prima ervaring en alles volgens afspraak afgehandeld.

Alleen 1 minpuntje wat ik nog niet met hun besproken heb: De wasbak . Zit nu al vol krassen na 2 maanden. Jammer. Verder zou ik het wel prettig hebben gevonden als de verkoper na plaatsing even contact had opgenomen om te vragen of alles naar wens is verlopen. Maar ik zou zo weer een keuken bij hun bestellen. groetjes Henk

Niks op aan te merken

Geweldige monteur die de prachtige keuken perfect installeerde

Mooie en prima geplaatste keuken.

Mooie keuken alles volgens afspraak geleverd. Een minpunt is de ABK afzuiger, maakt tegen onze verwachting in, erg veel lawaai.

Goede ervaring; we vonden het prettig dat de verkoop niet “agressief” is. Het is duidelijk wat je koopt en wat de prijs is zonder tot in de treuren toe te moeten onderhandelen. Installatie was goed geregeld; er waren onderdelen beschadigd maar dit werd op vrij korte termijn vervangen. Kwaliteit Van de keuken is goed. We hebben alleen spijt van de door ons gekozen koelkast van Whirlpool. Achteraf gezien had onze voorkeur een koelkast van Siemens. De koelkast maakt veel geluid en het vriesvak sluit zeer slecht. We zouden Trend Keukens aan anderen aanraden.

Goed geholpen door de medewerkers, deskundig advies.

Prettige omgang met de verkoper, die ons correct en goed advies heeft kunnen geven. De plaatsing van de keuken is door een vakman gedaan. Ook prettig in de omgang.

Keurig vlgs afspraak uitgevoerd

Goed gesprek gehad over de voor en nadelen voor het samen stellen van de keuken en inbouwapparatuur

Uistekende service

Professional doen overkomen

Luisteren naar de wensen. Hebben alle tijd voor je. Geen agressieve verkoop.

Trendkeukens staat voor kwaliteitskeukens, goed advies en prima aflevering en installatie!

Zie bovenstaande.

We zijn goed geïnformeerd over de indeling van de keuken en we hebben goed advies gekregen. Het was super.

Bedrijf luistert, denkt mee en vult aan.

Wij hebben het geheel als positief ervaren. Verkoper neemt de tijd, luistert naar je wensen en geeft mogelijkheden dmv aanvullingen en oplossingen. Plaatsing is ook volgens plan en idee uitgevoerd. Top!

Fijn bedrijf

Super fijn om na gebruikelijke verkooppraatjes bij een bedrijf te komen die je oprecht een mooie keuken willen verkopen. Alle tijd om het ontwerp nog aan te passen en rustig over het ontwerp na te denken. Onze uiteindelijke keuken is dan ook heel anders geworden dan we eerst voor ogen hadden. Maar nog veel mooier! Pluspunt dat je ook niet hoeft te onderhandelen, de prijzen staan vast en deze zijn prima! Was wel fijn geweest om na plaatsen van de keuken nog een berichtje of belletje te hebben gekregen met de vraag of alles goed was gegaan en hoe het bevalt.

heel goed

Goed geholpen bij de koop en goed geleverd en geplaatst

in eerste instantie positief maar daar denken we nu wel wat anders over

in het begin waren we super positief. vakkundig geholpen fijne communicatie. super monteur. maar nu de keuken er eenmaal inzit en we toch wel wat vragen hebben blijft het advies achterwege. zit nog steeds te wachten op een mail van de afzuigkap maten. al met al krijgen wij de indruk eenmaal klaar is klaar en einde contact.

Goeie service van A tot Z

Zeer goede service vanaf het moment dat ik de winkel in stapte. Montage uitgevoerd door S. Peul, goed en netjes geplaatst met een hoop vruegde. Trendkeukens bedankt!

Werkt uitstekend!!!

Als je eerst maar weet hoe je het bedienen moet, dan komt de ervaring ‘vanzelf’. Tip; géén onnodig papierwerk erbij leveren zoals al gebeurt is, alléén in het Nederlands is genoeg. Als de tekst op dat gele papier belangrijk is, dan in afwachting van een Nederlandse vertaling...

Ik ben goed geholpen bij het ontwerpen van mijn keuken. Daarnaast had ik de keuken snel nodig, ik ben snel geholpen waardoor mijn keuken snel binnen was. Kwaliteit is goed!

zeer correcte en nette afhandeling

ik vond het een prettige zitting met de ontwerper/verkoper welke ons niets opdrong en met goede opties kwam. Men komt met een nette prijs en niet met onzin prijzen en dan heel veel korting geven...

Correct, betrouwbaar, kwaliteit en verkopers die weten waar ze het over hebben.

Zeer goede verkoper, eerlijk, verkoopt geen gebakken lucht. Bereidwillig, denkt mee en komt met verrassende voorstellen. Keuken voldoet volledig aan de verwschtingen, zowel apparatuur als keukrn zelf. De keuken inbouwers Bruinsma zijn zeer professioneel, correct en snel. Kortom wij zijn zeer tevreden op alle fronten. Bedankt voor alles. Groet, Harry en Aukje.

Snelle service

Naar tevredenheid de klacht verholpen

Top kwaliteits keuken maar after Sales niet aanwezig!

Op zich was het aankoop traject keurig , kundige adviseurs die ons hebben geholpen om een mooie keuken aan te kopen. Vervolg met installateur die extern is , is mij niet goed bevallen , hij was wel een vakman maar duurde allemaal erg lang . Ook door ontbrekende handgreep, daarna kapot aangekomen, daarna installateur op vakantie dus kortom duurde veel te lang ! En ik kreeg alleen info als ik er zelf naar vroeg . Nogmaals ben zeer tevreden over de keuken ziet er perfect uit en kwalitatief naar wens . Maar als ik jullie was zou ik nadat een keuken is geplaatst altijd persoonlijk ff langs gaan met een bloemetje en feliciteer hun met de nieuwe keuken en vraag of alles na wens is ?! Daarmee kun je je onderscheiden en doe je aan goede Aftersales en heel eerlijk van Aftersales was bij Trend Keukens geen sprake . Ik doe dit niet om negatief te zijn maar zodat jullie er wat mee kunnen doen , ik zit namelijk zelf ook al 20 jaar in de verkoop en verkopen is niet zo moeilijk en spannend maar het hele traject goed doen blijkt voor vele bedrijven erg lastig en helaas is dat bij ons met de complete verbouwing gebleken en niet alleen bij jullie bedrijf. Ik hoop dat jullie hier wat mij kunnen en ik zal jullie zeker wel aanbevelen maar wilde dit toch even eerlijk vermelden .

Uitgevoerd conform afspraak, netjes afgewerkt opgeleverd.

Deskundige informatie vooraf. Zelfstandige organisatie, goed opgeleverd.

Betrouwbaar

Fijn en meedenkende medewerker.

Verder alles prima, alleen had het gemakkelijk geweest als uw plaatser van de eductiekookplaat het nummer voor de garantie even had genoteerd, stond onder de plaat. Kleinigheidje.

Het voortraject tot en met de plaatsing, alles was prima.

Wij hebben louter positieve ervaringen met Trendkeukens. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen, die een nieuwe keuken overweegt, eens een kijkje in Drachten te nemen. Vakkundig personeel en dat geldt ook voor de installateur die de keuken plaatste.