Proffesioneel

Geholpen door keuken verkopers met verstand van zaken.

Betrokkenheid, prettige sfeer, goede service en vlotte, heldere communicatie.

We zijn op een prettige, persoonlijke manier geholpen in de zaak. Op mijn vragen per mail werd altijd vlot en duidelijk gereageerd, altijd door dezelfde persoon. We genieten nu volop van onze nieuwe keuken en onze tevredenheid zit niet enkel in het materiële maar ook in de wijze waarop we geholpen zijn.

Van advies tot en met plaatsing en service: PERFECT.

Wij genieten elke dag van onze prachtige en practische keuken. Uitstekend ontwerp.

Dik tevreden

Ze nemen de tijd voor je. Denken goed mee. Snelle levering. En het eindresultaat is prachtig geworden. Wij zijn dik tevreden.

Zeer tevreden! Aanrader!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken, gekocht bij Trend Keukens Drachten. Een prachtige keuken voor een scherpe prijs. Prima service, vriendelijke medewerkers die echt met je meedenken. En top installateurs. Kortom: zeer tevreden!

Helemaal goed.

Onze eerste contact met de verkoopmedewerker was dusdanig goed dat wij direct een afspraak hebben gemaakt. Bij het contactmoment heeft hij al veel advies voor punten waarop wij moesten letten. Dat kwam heel plezierig over.

Tot en met de verkoop en levering goed, daarna niets meer

Het verkoopproces en de bezorging heeft onze tevredenheid. De installatie van de keuken is keurig en netjes door J. Bruinsma en de zoon Henk Jan uitgevoerd. Wat we gemist hebben is dat Trendkeukens geen enkele belangstelling tijdens de plaatsing van de keuken getoond heeft.

Alles prima voor mekaar

Álles prima voor mekaar

Vooralsnog goede service

Wij wonen in Noordwijk (ZH) en de nieuwe keuken in het verhuurde appartement van de Serviceflat Drachten hebben wij enkel van foto's kunnen aanschouwen. Op het oog ziet alles er prima en van Makelaardij Dijkstra en de huurster is niet vernomen of er iets aan mankeert. Als er iets mis is, zullen wij dat u melden. Wij hebben van u begrepen dat de installateur, de heer Lezwijn, zich heeft ontfermd over de 2-pits/inductiekookplaat en die voor ons in bewaring heeft genomen. Als wij weer afreizen naar Friesland zullen wij die kookplaat bij u of hem ophalen. Wij zullen u dan tijdig van onze komst op de hoogte stellen. M.vr.gr. mr. P.N. Hiep.

Goede ervaring met Trend Keukens

Toen wij voor de eerste keer bij Trend Keukens kwamen werden we heel deskundig geholpen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en na het tweede bezoek met een heel goed gevoel een keuken gekocht. Ook alle correspondentie liep heel goed, wij wonen in Vleuten dus niet echt in de buurt.... De keuken werd op tijd geleverd en gelukkig geen problemen gehad met installeren. Ook de installatie werd uitstekend gedaan. Kortom wij zouden iedereen aanraden bij Trend keukens een mooie keuken te kopen!

Uitstekendé service en levering.

Zeer tevreden over de service en levering van de keuken.

Helder, duidelijk prima prijs en goede service

Na diverse keukenleveranciers bezocht te hebben, hebben we Trendkeukens gekozen omdat we een goed gevoel bij hen hadden gekregen. Daarbij kregen we vanuit onze kennissenkring ook een aantal positieve ervaringen te horen. Hun persoonlijke benadering, waarbij wij het gevoel hadden dat er op een betrokken wijze werd meegedacht, trok ons over de streep. Wij bestelden de keuken die we graag wilden hebben. Bij levering bleek dat een flink aantal panelen helaas beschadigd was. De monteurs ( fa. Meierhof uit Leeuwarden) sprongen volledig voor ons in de bres en samen met Trendkeukens werden alle onvolkomenheden tot volle tevredenheid opgelost. Met zo'n bedrijf ga je graag in zee!

Helemaal top

Wij hebben sinds kort een nieuwe keuken gekocht bij trend keuken . Wij zijn er erg blij mee. We kregen een goed advies en onze keuken is daarom helemaal naar wens . Voor al het advies van Johan om een bora kookplaat en een twist stopcontact te nemen . In 1 woord top Team trend bedank

Heel goed en afspraken na grkomr

Toen we de keuken kochten hadden we een leuk gesprek. We hadden snel een keuze gemaakt. Ook kregen we een goed advies

Tevreden

Goed en tevreden over het plaatsen van de keuken.

Goed advies en zeer goede plaatsingsmonteur.

Zeker een aanrader wanneer je van plan bent om te renoveren of aan een hele nieuwe keuken toe bent.

Vriendelijk behulpzaam meedenkend en een geweldige Nico

Vriendelijk en klantgericht

Ze zijn vriendelijk en denken goed mee over de mogelijkheden. Alles was mooi op tijd geleverd en alles was compleet en onbeschadigd. Een aanrader om hier een keuken te bestellen!

zeer goed

prettige sfeer en prijstechnisch goed, is een prachtige keuken geworden alleen ff wennen aan de inductiekookplaat: erg kleine pannen worden niet door dit systeem geaccepteerd

Snelle acties en reacties

Het contact ging snel en vlot en de levering ook!

Super tevreden. We hebben precies de keuken die we wilden!

We werden uitstekend geholpen. Alle tijd voor ons gereserveerd. Trend Keukens kwam zelf nog met goeie ideeën en oplossingen. Montage keurig in orde.. snel en vakkundig. En zeker niet duur in vergelijking met andere keukenzaken. Kortom.. een hele dikke prima!

Er wordt prima met je meegedacht

Ik heb een zeer goede ervaring met trend keukens. Ze denken mee aan een prima oplossing. Het eind resultaat is geweldig.

alles is naar wens gegaan en volgens afspraak.

alles klopte, we hebben de keuken zelf geplaatst en alle onderdelen waren toegevoegd. Keurig alles bij elkaar verpakt, heel overzichtelijk. zéker aan te bevelen.

top service, top keukens

Wij hebben 2 twee keukens gekocht bij Trend Keukens, welke we op internet hebben gezien. Nog nooit gehoord van hun, maar we zijn heen geweest om te kijken. Super geholpen, in alle rust, kopje koffie erbij en gaan.. Wij zijn heel tevreden met Trend Keukens. Het is dat we niet elke week een keukens nodig zijn, maar mochten we weer een keuken moeten aanschaffen, gaan wij naar Trend keukens.

Uitstekend advies gekregen en waanzinnig blij met onze nieuwe keuken!

Prima advies en prachtige keuken, een paar dingen waren verkeerd geleverd, het was jammer dat de nalevering wel erg lang duurde. Ik adviseer mensen om mij heen zeker om naar Trend Keukens te gaan.