Blij met de keuken

We zijn goed geholpen in het voortraject. Keuken is gemonteerd door een vakman. Alleen omdat de keuken niet is ingemeten in ons geval, moet je wel zelf achteraan om de monteur langs te laten komen van te voren. Tip omdaar wel achteraan te gaan! Qua installatiewerk moesten sommige anders dan op tekening staat.

Zeer goed geholpen en goede afhandeling

Zeer goede ervaring zou zeker trend keukens aanbevelen bij anderen

Prima ervaring, Alles volgens afspraak geleverd.

Zeer goede ervaring. Alles volgens afspraak geleverd.

Vakkundig advies en goede montage.

Ik ben vakkundig geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe keuken. De keuken is keurig gemonteerd, zonder veel rommel/stof te maken. Ik ben blij met deze keuken, hij functioneert goed.

Super service, mooie keukens

Kwamen door mond op mond reclame terecht bij trend keukens. Alle tijd, goed geholpen en geadviseerd.

Overweldigend, prachtige keuken van uitstekende kwaliteit met zeer goede service.

Bento heeft een topkeuken samengesteld en daarbij goed rekening gehouden met onze wensen en ideeën. Alles paste ( tot op de millimeter), klopte en werd meteen compleet bezorgd. Hij bewaakte de vorderingen goed en reageerde uitermate snel en accuraat op veranderingen en aanpassingen. Je kon zien dat er vooraf veel aandacht aan besteed was, zodat de installatie vlekkeloos verliep.

Professioneel meedenken voor mijn keuken

Ik werd heel goed geholpen, kreeg goede tips en professionele hulp. En als ik nog vragen had, dan werd ik snel geholpen.

Goede begeleiding over alles en gelijk de tekening maken en laten zien hoe het eruit komt te zien.

Zeer prettig en goed gecommuniceerd.

Van de eerste stap naar binnen tot de laatste naar buiten zijn wij zeer tevreden!

Dat wil zeggen: -vragen worden beantwoord. -er wordt meegedacht. -er wordt een juist advies gegeven. -de materialen zijn van goede kwaliteit. -afspraken worden nagekomen. -omgangsvormen zijn positief. Je krijgt WAAR voor je, geld !

Goede service na uitzoeken van prachtige keuken!

Wij hadden een prachtige keuken uitgezocht. Nadat er wat kleurverschil zat in de deurpanelen na een nieuwe koelkastdeur, is dit volledig opgelost. Nog steeds erg blij met de keuken!

Prima service.

Super service

Super service zowel bij het uitzoeken van de keuken als plaatsen van de keuken. Ook de monteur levert vakwerk af

Fijne ervaring met goede service

Geweldig geholpen.

Dat alle tijd wordt genomen bij het uitzoeken en samen stellen van een nieuwe keuken.

Het eindresultaat is prachtig

Het eindresultaat is prachtig We vonden de bejegening in de winkel soms wat kort door de bocht. Achteraf was het fijner geweest wanneer je meer wordt meegenomen in de voor en nadelen van je keuzes bijvoorbeeld kiezen voor een combinatie oven magnetron of twee aparte apparaten De levering en het plaatsen van de keuken is perfect. De nazorg en het nabellen is heel fijn. Wij radeniedereen aan een keuken te kopen bij trendkeukens in drachten

Goed uitleg en verloop van de bestelling

Het is een mooie keuken en goed afgeleverd. Alles is volgens afspraak gegaan en het uitzoeken van de keuken ging met goed advies bedankt. We zijn nu van de keuken aan het genieten.

Correct

Netjes volgens afspraak geplaatst.

Een prachtige keuken zonder complicaties

Wat ben ik goed geholpen. Ik had het ontwerp in mijn hoofd en door goed luisteren van Erik stond deze binnen 2 uur ook goed uitgewerkt op papier. Installatie door Anno was vakwerk. Geen mankementen (of worden opgelost)

Alles compleet en in 1 keer geleverd/geplaatst

Erg tevreden

Super tevreden met mijn nieuwe keuken

De aanschaf begon al met een prima advies waar ruim de tijd voor werd genomen. Persoonlijke wensen werden gecombineerd met waardevolle tips. Er werd volop mee gedacht. Wat resulteerde in ook nog mooie kasten voor in de woonkamer die mooi bij de keuken passen. De monteur die de plaatsing deed heeft dat prachtig en vakkundig gedaan. Al met al een hele fijne ervaring met Trend Keukens.

Goede info/communicatie en kwaliteit.

Wij waren goed geïnformeerd en de keukenmonteurs hebben goed werk afgeleverd.

Montage en nazorg/ garantie - dramatisch

Montage van de keuken is sneller uitgevoerd los daarvan heeft de monteur mij extra laten betalen voor een onderdeel dat ontbrak en maar 3,50 bleek te zijn. (Eerder gemeld 60,00 betaald aan monteur) Nadat onze vaatwasser, blijkt nu, onjuist gemonteerd is en dus niet werkte, gebeld met jullie. Reparatie kwam langs, gaf aan AEG zelf te moeten bellen, lag aan de vaatwasser. Week moeten wachten op iemand van AEG die aangaf dat we de rekening zelf moeten betalen omdat we zelf hebben gebeld. Op jullie advies!? Vervolgens contact met Trend met een belachelijke reactie; ‘ga ik niet over mijn collega is er morgen’. Kortom, super ontevreden!

Zeer vakkundig, denken goed mee, goede prijs/kwaliteit verhouding

In prettige gesprekken heeft Trend Keukens onze wensen verwerkt en een prachtige keuken ontworpen. Goede adviezen gegeven en kwamen met een scherpe en degelijke offerte. De complete keuken met kookeiland is vakkundig en heel netjes geplaatst. We zijn uiterst tevreden.

Vriendelijk en kundig personeel en een prachtig eindresultaat

We konden snel een afspraak maken om onze wensen door te spreken en ook de keuken kon vlot geplaatst worden. Er wordt goed meegedacht over de mogelijkheden.