Mooie collectie, goede begeleiding , meedenken, levering op tijd , prima montage, alles werkt goed!Prachtige keuken !

Prachtige keuken en goede service

We zijn erg blij met onze prachtige en functionele keuken. We kwamen met een idee en dit is door Trendkeukens aangevuld en uitgewerkt in een art impressie. De plaatsing is gedaan door een vakman. Het eindresultaat is precies zoals wij voor ogen hadden. En in gebruik: perfect. Alles werkt naar behoren en de service en nacontrole is goed.

Zeer positief, out of the box denken, en een keuken perfect naar smaak ontworpen.

Ik heb een zeer positieve ervaring met Trend Keukens Drachten, De vakkundige begeleiding het het toch omdenken om mijn droomkeuken waar te maken(Ik wilde geen standaard hoekopstelling) maakt Trend keukens Drachten voor mij een zeer aangename samenwerking. En dankzij scherpe prijzen en tarieven toch nog binnen budget gebleven. Dus in 1 woord uitmuntend.

Creatieve kijk op de beperkte ruimte

Het werd geen hoekkeuken, maar één met een eiland. Nooit geweten dat dat tot de mogelijkheden behoorde, maar het is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Goed advies, plaatsing zoals afgesproken. Top.

Goed advies, plaatsing zoals afgesproken. Top.

Klantvriendelijk en goede advisering bij het kiezen van de keuken.

Hebben kennis van zaken en goede kwaliteit keukens. Afspraken worden nagekomen. Persoonlijk benadering. Prijs/kwaliteit is goed.

Goede ontvangst en adviezen, er wordt meegedacht, aflevering en installatie keurig geregeld.

Zie ‘ervaring in1 zin’.

Alles in prima staat geleverd.

Super ervaring. Alles keurig geregeld en netjes op tijd.

Goed, een aanrader!

We hebben een prachtige keuken dankzij Trendkeukens. We zijn goed geadviseerd. De monteur was een aardige en kundige vakman.

heel tevreden keurig werk geleverd

ben een tevreden klant

Ondanks Coronatijd snel en goed

Duidelijke uitleg vlotteblevering en zeer vakkundige installatie. Betrof een keukenrenovatie. Installateur werkte zeer netjes en alle afval werd afgevoerd. Dag van tevoren werden spullen afgeleverd en daags erna volgde installatie 4 weken na bestelling

Vriendelijk klant gericht

Prima maar geen nazorg.Na aflevering van de keuken geen contact meer.

Mooi eindresultaat

De monteur die bij ons de keuken heeft geplaatst heeft prima werk geleverd en meer. Het advies wat wij kregen bij het uitzoeken van de keuken ging wat stroever in het contact, soms niet echt het idee dat wij de tijd kregen iets uit te zoeken of erover na te denken. Dat kan aan ons zelf liggen; wij zoeken niet dagelijks een keuken uit. Na een poosje ontdooide de verkoper ook wel. Het uiteindelijke resultaat, onze nieuwe keuken is erg mooi!

Uitstekend, wel liep de communicatie met de monteur een beetje stroef. Dat is met hem besproken en naar behoren opgelost. Vakmanschap zonder twijfel. Service van Erik en de rest van het team perfect. Maar wij wisten dit al gezien de ervaring met ons vorige keuken. Wij raden jullie aan iedereen die in onze kennissen kring aan. Nieuwe keuken TREND nemen. Grt Bennie en Jellie,

Mooie keuken, geen goed proces van afhandelen

Vooropgesteld dat we erg blij zijn met de keuken, hieronder het proces. Wij werden bij het bestellen van de keuken op plezierige wijze te woord gestaan en kregen prima advies. Ook het inmeten ging heel plezierig. De afspraken over plaatsing werden prima gemaakt, de keukenmonteur was deskundig en werkte netjes. Er was via Trendkeukens ook een tweetal stukadoors ingehuurd. Deze werkten zeer chaotisch, niets werd opgeruimd, alles zat onder toen ze weggingen. Het opgeleverde werk van deze stukadoors was ook beneden peil. Na herhaaldelijk vragen werd relatief laat het werk alsnog afgewerkt. Al met al heeft het volledig afwerken van de keuken erg lang geduurd. Na het bestellen van de keuken heeft het bedrijf Trend keukens niets meer van zich laten horen, geen oplevering, geen telefoontje, niks. Wij moesten zelf maar zien dat alles toch in orde kwam. Uiteindelijk wel een hele mooie en fijne keuken, maar de weg ernaartoe had anders gemoeten.

Voelde goed, medewerker voelde direct aan waar wij naar op zoek waren.

Warm welkom, goede adviezen. Onze smaak werd snel herkend,dat gaf ons de doorslag om hier de keuken te kopen. Keuken is alleen wat later geplaats, maar is al met al gelukkig goed gekomen! Kwalitatief goede keuken we zijn erg blij met het eind resultaat. Bedankt Wilko!

Eerlijk en vakkundig

Wij hebben vanuit Utrecht onze 2e keuken bij trend gekocht Eerlijke prijs , fijne verkopers en op en top vakman die de keuken plaatst Ons zien ze niet meer bij de keuken giganten

Kwaliteit voor een prima prijs!

Goede uitleg over de mogelijkheden en beslissen heeft geen haast. Klantvriendelijk, prijs is erg schappelijk, trend keukens is gewoon een dikke aanrader!

Alles volgens afgesproken traject geleverd en geplaatst. Een minpuntje is de vraag die ik had over de wasemkap..Dit ging over het feit dat deze na enkele minuten een aantal standen terug viel.kort samengevat moest ik deze vraag zelf maar bij Siemens neerleggen.na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn die zulke technische vragen had dat ik een einde heb gemaakt aan het gesprek. Eigenlijk had ik verwacht dat Erik ,die precies wist over welke kap het ging, dit op zou lossen.

Prachtige keuken voor een mooie prijs

We zijn heel tevreden met onze mooie trend keuken. Aanrader

Zeer goed ervaren alles compleet,en goed geinstalleerd.

Zeer tevreden over de levering en het plaatsen van onze keuken

Je worst van het begin tot het eind goed geholpen

Zeer prettig bedrijf

Wij komen uit Utrecht en hebben toch de moeite genomen om naar Drachten te rijden voor onze keuken. Eerder hadden onze kinderen bij Trend keukens naar volle tevredenheid een keuken gekocht. De aankoop en plaatsing van onze keuken is voortreffelijk verlopen. Kortom ik kan een ieder adviseren om bij Trend keuken langs te gaan.

Van de tekentafel tot het uitvoeren zeer tevreden , vakmensen bij het samenstellen tot het uitvoeren en het plaatsen van de keuken zeer goed en professioneel uitgevoerd. Alles ook perfect volgens schema verlopen.

Vakkundige mannen die ook nog eens snel zijn tegen een goede prijs kwaliteitsverhouding

We werden erg gastvrij ontvangen in Corona tijd, namen de tijd om goed te luisteren wat wij wilden. Resultaat is een keuken die gelijk is aan de sfeer tekening. 1 woord, geweldig