Super snelle service

Vorige jaar heeft Aarts een nieuwe CV ketel opgehangen. Prima en soepel verlopen. Vandaag werkte de CV ketel niet. Gebeld en binnen 10 min stond de monteur voor de deur. Stond er een instelling in de thermostaat niet goed. Wat een service en wat een snelheid. Top!!

Ik ben erg tevreden

Professioneel en snelle service. Goede en aardig service. Gratis wifi termostat bij cv ketel.

Goede ervaring

Goede ervaring s'morgens gebeld voor kapotte doorspoeler van toilet s'middags gemaakt

enthousiast en deskundig

Is op de hoogte van moderne technieken. Komt afspraken nauwgezet na.

Goed en snelle installatie van de ketel

Goede communicatie en de ketel was snel geïnstalleerd!

Snel, betrouwbaar en goede service

Binnen 48 uur na eerste belletje hing mijn nieuwe CV ketel al. Prijs is hartstikke prima. Zeker voor het werk dat je ervoor terugkrijgt!

Soepel overleg, meedenkend in de oplossingen en ook snel gehandeld. Uitstekend!!!

Positief

Een gezellige man die zijn afspraken nakomt. Zich verdiept in de materie indien nodig. Alles in goed overleg en netjes opgeleverd.

Snelle service, correcte installateur die weet waar hij over praat

Prima loodgieter, werkt vlot en komt afspraken na.

Goede prijs, kwaliteit verhouding.

Kundig en levert zoals afgesproken

Arian reageert snel en probeert altijd een plekje vrij te maken in zijn agenda voor het repareren/onderhoud plegen van cv ketel/ventilatiesysteem. Kundig en goed geholpen.

Verstand van zaken, professioneel, eerlijk en direct. Kortom uitstekend!

Verstand van zaken, professioneel, eerlijk en direct en werkt netjes. Kortom uitstekend!

Eerlijk, snel & Efficient

Mijn oude ketel gaf storing waarop direct actie werd ondernomen zodat ik niet in de kou zat. Toen ik besloot een nieuwe cv-ketel aan te schaffen werd ik eerlijk voorgelicht en kon ik snel een afspraak maken. De ketel / thermostaat is netjes geïnstalleerd en de monteur ging pas weg toen alles naar behoren werkte. Top service!

Super snelle en prettige service

Arjan heeft ons van een prima ketel voorzien! Eindelijk weer goed warm water, we zijn er heel blij mee.

Snel en goed contact, spoed storing direct opgelost, duidelijk in kosten.

Positief. Storing in CV ketel. Paar uur later opgelost. Heeft nog nagebeld met toelichting.

Betrouwbare vakman

Arian heeft hier een nieuwe cv-ketel geïnstalleerd, maar helaas werkte de thermostaat niet helemaal goed. Hij heeft er persoonlijk voor gezorgd dat de leverancier dit zeer snel oploste. Mijn ervaring is dat hij servicegericht is en met betrouwbare leveranciers/producten werkt. Een echte aanrader dus!

Snelle en goede service!

Snelle en goede service en klantvriendelijk.

snelle kundige service

Dhr Aarts heeft een klantgerichte houding. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om een badmengkraam snel te bestellen en te monteren. De klus is zelfs sneller geklaard dan ik durfde te hopen.

Nieuwe ketel laten hangen. Duidelijke uitleg en afspraken en volgende dag vakkundig gehangen!! Superservice!!!

Super fijn geholpen.

Fijn geholpen. Neemt de tijd om het allemaal uit te leggen. Fijn in de omgang.

Snelle, kundige service! Top!

Zeer goede ervaring, vriendelijke, eerlijke loodgieter die kundig en vlot zijn werk deed!

Fijne service, vriendelijk en snel.

Wij zijn erg vriendelijke geholpen door Arjen! Hij kon bijzonder snel bij ons langskomen om de lekkage op te sporen, na kort overleg een plan van aanpak besproken. Fijne service, vriendelijk en snel. Zeker aan te bevelen!

Snel, betrouwbaar en vriendelijk.

Goed en netjes werk geleverd

Ik heb er een goede ervaring mee goed,snel en netjes werk geleverd alles netjes opgeruimd. Beter kun je niet hebben!

Reparaties zijn goed uitgevoerd, duidelijk wat er gedaan ging worden.

Tevreden