Ik geef een groot compliment aan Geertje en Elon. Zij hebben mij een aantal keren gebeld om mijn afspraak te veranderen. Ik heb verzuimd ze terug te bellen . Tijdens de behandeling bleek dat ze zich zorgen over me hadden gemaakt . Hoe lief en bij welke zorgverlener kom je dat tegen? Gewoon bij medewerksters van Staas en Bergmans .

• Leeftijd 70

Geen goede afspraken

Gijs ! Super fijne tandarts ! Maar afspreken die ze daar maken elke keer op de verkeerde lokatie pfff Dood moe Word je er van

• Bereikbaarheid (telefoon) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid (tel/balie) N.v.t.
  • Hygiëne in de behandelruimte N.v.t.
  • U bent: N.v.t.
  • Leeftijd N.v.t.
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Mensen opv dezelfde locatie laten komen elke keer

Geachte heer Dekkers, Het spijt ons te lezen dat u een vervelende ervaring(en) heeft wat betreft de afspraken op de verschillende locaties. U zou altijd minimaal een dag van te voren een afspraakherinnering per e-mail moeten ontvangen waarin de locatie duidelijk vermeld staat. Indien u deze herinnering niet hebt ontvangen kan het zijn dat het bij ons bekende e-mailadres van u niet meer klopt. Als dat het geval is wil ik u uitnodigen om ons het juiste e-mailadres te laten weten; Zodat u in de toekomst tijdig geïnformeerd kan worden over de locatie waar uw afspraak zal plaatsvinden. (Let wel; de herinnering komt bij sommige e-mail providers in de spam terecht. Helaas kunnen wij daar niets aan doen) Als u nog andere vragen en/of opmerkingen heeft óf u wilt uw ervaring graag bespreken dan kunt u telefonisch contact opnemen met de praktijk en vragen naar Linde van der Leeuw. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Staas&Bergmans

Beter dan verwacht

Al zo lang ik me kan herinneren ben ik bang voor de Tandarts. Precies zo lang kom ik ook al bij Manon. Een hele lieve tandarts. Door de goede communicatie vallen de behandelingen achteraf altijd reuze mee. Ze denkt mee en houd rekening met de persoon die ze voor zich heeft. Voor mijn verstandskiezen ben ik bij Maaike geweest, ook zij heeft die enge behandeling echt super gedaan, van begin tot eind, en ook bij de nazorg, super lief en heel duidelijk. Ik heb Maaike ook nog aanbevolen bij een vriendin die toevallig ook heel erg op ziet tegen het trekken van haar verstandskiezen, maar er niet onderuit komt. Ik moet altijd 30 minuten rijden maar dat is het zeker waard, voor mij geen andere tandartspraktijk.

• Leeftijd 21

zeer goed

geduldig klantvriendelijk

• Leeftijd 56
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Super tandartspraktijk met korte lijnen en ontspannen sfeer

We zijn erg blij met de tandartspraktijk Staas en Bergmans. Altijd een prettige en gezellige sfeer. De patiënt wordt alles goed uitgelegd en zowel tandarts als assistenten zijn in voor een grapje waardoor de sfeer ontspannen is. Korte lijnen met andere specialismen zoals orthodontie, endodontologie en implantologie. Erg prettig om te merken dat men van elkaar precies weet wat de status van een patiënt is. Onze dochter van 12 jaar heeft de pech deze specialismen van dichtbij te moeten meemaken, maar ik kan me geen betere plek voorstellen. Ze wordt hier erg goed begeleid en gerustgesteld bij elke behandeling. Erg fijn. Al met al zeer tevreden!

• Leeftijd 44

Fantastische tandartsenpraktijk

Altijd goed geholpen, goede service, klachten worden serieus genomen en een goede dosis humor. En avondspreekuur is ook een uitkomst.

• Leeftijd 47
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nee eigenlijk niet..

"Van ruïne naar nieuwbouw"

Ik ben door mijn oude tandarts doorverwezen naar de praktijk van Staas & Bergmans omdat ik een onderbeet heb die waarschijnlijk chirurgisch zou moeten worden opgelost. Mijn paar tanden die ik nog in de onderkaak had en het partiële kunstgebit dat ik had was ronduit bagger. Die zijn dus getrokken door Tristan. De tanden in de bovenkaak zijn zeer deskundig gerestaureerd door Mieke Bergmans. Momenteel draag ik onder nog een noodprothese maar zelfs nu, als ik in de spiegel kijk, heb een ik mond met stralend witte tanden. Ik kan haast niet wachten op de definitieve prothese die met implantaten goed vastgezet kan worden. Staas & Bergmans is een praktijk met een enorm groot vakgebied wat betreft mondzorg. Men heeft alles in huis, van orthodontie tand tandtechnicus en alles wat er omheen hoort. Fantastische mensen, geduldig, vriendelijk,...kortom een echte aanrader. Toen ik het resultaat zag van de renovatie van de bovenkaak kon ik Mieke goed om haar nek vliegen van blijdschap. Ik ga er in ieder geval nooit meer weg!!

• Leeftijd 58
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Ik zou tot op dit moment niet weten wat zij voor mij konden verbeteren. Eerlijk en goede voorlichting vooraf, echt top!

Beste tandarts die ik ooit heb gehad.

De hele behandeling voor plaatsing van een onder- en bovenprothese deels op implantaten is perfect gegaan. Tandarts van Gelder is een aimabele persoon die op zeer deskundige wijze de gehele behandeling heeft uitgevoerd. Je voelt je op je gemak bij hem en hij geeft duidelijke uitleg over de behandeling. Heel de sfeer bij Staas & Bergmans is verfrissend. De medewerkers en assistentes zijn klantvriendelijk en behulpzaam.

• Leeftijd 62
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Planning voor afspraken tijdsduur.

Meelevend

Wij als gezin zijn erg tevreden over deze praktijk. Dit omdat er ruimte is voor persoonlijke aandacht. En er veel ervaring en kwaliteiten in huis is, waardoor je voor elk probleem terecht kunt.

• Leeftijd 44
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Nee

Afgelopen vrijdag 2 implantaten laten plaatsen door drs Nieman. Ik was erg nerveus voor de behandeling. Echter drs Nieman en zijn team wisten mij erg gerust te stellen. Kortom mijn complimenten !

• Leeftijd 53
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Geen

Goed maar slecht einde

Onze zoon was een voortand kwijt.dik 3000 euro aan facturen voor betaald.factuur van 22 euro niet ontvangen en daar dan een incassobureau opzetten met extra kosten.een herinnering belletje of mailtje was net zo netjes geweest.

• Heeft u suggesties voor verbeteringen? Klantvriendelijkheid mag kan beter

Geachte heer Paul, Het spijt ons te lezen dat u geen bericht van ons heeft ontvangen betreffende incassokosten voor een niet ontvangen nota. Indien er incassokosten dreigen stellen we onze patiënten hiervan namelijk altijd op de hoogte door te bellen of een e-mail te sturen. Ik zou u daarom erg graag willen uitnodigen om telefonisch contact met ons op te nemen betreffende dit voorval zodat we kunnen uitzoeken waar het mis is gegaan. U kunt vragen naar Linde van der Leeuw. Bij voorbaat dank, Vriendelijke groet Staas&Bergmans

Prima geholpen en fijn persoonlijk contact

Wij komen hier al tientallen jaren en de begroeting is altijd even hartelijk en behandeling altijd goed.

• Leeftijd 32
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Wellicht af en toe wat minder commerciële focus

ontzettend tevreden

Zo ontzettend fijn geholpen door tandarts Ozar. Stelt je op je gemak, legt alles goed uit, en hij is ontzettend precies in zijn werk. Door hem is mijn angst nu minder, en hij heeft me zo’n prachtig gebit gegeven. Dikke pluim voor Ozar..waren alle tandartsen maar zoals hij

• Leeftijd 57
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Geen

Goed en volgens afspraak vlug. geholpen

Goed en volgens afspraak,binnen 1dag probleem opgelost

• Leeftijd 84
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Was zoals te doen gebruikelijk zeer goed.

Zeer content. Over mw. Michelle Castilho Abe, maar ook voor wat betreft mondhygiëniste Erin v.d. Dungen - zéér tevreden.

• Leeftijd 64
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? Ga zo door.

Prima ervaringen

Mijn tandarts is Gijs van Gelder. Prima tandarts met ervaring & expertise! Ik heb eigenlijk nauwelijks gaatjes. Kan dus alleen de periodieke controle reviewen!

• Bereikbaarheid (telefoon) N.v.t.
  • Leeftijd 39

heel goed

ik ben heel bang maar Michelle was heel rustig en ik vonde zich goed

• Leeftijd 38
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? nee

GOED

GOED

• Leeftijd 67
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? man op de graafseweg en vrouw schurbertsingel dit moet anders kunnen allebei naar de graafseweg dan maar een andere behandelaar moet kunnen sinds 1972 bij Staas.

Geachte heer, Dank u voor uw suggestie; Dit is zeker een mogelijkheid en dit regelen wij graag voor u. Zou u zo vriendelijke willen zijn dit aan te geven bij het maken van een volgende afspraak voor u en uw vrouw? Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Staas&Bergmans

super goed

super goed

• Leeftijd 45
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Uitstekende voorlichting, begeleiding en nazorg na een behandeling.

Bij calamiteiten wordt er direct ingegrepen en ingepast in de toch zeer drukke bezettingsgraad van de kliniek , zonder andere patiënten daarbij te schaden in hun afspraken .

• Leeftijd 66
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? N.v.t.

Ben over het algemeen tevreden.

Tevreden

• Leeftijd 68

Hele prettig ervaring

Het is een prettige ervaring Omdat ik de tandarts heel angstig Vindt maar daar wordt ik redelijk rustig

Secuur en prettig

Mijn vaste mondhygieniste Vicky werkt heel secuur en prettig. Geeft me goed advies. Werkt netjes en vertelt altijd wat ze doet.

• Leeftijd 48

Geweldig goed georganiseerde organisatie

Alles perfect geregeld

• Communicatie behandelaar
  • Bent u tevreden over het resultaat van de tandheelkundige behandeling? N.v.t.
  • Leeftijd 77
  • Heeft u suggesties voor verbeteringen? kan dat dan nog?

Ik ben een klant bij Wendy ik ben zeer tevreden over haar

Ik ben een klant bij Wendy ik ben zeer tevreden 👍

• Leeftijd 52