Ik ben goed geholpen bij het ontwerpen van mijn keuken. Daarnaast had ik de keuken snel nodig, ik ben snel geholpen waardoor mijn keuken snel binnen was. Kwaliteit is goed!

zeer correcte en nette afhandeling

ik vond het een prettige zitting met de ontwerper/verkoper welke ons niets opdrong en met goede opties kwam. Men komt met een nette prijs en niet met onzin prijzen en dan heel veel korting geven...

Correct, betrouwbaar, kwaliteit en verkopers die weten waar ze het over hebben.

Zeer goede verkoper, eerlijk, verkoopt geen gebakken lucht. Bereidwillig, denkt mee en komt met verrassende voorstellen. Keuken voldoet volledig aan de verwschtingen, zowel apparatuur als keukrn zelf. De keuken inbouwers Bruinsma zijn zeer professioneel, correct en snel. Kortom wij zijn zeer tevreden op alle fronten. Bedankt voor alles. Groet, Harry en Aukje.

Snelle service

Naar tevredenheid de klacht verholpen

Top kwaliteits keuken maar after Sales niet aanwezig!

Op zich was het aankoop traject keurig , kundige adviseurs die ons hebben geholpen om een mooie keuken aan te kopen. Vervolg met installateur die extern is , is mij niet goed bevallen , hij was wel een vakman maar duurde allemaal erg lang . Ook door ontbrekende handgreep, daarna kapot aangekomen, daarna installateur op vakantie dus kortom duurde veel te lang ! En ik kreeg alleen info als ik er zelf naar vroeg . Nogmaals ben zeer tevreden over de keuken ziet er perfect uit en kwalitatief naar wens . Maar als ik jullie was zou ik nadat een keuken is geplaatst altijd persoonlijk ff langs gaan met een bloemetje en feliciteer hun met de nieuwe keuken en vraag of alles na wens is ?! Daarmee kun je je onderscheiden en doe je aan goede Aftersales en heel eerlijk van Aftersales was bij Trend Keukens geen sprake . Ik doe dit niet om negatief te zijn maar zodat jullie er wat mee kunnen doen , ik zit namelijk zelf ook al 20 jaar in de verkoop en verkopen is niet zo moeilijk en spannend maar het hele traject goed doen blijkt voor vele bedrijven erg lastig en helaas is dat bij ons met de complete verbouwing gebleken en niet alleen bij jullie bedrijf. Ik hoop dat jullie hier wat mij kunnen en ik zal jullie zeker wel aanbevelen maar wilde dit toch even eerlijk vermelden .

Uitgevoerd conform afspraak, netjes afgewerkt opgeleverd.

Deskundige informatie vooraf. Zelfstandige organisatie, goed opgeleverd.

Betrouwbaar

Fijn en meedenkende medewerker.

Verder alles prima, alleen had het gemakkelijk geweest als uw plaatser van de eductiekookplaat het nummer voor de garantie even had genoteerd, stond onder de plaat. Kleinigheidje.

Het voortraject tot en met de plaatsing, alles was prima.

Wij hebben louter positieve ervaringen met Trendkeukens. Wij zijn zeer tevreden en raden iedereen, die een nieuwe keuken overweegt, eens een kijkje in Drachten te nemen. Vakkundig personeel en dat geldt ook voor de installateur die de keuken plaatste.

geweldig

Wij zijn met twijfels en gemengde gevoelens bij Trend Keukens een keuken gaan bestellen. (Twee kinderen van ons, die beide een keuken(s) hadden gekocht, bij Trend Keuken hadden ervaringen opgedaan met dit bedrijf, de meningen over service en kwaliteit liepen 100% uit elkaar.) Zijn we prima van het begin tot aan de oplevering geholpen, en zullen jullie zeker aanbevelen

Zeer goede keus dat wij bij Trend Keukens Drachten onze keuken hebben gekocht.

Vanaf het eerste moment hadden wij een goed gevoel voor wat betreft alle informatie die wij kregen, behulpzaamheid en het met ons meedenken. Wij zijn blij met de mooie en degelijke keuken die Trend Keukens Drachten ons heeft geleverd.

Prima volgens planning geleverd

Zelf keuze gemaakt maar halve carrousel onpractisch. Antwoorden op gestuurde mails niet of traag beantwoord. Dat moet adequater . Prijs- Kwaliteit heel goed. Nazorg goed

We zijn zeer goed geholpen door Wilko. Hij dacht in de oriënterende fase goed mee en was dienstverlenend zonder opdringerig te zijn. Ook de levering en montage ging voorspoedig, alles netjes conform afspraken en het eindresultaat mag er zijn. Tevens een compliment voor Willem (de monteur).

Goed geholpen

Mijn ervaring is goed ook met de keuken installateur. Al wacht ik nog wel steeds op een nieuwe plint sinds hij geplaatst is. En de vaatwasser zit te ver naar achteren.

prima service mooie keuken afwas machine ligt vaak na die tijd nog veel water op alles

Alles mooi op tijd geleverd en echte vakmensen! Super we zeggen het door......

Geweldig!!

Alles is goed gegaan

goed geadviseerd, scherpe prijs gekregen, goede werktekeningen, correct afspraken nagekomen

Het bedrijf doet wat het beloofd. We hebben een prachtige keuken geleverd en gemonteerd gekregen.

Proffesioneel

Geholpen door keuken verkopers met verstand van zaken.

Betrokkenheid, prettige sfeer, goede service en vlotte, heldere communicatie.

We zijn op een prettige, persoonlijke manier geholpen in de zaak. Op mijn vragen per mail werd altijd vlot en duidelijk gereageerd, altijd door dezelfde persoon. We genieten nu volop van onze nieuwe keuken en onze tevredenheid zit niet enkel in het materiële maar ook in de wijze waarop we geholpen zijn.

Van advies tot en met plaatsing en service: PERFECT.

Wij genieten elke dag van onze prachtige en practische keuken. Uitstekend ontwerp.

Dik tevreden

Ze nemen de tijd voor je. Denken goed mee. Snelle levering. En het eindresultaat is prachtig geworden. Wij zijn dik tevreden.

Zeer tevreden! Aanrader!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken, gekocht bij Trend Keukens Drachten. Een prachtige keuken voor een scherpe prijs. Prima service, vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. En top installateurs. Kortom: zeer tevreden!

Helemaal goed.

Onze eerste contact met de verkoopmedewerker was dusdanig goed dat wij direct een afspraak hebben gemaakt. Bij het contactmoment heeft hij al veel advies voor punten waarop wij moesten letten. Dat kwam heel plezierig over.

Tot en met de verkoop en levering goed, daarna niets meer

Het verkoopproces en de bezorging heeft onze tevredenheid. De installatie van de keuken is keurig en netjes door J. Bruinsma en de zoon Henk Jan uitgevoerd. Wat we gemist hebben is dat Trendkeukens geen enkele belangstelling tijdens de plaatsing van de keuken getoond heeft.

Alles prima voor mekaar

Álles prima voor mekaar