Goed advies en zeer goede plaatsingsmonteur.

Zeker een aanrader wanneer je van plan bent om te renoveren of aan een hele nieuwe keuken toe bent.

Vriendelijk behulpzaam meedenkend en een geweldige Nico

Vriendelijk en klantgericht

Ze zijn vriendelijk en denken goed mee over de mogelijkheden. Alles was mooi op tijd geleverd en alles was compleet en onbeschadigd. Een aanrader om hier een keuken te bestellen!

zeer goed

prettige sfeer en prijstechnisch goed, is een prachtige keuken geworden alleen ff wennen aan de inductiekookplaat: erg kleine pannen worden niet door dit systeem geaccepteerd

Snelle acties en reacties

Het contact ging snel en vlot en de levering ook!

Super tevreden. We hebben precies de keuken die we wilden!

We werden uitstekend geholpen. Alle tijd voor ons gereserveerd. Trend Keukens kwam zelf nog met goeie ideeën en oplossingen. Montage keurig in orde.. snel en vakkundig. En zeker niet duur in vergelijking met andere keukenzaken. Kortom.. een hele dikke prima!

Er wordt prima met je meegedacht

Ik heb een zeer goede ervaring met trend keukens. Ze denken mee aan een prima oplossing. Het eind resultaat is geweldig.

alles is naar wens gegaan en volgens afspraak.

alles klopte, we hebben de keuken zelf geplaatst en alle onderdelen waren toegevoegd. Keurig alles bij elkaar verpakt, heel overzichtelijk. zéker aan te bevelen.

top service, top keukens

Wij hebben 2 twee keukens gekocht bij Trend Keukens, welke we op internet hebben gezien. Nog nooit gehoord van hun, maar we zijn heen geweest om te kijken. Super geholpen, in alle rust, kopje koffie erbij en gaan.. Wij zijn heel tevreden met Trend Keukens. Het is dat we niet elke week een keukens nodig zijn, maar mochten we weer een keuken moeten aanschaffen, gaan wij naar Trend keukens.

Uitstekend advies gekregen en waanzinnig blij met onze nieuwe keuken!

Prima advies en prachtige keuken, een paar dingen waren verkeerd geleverd, het was jammer dat de nalevering wel erg lang duurde. Ik adviseer mensen om mij heen zeker om naar Trend Keukens te gaan.

Deskundig advies en prima logistiek.

Gewoon goed professioneel, meedenkend met de klant, alle afspraken nakomend, prima gevoel!

Super bedrijf

Ik geef een dikke 10 omdat de service naar de klant toe op nummer 1 staat. Ze proberen gelijk een oplossing te vinden mocht er iets niet naar wens zijn. Ik zeg een dikke pluim voor jullie.

Gastvrij en prima geholpen keuken van mooie materialen

Vlot zaken gedaan, goede prijs kwaliteit en goed advies. Keuken in 1x compleet geleverd.

Van tekening naar eindresultaat gewoon goed

Fijn bedrijf, uitmuntende adviezen en erg goede monteurs. Alleen na oplevering bleef het stil, geen bloemetje oid, wat het project afmaakt.

Er wordt naar de wensen van de klant geluisterd en ze geven een goed passend advies. Ze geven direct een goede prijs. Dik tevreden en zeer aan te raden!!!

Heel goed

We zijn prima geholpen en er werd goed met ons mee gedacht. We zijn zeer tevreden met de mooie keuken die we hebben gekocht!

Goede service en aandacht

Prettige manier waarop we geholpen werden, installatie correct en ook nazorg was goed. Het ging op een prettige manier en tenslotte waar het om gaat: een prachtige keuken

Uitstekende service!

Ik heb nu een geweldige keuken, door het juiste advies en vakmanschap. De prijs Wa direct goed en geen rare onderhandelingen. Ik kan iedereen deze keukenspecialist aanraden.

Geduld, veel geduld, heel veel geduld!

Eerste contact in de showroom was goed. Met een goed gevoel de keuken gekocht. Keuken werd volgens afspraak geleverd en geplaatst in februari 2019, so far so good! Maar helaas werd een aantal deurtjes verkeerd geleverd en pas half september 2019 is de keuken compleet. In dit half jaar is de vaatwasser vervangen en de oven gerepareerd, hiervoor moet jezelf actie ondernemen. Service geven is niet een sterk punt. Jammer want een goede service geeft een goede reclame.

we werden vriendelijk geholpen, goed advies ,goede ideeën En een goede prijs

Aanschaf keuken, meedenken enz top gegaam

De keuken uitzoeken, apparatuur enz verliep gemakkelijk en plezierig. Geen geonderhandel, direct een strakke prijs. Hou ik van. Plaatsen van keuken zelf verliep snel en prima. Prettig persoon ook die dit kwam doen. De werkzaamheden die hiervoor vooraf moesten gebeuren, en de afwerking enz, ben ik iets minder positief over... Ik had daar ook graag wat meer meedenken en goede tips willen hebben. Maar..... De bloemen mogen komen hoor!!!

Geweldig geadviseerd en geholpen

Fijne zaak waar je prettig en persoonlijk wordt geholpen

Goede hulp vooraf.. maar achteraf kan beter.

Trendkeukens heeft ons voordat wij onze keuken kochten goed geholpen. Er werd veel tijd voor ons genomen en er werd goed advies gegeven. Echter nadat de keuken was geplaatst hebben wij niks meer vernomen. Een belletje of vraag of alles goed is geplaatst of werkt naar behoren, zou wel netjes zijn.

Goede uitleg en service

Behulpzaam zijn en een mooie keuken

Ik ben heel goed geholpen en heb een prachtige keuken. Het enige minpunt is de bezorging geweest. Ik heb 3x moeten bellen omdat ik een kraan mistte, daarna alel apparatuur nog zoals oven, afzuigkap enz. Dat vond ik slordig maar is het bedrijf die het kwam bezorgen dus niet de keukenzaak zelf. Nu heel blij met mijn keuken!!