Voelde goed, medewerker voelde direct aan waar wij naar op zoek waren.

Warm welkom, goede adviezen. Onze smaak werd snel herkend,dat gaf ons de doorslag om hier de keuken te kopen. Keuken is alleen wat later geplaats, maar is al met al gelukkig goed gekomen! Kwalitatief goede keuken we zijn erg blij met het eind resultaat. Bedankt Wilko!

Eerlijk en vakkundig

Wij hebben vanuit Utrecht onze 2e keuken bij trend gekocht Eerlijke prijs , fijne verkopers en op en top vakman die de keuken plaatst Ons zien ze niet meer bij de keuken giganten

Kwaliteit voor een prima prijs!

Goede uitleg over de mogelijkheden en beslissen heeft geen haast. Klantvriendelijk, prijs is erg schappelijk, trend keukens is gewoon een dikke aanrader!

Alles volgens afgesproken traject geleverd en geplaatst. Een minpuntje is de vraag die ik had over de wasemkap..Dit ging over het feit dat deze na enkele minuten een aantal standen terug viel.kort samengevat moest ik deze vraag zelf maar bij Siemens neerleggen.na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn die zulke technische vragen had dat ik een einde heb gemaakt aan het gesprek. Eigenlijk had ik verwacht dat Erik ,die precies wist over welke kap het ging, dit op zou lossen.

Prachtige keuken voor een mooie prijs

We zijn heel tevreden met onze mooie trend keuken. Aanrader

Zeer goed ervaren alles compleet,en goed geinstalleerd.

Zeer tevreden over de levering en het plaatsen van onze keuken

Je worst van het begin tot het eind goed geholpen

Zeer prettig bedrijf

Wij komen uit Utrecht en hebben toch de moeite genomen om naar Drachten te rijden voor onze keuken. Eerder hadden onze kinderen bij Trend keukens naar volle tevredenheid een keuken gekocht. De aankoop en plaatsing van onze keuken is voortreffelijk verlopen. Kortom ik kan een ieder adviseren om bij Trend keuken langs te gaan.

Van de tekentafel tot het uitvoeren zeer tevreden , vakmensen bij het samenstellen tot het uitvoeren en het plaatsen van de keuken zeer goed en professioneel uitgevoerd. Alles ook perfect volgens schema verlopen.

Vakkundige mannen die ook nog eens snel zijn tegen een goede prijs kwaliteitsverhouding

We werden erg gastvrij ontvangen in Corona tijd, namen de tijd om goed te luisteren wat wij wilden. Resultaat is een keuken die gelijk is aan de sfeer tekening. 1 woord, geweldig

Krijgen wat beloofd is.

Van advies tot aan installatie geen enkele afwijking tov wat overeengekomen is. Geen nawerk, geen beschadigingen. Kortom een 10.

Goede begeleiding.

Fijne keuken gekocht, zeer tevreden over Erik zijn goede begeleiding, levering op de goede datum. Paar kleinigheden werden perfect opgelost. Al met al een prima keuken. Zeker een aanbeveling. Bedankt Trend Keukens.

Kwaliteitskeuken voor een duidelijke prijs

Het contact met Trendkeukens bij aankoop was erg goed. Naast dat ze duidelijke prijzen maken zonder allerlei poespas werd er ook goed meegedacht. Ook de montage ging naar wens en werd vakkundig uitgevoerd door een kundige en vriendelijke monteur in twee dagen. De enige minpunten waren dat ik bij aankoop aangegeven had dat ik de Quooker op warm water aangesloten wilde hebben. Dat kon vlgs. de monteur met het type Quooker wat geleverd was niet. Hebben we maar zo gelaten. Tevens vind ik het erg jammer dat Trendkeukens nooit meer contact heeft opgenomen om te vragen of alles naar wens was verlopen.

Great job

Fantastische keuken geleverd door fantastische lui.

Prima keuken voor prima prijs

Goed geholpen door deskundig personeel.

Meegedacht

We zijn erg tevreden over Trendkeukens. Er is in het voortraject goed meegedacht. Ook de mate van praktisch werken in de keuken wordt meegenomen. Installatie was erg zorgvuldig en snel gedaan in 1,5 dag.

Super goed

Geweldig geholpen. Vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

wij zijn zeer tevreden

Wij zijn van begin tot eind prima geholpen en geadviseerd door uw collega Johan. Prima communicatie én meedenken, iets wat je als klant zeer op prijs stelt. Daarnaast kwam uw medewerker als zeer deskundig over, iemand die weet waar hij over praat. En uitstekend bereikbaar!

Perfecte keuken op maat

In de beperkte ruimte in ons huis heeft Trend keukens een mooie oplossing met kookeiland bedacht waardoor een compleet en fijn werkende keuken is ontstaan. Alle apparatuur en opslagruimte is doordacht op elkaar afgestemd en ziet er heel mooi uit!

prettig overlegd, goed geinstalleerd

In de showroom prima meegedacht en geluisterd naar onze wensen. De offerte werd ons vlot toegestuurd en aanpassingen werden direct verwerkt. Levering en plaatsing volgens afspraak. Monteur Willem en zijn zoon hebben prima werk geleverd, op een prettige wijze in deze coronatijd. Er bleek een te hoge kast geleverd. De monteur heeft meteen de juiste kast besteld en de te hoge kast geinstalleerd zodat we de keuken toch konden gebruiken. Inmiddels is de juiste kast geinstalleerd. We zijn erg blij met het resultaat..

Het inmeten duurde helaas door Covid-19 langer dan gehoopt.

Na inmeten volgde het leveren prima. Ook het omwiss3van de 2 hoge kasten door verkeerd geplaatste scharnieren prima opgelost, hulde. Kwaliteit spoelbak middelmatig, zit nu al vol krassen. Voelt ook erg blikkerig aan. Voor de rest prima keuken, voldoend boven verwachting.

De keuken is prima geplaatst door Anno Spa.

Een leuke geste in de vorm van b.v een wokpan zou leuk geweest zijn. Maar helaas ,

Prima advies bij het uitzoeken van een keuken

Eric heeft ons goed geholpen in het uitzoeken van een keuken. Nog steeds erg blij mee!

Goede service vanaf het aankopen tot plaatsing van de keuken.

Mijn ervaring met trend keukens is prima. Ook het plaatsen en dergelijke, zeer tevreden over de monteurs Willem en Eric. Werken zorgvuldig en netjes. Problemen werden gelijk goed opgelost!

Fijn geholpen, vriendelijke mensen, zowel in de winkel als de monteurs. En nog steeds erg blij met de nieuwe keuken!