Alles naar wens super goed

Deskundig advies en na verkoop na een paar weken nog even alles bekijken of zijn er nog wensen of nog aanvullingen.

Super tevreden!

We zijn goed geholpen bij het ontwerpen van onze keuken en deze is vakkundig geplaatst!

zeer klantvriendelijk

zeer klantvriendelijk nemen alle tijd voor het uitzoeken en samenstellen van een keuken. Ook het monteren van de keuken erg tevreden.

Fijne medewerkers, denken mee met wat de goede keuzes moeten zijn.

We zijn bij een ander geweest en deze was gewoon bezig met verkopen. Bij Trend keukens gaven ze bij de keuzes een goede uitleg en gaven de voor en tegens goed in beeld. Bijvoorbeeld de hoogte van een combi magnetron boven een koelkast. Plaats je deze boven een te hoge koelkast, brand je je handen bij het uitnemen van een warm gerecht uit de combi magnetron. Door dit zelf te ondervinden bij de animatie van de verkoper was de conclusie al snel dat de koelkast te groot zou zijn. Plus nog wat andere keuze mogelijkheden was de koop bij Trend-Keukens snel gemaakt.

Klantvriendelijk, denken met je mee, goede prijs kwaliteit verhouding.

Zeer plezierig en deskundig advies bij het kiezen van een nieuwe keuken. Duidelijke en heldere communicatie met levering en plaatsing.

Fantastisch!

Heel goed geholpen met het samenstellen van een keuken. Het meedenken en de service is fantastisch! Ik ben enorm tevreden met mijn nieuwe keuken en ik kan iedereen Trendkeukens aanraden!

Prettig geholpen in de winkel en de plaatsing van de keuken was naar volle tevredenheid.

Prima meegedacht met het uitzoeken van de keuken. Prima prijs-kwaliteitverhouding van het geleverde. Komt afspraken na. Zeer tevreden over de plaatsing.

Wij zijn erg tevreden

Wij zijn erg blij en tevreden met het resultaat!

Zeer prettige ervaring met Trendkeukens!

We zijn blij met onze keuze voor Trendkeukens. We zijn goed begeleid door Wilko. Hij heeft kennis van zaken, geeft goed advies, is geduldig (ook bij veel twijfelen en ons besluit om alles toch om te gooien) en denkt goed mee. Aardig, spontaan en tijd voor een lolletje. We hebben een prachtige keuken die volledig voldoet aan onze wensen en verwachtingen. Ook als het gaat om installatie en flexibiliteit daarin. TrendKeukens is goed bereikbaar en zelfs niet te beroerd om buiten werktijd nog eens iets te regelen of beantwoorden. Geweldig!

Fijne samenwerking bij ontwerp en plaatsing van de keuken

We zijn op een prettige manier geholpen bij het samenstellen van onze nieuwe keuken. De keuken is professioneel en vlot geplaatst. We zijn erg tevreden

Elke dag genieten van ons nieuwe, moderne (Trend) keuken!

Een keuken helemaal naar wens voor een nette prijs en top service

Een prachtige keuken!

Door de overburen (Huitema )bij Trend Keukens terecht gekomen) Prettige ontvangst.Volgende dag al een afspraak Ruim de tijd om keuken uit te zoeken en ontwerp werd gemaakt(ik had wel basis ontwerp ) Monteurs prima werk afgeleverd!

Prima!

Prima geholpen! Snelle en uitstekende montage!

Tijdens eerste gesprek direct goed geluisterd naar onze wensen en de mogelijkheden en onmogelijkheden besproken, direct ingetekend zodat je een mooi beeld krijgt hoe de keuken er daadwerkelijk uit komt te zien.

Meedenkend en oplossend!!

We hebben hier al vaker een keuken gekocht, blij met het verkoper Wilko en ook als er met de montage iets mis gaat wordt dat heel correct opgelost.

Super geholpen met onze nieuwe keuken. Omdat we op korte termijn gingen verhuizen en een kleine verwachten hadden we aangegeven dat we het liefst zo snel mogelijk een nieuwe keuken wouden. Het team van Trend keukens heeft super geholpen bij de keuze van onze nieuwe keuken, met opties die we zelf niet eens bedacht hadden. Door een strakke planning en een mazzel dat de installateur tijd had om een keuken te plaatsen was onze nieuwe keuken in no-time geleverd en geplaatst. Zonder gedoe en onderhandelingen over de prijs. Ik zou iedereen aanraden om hier een keuken te kopen!

Uitstekend bedrijf met een helder verhaal

Wilko heeft ons uitstekend begeleid bij het samenstellen van onze keuken. Trend Keukens heeft een helder verhaal en werkt met een beperkt aantal keukenlijnen; geen oneindige jungle aan merken waar je in verdwaalt. Binnen deze drie lijnen zijn de keuzes en mogelijkheden al bijna niet te behappen. De uiteindelijke plaatsing is top uitgevoerd en alles klopte. Wij zijn dik tevreden met onze mooie keuken.

Uitstekende adviezen en service

Uitstekende adviezen en service!

Goede dienstverlening

Ik ben goed geholpen bij Trendkeukens. Vlotte, no nonsens benadering. Goede prijs-kwaliteit verhouding en goede communicatie. Edwin

Helemaal tevreden

Goed advies en prima keuken

Voldoende

Het keukenblad was te laat door een gemiste mail. De medewerker had enige moeite met mijn keuze voor keramisch ipv inductie. Maar deed natuurlijk wel wat ik wenste. Ik heb spijt van de aanschaf van de cooker

Prima service en goede kwaliteit

Er wordt met je meegedacht en de afspraken worden nagekomen

Prima advies en mooie keuken

Goede begeleiding bij aankoop keuken. Denken goed mee. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Kortom erg tevreden en we genieten volop van onze nieuwe keuken.

Alles naar afspraak

Top geholpen

We zijn erg blij met de keuken van Trend Keukens

Vriendelijke ontvangst in de showroom. Veel keuze en goede prijzen. Hele goede tips en adviezen van Wilco, waardoor we redelijk snel een offerte konden laten maken. Duidelijke afspraken over levertijd en montage. Voor montage zijn er meerdere (zeer ervaren) monteurs waar men een beroep op kan doen. We zijn heel erg blij met de nieuw keuken, en hopen er heel lang plezier van te hebben.