Zeer tevreden!

Personeel is deskundig, denkt mee en komt met oplossingen. Je merkt dat de tevredenheid van de klant hoog bij hun in het vaandel staat. We voelden ons begrepen in onze keuzes en er werd niet gepusht (wat ons uit andere zaken nog wel eens heeft doen wegjagen). Het gaat om een grote aankoop en daar werd door Trendkeukens respectvol mee omgegaan. Ook toen na de levering iets niet bleek te kloppen werd er snel een nalevering geregeld. Wij zijn daarom dan ook erg blij en tevreden met de aanschaf van onze 'droomkeuken' bij Trendkeukens

Snelle levering en zeer klant vriendelijk

Zeer tevreden over de keuken en goede service

Deskundig advies gehad en we zijn heel blij met het eind resultaat.

Behulpvaardig, meedenkend en service verlenend!

Zie naar de woorden hierboven beschreven. Dit heb ik inmiddels ervaren. Erbij komt dat ik me welkom voel om met vragen te komen nadat de keuken plaatsing al is geweest, Hierbij denkend aan werking van apparatuur.

geweldige keuken

Goed advies, goede prijs kwaliteit verhouding. Prachtige keuken!

Perfect en betrouwbaar

Goede samenwerking, problemen snel opgelost. Zeer kundige en betrouwbare monteurs. Goede prijs kwaliteit verhouding. Juiste tijdsplanning

We hebben een prachtige keuken geleverd gekregen die vakkundig geplaatst is. Ook de montage is super gedaan en bij vragen of aanpassing konden we altijd terrecht. Kortom mooie keuken met super service.

Zijn goed

Uitstekend!

Onze 2e ervaring met Trend Keukens, en wederom weer erg goed! Van aankoop tot plaatsing, alles is goed geregeld, en ze zijn goed bereikbaar voor als er wel iets is. En is dat zo, dan is het heel snel opgelost. Hoop nu de eerste komende jaren geen keuken meer te hoeven uitzoeken, maar anders komen we zeker terug!

Goede communicatie en overleg met verkoper Wilco omtrent aanschaf keuken

Wij zijn tevreden over het hele proces van aanschaf tot het monteren vd keuken. Goed advies gekregen mbt mogelijkheden keukenopstelling. Tijd kunnen nemen om na te denken en korte lijnen met verkoper Wilco zijn ons positief bevallen.

Fantastisch geholpen en een goede keuken.

Leuk relaxed je oriënteren in de zaak, vervolgens deskundig geholpen. Totaal niet een gevoel hebben dat je uitgekleed gaat wordrn. Integendeel. Vakkundig advies en een nuchtere kijk op onze wensen. Kortom zwaar aan te bevelen!

Topkeuken en vakkundig geplaatst

Alles was zoals het was afgesproken. Prachtige keuken en werkend zoals we hadden gehoopt. Montageteam (Meijerhof) dacht goed mee en loste zo onverwachte probleempjes uitstekend op. Aandachtspunt; houd rekening met oudere, iets lagere plafonds.

Fijne mensen, snel contact, denken mee.

De meneer die onze keuken heeft geplaatst kan ik iedereen aanbevelen

Mijn ervaring met de man die onze keuken geplaatst heeft is meer dan geweldig. Prettig en heel deskundig en vriendelijk, meer dan goed

Topkwaliteit voor een topprijs en super service

Vanaf het eerste moment een goed gevoel bij dit bedrijf. De keuken was liefde op het eerste gezicht. Men nam alle tijd om alles rond te maken. Voor de montage maakt men gebruik van echte vaknensen. Het voelde voor ons heel goed. Een aanrader als je een nieuwe keuken zoekt.

Fijn dat er mee gedacht wordt over de opstelling vd keuken. Vriendelijk personeel

Wij zijn erg tevreden over Gerrit -Jan en zijn vrouw Ze hebben de keuken keurig geplaatst. Ook werd alles netjes opgeruimd.

Erg tevreden

Goed advies

Goed advies, en in 4 dagen volledig geïnstalleerd+complete keukenrenovatie.

Prima bedrijf met uitstekende service, leuk en goed mee denkend.

Heel prettig geholpen

Goed geholpen bij de verkoop er werd mee gedacht. Daarna vakkundig geplaatst door de heer peul.

Helemaal blij met onze nieuwe keuken

top bedrijf en prima ervaring

Prachtige keuken samen gesteld met de verkoper. Deze dacht met ons mee en liet zien wat er mogelijk was en de verschillen waardoor we onze droomkeuken hebben samen gesteld en ook nog voor een mooie prijs. De keuken werd keurig op de afgesproken datum geleverd en de monteurs die de keuken kwamen plaatsen waar echte vakmensen, ze letten op ieder detail. Top!!

Prima!

Goed advies en service

Van ontwerpen tot plaatsen alles volgens afspraak

Alles is geruisloos verlopen. Adviezen van Johan waaraan wij niet hadden gedacht en zeer waardevolle tips aangedragen. Ook Willem heeft met zijn team de installatie vlekkeloos laten verlopen. Wij zijn hartstikke tevreden met onze nieuwe keuken!

We zijn goed geholpen wordt echt naar je wensen geluisterd

We zijn superblij met onze nieuwe keuken . Maar een paar puntjes van kritiek of interesse na afloop ...... een presentje van Trend keuken was ook zeer welkom geweest. ( bosje bloemen ) Behoorlijke uitgave gedaan en dan wordt er geen contact opgenomen hoe de keuken bevalt etc. De monteur heeft een foto gestuurd naar het kantoor en daar is niet op gereageerd. Maar verder zijn we zeer tevreden hoor de keuken en prijzen jullie ook aan bij onze vrienden en kennissen. Goed 2023 toegewenst

Stationsweg 99

9201 GK Drachten