In een woord geweldig

In tegen stelling tot andere keuken zaak werden we heel vriendelijk ontvangen bij trendkeukens,waar we onze nieuwe keuken hebben gekocht Verkoper was rustig enthousiast dacht veel mee luisterde naar onze wensen Van verkoop tot plaasen van keuken is door hun geregeld Ook monteur Willem Fleur waren we erg tevreden over keuken is perfect geplaatst Zijn dan ook heel blij met onze keuken

Na een klein probleem geweldig

Ik denk dat Eric iets beter naar de klant moet luisteren, probeerde in de winkel duidelijk te maken hoe ik de afzuigkap wou. Dat kon niet zei hij heel stellig. Heb het daarna met de monteur Anno besproken, en hij snapte het. Ben zeer tevreden en de monteur is toppy, wat een vakman.

Goed geregeld en prima service bij klachten

Afspraken werden nagekomen, van te voren kwam er nog iemand langs om te kijken of de keuken we we hadden gepland past en gaven nog enkele tips om het een en ander nog mooier te maken. Afzuigkap werd wel later geleverd. Ook een klacht over veel geluid bij de afzuigkap werd meteen opgepakt. Prima kwaliteit en prima geplaatst. Een klein probleempje voor ons was dat de gebruiksaanwijzing voor de magnetron alleen in het duits was.

Trendkeukens is een uitstekende keukenzaak!

Goede adviezen zonder glad verkooppraatje, een prachtige keuken gekregen en plaatsing en verdere service waren uitstekend!

Goed met ons meegedacht en een prachtige keuken afgeleverd van begin tot einde.

Na een zoektocht bij Trend Keukens beland waar we hartelijk werden ontvangen. Er wordt goed naar de wensen geluisterd en goed meegedacht om zo tot een mooi ontwerp te komen. De plaatsing van de keuken was ook zeer goed geregeld en vakkundig uitgevoerd door de monteur. De monteur neemt er goed de tijd voor en overlegd waar het nodig is om het nog net even mooier te maken. Super tevreden dus!!

deskundig geholpen om een prachtige keuken te krijgen

deskundig voorgelicht en geholpen om naar onze wensen een prachtige keuken uit te zoeken

Onze verkoper had meteen in de gaten wat en hoe we onze keuken graag wilden. Er wordt je niks opgedrongen. Kregen goed advies bij vragen. Na de plaatsing van de keuken waren er toch wat "dingetjes" zijn meteen opgelost!!

prima geholpen door verkoper en keurig geplaatst door monteur

goed advies en prima geholpen door verkoper en levering volgens afspraak en door monteur keurig en netjes geplaatst. we zijn dik tevreden en heel blij met onze keuken

Top: de adviezen, aanbevelingen, begeleiding, met als gevolg; een prachtige en praktische keuken!

We werden heel vriendelijk en netjes geholpen in het hele (voor)traject om een nieuwe praktische keuken in onze woonkeuken te realiseren. Het eindresultaat is prachtig en op een paar kleine puntjes na precies zo we graag wilden. Dit gaan we overleggen en nog aanpassen zodat het voor ons de droomkeuken is die we zochten. Superblij mee!

Goeie service, goede en mooie keuken voor een schappelijke prijs.

We hebben een zeer goede ervaring gehad bij trend keukens. Allereerst zijn we erg goed en vriendelijk geholpen en zodoende de keuken kunnen samen stellen die paste bij onze wensen. Bij het zien van de prijs waren we ook nog eens blij verrast. De plaatsing is vervolgens perfect verlopen en we zijn dan ook erg blij met het resultaat. We hebben zelfs trend keukens erna nog benaderd voor additionele vragen en ook dir werden erg professioneel beantwoord.

Prima keukenzaak

Alles perfect verlopen.

Kundig personeel wat goed meedenkt. Goed telefonisch te bereiken. Komen afspraken na.

Goed advies en service

Klantvriendelijk, goede monteur voor de plaatsing

Goed advies prima plaatsing prima nazorg!

We waren er snel uit en levering ging perfect

Afspraak is afspraak dat weten ze bij Trend Keukens. Heel fijn en t resultaat overtreft de 3D tekening. We wachten alleen nog op een plank waar schade op zit….

Ontzettend goed advies en prima service

Goed advies mogen ontvangen, wij gingen met een eigen idee qua indeling van onze nieuwe keuken richting Trendkeukens. Johan een zeer passende tekening en opstelling gemaakt van onze nieuwe keuken. Ook het plaatsen is prima verlopen en zelfs een (gratis) upgrade van de oven gehad omdat de bestelde oven opdat moment niet leverbaar!

Aandacht voor de klant!

Ondanks wat leverproblemen zijn we uitermate tevreden over aandacht en zorg om keuken af te leveren. Daarnaast werd meedenken tijdens het ontwerp als zeer prettig ervaren.

Prima service en communicatie.

Betrouwbaar deskundig verkoopadvies

Wij zijn heel blij en tevreden met onze prachtige keuken. Goed advies gekregen door vriendelijke verkoper. Er is goed met ons meegedacht zonder dat het opdringerig werd. Kortom gezegd, een echte aanrader voor klanten met serieuze keukenplannen. En... de koffie smaakte ook nog eens heerlijk.

Deskundig advies

Zeer goede ervaring met Trend Keukens. Johan gaf ons goed advies, prettige communicatie en alles werd geleverd volgens afspraak en planning. Ik kan Trend Keukens iedereen aanbevelen!

Top service!!

Onze nieuwe keuken via Trend Keukens gekocht. Super goed geholpen door Erik. Ook na levering en afhandeling leveren ze goede service. Aanrader!

Goede uitleg van de producten en zijn mogelijkheden ,creatieve ideeën, altijd oplossing gericht .

Creatieve ideeën en oplossingen. Totaal plaatje van de omgeving wordt meegenomen bij ontwerp inrichting van de keuken.

Hele goeie zaak

Vriendelijke personeel, hele goede service, ze denken goed met je mee ,

Wij zijn prettig geholpen door een enthousiaste medewerker met kennis van zaken. Gaf tips & tricks Er wordt alle tijd genomen om een keuken naar wens uit te zoeken, geen vraag is teveel. Er wordt geen druk gelegd. Zeer tevreden!

Trend keukens zou ik iedereen aanbevelen!

Bento is zeer deskundig en heeft een fantastische keuken voor ons ontworpen. Hij heeft goed meegedacht, advies gegeven en verschillende ontwerpen uitgewerkt in 3D zodat je een goed beeld krijgt. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Nog iedere dag heel blij mee!

Stationsweg 99 9201 GK Drachten