Het voortraject tot en met de plaatsing, alles was prima.

Wij hebben louter positieve ervaringen met Trendkeukens. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen, die een nieuwe keuken overweegt, eens een kijkje in Drachten te nemen. Vakkundig personeel en dat geldt ook voor de installateur die de keuken plaatste.

geweldig

Wij zijn met twijfels en gemengde gevoelens bij Trend Keukens een keuken gaan bestellen. (Twee kinderen van ons, die beide een keuken(s) hadden gekocht, bij Trend Keuken hadden ervaringen opgedaan met dit bedrijf, de meningen over service en kwaliteit liepen 100% uit elkaar.) Zijn we prima van het begin tot aan de oplevering geholpen, en zullen jullie zeker aanbevelen

Zeer goede keus dat wij bij Trend Keukens Drachten onze keuken hebben gekocht.

Vanaf het eerste moment hadden wij een goed gevoel voor wat betreft alle informatie die wij kregen, behulpzaamheid en het met ons meedenken. Wij zijn blij met de mooie en degelijke keuken die Trend Keukens Drachten ons heeft geleverd.

Prima volgens planning geleverd

Zelf keuze gemaakt maar halve carrousel onpractisch. Antwoorden op gestuurde mails niet of traag beantwoord. Dat moet adequater . Prijs- Kwaliteit heel goed. Nazorg goed

We zijn zeer goed geholpen door Wilko. Hij dacht in de oriënterende fase goed mee en was dienstverlenend zonder opdringerig te zijn. Ook de levering en montage ging voorspoedig, alles netjes conform afspraken en het eindresultaat mag er zijn. Tevens een compliment voor Willem (de monteur).

Goed geholpen

Mijn ervaring is goed ook met de keuken installateur. Al wacht ik nog wel steeds op een nieuwe plint sinds hij geplaatst is. En de vaatwasser zit te ver naar achteren.

prima service mooie keuken afwas machine ligt vaak na die tijd nog veel water op alles

Alles mooi op tijd geleverd en echte vakmensen! Super we zeggen het door......

Geweldig!!

Alles is goed gegaan

goed geadviseerd, scherpe prijs gekregen, goede werktekeningen, correct afspraken nagekomen

Het bedrijf doet wat het beloofd. We hebben een prachtige keuken geleverd en gemonteerd gekregen.

Proffesioneel

Geholpen door keuken verkopers met verstand van zaken.

Betrokkenheid, prettige sfeer, goede service en vlotte, heldere communicatie.

We zijn op een prettige, persoonlijke manier geholpen in de zaak. Op mijn vragen per mail werd altijd vlot en duidelijk gereageerd, altijd door dezelfde persoon. We genieten nu volop van onze nieuwe keuken en onze tevredenheid zit niet enkel in het materiële maar ook in de wijze waarop we geholpen zijn.

Van advies tot en met plaatsing en service: PERFECT.

Wij genieten elke dag van onze prachtige en practische keuken. Uitstekend ontwerp.

Dik tevreden

Ze nemen de tijd voor je. Denken goed mee. Snelle levering. En het eindresultaat is prachtig geworden. Wij zijn dik tevreden.

Zeer tevreden! Aanrader!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken, gekocht bij Trend Keukens Drachten. Een prachtige keuken voor een scherpe prijs. Prima service, vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. En top installateurs. Kortom: zeer tevreden!

Helemaal goed.

Onze eerste contact met de verkoopmedewerker was dusdanig goed dat wij direct een afspraak hebben gemaakt. Bij het contactmoment heeft hij al veel advies voor punten waarop wij moesten letten. Dat kwam heel plezierig over.

Tot en met de verkoop en levering goed, daarna niets meer

Het verkoopproces en de bezorging heeft onze tevredenheid. De installatie van de keuken is keurig en netjes door J. Bruinsma en de zoon Henk Jan uitgevoerd. Wat we gemist hebben is dat Trendkeukens geen enkele belangstelling tijdens de plaatsing van de keuken getoond heeft.

Alles prima voor mekaar

Álles prima voor mekaar

Vooralsnog goede service

Wij wonen in Noordwijk (ZH) en de nieuwe keuken in het verhuurde appartement van de Serviceflat Drachten hebben wij enkel van foto's kunnen aanschouwen. Op het oog ziet alles er prima en van Makelaardij Dijkstra en de huurster is niet vernomen of er iets aan mankeert. Als er iets mis is, zullen wij dat u melden. Wij hebben van u begrepen dat de installateur, de heer Lezwijn, zich heeft ontfermd over de 2-pits/inductiekookplaat en die voor ons in bewaring heeft genomen. Als wij weer afreizen naar Friesland zullen wij die kookplaat bij u of hem ophalen. Wij zullen u dan tijdig van onze komst op de hoogte stellen. M.vr.gr. mr. P.N. Hiep.

Goede ervaring met Trend Keukens

Toen wij voor de eerste keer bij Trend Keukens kwamen werden we heel deskundig geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en na het tweede bezoek met een heel goed gevoel een keuken gekocht. Ook alle correspondentie liep heel goed, wij wonen in Vleuten dus niet echt in de buurt.... De keuken werd op tijd geleverd en gelukkig geen problemen gehad met installeren. Ook de installatie werd uitstekend gedaan. Kortom wij zouden iedereen aanraden bij Trend keukens een mooie keuken te kopen!

Uitstekendé service en levering.

Zeer tevreden over de service en levering van de keuken.

Helder, duidelijk prima prijs en goede service

Na diverse keukenleveranciers bezocht te hebben, hebben we Trendkeukens gekozen omdat we een goed gevoel bij hen hadden gekregen. Daarbij kregen we vanuit onze kennissenkring ook een aantal positieve ervaringen te horen. Hun persoonlijke benadering, waarbij wij het gevoel hadden dat er op een betrokken wijze werd meegedacht, trok ons over de streep. Wij bestelden de keuken die we graag wilden hebben. Bij levering bleek dat een flink aantal panelen helaas beschadigd was. De monteurs ( fa. Meierhof uit Leeuwarden) sprongen volledig voor ons in de bres en samen met Trendkeukens werden alle onvolkomenheden tot volle tevredenheid opgelost. Met zo'n bedrijf ga je graag in zee!

Helemaal top

Wij hebben sinds kort een nieuwe keuken gekocht bij trend keuken . Wij zijn er erg blij mee. We kregen een goed advies en onze keuken is daarom helemaal naar wens . Voor al het advies van Johan om een bora kookplaat en een twist stopcontact te nemen . In 1 woord top Team trend bedank

Heel goed en afspraken na grkomr

Toen we de keuken kochten hadden we een leuk gesprek. We hadden snel een keuze gemaakt. Ook kregen we een goed advies

Tevreden

Goed en tevreden over het plaatsen van de keuken.

Goed advies en zeer goede plaatsingsmonteur.

Zeker een aanrader wanneer je van plan bent om te renoveren of aan een hele nieuwe keuken toe bent.