Geweldige service en vakwerk

Geweldige service en vakwerk

Goede service.

Vanaf het uitzoeken tot en met het plaatsen van de keuken zijn we goed geholpen. We zijn dus ook zeer tevreden.

Bij het uitzoeken van de keuken zijn we geweldig geholpen.

De keuken is 2 augustus geplaatst. Prima vaklieden. Echter 2 minpuntjes. We hadden afgesproken dat bij de achterwand daar waar de kraan zit, het graniet zou worden doorgetrokken met de vensterbank. Helaas is dit niet gebeurd. Was bij de plaatsers ook niet bekend. Blijft nu een kleine ruimte tussen de afwerkrand en de vensterbank muur zichtbaar wat ik van te voren niet heb behandeld, en waar je nu met de kraan enorm rekening moet houden omdat dit nat wordt Bij onze vorige spoelbak bleven er nooit resten, of in elk geval makkelijk te verwijderen voedselresten in de bak achter, nu is het een heel gedoe om dit er uit te krijgen, blijft in de hoekjes hangen en moet met keukenrol worden verwijderd! Verder genieten we elke dag van onze nieuwe keuken!!

We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken.

We zijn goed geholpen met de keuzes en mogelijkheden van de keuken. Over de plaatsing van de keuken door vader en zoon Bruinsma zijn we helemaal tevreden. Ze verdienen absoluut een 10.

We hebben een prachtige keuken!!

Men neemt alle tijd voor je.

Afspraken zijn allemaal nagekomen.

We zijn super geholpen in de winkel door Wilco en het plaatsen door Anno can de keuken top

goed bedrijf met prima keukens

klantvriendelijk en meedenkend personeel met goed advies.

Geweldig wat een top bedrijf.

We hebben 4 offertes laten. De opstelling , prijs , het meedenken, de materialen. Alles was bij Trendkeukens een klasse apart. Bedankt Erik voor onze prachtige keuken.

Ik ben tevreden over voorlichting, uitvoering en service

Ik ben tevreden over voorlichting, uitvoering en service

Geweldig!

Goede en snelle communicatie, geen tegenslagen gehad en alles is verlopen zoals verwacht + afgesproken.

Fantastisch mooie keuken, er werd goed geluisterd naar onze wensen

Tijdens de Corona crisis hebben wij een woonboerderij gekocht. Omdat de mogelijkheden tot bezichtigen van keukens er op dat moment niet waren hebben we via een videocall onze wensen besproken en die zijn tot uiting gekomen met een prachtige 3D tekening. Wij waren gelijk verkocht! Het was voor ons beiden best spannend om zo’n grote beslissing te nemen in deze tijd maar o zo blij dat we dit hebben gedaan. De levering en plaatsing verliepen vrijwel vlekkeloos. Last minute kon de leveringsdatum nog gewijzigd worden omdat de ruimte met aansluiting bij ons nog niet af was. Nu de keuken er staat zijn we helemaal verkocht en konden ons geen mooiere keuken voorstellen. Heel tevreden!

Top service

We zijn super geholpen in de winkel, en er wordt mee gedacht over een ontwerp van de keuken. Ook de mensen die de keuken komen plaatsen weten waar ze mee bezig zijn. We hebben een probleempje gehad met 1 van onze kasten en dat wordt heel netjes opgelost. Wij zijn dan ook super tevreden met onze keuken.

Prachtig eindresultaat

Goede service, er werd de tijd genomen om ons ontwerp en onze wensen te bespreken. Alles is naar wens uitgevoerd, ook de montage verliep prima.

Erg goed en uitermate tevreden

Winkel bezoek en aanreiken van ideeën hebben wij als erg prettig ervaren . Keuken is precies geworden zoals we wilden. Monteurs-koppel was ook erg prettig. Dus in 1 woord TOP.

kundig en klantvriendelijk

doordat we goed voorgelicht en begeleid zijn hebben we een goede keuze kunnen maken. Doordat de verkoper van Trend keukens wel goed luisterde naar wat onze wensen en ideeën waren, maar daarnaast ook andere mogelijkheden liet zien waar we zelf nooit op gekomen waren zijn we samen tot een prachtige keuze gekomen. Ook het verdere contact met Trend keukens en installatie van de keuken is erg goed verlopen.

De afhandeling door Erik in de huidige situatie was goed

Ik ben goed geholpen, maar had iets meer creativiteit willen hebben. Hier verderop in de straat hebben mensen de spoelbak voor het raam. Veel mooier dan bij mij. Erik is in mijn nieuwe huis wezen kijken en had mij daar op kunnen wijzen. Verder was ik niet tevreden over een aantal plankjes in een raar hoekje waar in helemaal niet bij kan. Dat vond ik een misser. Verder was er een misverstand over de warmwateraansluiting op de Qooker. Hier is werk aan besteed, wat ik heb betaald. Het was een fout in de technische tekening van Trendkeukens. Ik vind eigenlijk dat ik daar een compensatie voor zou moeten krijgen. Service e.d. is prima. Maar niet helemaal tevreden dus.

Erg tevreden

Goede service. Alles naar wens en volgens afspraak

Mijn ervaring is prima

Prettig mee te organiseren. kwaliteit is prioriteit!

prachtige keuken gekocht bij een professioneel bedrijf met vriendelijke en deskundige mensen

Wij zijn erg vriendelijk en zeer professioneel en vrijblijvend geholpen zonder grote druk tot verkoop. prachtige keuken uitgezocht waarbij al onze wensen konden worden gerealiseerd. En alles voor een goede prijs Aflevering keurig op de afgesproken tijd . TOP !!!

Goed advies en een mooie keuken

Leuke gesprekken met goed advies. Aanrader voor een kwalitatief goede keuken voor een prima prijs.

Mooie keuken gevonden.

We zijn erg tevreden met onze nieuwe keuken. Is ook vakkundig geplaatst. Nu nog wachten op een nieuwe vaatwasser die kapot uit de verpakking is gekomen.

Een meedenkende en Klantvriendelijke hulpverlening

Wij zijn zeer , zeer tevreden over de gang van zaken hoe Trend keukens de tijd voor ons genomen met de keuze van de keuken. Alles klopt en de afmetingen zijn nauwkeurig afgemeten waardoor wij niet voor onaangename situaties kwamen . Zonder hen was het ons nooit gelukt in ons budget. Trend keukens is echt een aanrader vanwege hun professionaliteit en deskundigheid.

Kwaliteit en goede service

Bewust gekozen voor een lokale onderneming en niet een grote keten, vanwege de persoonlijke benadering en eerlijke verkoop. Samen met de keukenadviseur onze wensen vertaald naar ontwerpen. Het ontwerpprogramma is echt fantastisch en we waren zeer onder de indruk. De keuken is precies geworden, zoals het laatste ontwerp. Trendkeukens was ook geduldig en aanpassingen in het ontwerp, werden snel en nauwkeurig verwerkt. Er werd ons geen druk opgelegd en we kregen alle tijd om beslissingen te overwegen. Uiteindelijk is de keuken wel duurder geworden, dan van tevoren begroot, maar hij is dan wel helemaal naar onze smaak en we hebben geen concessies gedaan. In de finale fase hadden we wel een iets meer pro-actievere rol verwacht, want er moest na het tekenen nog wel iets gewijzigd worden en dat werd pas laat geregeld. Al met al zeer tevreden en erg blij met onze keuken.

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk en snel geleverd

Vriendelijk, eerlijk, duidelijk en snel geleverd