Top bedrijf

Keuken volgens afspraak geleverd. Combimagnetron die ik besteld had was niet op voorraad. Dit hebben ze perfect opgelost door een duurdere combi te leveren. Zeer tevreden. Marco TC.

Meedenkend en professioneel!

Samen met mijn vriendin ben ik bij Trend geweest op aanraden van een collega, na dat de grote namen in keukenland ons niet konden helpen met onze wensen. Deze collega had groot gelijk, we werden prettig en professioneel te woord gestaan en geholpen met het realiseren van de keuken die wij wouden. Wat ons vooral opviel is dat er constructief wordt meegedacht, ook als we een plan hadden wat in praktijk niet heel handig zou kunnen zijn, werden de ideeën tegen een praktisch en ervaren licht gehouden zodat wij een weloverwogen beslissing konden nemen. We zijn erg tevreden met het resultaat, een unieke keuken die precies bij ons past. We kunnen niet anders dan ze aanbevelen!

Perfect geplaatst. Alleen de kartontroep moesten wij zelf verzorgen. Meestal wordt alles meegenomen. Verder prima.

Top !

Vriendelijk en nemen alle tijd voor het uitzoeken keuken. Niet opdringerig, zoals sommige andere keukenverkopers. Keuken ook zeer netjes geplaatst door vakkundig en vriendelijke monteurs. Erg blij met keuken !

Prima, vlotte handeling en deskundige instalatie

Tevreden met advies en levering, zeer tevreden met installatie door Anno Spa

In Drachten goed geadviseerd welke keuze te maken met de door ons gewenste inrichting, zowel wat indeling van onze keuken betreft als de aan te schaffen apparatuur. Tijdige levering van het geheel en vooral de kundige, precieze en geheel conform onze wensen installatie van de complete keuken door installateur Anno Spa.

super

vriendelijk, denken mee snel en correct antwoord top

Door een verkeerde bestelling moeten drie maand wachten.

De plaatsing was prima, door vriendelijke mensen, maar door een verkeerde bestelling van Trend keukens konden de monteurs de spatranden niet aan brengen, dus wachten wanneer het compleet word gemaakt.

Prachtige keuken, fijn contact

Contact is erg soepel en goed verlopen. De keuken is prachtig geworden en we hebben een eerlijke prijs betaald.

Topkeuken, volgens afspraak

Keuken is keurig op tijd geleverd en geplaatst door een zeer kundig monteur. De afwerking is absoluut top te noemen. Enige minpuntje wat wij ervaren hebben, is dat 2 stuks apparatuur op het moment van plaatsen van onze keuken niet voorradig en niet leverbaar waren. 2 weken later is onze koelvriescombi geplaatst en enkele weken laten de combimagnetron. Al met zijn wij dik tevreden over Trend Keukens in Drachten

Super tevreden

Zeer tevreden over de hulp met het uitzoeken van mijn keuken. Goeie kwaliteit. Ik ben erg blij met mijn nieuwe keuken!

Professioneel bedrijf met goede prijs kwaliteit verhouding

Heel plezierig geholpen en ook de service en het meedenken was prima. Mijn enige kritische noot is dat ik als bedrijf er voor zou zorgen dat het afval na installatie ook wordt meegenomen. Je koopt een dure keuken en dan moet je het afval zelf wegbrengen; vind ik toch wat vreemd.

Geleverd en geplaatst zoals afgesproken.

Nadat onze nieuwe keuken was ontworpen en besteld volgens onze wensen, was het door de hectische en drukke coronatijd even wachten op de plaatsing. Maar deze werd daarna volgens afspraak keurig geplaatst en wordt inmiddels, op nog twee kleine puntjes na, naar volle tevredenheid gebruikt. Kortom prima tevreden.

Goed!

Kundig en goed geholpen!

Een top keuken voor een betaalbare prijs

Fijn dat er tijdens de lock down een weg is gevonden ons goed te helpen. Geen commercieel gevoel gehad zoals bij de grotere ketens. Er wordt mee gedacht en afspraken worden na gekomen. Erg blij met het resultaat.

Prachtige keuken

Heel blij met de keuken. Mooie combi. En geplaatst door een fijne keukenmonteur.

Onze ideeen werden naar tevredenheid ingevuld.

Er was voldoende ruimte om wensen kenbaar te maken. Foutjes en tekortkomingen werden naar tevredenheid opgelost. Een puntje van kritiek: wij wilden achteraf een extra mandje in de apothekerskast. Wij kregen er twee, betaalden dus ook 2. Deze worden schijnbaar per 2 geleverd. Dit vind ik niet goed. Je gooit er dus een weg. Er is al genoeg afval, ga je ook nog iets nieuws weggooien. Hetzelfde eigenlijk met een ladefront, wij kregen bij een hoogglans. Er werd netjes een matte besteld/nageleverd, maar de hoogglans kunnen wij weggooien. Erg jammer. Hier moeten toch oplossingen voor denkbaar zijn. Dit ligt w.s.niet aan de winkel maar aan de leverancier.

Ondanks corona werd ik super professioneel behandeld zowel thuis als op afspraak goede uitleg goeie aflevering en installeren ben heel tevreden de afspraken werden nagekomen en kreeg goeie tips

Super, alles is volgens afspraak gegaan.

Wij zij helemaal tevreden, en kunnen Trend keukens echt aanraden.

Prima. Goeie service!

Zeer tevreden, goed geadviseerd

Fijn geadviseerd.

Verkoop en montage. Goed. After sales. Erg slecht. Helemaalniet

Jammer. Op de eerste dag na levering vraag over de magnetron die we niet aan de praat konden krijgen. Was de eerste reactie dat wij Bosch moesten bellen. Viel ons ERG tegen

goed geholpen, ook na de koop en levering.

Prima georganiseerd

Selectie keuken en overdracht installatie keuken prima georganiseerd. Punt van aandacht is de nazorg van de nieuwe keuken. Na een maand zijn er gebreken boven komen drijven waar we nog op wachten voor herstel.

Ons keuken zit er strak in, functioneert goed. Lijkt precies zoals we hem uit hebben gezocht, zeer tevreden. De vaatwasser deed het niet goed, dit is vlot gerepareerd. We wachten nog wel op de oven ivm algemene levertijd. Contact met trend is goed. Contact met stucer van Trend wel moeizaam.

Stationsweg 99

9201 GK Drachten