Klantgericht,Geduldig,Prima service

Prima service,Klantgericht

Bijzonder plezierig en constructief in zowel de voorbereiding als de levering en montage van de keuken

Netjes afgehandeld met Tilstra als perfecte plaatser.

Bij de verkoop is niet gesproken over de koelkast, bij plaatsing kwamen we er achter dat er een vriesvak inzat wat wij niet nodig hebben, jammer. Verder zeer tevreden.

Met trendkeukens kan je prima zaken doen

In de showroom zijn we geduldig en vriendelijk geholpen met het maken van de keuze. Alle afspraken zijn nagekomen,ook bij het afleveren van de keuken waren er geen problemen,alles was gelijk geleverd geen manco,s etc. Vervolgens het installeren ,ook dat gaf geen problemen ,we hadden een goede monteur / vakman die de keuken goed heeft geïnstalleerd en waar we met plezier en tevreden op terugkijken.

Onze droomkeuken is werkelijkheid geworden

Bij aankoop goed geholpen, zonder het gevoel te hebben gehad dat ons iets werd opgedrongen.
Al vrij snel wist Wilko tijdens de ontwerpsessie de keuken van onze dromen tevoorschijn te tonen. Ook bereidwillig om mee te denken bij mogelijke problemen of uitdagingen om samen een goed eindresultaat te bereiken, het schakelen bij keuze-stress van de vrouw des huizes verliep ook goed en werd soepel en vlot opgepakt. Na enig geduld ivm corona / enorme drukte was de levering v/d keuken ook goed, de plaatsing verliep ook probleemloos. Daarmee is de aanschaf, proces tot plaatsing en de afhandeling een heel fijne ervaring. Precies wat je wilt als je een keuken koopt. Dat het een feest is. Kortom een super is hier op zijn plaats.

Er wordt goed geluisterd naar je wensen en meegedacht naar mogelijkheden. Het plaatsen verliep probleemloos en de service is ook achteraf heel goed.Heldere duidelijke afspraken en ze doen wat ze beloven.

Goed en duidelijk

Prettig geholpen, alles was duidelijk, wachten nog op de afhandeling van een paar gebreken

Prima en prettige advisering

Kwalitatief goede keuken Een tip: gaten voor de grepen bovenkastjes waren al voorgeboord: ik had echter de greepjes liever verticaal gehad.

Top service

Zijn geholpen door Johan! Kan het iedereen aanraden. Hij denkt graag mee en geeft eerlijk en zeer kundig advies.

Trendkeukens in 1 woord geweldig

Ons ervaring met trendkeukens is zeer goed . Ze hebben ons zeer goed geadviseerd en alles was prima tot en met het plaatsen aan toe.

Een prima ervaring

De communicatie en gemaakte afspraken verliepen goed. Wij zij heel tevreden met onze nieuwe keuken.

Wij zijn zeer tevreden over Trend keukens

Wij zijn zeer tevreden vanaf de eerste afspraak bij Bento bij Trend keukens tot en met de plaatsing door Anno. We hebben terugkoppeling gekregen van nog een paar vragen na de plaatsing. Wij hebben Trend keukens aanbevolen bij vrienden, buren en familie.

Een eerlijke keukenzaak die je veel meer kan bieden dan je zou verwachten.

Na de misschien bezoekjes aan zaken van de mandemakersgroep waar ze je na zogenaamde enorme kortingen het liefst direct laten tekenen was ons bezoek aan Tend keukens een openbaring. Na een lang gesprek een prachtige keuken getekend waarbij al onze wensen en nog onbekende wensen tot uiting kwamen. Na afloop geen gepush om te tekenen maar de zin: kijk rustig om je heen kun je het ergens anders beter krijgen dan moet je dat doen. Dan lukte dus niet een daarom genieten wij nu al een paar maanden van onze prachtige moderne keuken precies zoals wij het ons voorgesteld hadden. Foto's volgen nog op site van Trend keukens.

Met kennis en betrouwbaar

Goed geadviseerd en prettig. Montage ook een fijne service en erg tevreden over.

Keuken naar wens

Top bedrijf denkt met de klant mee

Zeer goed, erg tevreden

Wij zijn heel erg goed geholpen door Bento. Hij heeft alle tijd genomen om onze wensen door te spreken, waarna hij een ontwerp heeft gemaakt, dat precies overeen kwam met wat we hadden besproken. Daarna heeft hij op ons verzoek nog eental keren het ontwerp aangepast, net zolang tot wij helemaal tevreden waren. We hebben uiteindelijk 4 of 5 afspraken met hem gehad. Hij heeft alle tijd voor ons genomen zonder ook maar één keer druk op ons uit te oefenen, dat vonden wij heel erg fijn. De prijs was zeer redelijk, zeker gelet op de tijd die hij er in heeft gestoken. Het resultaat is prachtig. Wij zijn dik tevreden met de service van Trend Keukens. Een aanrader!

Een prettige samenwerking

Goed advies, goede installateur. Op een paar veranderingen na zijn wij tevreden.

Prachtige keuken en vakkundig geplaatst!

Mijn nieuwe schitterende keuken is jaloersmakend!

Fijne service en top keuken

Begin dit jaar een keuken gekocht. Geholpen door Erik. Zeer kundig en denkt goed mee, zonder enige vorm van "druk." Keuken werd op tijd geleverd en alles was aanwezig! Keukenblad had helaas, tijdens transport, wat schade opgelopen. Dit wordt door Trendkeukens hersteld! Al met al een fijne keuken, naar wens en tegen een goeie prijs. Wij raden Trendkeukens zeker aan!

Fantastische keuken!

We hebben met Trendkeukens voor onze in aanbouw zijnde woning een prachtige keuken samengesteld die op papier al aan onze wensen voldeed. Toen deze na oplevering van de woning eenmaal geplaatst was, bleek niets minder waar. De ruimte is perfect benut en ook is de opstelling zeer praktisch, meer dan voldoende werk- en opbergruimte. We zijn zeer tevreden met de keuken en aanwezige apparatuur en weten zeker dat we hier nog vele jaren plezier van gaan hebben!

Geweldige service en vakwerk

Geweldige service en vakwerk

Goede service.

Vanaf het uitzoeken tot en met het plaatsen van de keuken zijn we goed geholpen. We zijn dus ook zeer tevreden.

Bij het uitzoeken van de keuken zijn we geweldig geholpen.

De keuken is 2 augustus geplaatst. Prima vaklieden. Echter 2 minpuntjes. We hadden afgesproken dat bij de achterwand daar waar de kraan zit, het graniet zou worden doorgetrokken met de vensterbank. Helaas is dit niet gebeurd. Was bij de plaatsers ook niet bekend. Blijft nu een kleine ruimte tussen de afwerkrand en de vensterbank muur zichtbaar wat ik van te voren niet heb behandeld, en waar je nu met de kraan enorm rekening moet houden omdat dit nat wordt Bij onze vorige spoelbak bleven er nooit resten, of in elk geval makkelijk te verwijderen voedselresten in de bak achter, nu is het een heel gedoe om dit er uit te krijgen, blijft in de hoekjes hangen en moet met keukenrol worden verwijderd! Verder genieten we elke dag van onze nieuwe keuken!!

We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken.

We zijn goed geholpen met de keuzes en mogelijkheden van de keuken. Over de plaatsing van de keuken door vader en zoon Bruinsma zijn we helemaal tevreden. Ze verdienen absoluut een 10.

We hebben een prachtige keuken!!

Men neemt alle tijd voor je.