We zijn erg blij met de keuken van Trend Keukens

Vriendelijke ontvangst in de showroom. Veel keuze en goede prijzen. Hele goede tips en adviezen van Wilco, waardoor we redelijk snel een offerte konden laten maken. Duidelijke afspraken over levertijd en montage. Voor montage zijn er meerdere (zeer ervaren) monteurs waar men een beroep op kan doen. We zijn heel erg blij met de nieuw keuken, en hopen er heel lang plezier van te hebben.

Prima uitleg over assortiment en mogelijkheden zeer goed geholpen keuken goed en netjes afgeleverd

Deskundig advies en denken goed mee in de wensen van de klant!

Trendkeukens heeft ons geholpen aan een prachtige nieuwe keuken en ons tijdens het gehele traject goed geadviseerd. Wij zouden Trendkeukens dan ook zeker aanraden.

Super geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe keuken, veel aandacht voor de klant, en er wordt goed geluisterd naar je wensen. Prijs/kwaliteit is heel goed, en totaal geen druk dat je iets moet kopen, of beslissen voor een bepaalde tijd. Dus een hele fijne winkel om je keuken samen te stellen.

Zeer goed geholpen van ontwerpen tot en met plaatsen van de keuken.

Deskundig en vriendelijk personeel , zeer goed geholpen van het uitzoeken, ontwerpen tot en met het plaatsen van de keuken. Goed overleg tijdens het hele proces . Kortom super tevreden .

Denk heel goed mee

Houd zich aan de afspraak, ervaren monteur en is precies in het afwerken.

Goed geholpen, deskundig en eerlijk advies en aardig personeel.

Van begin tot eind goed begeleid bij de aankoop van een nieuwe keuken.

ben uitstekend geadviseerd en geholpen

achteraf merk ik in hetgebruik dat er eigenlijk nogeen extra stopcontact nodig is, maar dat was bij de advisering denk ik moeilijk tedoorzien.

Goed advies en alles keurig geinstalleerd!

Heel prettig geholpen. Afspraken prima nagekomen. Goede service.

Goede keuken

Heel blij mee . In de winkel erg vriendelijk. De monteurs geweldige mensen.

Goed advies, kundige mensen

Prachtige keuken uitgezocht. Aardige meedenkende medewerker. Denkt goed mee en een vakkundige monteur komt de keuken plaatsen. Wij zijn zeer tevreden!

Vriendelijk en denken mee.

We werden goed geholpen en er werd meegedacht met onze uitdagingen. We kregen adviezen waar we zelf nooit aan zouden hebben gedacht. Prijs kwaliteit is prima en ze nemen ruim de tijd voor je. Hierdoor heb je niet gevoel dat je snel beslissingen moet nemen. De aannemer die de keuken plaatst krijgt ook een pluim. Hij kwam met goede oplossingen voor lastige problemen en alles zat er op het eind super strak in.

Super fijne professionele adviseur

Zeer mooie keuken gekocht en erg tevreden. Begon bij vrijblijvende 3 d tekening en rondje showroom waarbij wij direct verliefd werden op een net nieuw geplaatste showroom keuken. Advies en levering en installatie van de keuken waren perfect. Ik zou zeer zeker trendkeukens adviseren bij familie & vrienden.

Bij aankopen van een keuken moet je naar trendkeukens gaan!

Ze nemen alle tijd voor je, om het naar je zin te maken. Ook de service na die tijd is prima

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Wij zijn zeer netjes en vakkundig geholpen. Er werd met ons meegedacht met een mooi resultaat.

Keurig

De keuken wordt keurig geïnstalleerd door een professionele vakman .

Leuke medewerkers met goede ideeën en prima service!

Er is goed meegedacht en er worden leuke suggesties gegeven die leiden tot het verwezenlijken van de keuken die jij voor ogen hebt. Wij genieten nu iedere dag van het prachtige eindresultaat!

Correct, behulpzaam, kwaliteit

We zijn prima geholpen, zowel bij de aankoop van de keuken als ook bij de voorbereidende klussen en de installatie. Dik in orde!

Zeer goede service, communicatie en kwaliteit

De aanschaf heb ik allereerst als zeer fijn ervaren. Oprecht advies op basis van onze woning, geen onnodige zaken proberen te verkopen. Ook communicatie tot levering was prima in orde. Monteur is uiterst bekwaam. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken!

Alles keurig op tijd geleverd. Alles was in 1x bezorgd. Er ontbrak niets en de keuken zag er prachtig uit.

goed geregeld, vakwerk.

de keuken werd mooi op tijd geleverd, de monteur was zeer kundig heel geduldig geen haastwerk, kortom fijne keuken waar alles klopte.

Goed en duidelijk verhaal.

Prima geholpen. Door de snelle afhandeling de apparatuur niet goed bekeken. Hadden eigenlijk grotere oven gewild. De afwerking is prima. Misschien deurtjes nog eens nastellen? Hoewel alles op de tekening stond is het aanleggen van de aansluitingen door een particulier nog een dingetje. Misschien naast de tekens ook woordelijk de aansluiting vermelden op de tekening. Wij zijn wijs met de keuken. Bedankt.

Zeer tevreden!

Personeel is deskundig, denkt mee en komt met oplossingen. Je merkt dat de tevredenheid van de klant hoog bij hun in het vaandel staat. We voelden ons begrepen in onze keuzes en er werd niet gepusht (wat ons uit andere zaken nog wel eens heeft doen wegjagen). Het gaat om een grote aankoop en daar werd door Trendkeukens respectvol mee omgegaan. Ook toen na de levering iets niet bleek te kloppen werd er snel een nalevering geregeld. Wij zijn daarom dan ook erg blij en tevreden met de aanschaf van onze 'droomkeuken' bij Trendkeukens

Snelle levering en zeer klant vriendelijk

Zeer tevreden over de keuken en goede service

Deskundig advies gehad en we zijn heel blij met het eind resultaat.