Verkoop en montage. Goed. After sales. Erg slecht. Helemaalniet

Jammer. Op de eerste dag na levering vraag over de magnetron die we niet aan de praat konden krijgen. Was de eerste reactie dat wij Bosch moesten bellen. Viel ons ERG tegen

goed geholpen, ook na de koop en levering.

Prima georganiseerd

Selectie keuken en overdracht installatie keuken prima georganiseerd. Punt van aandacht is de nazorg van de nieuwe keuken. Na een maand zijn er gebreken boven komen drijven waar we nog op wachten voor herstel.

Ons keuken zit er strak in, functioneert goed. Lijkt precies zoals we hem uit hebben gezocht, zeer tevreden. De vaatwasser deed het niet goed, dit is vlot gerepareerd. We wachten nog wel op de oven ivm algemene levertijd. Contact met trend is goed. Contact met stucer van Trend wel moeizaam.

Wij zijn erg goed geholpen door Wilko . Hij dacht mee, had leuke ideeen en sloot goed aan bij onze wensen . De monteur heeft de keuken vakkundig geplaatst en het eindresultaat is prachtig . We zijn zeer tevreden en trots op onze mooie keuken .

In een woord geweldig.

Je hoort wel eens dat bij levering iets er niet bij is. Nou hier was alles er bij tot het kleinste ringetje. De monteur was ook zeer correct. En als je denkt ze zijn alleen vriendelijk om te verkopen heb je het ook mis,vragen achteraf ook vriendelijk en correct.

Alles goed geregeld!

Een onderdeel was iets later, maar keurig opgelost !

Snelle service en conform afspraak

Tevreden

Gewoon zeer slecht !!

Slechte service Als je betaalt hebt en er is wat wordt je echt als een hond behandeld door de eigenaar wij nooit weer.

Geachte heer en mevrouw Venema, Jammer dat u Trendkeukens zo beoordeeld voor iets waar wij niks aan kunnen doen. Zeker de bewoordingen welke u gebruikt kunnen wij ons niet in vinden. Bij het zorgvuldig samenstellen van uw keuken, meer als een jaar geleden, heeft u de keuze gemaakt voor deze kleur werkblad. Na herhaaldelijk uitstellen van de levering van uw kant is pas geleden uw keuken geleverd. In het afgelopen jaar is uw smaak blijkbaar veranderd en vindt u het werkblad wat u destijds hebt uitgezocht nu minder mooi. U verwacht van Trendkeukens dat wij het blad kosteloos vervangen. Dit vinden wij niet terecht. Trendkeukens heeft u een passend en reëel aanbod gedaan wat alleen wel voor beide partijen geld kost. Hier bent u niet op ingegaan. Dat vinden wij erg jammer. Zeker omdat de keuken verder 100 % is opgeleverd. Desalniettemin wensen wij u veel plezier met uw keuken. Team Trendkeukens

Goed geholpen, vakkundig advies.

Fijn bedrijf , De verkoper had alle tijd en daarbij goede ideeën om onze droom keuken te realiseren. Alles compleet en naar wens geleverd.

Uitmuntende service en begeleiding

Van ontwerp tot uitvoering/oplevering volledig ontzorgt.

Helemaal prima

Ben heel tevreden over de keuken zowel in het gebruik als vormgeving ook qua onderhoud valt me reuze mee.

zo als men mag verwachten

naar verwachting

Fantastische service tegen een zeer goede prijs

Het is even wennen; een keukenzaak, die wel een transparante prijsstelling heeft! Hier geen korting op korting en aanbetalingen, maar gewoon to the point en je betaalt pas vlak voor aflevering, heel fijn. Bovendien wordt er ook nog eens een goed advies gegeven (in ons geval door Wilco). Ook het plaatsen van de keuken is zeer vakkundig gedaan door Anno. Kortom; een echte aanrader. (jammer eigenlijk dat ze geen badkamers doen, dan waren we weer naar Trend gegaan)

Geld te noemen. Aanrader

Goed advies, no nonsens

Erg tevreden

We zijn tevreden met Trendkeukens. Het uitzoeken verliep zonder enige druk en er werd ruim de tijd voor ons genomen. Onze keuken heeft een volledig nieuwe indeling. Vooraf vonden we het spannend hoe dat zou uitpakken, maar het is boven verwachting mooi geworden! We staan met plezier in de keuken en geniet elke dag van de nieuwe keuken. Anno Spa heeft de keuken geplaatst en de standbouw gemaakt. We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en kijken met plezier terug op de dagen dat Anno hier over de vloer kwam.

Top service

Ze nemen de tijd voor je....

Alles klopt en aanwezig

De eerste kennismaking met het verkoopteam en de richting waar wij naartoe wilden met hulp van de nieuwe moderne keuken waarin we weer jaren vooruit kunnen.

Prima,

Er werd goed meegedacht, en service was prima ook bij vragen na de tijd.

Dikke Prima

Vriendelijk geholpen ze proberen maximaal mee te denken. Wij zijn erg tevreden over de gang van zaken en bevelen Trendkeukens zeker aan. Wat volgens ons beter/anders kan is een open offerte zodat je beter kan beoordelen/beslissen waar je minder geld aan uit wil geven als het totaal bedrag boven budget is, de aankoop wordt dan een stuk transparanter. Maar volgens mij doet geen enkele keukenleverancier dit.

Prima service en prachtige keuken! Ook de monteur heeft de boel netjes geïnstalleerd. Alleen nog afwachten wanneer de juiste oven en de vriezer binnen komen.

Klantgericht,Geduldig,Prima service

Prima service,Klantgericht

Bijzonder plezierig en constructief in zowel de voorbereiding als de levering en montage van de keuken

Netjes afgehandeld met Tilstra als perfecte plaatser.

Bij de verkoop is niet gesproken over de koelkast, bij plaatsing kwamen we er achter dat er een vriesvak inzat wat wij niet nodig hebben, jammer. Verder zeer tevreden.

Met trendkeukens kan je prima zaken doen

In de showroom zijn we geduldig en vriendelijk geholpen met het maken van de keuze. Alle afspraken zijn nagekomen,ook bij het afleveren van de keuken waren er geen problemen,alles was gelijk geleverd geen manco,s etc. Vervolgens het installeren ,ook dat gaf geen problemen ,we hadden een goede monteur / vakman die de keuken goed heeft geïnstalleerd en waar we met plezier en tevreden op terugkijken.