Reparaties zijn goed uitgevoerd, duidelijk wat er gedaan ging worden.

Tevreden

Vlot contact, snelle actie

Ondanks een erg drukke tijd, maakte de loodgieter tijd om bij mij een stortbak te vervangen. Duidelijke afspraken, snelle actie. Helemaal prima.

Vakkundig

Prima vakman, zoals hij hoort te zijn. Afspraak nakomen, keurig op tijd, en goed advies.

vervanging cv ketel

Vandaag is de cv ketel vervangen. Mensen waren netjes op tijd en alles is netjes geplaatst en opgeruimd(heeft zelfs het vloertje gedweild)zoals het afgesproken was. Ben zeer tevreden tot nu toe

onbetrouwbaar adres

Nieuwe c.v. geïnstalleerd en na een dag geratel in de waterpomp. MIjnheer Aarts kwam en stelde vast dat dat geen klus voor hem was. Fabriek erbij geroepen. Geen defecte waterpomp maar los geraakte lassen! Foute diagnose. Na een jaar hing het hoedje bovenop de schoorsteen scheef en dreigde er af te vallen. Zelf het dak op gegaan om vast te stellen dat het nieuwe hoedje met ducktape (!) op het bestaande schoorsteenkanaal was vastgezet. Verzocht om een deugdelijke oplossing. Daar wacht ik nu al jaren op. Onderhoudsabonnement was afgesloten voor jaarlijks onderhoud a € 7,50 per maand. Ik heb 35 maanden betaald, hij is één keer geweest maar laat zich sindsdien niet meer zien. Zou gestopt zijn als loodgieter. Toch zijn er na die melding nog onderhoudscontracten afgesloten en vele installaties geplaatst volgens de site. Ondanks herhaalde verzoeken geen oplossing, geen restitutie van teveel betaald bedrag. Nooit meer iets gehoord. Ik kan deze mijnheer dus aan niemand aanbevelen.

Top service

Hele goede service, goede prijs/kwaliteit. Arian is een echte vakman!

Ik was erg blij dat het op 1 dag geregeld was en binnen een paar dagen had ik een nieuwe boiler. Top

Vakkundig en betrouwbaar

Arjen Aarts reageert snel, neemt de tijd voor een uitvoerig advies. De offerte is duidelijk en prijstechnisch is het prima in orde. De installatie geschiedt vakkundig en netjes. Ook voorde instructies over het gebruik van de installatie wordt de tijd genomen.

Prima!

Goede service, goed advies.

Tevreden!

Goed advies, goed werk afgeleverd

Helemaal top!

Wij hebben laatst een nieuwbouwwoning betrokken. Daar bleek de aansluiting van het warme water niet op orde. Waar het bouwbedrijf niet of nauwelijks mee wilde werken heeft Arian het probleem fantastisch opgelost. Het probleem lag volledig buiten zijn verantwoordelijkheid, maar hij is zo aardig, professioneel en klantvriendelijk dat hij belangenloos de boel heeft gefixt. Waar vind je nog zo iemand? Kortom: Arian is unne gouwe gast mey gouwe hendjes bovendien!

Snel en betrouwbaar!

Dinsdag gebeld, dinsdagavond de ‘inspectie’ en donderdag (alleen omdat ik zelf woensdag niet kon) het lek gemaakt. Snel, betrouwbaar en vriendelijk. Topservice voor een topprijs!

Goede service en communicatie

Wij zijn zeer goed geholpen met het repareren van lekkende kranen en onderhoud van de ketel. Gemakkelijk om afspraak te maken en goede communicatie.

Goede eerlijke service

Goede service, eerlijk verhaal. Nadat de eerste terugbelafspraak vergeten was opnieuw contact gezocht en uiteindelijk is alles vlot en volgens wens in orde gemaakt.

Komt afspraken na

Aarts heeft bij ons de vloerverwarming geplaatst en leidingwerk aangesloten. Omdat Aarts op vakantie was toen onze keuken werd geplaatst heeft hij zijn gereedschap achter gelaten zodat we iig de keuken aan konden sluiten, top service!

Correcte en snelle goeie service

Gebeld voor onderhoud. Binnen een paar dagen ingepland. Helaas lek geconstateerd waardoor ketel vervangen moest worden. Goed en betrouwbaar advies gekregen met een scherpe eerlijke prijs voor vervanging van ketel. Deze is vervolgens binnen een week vervangen.

Vriendelijk. Vakmanschap. Dank.

Vriendelijk. Vakmanschap. Klasse dat u nog even nabelde om te informeren hoe het afgelopen is met de warm water leiding.

Geweldig snelle service en keurige montage

Keurig geinstalleerd en geleverd in recordtijd!

Snelle communicatie, goed advies en netjes gewerkt.
  • Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: verwarming & warm water

Remeha tzerra was nergens goedkoper. Arian was niet direct uit op geldgewin. Afspraak is afspraak en goed is goed. Voor mijn gevoel goed werk geleverd.
  • Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: verwarming & warm water

Klantvriendelijke man, komt afspraak na en snelle levering plus zetten, kortom prima!
  • Ervaring met: verwarming & warm water

Snelle reactie, probleem snel opgelost kwam zelfs op zaterdag en scherpe prijs.
  • Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

Vriendelijke duidelijk en zeer goede service
  • Ervaring met: loodgieterswerkzaamheden

Een lekkage hebben in je CV-systeem en dan toch blij zijn, het kan. Rond koffietijd belden we met Loodgietersbedrijf van Aarts en nog dezelfde dag, precies volgens afspraak werd op de deurbel gedrukt. Helder en duidelijk werd uitgelegd wat er gedaan moest worden en met een minimum aan overlast werd ons probleem opgelost. Verder nog een waardevolle tip om te wachten met het vervangen van een ander onderdeel tot de zomerperiode als het CV-systeem toch uit staat. Het was een eerste kennismaking met de firma Aarts en meteen een heel prettige. Kundig, eerlijke prijs, snel en volgens afspraak. Daar word je toch blij van!
  • Ervaring met: verwarming & warm water

Een bedrijf waar je afspraken mee kan maken en die ze ook nakomt
  • Ervaring met: verwarming & warm water
  • Omschrijf uw negatieve ervaring Lag niet aan aarts maar leverancier. In de verpakking zat een beschadide ketel, deze werd meteen vervangen door aarts.