als wil je je gezonde tanden verliezen kun je bij die tandarts terecht gaan

Ik ben erg ontevreden en verdrietig over behandeling van Kindertandarts ! ( het gaat over mijn 4 boven voortanden! alle ellende begont na een onnodige composiet behandeling ! mijn tanden had geen enige probleem ! mijn gebit waren gav en enlijk en wit ! een dag tandarts zei aan mij dat wil ik jou 4 voortanden iets dikker en langer maken ! ik vertrouwde en ik dacht zij wilt mijn gebit mooier maken ! maar na behandeling begont alle ellende en drama Ik heb de afgelopen dagen niet kunnen slapen of normaal kunnen eten. Mijn tandvlees is ontstoken en doet pijn. Ik kan niet eens tussen mijn voortanden in reinigen, wat voorheen wel kon. als wil ik mijn tussen tanden schoonmaken composiet gaat gebroken ! en tussen mijn worden open gezet! voor behandeling tussen mijn tanden was erg netjes dicht ! Mijn tanden zijn na behandeling scheef en ongelijk geworden! Een tand is langer en andere korter geworden! Mijn tussen tanden! Eentje is breed en andere smal geworden ! Ik weet echt niet wat voor materiaal de tandarts gebruikt heeft voor mijn boven voortanden, maar alles plakt aan mijn boven voortanden. Mijn gebit voelt vies aan en plakkerig en dat heb ik bij mijn onder voortanden die dus niet behandeld zijn totaal niet. Ik heb de hele tijd het gevoel dat mijn boven voortanden vies en plakkerig zijn, zelfs na meerdere malen tandenpoetsen.  Daarnaast heb ik vlekken op mijn voortanden sinds de laatste behandeling.tandarts heeft onnodig tussen mijn tanden open gezet! ( erg leilijk! ) en zij boorde mijn glazuur van mijn gebit ! ik durf niet eens meer te lachen. Het liefst wil ik mijn oude lach weer terug! Ik wilde een eerlijke behandeling hebben en niet na zo'n aanpassing qua uiterlijk erop achteruitgaan. Nu lijk ik qua gebit op een of andere junkie…

• Leeftijd 36
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nu heb ik mijn gave mooie gelijke gebit door haar verloren! Tanden zijn echt kostbaar maar mijn gebit door haar fout worden nooit meer als vroeger! ! Ik heb mijn klacht aan haar gemeld maar na elke behandeling zij maakt het alleen maar erger! Nu ik heb lelijke geglimlacht! Met beschadigde gebit! Zij heeft mijn gebit met eigen smaak boorde en vervormd! Heeft tussenmijn gebit open gezet en elke tand is scheef en ongelijk! Ik heb echt een nachtmerrie met dit tandarts ervaart! Mijn tandvlees doet erg pijn, mijn gebit is gevoelig geworden en ik heb mijn zelfvertrouwen kwijt! En ik heb veel geestelijke schade gehad! Ik vraag me af wanneer een tandarts geen verstand heeft waarom moet een onnodige behandeling en compositie doen? Gezondheid en gebit van patiënten zijn , zijn speelgoed? Nu wie is hier verantwoordelijk voor? Ik wil graag een handige tandarts mijn gebit herstellen ! anders dit mevrouw maak mijn tanden alleen maar erger!

Door Hamed durf ik weer naar de tandarts te gaan

Voor dat ik naar deze tandarts ging was ik al 4 jaar niet meer geweest. Iets wat ik niemand kan aanraden ivm de pijn en onderhoud. Ik kreeg last van een kies en kon direct terecht. Hamed is eerlijk en zegt waar het op staat. Ook neemt hij je mee in wat hij gaat doen en doet alles in overleg. Hij stelt je op je gemak. Kortom ik ben enorm blij dat ik weer naar de tandarts durf.

• Leeftijd 38

te duur!!

Had op rekening 3 genomen foto`s staan terwijl er 2 zijn genomen. heb overgebeld ,moet nog een bericht krijgen,4 maanden geleden, Tijdens behandeling weggelopen ,terwijl ik met beugel in mond zit.

• Leeftijd 76
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Doe normaal.!!

Geachte Heer Schraven, Het spijt ons te lezen dat er een miscommunicatie is ontstaan over het aantal röntgenfoto’s wat tijdens de behandeling gemaakt is. Wij hebben u telefonisch uitleg gegeven over de behandeling en de declaratie. Uiteraard zullen wij, zoals beloofd, uw verdere feedback over de behandeling intern bespreken. Als u nog andere vragen en/of opmerkingen heeft dan kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk en vragen naar Linde van der Leeuw. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Staas&Bergmans

2x afspraak gemaakt, onverrichte zaken naar huis

Na het aan laten meten van mijn bitjes bij S&B voor tanden een vervolgafspraak gemaakt. Op de dag van de afspraak (waarvoor ik zelf een vrije dag opgenomen heb) word ik gebeld dat de afspraak niet door kan gaan omdat de bitjes er nog niet zijn. Dit weet je toch al eerder dan 5 minuten voordat de afspraak begint? Maar goed, nieuwe afspraak 3 weken later. Kom ik vandaag bij S&B om de bitjes te passen, blijken deze wederom niet aanwezig te zijn. Weer een vrije dag voor niks opgenomen! Ik was altijd erg tevreden, maar na 2 fouten achter elkaar is mijn vertrouwen weg. Er zijn vast betere tandartsen in DB die wel hun afspraken nakomen.

• Bereikbaarheid (telefoon) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel/balie) N.v.t.
  • Hygiëne in de behandelruimte N.v.t.
  • Communicatie behandelaar
  • Bent u tevreden over het resultaat van de tandheelkundige behandeling? N.v.t.
  • Leeftijd 37
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Geachte Martijn, Naar aanleiding van uw klacht over de afspraken hebben wij u telefonisch gesproken: Dit soort logistieke zaken kunnen en horen niet mis te gaan in onze praktijk. We zullen intern onderzoeken hoe dit mis heeft kunnen gaan, zodat wij hier zelf lering uit trekken en dit kunnen voorkomen in de toekomst. Nogmaals onze excuses. We hopen dat uw laatste afspraak naar tevredenheid is verlopen. Indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft dan kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk en vragen naar Linde van der Leeuw. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Staas&Bergmans

Prima behandeling op alle fronten, gerustgesteld en kundig behandeld door Manon en haar Team.

Heb een voor mij ingrijpende behandelingen ondergaan waar ik nogal tegenop zag. Nu dat het achter de rug is ben ik blij, het goed is gegaan met een mooi resultaat. Op een rustige manier met alle aandacht voor mijn tandarts angst.

• Leeftijd 60

Top tandarts (praktijk)

Bijna mijn hele leven altijd geschaamd voor mijn gebit , zelfs de facings die ooit 30 jaar geleden waren geplaatst ( bij ander praktijk) zijn niet fraaier geworden , waardoor ik nooit met open mond durf te lachen . Door verhuizingen verschillende tandartsen gehad . Er was niet 1 tandarts die adviseerde om het gebit mooier te maken of die eerlijk zijn mening gaf dat het aangepast moest worden Sterker nog, het was allemaal gedoe om het aan te passen werd mij verteld . Totdat ik recentelijk overgestapt ben naar Staas & Bergman . Omdat ik ook vrees heb bij de tandarts , heb ik speciaal naar Manon Staas gevraagd . Bij de eerste consult heb ik haar mijn verhaal verteld over mijn gebit . Ze gaf mij meteen advies hoe zij mijn tanden weer mooi kon maken . En dat heeft ze ook gedaan . Erg blij met het resultaat , nu kan ik weer lachen zonder te schamen voor mijn tanden . Manon neemt rustig de tijd en je krijgt goed advies , denkt ook met je mee mbt het kosten / financieel plaatje .

• Leeftijd 47

Perfecte service

Super vriendelijk,alles goed uitgelegd,word echt heel goed naar je gekeken en naar je wensen geluisterd

• Leeftijd 61
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nee

Ik ben heel tevreden en ziet er goed uit.

Kwam er aan en werd mee netjes geholpen er werden mee foto's gemaakt en het is zo mooi geworden ik durf zelfs weer te lachen wat voorheen niet het geval was. ik Raad iedereen aan om daar hen te gaan.

• Leeftijd 54
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? zo door blijven gaan

top tandartsen praktijk

word met zorg geholpen,en nemen de tijd voor je ben daar zeer blij mee. Daar ik zeer angstig ben voor de tandarts !!!

• Leeftijd 56
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? zou zo niet weten

Mijn tandarts gaat voor het allerbeste resultaat, maar wat ook heel erg fijn is, ze straalt rust uit en legt uit wat ze gaat doen en wat je kunt verwachten. Ik voel me in goede handen bij haar en hoewel ik best angstig ben heb ik daar bij haar geen last van.

• Leeftijd 01/08/1960
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Ik geef een groot compliment aan Geertje en Elon. Zij hebben mij een aantal keren gebeld om mijn afspraak te veranderen. Ik heb verzuimd ze terug te bellen . Tijdens de behandeling bleek dat ze zich zorgen over me hadden gemaakt . Hoe lief en bij welke zorgverlener kom je dat tegen? Gewoon bij medewerksters van Staas en Bergmans .

• Leeftijd 70

Geen goede afspraken

Gijs ! Super fijne tandarts ! Maar afspreken die ze daar maken elke keer op de verkeerde lokatie pfff Dood moe Word je er van

• Bereikbaarheid (telefoon) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel/balie) N.v.t.
  • Hygiëne in de behandelruimte N.v.t.
  • U bent: N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Mensen opv dezelfde locatie laten komen elke keer

Geachte heer Dekkers, Het spijt ons te lezen dat u een vervelende ervaring(en) heeft wat betreft de afspraken op de verschillende locaties. U zou altijd minimaal een dag van te voren een afspraakherinnering per e-mail moeten ontvangen waarin de locatie duidelijk vermeld staat. Indien u deze herinnering niet hebt ontvangen kan het zijn dat het bij ons bekende e-mailadres van u niet meer klopt. Als dat het geval is wil ik u uitnodigen om ons het juiste e-mailadres te laten weten; Zodat u in de toekomst tijdig geïnformeerd kan worden over de locatie waar uw afspraak zal plaatsvinden. (Let wel; de herinnering komt bij sommige e-mail providers in de spam terecht. Helaas kunnen wij daar niets aan doen) Als u nog andere vragen en/of opmerkingen heeft óf u wilt uw ervaring graag bespreken dan kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk en vragen naar Linde van der Leeuw. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Staas&Bergmans

Beter dan verwacht

Al zo lang ik me kan herinneren ben ik bang voor de Tandarts. Precies zo lang kom ik ook al bij Manon. Een hele lieve tandarts. Door de goede communicatie vallen de behandelingen achteraf altijd reuze mee. Ze denkt mee en houd rekening met de persoon die ze voor zich heeft. Voor mijn verstandskiezen ben ik bij Maaike geweest, ook zij heeft die enge behandeling echt super gedaan, van begin tot eind, en ook bij de nazorg, super lief en heel duidelijk. Ik heb Maaike ook nog aanbevolen bij een vriendin die toevallig ook heel erg op ziet tegen het trekken van haar verstandskiezen, maar er niet onderuit komt. Ik moet altijd 30 minuten rijden maar dat is het zeker waard, voor mij geen andere tandartspraktijk.

• Leeftijd 21

zeer goed

geduldig klantvriendelijk

• Leeftijd 56
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Super tandartspraktijk met korte lijnen en ontspannen sfeer

We zijn erg blij met de tandartspraktijk Staas en Bergmans. Altijd een prettige en gezellige sfeer. De patiënt wordt alles goed uitgelegd en zowel tandarts als assistenten zijn in voor een grapje waardoor de sfeer ontspannen is. Korte lijnen met andere specialismen zoals orthodontie, endodontologie en implantologie. Erg prettig om te merken dat men van elkaar precies weet wat de status van een patiënt is. Onze dochter van 12 jaar heeft de pech deze specialismen van dichtbij te moeten meemaken, maar ik kan me geen betere plek voorstellen. Ze wordt hier erg goed begeleid en gerustgesteld bij elke behandeling. Erg fijn. Al met al zeer tevreden!

• Leeftijd 44

Fantastische tandartsenpraktijk

Altijd goed geholpen, goede service, klachten worden serieus genomen en een goede dosis humor. En avondspreekuur is ook een uitkomst.

• Leeftijd 47
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nee eigenlijk niet..

"Van ruïne naar nieuwbouw"

Ik ben door mijn oude tandarts doorverwezen naar de praktijk van Staas & Bergmans omdat ik een onderbeet heb die waarschijnlijk chirurgisch zou moeten worden opgelost. Mijn paar tanden die ik nog in de onderkaak had en het partiële kunstgebit dat ik had was ronduit bagger. Die zijn dus getrokken door Tristan. De tanden in de bovenkaak zijn zeer deskundig gerestaureerd door Mieke Bergmans. Momenteel draag ik onder nog een noodprothese maar zelfs nu, als ik in de spiegel kijk, heb een ik mond met stralend witte tanden. Ik kan haast niet wachten op de definitieve prothese die met implantaten goed vastgezet kan worden. Staas & Bergmans is een praktijk met een enorm groot vakgebied wat betreft mondzorg. Men heeft alles in huis, van orthodontie tand tandtechnicus en alles wat er omheen hoort. Fantastische mensen, geduldig, vriendelijk,...kortom een echte aanrader. Toen ik het resultaat zag van de renovatie van de bovenkaak kon ik Mieke goed om haar nek vliegen van blijdschap. Ik ga er in ieder geval nooit meer weg!!

• Leeftijd 58
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Ik zou tot op dit moment niet weten wat zij voor mij konden verbeteren. Eerlijk en goede voorlichting vooraf, echt top!

Beste tandarts die ik ooit heb gehad.

De hele behandeling voor plaatsing van een onder- en bovenprothese deels op implantaten is perfect gegaan. Tandarts van Gelder is een aimabele persoon die op zeer deskundige wijze de gehele behandeling heeft uitgevoerd. Je voelt je op je gemak bij hem en hij geeft duidelijke uitleg over de behandeling. Heel de sfeer bij Staas & Bergmans is verfrissend. De medewerkers en assistentes zijn klantvriendelijk en behulpzaam.

• Leeftijd 62
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Planning voor afspraken tijdsduur.

Meelevend

Wij als gezin zijn erg tevreden over deze praktijk. Dit omdat er ruimte is voor persoonlijke aandacht. En er veel ervaring en kwaliteiten in huis is, waardoor je voor elk probleem terecht kunt.

• Leeftijd 44
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nee

Afgelopen vrijdag 2 implantaten laten plaatsen door drs Nieman. Ik was erg nerveus voor de behandeling. Echter drs Nieman en zijn team wisten mij erg gerust te stellen. Kortom mijn complimenten !

• Leeftijd 53

Goed maar slecht einde

Onze zoon was een voortand kwijt.dik 3000 euro aan facturen voor betaald.factuur van 22 euro niet ontvangen en daar dan een incassobureau opzetten met extra kosten.een herinnering belletje of mailtje was net zo netjes geweest.

• Leeftijd N.v.t.
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Klantvriendelijkheid mag kan beter

Geachte heer Paul, Het spijt ons te lezen dat u geen bericht van ons heeft ontvangen betreffende incassokosten voor een niet ontvangen nota. Indien er incassokosten dreigen stellen we onze patiënten hiervan namelijk altijd op de hoogte door te bellen of een e-mail te sturen. Ik zou u daarom erg graag willen uitnodigen om telefonisch contact met ons op te nemen betreffende dit voorval zodat we kunnen uitzoeken waar het mis is gegaan. U kunt vragen naar Linde van der Leeuw. Bij voorbaat dank, Vriendelijke groet Staas&Bergmans

Prima geholpen en fijn persoonlijk contact

Wij komen hier al tientallen jaren en de begroeting is altijd even hartelijk en behandeling altijd goed.

• Leeftijd 32
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Wellicht af en toe wat minder commerciële focus

ontzettend tevreden

Zo ontzettend fijn geholpen door tandarts Ozar. Stelt je op je gemak, legt alles goed uit, en hij is ontzettend precies in zijn werk. Door hem is mijn angst nu minder, en hij heeft me zo’n prachtig gebit gegeven. Dikke pluim voor Ozar..waren alle tandartsen maar zoals hij

• Leeftijd 57
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Geen

Goed en volgens afspraak vlug. geholpen

Goed en volgens afspraak,binnen 1dag probleem opgelost

• Leeftijd 84
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Was zoals te doen gebruikelijk zeer goed.

Zeer content. Over mw. Michelle Castilho Abe, maar ook voor wat betreft mondhygiëniste Erin v.d. Dungen - zéér tevreden.

• Leeftijd 64
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Ga zo door.