Perfecte keuken op maat

In de beperkte ruimte in ons huis heeft Trend keukens een mooie oplossing met kookeiland bedacht waardoor een compleet en fijn werkende keuken is ontstaan. Alle apparatuur en opslagruimte is doordacht op elkaar afgestemd en ziet er heel mooi uit!

prettig overlegd, goed geinstalleerd

In de showroom prima meegedacht en geluisterd naar onze wensen. De offerte werd ons vlot toegestuurd en aanpassingen werden direct verwerkt. Levering en plaatsing volgens afspraak. Monteur Willem en zijn zoon hebben prima werk geleverd, op een prettige wijze in deze coronatijd. Er bleek een te hoge kast geleverd. De monteur heeft meteen de juiste kast besteld en de te hoge kast geinstalleerd zodat we de keuken toch konden gebruiken. Inmiddels is de juiste kast geinstalleerd. We zijn erg blij met het resultaat..

Het inmeten duurde helaas door Covid-19 langer dan gehoopt.

Na inmeten volgde het leveren prima. Ook het omwiss3van de 2 hoge kasten door verkeerd geplaatste scharnieren prima opgelost, hulde. Kwaliteit spoelbak middelmatig, zit nu al vol krassen. Voelt ook erg blikkerig aan. Voor de rest prima keuken, voldoend boven verwachting.

De keuken is prima geplaatst door Anno Spa.

Een leuke geste in de vorm van b.v een wokpan zou leuk geweest zijn. Maar helaas ,

Prima advies bij het uitzoeken van een keuken

Eric heeft ons goed geholpen in het uitzoeken van een keuken. Nog steeds erg blij mee!

Goede service vanaf het aankopen tot plaatsing van de keuken.

Mijn ervaring met trend keukens is prima. Ook het plaatsen en dergelijke, zeer tevreden over de monteurs Willem en Eric. Werken zorgvuldig en netjes. Problemen werden gelijk goed opgelost!

Fijn geholpen, vriendelijke mensen, zowel in de winkel als de monteurs. En nog steeds erg blij met de nieuwe keuken!

Erg tevreden over de gang van zaken en de uitvoering van alles.

In de zaak al goed geholpen met het uitzoeken van de keuken. Professionele hulp en adviezen. De communicatie tussen het uitzoeken, bestellen en plaatsen loopt erg soepel. Het plaatsen liep ook voorspoedig en er werd goed overlegd en gecommuniceerd.

Helder advies en goede service

We werden goed geadviseerd en er werd meegedacht in onze wensen. We vonden het prettig dat de tekeningen zo snel na onze afspraken al gestuurd werden. De bezorging van de spullen verliep volgens afspraak en de installatie was erg netjes en vakkundig. We zijn heel blij met onze droomkeuken!

heel goed bevallen.

Simon heeft de keuken geplaatst,wij zijn zeer tevreden ,hij heeft goed werk geleverd.

Tevreden met een mooie keuken.

Een mooie keuken en goed geplaatst! We zijn nog wachtende op een niet geleverde koelkast.

Prima service denken goed met je mee

Luisteren naar de wensen van de klant en kijken vervolgens naar de mogelijkheden. Snelle service als er iets aan de hand is. Onze tweede keuken nu gekocht en wederom zeer tevreden. 3D tekeningen geven goed beeld vooraf.

betrouwbare leverancier

betrouwbaar en meedenkend.

In een ontspannen setting goed geadviseerd en prima verzorgd gemonteerd en opgeleverd!

Deze firma neemt de tijd om je te adviseren en geeft de tijd om een juiste keuze te maken. Geen hijgerige verkoop zoals we bij eerder bezochte firma's tegenkwamen. Wil je goed voorbereid je keuken (ver)bouwen, dan is dit een uitstekend adres. Trend keukens heeft goed meegedacht in wat de (on)mogelijkheden zijn in onze woning en we zijn geweldig blij met het resultaat!

Ben goed geholpen door ervaren verkoper.

ben voor een nieuwe keuken bij jullie gaan kijken en ik heb er mijn mooie luxe keuken gevonden. de verkoper was oprecht en hielp mij door een x aantal schematische schetsen van keukenopstellingen te tekenen. dat heeft mij in de keuze reuze geholpen al wist ik welke opstelling ik had gemaakt. ja ben oprecht goed geholpen.

Perfect, niets op aan te merken

Goed advies, goed geholpen.

Plezierige zaak

Alle afspraken zijn netjes nagekomen. Wel een aantal onderdelen die niet meegeleverd zijn, maar dat is keurig en snel opgelost. Aanrader

Helemaal top

Alles was in een keer goed . Goede kwaliteit

Prima!

Het hele proces van advisering, uitzoeken, aanleveren van de tekeningen en levering verliep soepel en volgens afspraak. Inmiddels pronkt de keuken in ons gastenverblijf.

Zeer content!

Wij zijn super tevreden over dit keukencentrum. Erg fijn geholpen door Wilco en de inmeting en levering was perfect. Professioneel en klantvriendelijk en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Vakmensen die meedenken

Mensen die met je meedenken. De keuze die we uiteindelijk hebben gemaakt is voor een groot deel aan hen te danken zonder enige vorm van sturen. Het uiteindelijke resultaat is een keuken waar we zeer tevreden er zijn. Ook de monteur was een een vakman die niet klakkeloos installeert maar ook meedachtt en waardevolle tips heeft gegeven. Al met al tot zover zeer tevreden.

Dikke duim

Voor de tweede keer een keuken bij Trendkeukens gekocht. Door de ervaring die ik heb gehad met de eerste keuken was het voor mij een logische stap om opnieuw een keuken bij Trend te kopen. Wordt er prima geholpen en wat men beloofd komt men na. Kortom prima bedrijf zonder snelle verkopers.....

Van A tot Z een prima bedrijf. Goed advies en de hele tijd goed contact. Kon altijd bellen voor vragen.

Geweldig !

Speciale dank aan Bento ! Professioneel, meedenker. Prachtig resultaat !

Heel blij mee!

Zeer tevreden met de plaatsing en hoe de keuken uiteindelijk is geworden.