerlijk behulpzaam

Hele vriendelijke en snelle service. Geeft goed en eerlijk advies.

Goed persoonlijk advies en goed werk verricht.

Persoonlijk en goed advies na beoordeling situatie. Snelle levering en installatie en in zee gaan met Aarts loodgietersbedrijf voelt vertrouwd.

Erg prettige service

Alles werd netjes en vlot afgewerkt. De prijs was gunstig. We zijn heel tevreden.

Vriendelijk en volgens afspraak

Vakman

Pragmatisch aanpak

We hadden hulp nodig met de CV en Arian stond gelijk voor ons klaar.

Snelle service!

Snel en vriendelijke geholpen toen mijn CV ketel het begeven had. Met een tijdelijke oplossing was het binnen een uur na mijn telefoontje geregeld en twee dagen later werd de nieuwe ketel (die hoognodig aan vervanging toe was) opgehangen. Netjes geregeld!

Super snel en top geregeld!

Het was een uitstekende ervaring met Aarts Loodgietersbedrijf. Alles prima geregeld en op tijd. Verder ook een super aardige man.

Super snelle service

Vorige jaar heeft Aarts een nieuwe CV ketel opgehangen. Prima en soepel verlopen. Vandaag werkte de CV ketel niet. Gebeld en binnen 10 min stond de monteur voor de deur. Stond er een instelling in de thermostaat niet goed. Wat een service en wat een snelheid. Top!!

Ik ben erg tevreden

Professioneel en snelle service. Goede en aardig service. Gratis wifi termostat bij cv ketel.

Goede ervaring

Goede ervaring s'morgens gebeld voor kapotte doorspoeler van toilet s'middags gemaakt

enthousiast en deskundig

Is op de hoogte van moderne technieken. Komt afspraken nauwgezet na.

Goed en snelle installatie van de ketel

Goede communicatie en de ketel was snel geïnstalleerd!

Snel, betrouwbaar en goede service

Binnen 48 uur na eerste belletje hing mijn nieuwe CV ketel al. Prijs is hartstikke prima. Zeker voor het werk dat je ervoor terugkrijgt!

Soepel overleg, meedenkend in de oplossingen en ook snel gehandeld. Uitstekend!!!

Positief

Een gezellige man die zijn afspraken nakomt. Zich verdiept in de materie indien nodig. Alles in goed overleg en netjes opgeleverd.

Snelle service, correcte installateur die weet waar hij over praat