Bij aankomst in het reservoir gekeken en het water stond tot boven aan de binnenpijp, dit ook aan mevrouw laten zijn. Hieruit de conclusie getrokken dat de vlotter defect was Deze eruit gehaald en wat bleek, deze zat onder de drek of andere rotzooi wat mede veroorzaakt wordt door toevoeging doormiddel van die mooie blauwe tabletten De volgende dag een nieuwe gehaald bij de groothandel en deze vervangen ik heb wel een keer of 10 doorgetrokken en gekeken of het waterniveau stopte op de plaats waar het moest stoppen , en dat was ook het geval. De volgende dag krijg ik een boze app (nog niet eens een telefoontje) dat ze het zelf opgelost hadden aangezien er toch nog wat water doorliep en dat ze dus alles weer uit elkaar gehaald hadden en de reservoir zuivergemaakt hadden er onderin ook nog drap zat Dit is blijkbaar met het wisselen van de vlotter misschien nog wat losgekomen ik krijg nu een verwijt dat ik een verkeerde conclusie getrokken heb terwijl mevrouw zelf gezien heeft dat het water tot boven aan de binnenpijp zat vervolgens moest ik wat aan de prijs doen want zoals ze schreef het bedrijf zit om de hoek enz enz. waarop ik nee heb geantwoord 1) ik heb niet de kans gekregen om het nogmaals te beoordelen of het zo was. 2) de groothandel zit aan de andere kant van de stad wat diesel en tijd kost (heb helaas nog geen bus die op water rijdt) 3) sta altijd open voor oplossingen maar niet op deze manier zoals mevrouw reageert op de app en in bovenstaand verhaal Meer heb ik er niet over te zeggen en de mensen die me kennen weten gelukkig beter succes Tessa
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.