kundig en klantvriendelijk

doordat we goed voorgelicht en begeleid zijn hebben we een goede keuze kunnen maken. Doordat de verkoper van Trend keukens wel goed luisterde naar wat onze wensen en ideeën waren, maar daarnaast ook andere mogelijkheden liet zien waar we zelf nooit op gekomen waren zijn we samen tot een prachtige keuze gekomen. Ook het verdere contact met Trend keukens en installatie van de keuken is erg goed verlopen.

De afhandeling door Erik in de huidige situatie was goed

Ik ben goed geholpen, maar had iets meer creativiteit willen hebben. Hier verderop in de straat hebben mensen de spoelbak voor het raam. Veel mooier dan bij mij. Erik is in mijn nieuwe huis wezen kijken en had mij daar op kunnen wijzen. Verder was ik niet tevreden over een aantal plankjes in een raar hoekje waar in helemaal niet bij kan. Dat vond ik een misser. Verder was er een misverstand over de warmwateraansluiting op de Qooker. Hier is werk aan besteed, wat ik heb betaald. Het was een fout in de technische tekening van Trendkeukens. Ik vind eigenlijk dat ik daar een compensatie voor zou moeten krijgen. Service e.d. is prima. Maar niet helemaal tevreden dus.

Erg tevreden

Goede service. Alles naar wens en volgens afspraak

Mijn ervaring is prima

Prettig mee te organiseren. kwaliteit is prioriteit!

prachtige keuken gekocht bij een professioneel bedrijf met vriendelijke en deskundige mensen

Wij zijn erg vriendelijk en zeer professioneel en vrijblijvend geholpen zonder grote druk tot verkoop. prachtige keuken uitgezocht waarbij al onze wensen konden worden gerealiseerd. En alles voor een goede prijs Aflevering keurig op de afgesproken tijd . TOP !!!

Goed advies en een mooie keuken

Leuke gesprekken met goed advies. Aanrader voor een kwalitatief goede keuken voor een prima prijs.

Mooie keuken gevonden.

We zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken. Is ook vakkundig geplaatst. Nu nog wachten op een nieuwe vaatwasser die kapot uit de verpakking is gekomen.

Een meedenkende en Klantvriendelijke hulpverlening

Wij zijn zeer , zeer tevreden over de gang van zaken hoe Trend keukens de tijd voor ons genomen met de keuze van de keuken. Alles klopt en de afmetingen zijn nauwkeurig afgemeten waardoor wij niet voor onaangename situaties kwamen . Zonder hen was het ons nooit gelukt in ons budget. Trend keukens is echt een aanrader vanwege hun professionaliteit en deskundigheid.

Kwaliteit en goede service

Bewust gekozen voor een lokale onderneming en niet een grote keten, vanwege de persoonlijke benadering en eerlijke verkoop. Samen met de keukenadviseur onze wensen vertaald naar ontwerpen. Het ontwerpprogramma is echt fantastisch en we waren zeer onder de indruk. De keuken is precies geworden, zoals het laatste ontwerp. Trendkeukens was ook geduldig en aanpassingen in het ontwerp, werden snel en nauwkeurig verwerkt. Er werd ons geen druk opgelegd en we kregen alle tijd om beslissingen te overwegen. Uiteindelijk is de keuken wel duurder geworden, dan van tevoren begroot, maar hij is dan wel helemaal naar onze smaak en we hebben geen concessies gedaan. In de finale fase hadden we wel een iets meer pro-actievere rol verwacht, want er moest na het tekenen nog wel iets gewijzigd worden en dat werd pas laat geregeld. Al met al zeer tevreden en erg blij met onze keuken.

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk en snel geleverd

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk en snel geleverd

Mooie collectie, goede begeleiding , meedenken, levering op tijd , prima montage, alles werkt goed!Prachtige keuken !

Prachtige keuken en goede service

We zijn erg blij met onze prachtige en functionele keuken. We kwamen met een idee en dit is door Trendkeukens aangevuld en uitgewerkt in een art impressie. De plaatsing is gedaan door een vakman. Het eindresultaat is precies zoals wij voor ogen hadden. En in gebruik: perfect. Alles werkt naar behoren en de service en nacontrole is goed.

Zeer positief, out of the box denken, en een keuken perfect naar smaak ontworpen.

Ik heb een zeer positieve ervaring met Trend Keukens Drachten, De vakkundige begeleiding het het toch omdenken om mijn droomkeuken waar te maken(Ik wilde geen standaard hoekopstelling) maakt Trend keukens Drachten voor mij een zeer aangename samenwerking. En dankzij scherpe prijzen en tarieven toch nog binnen budget gebleven. Dus in 1 woord uitmuntend.

Creatieve kijk op de beperkte ruimte

Het werd geen hoekkeuken, maar één met een eiland. Nooit geweten dat dat tot de mogelijkheden behoorde, maar het is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Goed advies, plaatsing zoals afgesproken. Top.

Goed advies, plaatsing zoals afgesproken. Top.

Klantvriendelijk en goede advisering bij het kiezen van de keuken.

Hebben kennis van zaken en goede kwaliteit keukens. Afspraken worden nagekomen. Persoonlijk benadering. Prijs/kwaliteit is goed.

Goede ontvangst en adviezen, er wordt meegedacht, aflevering en installatie keurig geregeld.

Zie ‘ervaring in1 zin’.

Alles in prima staat geleverd.

Super ervaring. Alles keurig geregeld en netjes op tijd.

Goed, een aanrader!

We hebben een prachtige keuken dankzij Trendkeukens. We zijn goed geadviseerd. De monteur was een aardige en kundige vakman.

heel tevreden keurig werk geleverd

ben een tevreden klant

Ondanks Coronatijd snel en goed

Duidelijke uitleg vlotteblevering en zeer vakkundige installatie. Betrof een keukenrenovatie. Installateur werkte zeer netjes en alle afval werd afgevoerd. Dag van tevoren werden spullen afgeleverd en daags erna volgde installatie 4 weken na bestelling

Vriendelijk klant gericht

Prima maar geen nazorg.Na aflevering van de keuken geen contact meer.

Mooi eindresultaat

De monteur die bij ons de keuken heeft geplaatst heeft prima werk geleverd en meer. Het advies wat wij kregen bij het uitzoeken van de keuken ging wat stroever in het contact, soms niet echt het idee dat wij de tijd kregen iets uit te zoeken of erover na te denken. Dat kan aan ons zelf liggen; wij zoeken niet dagelijks een keuken uit. Na een poosje ontdooide de verkoper ook wel. Het uiteindelijke resultaat, onze nieuwe keuken is erg mooi!

Uitstekend, wel liep de communicatie met de monteur een beetje stroef. Dat is met hem besproken en naar behoren opgelost. Vakmanschap zonder twijfel. Service van Erik en de rest van het team perfect. Maar wij wisten dit al gezien de ervaring met ons vorige keuken. Wij raden jullie aan iedereen die in onze kennissen kring aan. Nieuwe keuken TREND nemen. Grt Bennie en Jellie,

Mooie keuken, geen goed proces van afhandelen

Vooropgesteld dat we erg blij zijn met de keuken, hieronder het proces. Wij werden bij het bestellen van de keuken op plezierige wijze te woord gestaan en kregen prima advies. Ook het inmeten ging heel plezierig. De afspraken over plaatsing werden prima gemaakt, de keukenmonteur was deskundig en werkte netjes. Er was via Trendkeukens ook een tweetal stukadoors ingehuurd. Deze werkten zeer chaotisch, niets werd opgeruimd, alles zat onder toen ze weggingen. Het opgeleverde werk van deze stukadoors was ook beneden peil. Na herhaaldelijk vragen werd relatief laat het werk alsnog afgewerkt. Al met al heeft het volledig afwerken van de keuken erg lang geduurd. Na het bestellen van de keuken heeft het bedrijf Trend keukens niets meer van zich laten horen, geen oplevering, geen telefoontje, niks. Wij moesten zelf maar zien dat alles toch in orde kwam. Uiteindelijk wel een hele mooie en fijne keuken, maar de weg ernaartoe had anders gemoeten.